Utrecht = ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe in Utrecht niet anders. Behalve dat hard werken dan.
is die er ook voor MacOSX ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:58 schreef Techno het volgende:
[..]
En heeft alle features waar je bij Winamp voor moet betalen.
http://www.aimp2.us/
Gute Nacht liebe Freundequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je poste 'm laatst ook al hier![]()
Ik vind Duitse liedjes best leuk
Oh, voor winamp betaal ik nooit. Maar toch eens ff downen dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:58 schreef Techno het volgende:
[..]
En heeft alle features waar je bij Winamp voor moet betalen.
http://www.aimp2.us/
Ik kan om de een of andere manier opeens de zo'n listen.pls bestand niet meer openenquote:
Babyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kan om de een of andere manier opeens de zo'n listen.pls bestand niet meer openen
Via het IP adres van de broadcast lukt ook niet...
Nederland is geweldig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Utrecht = ook
En ik bedacht me gisteren hoe geweldig georganiseerd Nederland toch is. Zeker omdat ik Duitsland een beetje ken.
Verpakkingen uit Nederlandse supermarkten!Die gaan zo logisch open... in Duitsland loop je eerst drie kwartier te hannesen...
Is helemaal waar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nederland is geweldig.! Ik word echt zo moe van mensen die zeggen dat het overal beter is dan hier want dat is gewoon dikke bullshit.
Oh, dat wel. En daarna kom je tot de ontdekking dat nederland gewoon tof is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is helemaal waar.
Maar er is meer te ontdekken...
Lang niet zo vrolijk als Ich bin wie du, en zeker niet zomers. Maar toch.quote:
Wat hebben we toch een moeilijk leven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
Zaterdag wordt het moeilijk lekker weer, dus ik zit nu al te bedenken op welk terras ik dan zal gaan zitten.
Monaco!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nederland is geweldig.! Ik word echt zo moe van mensen die zeggen dat het overal beter is dan hier want dat is gewoon dikke bullshit.
Dat heb ik met Vlamingen. Was dit weekend nog in Vlaanderen, de mensen zijn daar zo relaxted.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lang niet zo vrolijk als Ich bin wie du, en zeker niet zomers. Maar toch.
Ik vind Duitsers stiekem wel de leukste Europeanen
Ik ben nu ook al bezig om te bedenken wie ik dan eens uit kan nodigen enzo. Moet en zal van het weer genieten danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
Zaterdag wordt het moeilijk lekker weer, dus ik zit nu al te bedenken op welk terras ik dan zal gaan zitten.
Als je in een verregend Bogota loopt, ga je het Nederlandse weer erna ook veul beter waarderen hoor...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dat wel. En daarna kom je tot de ontdekking dat nederland gewoon tof is.Alleen het weer is kut. En al die vervelende nederlanders.
Zonder VEEEEUL geld is d'r niks aan.quote:
Vlamingen zijn wel leuk, alleen jammer van de rotzooi die Vlaanderen isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik met Vlamingen. Was dit weekend nog in Vlaanderen, de mensen zijn daar zo relaxted.. Heerlijke sfeer.
Gezellig chaos.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vlamingen zijn wel leuk, alleen jammer van de rotzooi die Vlaanderen is
Ik weet iig wel dat ik er vroeg moet zijn. Want ze gaan de hele dag ramvol zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:03 schreef Kluts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |