Dat was grotendeels gelocked, heb toch het idee dat Monique doorheeft dat dit tijdelijk is en Maik wederom in de geheime kamer zitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef danilel het volgende:
[..]
ze is schijnbaar vannacht wel heel verdrietig geweest......
helemaal waar he? drom ben ik ook een horecavrouwquote:
Van Jo natuurlijk vrachtwagen mee en zo die spullen in het huis donderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Owhnee dan wordt het helemaal de JO show
had ze ff door moeten trekken dan naar vandaag, las vanmorgen vluchtig was hele lange SL, ach als hij maar zijn badjas voor haar achter gelaten heeft kan ze hem nog ff lekker ruikenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef danilel het volgende:
[..]
ze is schijnbaar vannacht wel heel verdrietig geweest......
echt niet, geen behoefte aan een spermafontein in die nepbek van Joanna, want voor haar klitje heeft ze Budha.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef shomila het volgende:
Maik eruit en Dennis erin daar heb ik wel vrede mee.
dat sowieso !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee joh ik heb liever dat ze donderdag gaat
Dat was nou net het enige voordeel wat ik er in zag... die badjas niet meer aan de ontbijttafelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had ze ff door moeten trekken dan naar vandaag, las vanmorgen vluchtig was hele lange SL, ach als hij maar zijn badjas voor haar achter gelaten heeft kan ze hem nog ff lekker ruiken
dat is geen echt horeca dierquote:
nee hoor Maik stop de bingo ballen bij stervio in z'n reetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was grotendeels gelocked, heb toch het idee dat Monique doorheeft dat dit tijdelijk is en Maik wederom in de geheime kamer zit.
oke dan ben je mijn vriendjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is geen echt horeca dier
DAt ben je pas als je van jongs af aan je hart gegeven hebt aan het vak
LOL dan denkt ze straks nog dat ze het huis der geheimen heeft gewonnen, zo dom schat ik haar inquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef shomila het volgende:
[..]
Van Jo natuurlijk vrachtwagen mee en zo die spullen in het huis donderen.
ze heeft dus geen thuis meer, dat word het huis van mamaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:36 schreef bergenzand het volgende:
Mo mag van mij ook wel gaan..
Jo schrikt zich toch dood als ze thuis komt...
nou dat vind ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef raketevy het volgende:
[ afbeelding ]
hier lijkt die mo ook wel op zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |