Is dat kind zo dik dan of zo? Anders hadden ze het toch al veel eerder gezien?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Basisscholiere (12) bevallen tijdens kamp
Eerst werken omdat te kunnen betalen, en ik had er gisteren wel weer ff genoeg opquote:
Dan moet je misschien maar even wachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Eerst werken omdat te kunnen betalen, en ik had er gisteren wel weer ff genoeg op.
Zoals ik net hoorde was dat kind van zichzelf al redelijk mollig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat kind zo dik dan of zo? Anders hadden ze het toch al veel eerder gezien?
Waarom moet die kerel gelijk dood? Misschien is het wel haar vriendje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
ik snap ook niet dat het zomaar kan zonder dat iemand het gemerkt heeft
en die kerel die haar zwanger gemaakt heeft, mogen ze deze dude op afsturen: Vader verkrachte dochter slacht 4 daders af (Dexter, the real deal).
Ze was er zelf ook bij toen het gebeurde, ze hoeft niet meteen verkracht te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
en die kerel die haar zwanger gemaakt heeft, mogen ze deze dude op afsturen: Vader verkrachte dochter slacht 4 daders af (Dexter, the real deal).
Misschien is de vader ook wel 12 of 13...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
maar jijquote:
Kind kan maar zo tegen de ruggengraat aan hebben gelegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat kind zo dik dan of zo? Anders hadden ze het toch al veel eerder gezien?
Was dat maar in alle gevallen zo. Aan m'n buurvrouw zag je ook niks. Totaal niks.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n meisje en die ouders merken toch ook wel dat ze veranderd lijkt me? T is een flinke aanslag op je lichaam
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen, op mn 12e was ik daar nog niet mee bezig. Vond kussen en zoenen al heel watquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
Geen onderbuikgevoelens laten spreken hè?
Ja, inderdaad. En al die augurken en zo. Dat gaat toch ook niet ongemerkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n meisje en die ouders merken toch ook wel dat ze veranderd lijkt me? T is een flinke aanslag op je lichaam
Het is maar een klein stapje verder. Ik denk dat zoenen en daarna seks voor kinderen best wel dicht bij elkaar ligt, dichter dan voor volwassenen. Voor kinderen heeft dat nog minder lading en gaat het vooral om dat het 'lekker voelt'. Ze hadden ook vast nog geen voorlichting gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen, op mn 12e was ik daar nog niet mee bezig. Vond kussen en zoenen al heel wat
En handjes vasthoudenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen, op mn 12e was ik daar nog niet mee bezig. Vond kussen en zoenen al heel wat
ik zit echt te denken of ik het in die tijd al wist hoe het in theorie werktequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is maar een klein stapje verder. Ik denk dat zoenen en daarna seks voor kinderen best wel dicht bij elkaar ligt, dichter dan voor volwassenen. Voor kinderen heeft dat nog minder lading en gaat het vooral om dat het 'lekker voelt'. Ze hadden ook vast nog geen voorlichting gehad.
Ook niet verkeerd, ik hou het bij het overal beter verkrijgbare Guinnessquote:
Ja datquote:
Nou ja, jij bent ook van een andere generatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit echt te denken of ik het in die tijd al wist hoe het in theorie werkteVolgens mij nog niet ?N
Ik word er juist wel vol van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Sinds ik dat drink, en dus geen andere drank, word ik minder snel dronken, minder snel "vol" en ik heb vrijwel geen katers meer.
terwijl ik uit een regio kom wat iedereen vanaf hun 18e meteen begon te werpenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent ook van een andere generatie natuurlijk.
Ik geloof dat ik het wel wist, of ergens omstreeks die leeftijd.
Foto's ontvangen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
terwijl ik uit een regio kom wat iedereen vanaf hun 18e meteen begon te werpen
ja radar werd getriggerd?quote:
ik zal ff checken, gebruik dat mail adres nauwelijksquote:
Dat wist ik wel hoor toen ik 12 was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
ik zit echt te denken of ik het in die tijd al wist hoe het in theorie werkteVolgens mij nog niet ?N
En bedankt voor het vertrouwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zal ff checken, gebruik dat mail adres nauwelijks
Q!quote:
IK niet, ik heb stukken minder dat schuimmaageffect. En het is eigenlijk ook gewoon lekkerder dan pilsquote:
Ja dat weet kleine man ook wel zo'n beetjequote:
jij wilde diequote:
Van de brug af piesen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weer lekker varende mensen pesten met een dixi.
Dus het is duurder, je wordt er niet dronken van, je wordt er niet vol van en je krijgt er geen kater van... Ik zie het voordeel niet zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK niet, ik heb stukken minder dat schuimmaageffect. En het is eigenlijk ook gewoon lekkerder dan pils.
Tis wel iets minder voor het geld, een flesje kost 4 euro, terwijl een pint Bavaria 3 kost..
Man, er zitten zulke geniale foto's tussen... Je vergeet een hoop op zo'n avond...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij wilde die![]()
je voorstel vind ik trouwens niet zo'n slecht idee(super voor de foto's, had ook niet t idee dat ik er op veel meer stond)
Have funquote:
Dan gaan we ff wat afspreke, maar een andere keer, ze (oma) staat voor de deurquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, er zitten zulke geniale foto's tussen... Je vergeet een hoop op zo'n avond...
Bijna. (er lag een slang vanuit een dixi op de grond, die hebben we even verplaatst zodat alles naar beneden in de gracht viel, of op hoofden van voorbij varende mensen....)quote:
Wanneer ? Met Q-night ?quote:
Dubbel en dwarsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK niet, ik heb stukken minder dat schuimmaageffect. En het is eigenlijk ook gewoon lekkerder dan pils.
Tis wel iets minder voor het geld, een flesje kost 4 euro, terwijl een pint Bavaria 3 kost..
Ja dat laatste. Maar hoe kan je kaarten voorkopen, alleen bij de Poema?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bijna. (er lag een slang vanuit een dixi op de grond, die hebben we even verplaatst zodat alles naar beneden in de gracht viel, of op hoofden van voorbij varende mensen....)
[..]
Wanneer ? Met Q-night ?
Anja Schneider is wel ok ja, maar het zal wel stervensdruk zijn, en dat zuigt.
Is goed. Have fun!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan gaan we ff wat afspreke, maar een andere keer, ze (oma) staat voor de deur
Ook bij Primera winkels en via Paylogic.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja dat laatste. Maar hoe kan je kaarten voorkopen, alleen bij de Poema?
Een BBQ de dag na MDMA ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:40 schreef El_Matador het volgende:
Q-Night Anja Schneider met MDMAma en Q-Day dakterrasfeestje met BBQ bij zusje en erna naar Amsterdam met Duitser C.Zwaar, maar wel vet.
Ga jij ook nog stappen een van de dagen?
Ah top, dat snel doen... ook nog een slaapplek vinden...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook bij Primera winkels en via Paylogic.
[..]
Een BBQ de dag na MDMA ?
Liever jij dan ik !
En nee ik stap nooit met Q-night, veel te druk, ik ga met Q-day wel even de stad in voor een paar biertjes, maar stappen zou ik dat niet noemen.
Misschien is het NH hotel wat voor jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah top, dat snel doen... ook nog een slaapplek vinden...
Ja, dat wordt bizar, ik weet het. Maar af en toe moet je dat soort weekendjes gewoon hebben. En zusje is liev. Net als de anderen, en beperkte tijd, je weet....
Vrijmarkt in Wijk C is altijd geniaal. Hoewel veuls te druk, wel lachen.
Hehe, dan wel een hogere verdieping dan vorige keer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, dan wel een hogere verdieping dan vorige keer...Ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Heerlijk!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bijna. (er lag een slang vanuit een dixi op de grond, die hebben we even verplaatst zodat alles naar beneden in de gracht viel, of op hoofden van voorbij varende mensen....)
heb je geen schaar dan? Zelf knippen is doodsimpel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef Kreator het volgende:
Krijg ik een Iföhn 4, heb ik geen microsim. Kost het alsnog 14 euro. Beetje jammer weer....
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg doen!Vorige keer zaten we op tien... Dat kan hoger....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je geen schaar dan? Zelf knippen is doodsimpel.![]()
Yeps, zie link van Techno oaquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vorige keer zaten we op tien... Dat kan hoger....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet ik niet eens meer johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan betaal ik liever wat extra dan dat ik hem verklootquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef Techno het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-of-kopen-beginners/
Tap tap tap![]()
Ik heb een simknipper hier, maar ja, daar heb je niet zoveel aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef Kreator het volgende:
Cool. Ik heb toch al nieuwe sims besteld, dus als het misgaat dan is dat niet zo'n ramp..
Get woke, go broke!![]()
Zo spannend is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Dan betaal ik liever wat extra dan dat ik hem verkloot![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens meer johJe tekeningen of die vent waar je graag bovenop springt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
De tekeningquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je tekeningen of die vent waar je graag bovenop springt?Die vent komt nog wel
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb ik nog niet genoeg veren in die volle reet gestoken dan, Sammzzie?quote:
Behalve dan dat het wel mijn privé sim is. En als het misgaat heb ik 1 of 2 dagen geen foon en dan ga ik doodt.quote:![]()
win-winquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Behalve dan dat het wel mijn privé sim is. En als het misgaat heb ik 1 of 2 dagen geen foon en dan ga ik doodt..
Get woke, go broke!![]()
Had ik 'm al laten zien dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik nog niet genoeg veren in die volle reet gestoken dan, Sammzzie?
Ja, te veel! Maar, ik ben er tot nu toe best trots op
En je had al zoveel praatjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had ik 'm al laten zien dan?
Ja, te veel! Maar, ik ben er tot nu toe best trots op
![]()
![]()
Tijd dat haar gaatjes gevuld gaan worden, STING!quote:
Denk je dat alleen paarden dartelen in de lente?
Ik?quote:Ja, daar heb ik al iemand voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijd dat haar gaatjes gevuld gaan worden, STING!
Denk je dat alleen paarden dartelen in de lente?
Dan nog mist er iets.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik?
[..]
Ja, daar heb ik al iemand voor
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
Tijd dat haar gaatjes gevuld gaan worden, STING!![]()
![]()
Ah, de paardenfluisteraar van Samzz? Welkom hier. Lulmaat hoeven we niet meer te vragen, dat scheelt.quote:
Ehhh, liefde?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
![]()
Het tabletvirus heeft ook mij geinfecteerd
Nu nog uitzoeken welke ik het meest wil. En ws. wachten, want ik denk dat ik het al weet en hij is nog niet uit
![]()
![]()
Er is maar 1 echte.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Nu nog uitzoeken welke ik het meest wil. En ws. wachten, want ik denk dat ik het al weet en hij is nog niet uit
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehhh, liefde?Niks wat een beetje drugs niet opwekken, MataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat zal allemaal wel. Echter heeft die 'echte' tig opties niet die ik wel graag wil hebbenquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
Tijd dat haar gaatjes gevuld gaan worden, STING!gelukkig had ik het vanmorgen hé-le-maal niet bij het rechte eind. Dat scheelt.quote:![]()
Ik ga echt de discussie niet aan, maar ik heb liever een tablet die het doet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel. Echter heeft die 'echte' tig opties niet die ik wel graag wil hebbenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
welke?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Tap tap tap![]()
Ik heb vanmorgen dan ook al lang toegeven dat ik iemand heb.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
gelukkig had ik het vanmorgen hé-le-maal niet bij het rechte eind. Dat scheelt.Alleen dat is niet iemand van Fok.
Drugs wekken niets op. Ze voegen iets toe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks wat een beetje drugs niet opwekken, Mata
Ik zeg helemaal niet wat beter is. Ik zeg alleen dat ik een aantal opties wil die de iPad niet heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga echt de discussie niet aan, maar ik heb liever een tablet die het doet.![]()
![]()
He, snotquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drugs wekken niets op. Ze voegen iets toe.Hoe moet dat nu?
Dames, niet vechten. Krea heeft meer paardenkrachten, Samzz.
Deze ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Nichts muss, alles kann.quote:
Ik heb ook al over zo'n ding gedacht maar kan mij geen omstandigheid voorstellen waarbij ik er eentje kan gebruiken. Jij wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
![]()
Dat kan, opzich. Ik zie niet in welke als ik de specs zie, maar goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet wat beter is. Ik zeg alleen dat ik een aantal opties wil die de iPad niet heeft.
Get woke, go broke!![]()
Dat heb ik ook, zou hem waarschijnlijk alleen op de bank of lui in bed gebruikenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook al over zo'n ding gedacht maar kan mij geen omstandigheid voorstellen waarbij ik er eentje kan gebruiken. Jij wel?
Tap tap tap![]()
Ik wel, genoeg. Maar goed, heb er nog ff geen geld voor (over). Moet ook nog op vakantie dit jaar. En een nieuwe fiets. En nog veel meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook al over zo'n ding gedacht maar kan mij geen omstandigheid voorstellen waarbij ik er eentje kan gebruiken. Jij wel?
For great justice!![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef El_Matador het volgende:
Dames, niet vechten. Krea heeft meer paardenkrachten, Samzz.
Deze ook:
[ afbeelding ]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet, moet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wel, genoeg. Maar goed, heb er nog ff geen geld voor (over). Moet ook nog op vakantie dit jaar. En een nieuwe fiets. En nog veel meer.Tap tap tap![]()
Gaat me ook niet om de harde warenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, opzich. Ik zie niet in welke als ik de specs zie, maar goed.
Gaat mij om de google integratie. Ik doe nu al alles met google (mail, docs, talk) en dat hou ik graag zo. Daarbij heb ik al een klein kapitaal uitgegeven op de market en dat is niet device gebonden
![]()
![]()
Dat komt door dat vervloekte weer!quote:I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~![]()
Dat was het punt niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen dan ook al lang toegeven dat ik iemand heb.Alleen dat is niet iemand van Fok.
![]()
Dass freut mich sehr...quote:
En bovendien moet je niet alles met een tablet willen. Internetten, filmpje, mail. Whoppa.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga echt de discussie niet aan, maar ik heb liever een tablet die het doet.![]()
Jepz. Ik reis veel en neem nu telkens een laptop mee. Ik doe daar eigenlijk alleen maar browserzaken en video kijken op. Dan is een tablet veel handzamerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook al over zo'n ding gedacht maar kan mij geen omstandigheid voorstellen waarbij ik er eentje kan gebruiken. Jij wel?![]()
![]()
Is dat het? Verdoriequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat komt door dat vervloekte weer!Geen drugs nodig dusquote:
Daarvoor zou ik er ook wel eentje willen hebben, heb toch geen zin om mn MBP van 1200 euro overal mee naar toe te slepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jepz. Ik reis veel en neem nu telkens een laptop mee. Ik doe daar eigenlijk alleen maar browserzaken en video kijken op. Dan is een tablet veel handzamer
For great justice!![]()
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
En bovendien moet je niet alles met een tablet willen. Internetten, filmpje, mail. Whoppa.Maar dan wel die dingen op de manier zoals ik het nu ook allemaal al doe
![]()
![]()
Samengevat: 90% van wat ik nu met mn laptop doe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
En bovendien moet je niet alles met een tablet willen. Internetten, filmpje, mail. Whoppa.For great justice!![]()
Manbearhorse. Aangenaam.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:
Lulmaat hoeven we niet meer te vragen, dat scheelt.![]()
![]()
quote:ja
I'm in the basement, you're in the sky
En ik met m'n telefoonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Samengevat: 90% van wat ik nu met mn laptop doe.
Tap tap tap![]()
Je hebt het nog steeds niet begrepen he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat het? Verdorie
[..]
Geen drugs nodig dus
Jij gaat nuchter Zwart Crossen?
En liefde + drugs = nog mooier...
Apil feestmaand!
Het telt ook wel een beetje mee dat jij anti-apple bent, toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat me ook niet om de harde warenGaat mij om de google integratie. Ik doe nu al alles met google (mail, docs, talk) en dat hou ik graag zo. Daarbij heb ik al een klein kapitaal uitgegeven op de market en dat is niet device gebonden
Wat moet je dan nog meer dan een iPad kan. Vraag ik me af.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Samengevat: 90% van wat ik nu met mn laptop doe.![]()
Charmante foto. Echt Samzz' type. Wellicht kan ze je natekenen?quote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds niet begrepen he?
Jij gaat nuchter Zwart Crossen?
En liefde + drugs = nog mooier...
Apil feestmaand!Ik word alleen niet verliefder door alcohol
Downloaden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat moet je dan nog meer dan een iPad kan. Vraag ik me af.En het idee hebben dat je die overdreven hardware en dat fysieke toetsenbord echt nodig hebt.
For great justice!![]()
Apple is niet slecht, hun marketing is geniaal maar hun shareability (bestaat dat?) is gewoon kut.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het telt ook wel een beetje mee dat jij anti-apple bent, toch?The only limit is your own imagination
Zijn piemel is groot genoeg, hij hoeft niets te compenseren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het telt ook wel een beetje mee dat jij anti-apple bent, toch?For great justice!![]()
Dat heeft er voor gezorgd dat ik nu helemaal google ben. Mijn luiheid houdt me tegen om alles om te gooienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het telt ook wel een beetje mee dat jij anti-apple bent, toch?![]()
![]()
Door andere middelen wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk nietIk word alleen niet verliefder door alcohol
Het is echt een ervaring om samen te ontdekken.
Een half pilletje kan echt geen kwaad.
Anders Krea, niet meer, andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat moet je dan nog meer dan een iPad kan. Vraag ik me af.![]()
![]()
Da's waar. Babs heeft een lekkere leuter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn piemel is groot genoeg, hij hoeft niets te compenseren.
Ik zei ook niet dat Apple slecht is. Nou ja, iTunes is dat welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Apple is niet slecht, hun marketing is geniaal maar hun shareability (bestaat dat?) is gewoon kut., natuurlijk.
Maar die neem ik niet op de Zwarte Crossquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door andere middelen wel.
Het is echt een ervaring om samen te ontdekken.
Een half pilletje kan echt geen kwaad.
Chrome is echt bagger. Doe mij maar FireFox.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft er voor gezorgd dat ik nu helemaal google ben. Mijn luiheid houdt me tegen om alles om te gooien
Ik zeg het zelf niet, ik schep niet op over mijn piemel, maar ik zal dit zeker niet tegensprekenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn piemel is groot genoeg, hij hoeft niets te compenseren.![]()
![]()
Ik vind Google minstens net zo eng als Apple. Met hun harvesting van data.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft er voor gezorgd dat ik nu helemaal google ben. Mijn luiheid houdt me tegen om alles om te gooien![]()
Alleen op Windows. De Mac versie is geweldig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Apple slecht is. Nou ja, iTunes is dat wel, natuurlijk.
.
For great justice!![]()
Ik vind Chrome eigenlijk ook wel fijn...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chrome is echt bagger. Doe mij maar FireFox.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daar zou het redelijk out of (sp)place zijn...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Apple slecht is. Nou ja, iTunes is dat wel, natuurlijk.
[..]
Maar die neem ik niet op de Zwarte Cross
Hoewel ik met carnaval ook goed gelachen heb. Met Q-Night eerste keer oranje spacen.
iTunes is echt bagger
En dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind Google minstens net zo eng als Apple. Met hun harvesting van data.
Zo ook FaceBook
Oh, nee, dat is het helemaal niet. Ik roep al vanaf mijn 12de dat Apple kut is. Dat is meer dan 20 jaar. Dat heeft geen fuck te maken met engheid of zo. Dat is meer zo gegroeid, meer een ik ben voor Ajax of Feyenoord, en niet weten waarom eigenlijk, maar zo voelt het wel prettigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind Google minstens net zo eng als Apple. Met hun harvesting van data.![]()
![]()
Ja zie wel, voorkeursbehandeling hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen op Windows. De Mac versie is geweldig..
Ja, datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar zou het redelijk out of (sp)place zijn...
Hoewel ik met carnaval ook goed gelachen heb. Met Q-Night eerste keer oranje spacen.
iTunes is echt baggerHet programma staat er nog op omdat ik 'm als stream gebruik, maar anders had ik 'm weggepleurd. De iPod doet 't toch niet meer door 't wassen.
Knock-Out, 9 apil (geen spelfoutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
El_M![]()
Wanneer zie ik je weer op het volgende feestje?!
)
Ben je erbij? Wordt goed man!
Ik ben nergens voor of tegen. Als het werkt werkt het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, nee, dat is het helemaal niet. Ik roep al vanaf mijn 12de dat Apple kut is. Dat is meer dan 20 jaar. Dat heeft geen fuck te maken met engheid of zo. Dat is meer zo gegroeid, meer een ik ben voor Ajax of Feyenoord, en niet weten waarom eigenlijk, maar zo voelt het wel prettig![]()
Ik ben dus ook niet tegen de iPad (zucht), ik ben alleen voor mij, meer voor een Honeycomb tablet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben nergens voor of tegen. Als het werkt werkt het.![]()
Dan heb ik een weekendje wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knock-Out, 9 apil (geen spelfout)
Ben je erbij? Wordt goed man!
Vond jij Qlimax dit jaar ook tegenvallen dit jaar ?
Jullie zagen er wel weer goed uit![]()
![]()
Muziek afspelen (en visuals kijken) met WinAmp, ik gebruik iTunes alleen om die verdomde iPod vol te gooien. Een mooi maandje muziek komt er straks op. We hebben het nodig. Ik ga nog een speaker kopen, iemand verstand van die dingen? Op stroom EN batterijen, Watt of 20 en rond de 100-120 euro?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zie wel, voorkeursbehandeling he
[..]
Ja, datHet programma staat er nog op omdat ik 'm als stream gebruik, maar anders had ik 'm weggepleurd. De iPod doet 't toch niet meer door 't wassen.
Haha dank je (meer spacekostuums in mijn fobo).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan heb ik een weekendje weg
Vond jij Qlimax dit jaar ook tegenvallen dit jaar ?
Jullie zagen er wel weer goed uit
Nja, beetje wel, maar toen ik de afterDVD bekeek, besefte ik pas de vette grootsheid van het feest. En we hebben ons geniaal vermaakt toch?
Volgende feestje is techno (Q-Night) en daarna misschien Emporium, daar heb ik hele goeie dingen over gehoord en is vlakbij.
Die heb ik op de laptop nog niet geinstalleerd, maar zodra ik dat (vanavond) gedaan heb, gaat iTunes weg. Ik heb er toch niks aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muziek afspelen (en visuals kijken) met WinAmp, ik gebruik iTunes alleen om die verdomde iPod vol te gooien. Een mooi maandje muziek komt er straks op. We hebben het nodig. Ik ga nog een speaker kopen, iemand verstand van die dingen? Op stroom EN batterijen, Watt of 20 en rond de 100-120 euro?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Emporium isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha dank je (meer spacekostuums in mijn fobo).
Nja, beetje wel, maar toen ik de afterDVD bekeek, besefte ik pas de vette grootsheid van het feest. En we hebben ons geniaal vermaakt toch?
Volgende feestje is techno (Q-Night) en daarna misschien Emporium, daar heb ik hele goeie dingen over gehoord en is vlakbij.weer zo iets waar ik al jaren niet meer ben geweest. Soms vraag ik me af wat ik de afgelopen jaren heb gedaan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik vond het te sensation white aanvoelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha dank je (meer spacekostuums in mijn fobo).
Volgende feestje is techno (Q-Night) en daarna misschien Emporium, daar heb ik hele goeie dingen over gehoord en is vlakbij.
Emporium is inderdaad geniaal.
Valt alleen samen met een heel groot outdoor feest hier in de buurt![]()
![]()
Winamp niet? Dat is oldscool, deed alles wat iTunes kan en veel meer, al lang voordat iTunes bestondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik op de laptop nog niet geinstalleerd, maar zodra ik dat (vanavond) gedaan heb, gaat iTunes weg. Ik heb er toch niks aan.
Ja, daar ben ik ook achterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Winamp niet? Dat is oldscool, deed alles wat iTunes kan en veel meer, al lang voordat iTunes bestond
Voor muziek gebruik ik ook Winampquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Winamp niet? Dat is oldscool, deed alles wat iTunes kan en veel meer, al lang voordat iTunes bestond![]()
Voor video is er maar 1 speler: VLC![]()
![]()
Check en check.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor muziek gebruik ik ook Winamp![]()
Voor video is er maar 1 speler: VLC
Hoop dat beide ook op Android draaien
Die laatste heb ik dan weer wel. Waarom weet ik niet, want ik kijk nooit films op de laptopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor muziek gebruik ik ook Winamp![]()
Voor video is er maar 1 speler: VLC
Ik heb sinds een paar weken een iMac, en daar werkt iTunes echt geniaal op hoor
Voor Windows loopt het inderdaad klote![]()
![]()
Mooi, lekker gevarieerd ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Emporium isweer zo iets waar ik al jaren niet meer ben geweest. Soms vraag ik me af wat ik de afgelopen jaren heb gedaan
Maar de week erna mijn feestje, ff kijken of ik dat trek.
hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi, lekker gevarieerd ook.
Maar de week erna mijn feestje, ff kijken of ik dat trek.Emporium hoop ik dit jaar te missen door waar ik zit
Al zit er totaal geen schot in voor mijn gevoel
Het was wel commercieel, dat zeker. Maar ach, ik vond alles leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vond het te sensation white aanvoelen.
Emporium is inderdaad geniaal.
Valt alleen samen met een heel groot outdoor feest hier in de buurt
Ja, ik weet het ook dus niet. De week erna wordt feesten man, dan kom je ook!
Details komen nog.The only limit is your own imagination
Winamp heb ik nu ook op de telefoonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check en check.
Hoop dat beide ook op Android draaien![]()
![]()
Ierland? Hoe gaat het met de zaken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hahaEmporium hoop ik dit jaar te missen door waar ik zit
Al zit er totaal geen schot in voor mijn gevoel
Nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Winamp heb ik nu ook op de telefoon![]()
Mn handen jeuken echt om een netbook te kopen en daar Android op te draaien
Winamp is geweldig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Winamp niet? Dat is oldscool, deed alles wat iTunes kan en veel meer, al lang voordat iTunes bestondGebruik ik inmiddels ook al weer meer dan 10 jaar iig.
Sinds Napster eigenlijk. Hoe lang is dat geleden eigenlijk?
For great justice!![]()
Netbook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice![]()
Mn handen jeuken echt om een netbook te kopen en daar Android op te draaien.
For great justice!![]()
Ik heb er 3 gehad, alle 3 kutquote:.
Get woke, go broke!![]()
LastFM.streaminglists...quote:
Jij luistert ook van alles he?
Ierland ja. Donderdag gesprek in A'dam, komt iemand uit Dublin en Californië hierheen. Ze wilden het woensdag, maar dat was de enige dat in 2 weken dat ik écht iets gepland had (dagje oldtimers fappen in Essen). Toen hebben ze t voor me verplaatstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ierland? Hoe gaat het met de zaken?Dat zou de laatste ronde moeten zijn, daarna zijn het formaliteiten. Als ik het word.
Verder gehoord dat Barcelona niet door gaat, in A'dam gaat ook niet door. Nu nog iets bij HP lopen in Dublin ook en een 2e functie bij Google. Waar ik wel meteen bij t 3e gesprek mag instromen op basis van mn huidige traject
Om Steve Jobs te quoten: "Netbooks aren't better at anything!" They are just cheap laptops.quote:For great justice!![]()
Dingen zijn gewoon te traag, accu is niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Om Steve Jobs te quoten: "Netbooks aren't better at anything!" They are just cheap laptops.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wie? Ik ja. Echt van alles ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
LastFM.streaminglists...
Jij luistert ook van alles he?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.![]()
Dan moet je echt ZIEK hard hebben geredenquote:
Ik heb 'm iig al aangemaakt voordat een ander ermee aan de haal gaat.quote:
Welkequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 'm iig al aangemaakt voordat een ander ermee aan de haal gaat.
Jammer BCN niet, dat is echt zo gaaf.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ierland ja. Donderdag gesprek in A'dam, komt iemand uit Dublin en Californië hierheen. Ze wilden het woensdag, maar dat was de enige dat in 2 weken dat ik écht iets gepland had (dagje oldtimers fappen in Essen). Toen hebben ze t voor me verplaatstDat zou de laatste ronde moeten zijn, daarna zijn het formaliteiten. Als ik het word.
Verder gehoord dat Barcelona niet door gaat, in A'dam gaat ook niet door. Nu nog iets bij HP lopen in Dublin ook en een 2e functie bij Google. Waar ik wel meteen bij t 3e gesprek mag instromen op basis van mn huidige traject
Hmm benieuwd. Ik weet zelf ook nog niks meer. Binnen 2 dagen moet ik bericht hebben. De Colombiaanse optie trekt me steeds meer trouwens. Ff kijken wat er te versieren valt...
Weet alleen nog niet of en wanneer ik m ga gebruiken.quote:
Als je nog dingen weet in Barca, binnenkort wordt mn CV kostenloos verbouwd door een pro, door een hele lieve oud collega van je paquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer BCN niet, dat is echt zo gaaf.
Hmm benieuwd. Ik weet zelf ook nog niks meer. Binnen 2 dagen moet ik bericht hebben. De Colombiaanse optie trekt me steeds meer trouwens. Ff kijken wat er te versieren valt...
Hoop dat Colombia wat voor je heeft
Pffffquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet of en wanneer ik m ga gebruiken.Ik vind 'm leuk
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je nog dingen weet in Barca, binnenkort wordt mn CV kostenloos verbouwd door een pro, door een hele lieve oud collega van je pa
Haha wie dan? Per DM mag ook...
Ik weet een hoop in BCN, maar dan vooral passief. En een baan als geoloog aan de universiteit lijkt me niks voor jou...
Dat heeft het al!quote:
Maar idd, het is een groot verschil welk bedrijf ik kies. Meer rust en minder geld of meer reizen en meer stress. Maar ook inhoudelijk. Ik ben er nog niet uit, eerst es afwachten wat ze te bieden hebben.The only limit is your own imagination
Collega's die niet bereikbaar zijn terwijl ze volgens hun agenda niets hebben op dit moment.
Verdomme, neem die telefoon op, ik moet wat van je!
Passief aan de Uni is niks voor mij neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha wie dan? Per DM mag ook...
Ik weet een hoop in BCN, maar dan vooral passief. En een baan als geoloog aan de universiteit lijkt me niks voor jou...Ik moet wel wat druk en actie in mn baan hebben. Af en toe lekker stressen is ook lekker (let op de af en toe).
Ik heb een collega die één dag per week thuis werkt maar hij is dan altijd de hele dag niet te bereiken en ook geen seconde online op de communicator.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
Collega's die niet bereikbaar zijn terwijl ze volgens hun agenda niets hebben op dit moment.
Verdomme, neem die telefoon op, ik moet wat van je!. Hij schrijft wel gewoon elke dag 8 uur.
Moet ik ook eens gaan doen.
For great justice!![]()
Ik heb ook van die collega's die dan op Do Not Disturb staan de hele dag. Vraag me af of ze dan echt wel wat doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een collega die één dag per week thuis werkt maar hij is dan altijd de hele dag niet te bereiken en ook geen seconde online op de communicator.. Hij schrijft wel gewoon elke dag 8 uur.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook minder productieve uren heb thuis dan op het werk. Ik doe wel meer in die uren dat ik echt aan het werk ben, gaat toch makkelijker thuis.![]()
Die zijn het ergste ja. Dit is ook nog zo'n autistische Development-nerd waarbij ik moet slijmen om een vergaderruimte.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een collega die één dag per week thuis werkt maar hij is dan altijd de hele dag niet te bereiken en ook geen seconde online op de communicator.. Hij schrijft wel gewoon elke dag 8 uur.
Dat is een flinke afweging. Reizen is tof, maar het stress niveau waar je nu op zit is niet fijn. Maar als je mag kiezen, heb je toch eigenlijk al gekozen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heeft het al!
Maar idd, het is een groot verschil welk bedrijf ik kies. Meer rust en minder geld of meer reizen en meer stress. Maar ook inhoudelijk. Ik ben er nog niet uit, eerst es afwachten wat ze te bieden hebben."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik voel me echt kei-schuldig als ik thuis wat tussendoor doe waardoor ik daar meer doe dan op het werk. En ook langer doorwerk. Daarom werk ik ook niet te vaak thuis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook van die collega's die dan op Do Not Disturb staan de hele dag. Vraag me af of ze dan echt wel wat doen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook minder productieve uren heb thuis dan op het werk. Ik doe wel meer in die uren dat ik echt aan het werk ben, gaat toch makkelijker thuis.
For great justice!![]()
Ich bin wie du. Wir sind wie Sand und Meer, und darum brauch ich dich so sehr *zingt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik had laatst dus Du van Peter Maffay in mijn hoofd voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
Ich bin wie du. Wir sind wie Sand und Meer, und darum brauch ich dich so sehr *zingt
Je poste 'm laatst ook al hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had laatst dus Du van Peter Maffay in mijn hoofd voor het slapen gaan.![]()
Ik vind Duitse liedjes best leuk
*google*quote:
Ah, ziet er kek uit![b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Ja, die dag had ik m dus in mijn hoofd voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je poste 'm laatst ook al hier![]()
Ik vind Duitse liedjes best leuk
Nee, allebei heeft voordelen, ik kan nu echt ff niet kiezen. Ik wacht af wat de mogelijkheden zijn en zet er wel druk achter. Ik weet wat ik waard ben, dat scheelt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een flinke afweging. Reizen is tof, maar het stress niveau waar je nu op zit is niet fijn. Maar als je mag kiezen, heb je toch eigenlijk al gekozen?The only limit is your own imagination
Niks mis meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die dag had ik m dus in mijn hoofd voor het slapen gaan.Die kan je zo lekker fout meezingen.
Stressen is in Spanje geen probleem. Hard werken daar jongen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Passief aan de Uni is niks voor mij neeIk moet wel wat druk en actie in mn baan hebben. Af en toe lekker stressen is ook lekker (let op de af en toe).
Heeft ie global hotkeys?quote:En een plugin zodat je hem met je iPhone kan besturen?
For great justice!![]()
Iphone.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Heeft ie global hotkeys?En een plugin zodat je hem met je iPhone kan besturen?
Ben ik niet bang voor, ze kunnen daar ook ontspannen! Het leven in een stad als Barca ligt me echt wel. Hard werken, maar daarna ook heerlijk ontspannen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stressen is in Spanje geen probleem. Hard werken daar jongen!
Dublin ga ik veel meer heen om echt te werken, ik kan me weinig voorstellen van het leven daarbuiten."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik had een briefje bij mijn collega op een stapel papieren het bureau gelegd; "als je niet snapt wat ik bedoel, loop dan even langs, dan ligt ik het even toe.
Driewerf
Ik doe in Utrecht niet anders. Behalve dat hard werken dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het leven in een stad als Barca ligt me echt wel. Hard werken, maar daarna ook heerlijk ontspannen.For great justice!![]()
Ik snap de initiële verwarring nu beter...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
Ik had een briefje bij mijn collega op een stapel papieren het bureau gelegd; "als je niet snapt wat ik bedoel, loop dan even langs, dan ligt ik het even toe.
Driewerf
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?![]()
Oepsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
Driewerf
Utrecht = ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe in Utrecht niet anders. Behalve dat hard werken dan.
En ik bedacht me gisteren hoe geweldig georganiseerd Nederland toch is. Zeker omdat ik Duitsland een beetje ken.
Verpakkingen uit Nederlandse supermarkten!Die gaan zo logisch open... in Duitsland loop je eerst drie kwartier te hannesen...
is die er ook voor MacOSX ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:58 schreef Techno het volgende:
[..]
En heeft alle features waar je bij Winamp voor moet betalen.
http://www.aimp2.us/![]()
Gute Nacht liebe Freundequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je poste 'm laatst ook al hier![]()
Ik vind Duitse liedjes best leuk![]()
![]()
Oh, voor winamp betaal ik nooit. Maar toch eens ff downen dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:58 schreef Techno het volgende:
[..]
En heeft alle features waar je bij Winamp voor moet betalen.
http://www.aimp2.us/[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Ik kan om de een of andere manier opeens de zo'n listen.pls bestand niet meer openenquote:
Via het IP adres van de broadcast lukt ook niet...![]()
Babyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan om de een of andere manier opeens de zo'n listen.pls bestand niet meer openen
Via het IP adres van de broadcast lukt ook niet...
Nederland is geweldig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Utrecht = ook
En ik bedacht me gisteren hoe geweldig georganiseerd Nederland toch is. Zeker omdat ik Duitsland een beetje ken.
Verpakkingen uit Nederlandse supermarkten!Die gaan zo logisch open... in Duitsland loop je eerst drie kwartier te hannesen...
! Ik word echt zo moe van mensen die zeggen dat het overal beter is dan hier want dat is gewoon dikke bullshit.
For great justice!![]()
Is helemaal waar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nederland is geweldig.! Ik word echt zo moe van mensen die zeggen dat het overal beter is dan hier want dat is gewoon dikke bullshit.
Maar er is meer te ontdekken...
Zaterdag wordt het moeilijk lekker weer, dus ik zit nu al te bedenken op welk terras ik dan zal gaan zitten.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Oh, dat wel. En daarna kom je tot de ontdekking dat nederland gewoon tof is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is helemaal waar.
Maar er is meer te ontdekken...Alleen het weer is kut. En al die vervelende nederlanders.
For great justice!![]()
Lang niet zo vrolijk als Ich bin wie du, en zeker niet zomers. Maar toch.quote:
Ik vind Duitsers stiekem wel de leukste Europeanen![]()
![]()
Wat hebben we toch een moeilijk leven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
Zaterdag wordt het moeilijk lekker weer, dus ik zit nu al te bedenken op welk terras ik dan zal gaan zitten..
For great justice!![]()
Monaco!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nederland is geweldig.! Ik word echt zo moe van mensen die zeggen dat het overal beter is dan hier want dat is gewoon dikke bullshit.
![]()
![]()
Dat heb ik met Vlamingen. Was dit weekend nog in Vlaanderen, de mensen zijn daar zo relaxted.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lang niet zo vrolijk als Ich bin wie du, en zeker niet zomers. Maar toch.
Ik vind Duitsers stiekem wel de leukste Europeanen. Heerlijke sfeer.
For great justice!![]()
Ik ben nu ook al bezig om te bedenken wie ik dan eens uit kan nodigen enzo. Moet en zal van het weer genieten danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
Zaterdag wordt het moeilijk lekker weer, dus ik zit nu al te bedenken op welk terras ik dan zal gaan zitten.![]()
![]()
Als je in een verregend Bogota loopt, ga je het Nederlandse weer erna ook veul beter waarderen hoor...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dat wel. En daarna kom je tot de ontdekking dat nederland gewoon tof is.Alleen het weer is kut. En al die vervelende nederlanders.
Zo nog ff lekker van de zon genieten
Nederlanders zijn vaak vervelend en soms tov.
Zonder VEEEEUL geld is d'r niks aan.quote:The only limit is your own imagination
Vlamingen zijn wel leuk, alleen jammer van de rotzooi die Vlaanderen isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik met Vlamingen. Was dit weekend nog in Vlaanderen, de mensen zijn daar zo relaxted.. Heerlijke sfeer.
![]()
![]()
Gezellig chaos.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vlamingen zijn wel leuk, alleen jammer van de rotzooi die Vlaanderen isFor great justice!![]()
Ik weet iig wel dat ik er vroeg moet zijn. Want ze gaan de hele dag ramvol zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
Zaterdag wordt het moeilijk lekker weer, dus ik zit nu al te bedenken op welk terras ik dan zal gaan zitten.![]()
![]()
Terras is opzich wel ok, maar ik opteer toch voor een dagje vondelpark.
Get woke, go broke!![]()
Oh, ik vind altijd wel plek.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet iig wel dat ik er vroeg moet zijn. Want ze gaan de hele dag ramvol zijn
Nee, nooit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je luistert zeker nooit Radio1“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je moet dan "Ja, klopt" zeggen. Je bent nu mijn negatie aan het ontkennen, dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet dan "Ja, klopt" zeggen. Je bent nu mijn negatie aan het ontkennen, dat kan niet de bedoeling zijn.![]()
Ik zou als vrouw jou keihard mijn bed uitschoppen met mijn hakken nog aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet dan "Ja, klopt" zeggen. Je bent nu mijn negatie aan het ontkennen, dat kan niet de bedoeling zijn.
De tering.
Omdat je het woord "zeker" in je vraag had zitten, betwijfel ik wel of je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet dan "Ja, klopt" zeggen. Je bent nu mijn negatie aan het ontkennen, dat kan niet de bedoeling zijn.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
Je snapt wat ik bedoel, toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet dan "Ja, klopt" zeggen. Je bent nu mijn negatie aan het ontkennen, dat kan niet de bedoeling zijn.
WT is leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou als vrouw jou keihard mijn bed uitschoppen met mijn hakken nog aan.
De tering.
Een psychose ook.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet ik mee trouwjurk passenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
Zaterdag wordt het moeilijk lekker weer, dus ik zit nu al te bedenken op welk terras ik dan zal gaan zitten.I'm in the basement, you're in the sky
Dat vindt ie ws alleen maar lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou als vrouw jou keihard mijn bed uitschoppen met mijn hakken nog aan.
De tering.
Trouwjurk passen... wat hebben wij gemist?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet ik mee trouwjurk passen![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Trouwjurk passen... wat hebben wij gemist?Niet mijn trouwjurk.
Jij en je vriendin passen beide hem aan? En wie hem het mooiste staat mag hem houden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet ik mee trouwjurk passen![]()
![]()
Dat mag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vindt ie ws alleen maar lekker
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]Christian BaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij en je vriendin passen beide hem aan? En wie hem het mooiste staat mag hem houden?Whehe MI
Speeddaten; 20 minuten sauna en erna samen afdouchen. De bruidspapieren liggen bij de uitgang.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij en je vriendin passen beide hem aan? En wie hem het mooiste staat mag hem houden?The only limit is your own imagination
quote:
Toch wel een belachelijk dure he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet ik mee trouwjurk passen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]Christian Bale staat voor mij gelijk aan een natte droom ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet ik maar niet gaan speeddatenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Speeddaten; 20 minuten sauna en erna samen afdouchen. De bruidspapieren liggen bij de uitgang.![]()
![]()
Geen idee, het is niet voor mij hequote:
Ja datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Christian Bale staat voor mij gelijk aan een natte droom ja.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Christian Bale staat voor mij gelijk aan een natte droom ja.![]()
![]()
![]()
![]()
Uhuhquote:
Ik ook niet. Heb er het geduld niet voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar niet gaan speeddaten
In elke film waar ie in speelt!quote:
Ook audiofiel verantwoord?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
Equilibrium, wat een vette film was dat.![]()
![]()
Ik wil gewoon (nog) niet trouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb er het geduld niet voor.![]()
![]()
Trouwen.Dat gaat mij vooral om de jurk, ben ik eerlijk in. En ik weet al welke.
Geen idee, films interesseren me doorgaans niets.quote:
Hier zat alleen Christian Bale in, dus dat leek me toepasselijk om te noemen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat hebben er meer gezegd.quote:
The Fighter heb ik dit weekend gezien, Was ook wel aardig moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen idee, films interesseren me doorgaans niets.
Hier zat alleen Christian Bale in, dus dat leek me toepasselijk om te noemen.
Ja echt he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef Kluts het volgende:
Nu nog iemand zo gek krijgen
Ik wil niet trouwen. Ik weet wel wie m'n jurk gaat ontwerpen áls ik ga trouwenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef Kluts het volgende:
Oh ik wil best trouwen
En HW dan? Arme hij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
Ik wil niet trouwen. Ik weet wel wie m'n jurk gaat ontwerpen áls ik ga trouwen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: