En dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind Google minstens net zo eng als Apple. Met hun harvesting van data.
Oh, nee, dat is het helemaal niet. Ik roep al vanaf mijn 12de dat Apple kut is. Dat is meer dan 20 jaar. Dat heeft geen fuck te maken met engheid of zo. Dat is meer zo gegroeid, meer een ik ben voor Ajax of Feyenoord, en niet weten waarom eigenlijk, maar zo voelt het wel prettigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind Google minstens net zo eng als Apple. Met hun harvesting van data.
Ja zie wel, voorkeursbehandeling hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen op Windows. De Mac versie is geweldig..
Ja, datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar zou het redelijk out of (sp)place zijn...
Hoewel ik met carnaval ook goed gelachen heb. Met Q-Night eerste keer oranje spacen.
iTunes is echt bagger
Knock-Out, 9 apil (geen spelfoutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
El_M![]()
Wanneer zie ik je weer op het volgende feestje?!
Ik ben nergens voor of tegen. Als het werkt werkt het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, nee, dat is het helemaal niet. Ik roep al vanaf mijn 12de dat Apple kut is. Dat is meer dan 20 jaar. Dat heeft geen fuck te maken met engheid of zo. Dat is meer zo gegroeid, meer een ik ben voor Ajax of Feyenoord, en niet weten waarom eigenlijk, maar zo voelt het wel prettig
Ik ben dus ook niet tegen de iPad (zucht), ik ben alleen voor mij, meer voor een Honeycomb tablet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben nergens voor of tegen. Als het werkt werkt het.
Dan heb ik een weekendje wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knock-Out, 9 apil (geen spelfout)
Ben je erbij? Wordt goed man!
Muziek afspelen (en visuals kijken) met WinAmp, ik gebruik iTunes alleen om die verdomde iPod vol te gooien. Een mooi maandje muziek komt er straks op. We hebben het nodig. Ik ga nog een speaker kopen, iemand verstand van die dingen? Op stroom EN batterijen, Watt of 20 en rond de 100-120 euro?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zie wel, voorkeursbehandeling he
[..]
Ja, datHet programma staat er nog op omdat ik 'm als stream gebruik, maar anders had ik 'm weggepleurd. De iPod doet 't toch niet meer door 't wassen.
Haha dank je (meer spacekostuums in mijn fobo).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan heb ik een weekendje weg
Vond jij Qlimax dit jaar ook tegenvallen dit jaar ?
Jullie zagen er wel weer goed uit
Die heb ik op de laptop nog niet geinstalleerd, maar zodra ik dat (vanavond) gedaan heb, gaat iTunes weg. Ik heb er toch niks aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muziek afspelen (en visuals kijken) met WinAmp, ik gebruik iTunes alleen om die verdomde iPod vol te gooien. Een mooi maandje muziek komt er straks op. We hebben het nodig. Ik ga nog een speaker kopen, iemand verstand van die dingen? Op stroom EN batterijen, Watt of 20 en rond de 100-120 euro?
Emporium isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha dank je (meer spacekostuums in mijn fobo).
Nja, beetje wel, maar toen ik de afterDVD bekeek, besefte ik pas de vette grootsheid van het feest. En we hebben ons geniaal vermaakt toch?
Volgende feestje is techno (Q-Night) en daarna misschien Emporium, daar heb ik hele goeie dingen over gehoord en is vlakbij.
Ik vond het te sensation white aanvoelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha dank je (meer spacekostuums in mijn fobo).
Nja, beetje wel, maar toen ik de afterDVD bekeek, besefte ik pas de vette grootsheid van het feest. En we hebben ons geniaal vermaakt toch?
Volgende feestje is techno (Q-Night) en daarna misschien Emporium, daar heb ik hele goeie dingen over gehoord en is vlakbij.
Winamp niet? Dat is oldscool, deed alles wat iTunes kan en veel meer, al lang voordat iTunes bestondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik op de laptop nog niet geinstalleerd, maar zodra ik dat (vanavond) gedaan heb, gaat iTunes weg. Ik heb er toch niks aan.
Ja, daar ben ik ook achterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Winamp niet? Dat is oldscool, deed alles wat iTunes kan en veel meer, al lang voordat iTunes bestond
Voor muziek gebruik ik ook Winampquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Winamp niet? Dat is oldscool, deed alles wat iTunes kan en veel meer, al lang voordat iTunes bestond
Check en check.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor muziek gebruik ik ook Winamp![]()
Voor video is er maar 1 speler: VLC
Die laatste heb ik dan weer wel. Waarom weet ik niet, want ik kijk nooit films op de laptopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor muziek gebruik ik ook Winamp![]()
Voor video is er maar 1 speler: VLC
Mooi, lekker gevarieerd ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Emporium isweer zo iets waar ik al jaren niet meer ben geweest. Soms vraag ik me af wat ik de afgelopen jaren heb gedaan
hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi, lekker gevarieerd ook.
Maar de week erna mijn feestje, ff kijken of ik dat trek.
Het was wel commercieel, dat zeker. Maar ach, ik vond alles leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vond het te sensation white aanvoelen.
Emporium is inderdaad geniaal.
Valt alleen samen met een heel groot outdoor feest hier in de buurt
Winamp heb ik nu ook op de telefoonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check en check.
Hoop dat beide ook op Android draaien
Ierland? Hoe gaat het met de zaken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hahaEmporium hoop ik dit jaar te missen door waar ik zit
Al zit er totaal geen schot in voor mijn gevoel
Nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Winamp heb ik nu ook op de telefoon
Winamp is geweldig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Netbook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice![]()
Mn handen jeuken echt om een netbook te kopen en daar Android op te draaien
Ik heb er 3 gehad, alle 3 kutquote:
LastFM.streaminglists...quote:
Ierland ja. Donderdag gesprek in A'dam, komt iemand uit Dublin en Californië hierheen. Ze wilden het woensdag, maar dat was de enige dat in 2 weken dat ik écht iets gepland had (dagje oldtimers fappen in Essen). Toen hebben ze t voor me verplaatstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ierland? Hoe gaat het met de zaken?
Om Steve Jobs te quoten: "Netbooks aren't better at anything!" They are just cheap laptops.quote:
Dingen zijn gewoon te traag, accu is niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Om Steve Jobs te quoten: "Netbooks aren't better at anything!" They are just cheap laptops.
Wie? Ik ja. Echt van alles ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
LastFM.streaminglists...
Jij luistert ook van alles he?
Dan moet je echt ZIEK hard hebben geredenquote:
Ik heb 'm iig al aangemaakt voordat een ander ermee aan de haal gaat.quote:
Welkequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 'm iig al aangemaakt voordat een ander ermee aan de haal gaat.
Jammer BCN niet, dat is echt zo gaaf.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ierland ja. Donderdag gesprek in A'dam, komt iemand uit Dublin en Californië hierheen. Ze wilden het woensdag, maar dat was de enige dat in 2 weken dat ik écht iets gepland had (dagje oldtimers fappen in Essen). Toen hebben ze t voor me verplaatstDat zou de laatste ronde moeten zijn, daarna zijn het formaliteiten. Als ik het word.
Verder gehoord dat Barcelona niet door gaat, in A'dam gaat ook niet door. Nu nog iets bij HP lopen in Dublin ook en een 2e functie bij Google. Waar ik wel meteen bij t 3e gesprek mag instromen op basis van mn huidige traject
Weet alleen nog niet of en wanneer ik m ga gebruiken.quote:
Als je nog dingen weet in Barca, binnenkort wordt mn CV kostenloos verbouwd door een pro, door een hele lieve oud collega van je paquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer BCN niet, dat is echt zo gaaf.
Hmm benieuwd. Ik weet zelf ook nog niks meer. Binnen 2 dagen moet ik bericht hebben. De Colombiaanse optie trekt me steeds meer trouwens. Ff kijken wat er te versieren valt...
Pffffquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet of en wanneer ik m ga gebruiken.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je nog dingen weet in Barca, binnenkort wordt mn CV kostenloos verbouwd door een pro, door een hele lieve oud collega van je pa
Dat heeft het al!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |