Is dat kind zo dik dan of zo? Anders hadden ze het toch al veel eerder gezien?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Basisscholiere (12) bevallen tijdens kamp
Eerst werken omdat te kunnen betalen, en ik had er gisteren wel weer ff genoeg opquote:
Dan moet je misschien maar even wachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:17 schreef HeatWave het volgende:
Eerst werken omdat te kunnen betalen, en ik had er gisteren wel weer ff genoeg op.
Zoals ik net hoorde was dat kind van zichzelf al redelijk mollig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat kind zo dik dan of zo? Anders hadden ze het toch al veel eerder gezien?
Waarom moet die kerel gelijk dood? Misschien is het wel haar vriendje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
ik snap ook niet dat het zomaar kan zonder dat iemand het gemerkt heeft
en die kerel die haar zwanger gemaakt heeft, mogen ze deze dude op afsturen: Vader verkrachte dochter slacht 4 daders af (Dexter, the real deal).
Ze was er zelf ook bij toen het gebeurde, ze hoeft niet meteen verkracht te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
en die kerel die haar zwanger gemaakt heeft, mogen ze deze dude op afsturen: Vader verkrachte dochter slacht 4 daders af (Dexter, the real deal).
Misschien is de vader ook wel 12 of 13...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
maar jijquote:
Kind kan maar zo tegen de ruggengraat aan hebben gelegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat kind zo dik dan of zo? Anders hadden ze het toch al veel eerder gezien?
Was dat maar in alle gevallen zo. Aan m'n buurvrouw zag je ook niks. Totaal niks.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n meisje en die ouders merken toch ook wel dat ze veranderd lijkt me? T is een flinke aanslag op je lichaam
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen, op mn 12e was ik daar nog niet mee bezig. Vond kussen en zoenen al heel watquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
Geen onderbuikgevoelens laten spreken hè?
Ja, inderdaad. En al die augurken en zo. Dat gaat toch ook niet ongemerkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:24 schreef PeuRac het volgende:
Zo'n meisje en die ouders merken toch ook wel dat ze veranderd lijkt me? T is een flinke aanslag op je lichaam
Het is maar een klein stapje verder. Ik denk dat zoenen en daarna seks voor kinderen best wel dicht bij elkaar ligt, dichter dan voor volwassenen. Voor kinderen heeft dat nog minder lading en gaat het vooral om dat het 'lekker voelt'. Ze hadden ook vast nog geen voorlichting gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen, op mn 12e was ik daar nog niet mee bezig. Vond kussen en zoenen al heel wat
En handjes vasthoudenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen, op mn 12e was ik daar nog niet mee bezig. Vond kussen en zoenen al heel wat
ik zit echt te denken of ik het in die tijd al wist hoe het in theorie werktequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is maar een klein stapje verder. Ik denk dat zoenen en daarna seks voor kinderen best wel dicht bij elkaar ligt, dichter dan voor volwassenen. Voor kinderen heeft dat nog minder lading en gaat het vooral om dat het 'lekker voelt'. Ze hadden ook vast nog geen voorlichting gehad.
Ook niet verkeerd, ik hou het bij het overal beter verkrijgbare Guinnessquote:
Ja datquote:
Nou ja, jij bent ook van een andere generatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit echt te denken of ik het in die tijd al wist hoe het in theorie werkteVolgens mij nog niet ?N
Ik word er juist wel vol van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Sinds ik dat drink, en dus geen andere drank, word ik minder snel dronken, minder snel "vol" en ik heb vrijwel geen katers meer.
terwijl ik uit een regio kom wat iedereen vanaf hun 18e meteen begon te werpenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent ook van een andere generatie natuurlijk.
Ik geloof dat ik het wel wist, of ergens omstreeks die leeftijd.
Foto's ontvangen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
terwijl ik uit een regio kom wat iedereen vanaf hun 18e meteen begon te werpen
ja radar werd getriggerd?quote:
ik zal ff checken, gebruik dat mail adres nauwelijksquote:
Dat wist ik wel hoor toen ik 12 was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:28 schreef PeuRac het volgende:
ik zit echt te denken of ik het in die tijd al wist hoe het in theorie werkteVolgens mij nog niet ?N
En bedankt voor het vertrouwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zal ff checken, gebruik dat mail adres nauwelijks
Q!quote:
IK niet, ik heb stukken minder dat schuimmaageffect. En het is eigenlijk ook gewoon lekkerder dan pilsquote:
Ja dat weet kleine man ook wel zo'n beetjequote:
jij wilde diequote:
Van de brug af piesen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weer lekker varende mensen pesten met een dixi.
Dus het is duurder, je wordt er niet dronken van, je wordt er niet vol van en je krijgt er geen kater van... Ik zie het voordeel niet zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK niet, ik heb stukken minder dat schuimmaageffect. En het is eigenlijk ook gewoon lekkerder dan pils.
Tis wel iets minder voor het geld, een flesje kost 4 euro, terwijl een pint Bavaria 3 kost..
Man, er zitten zulke geniale foto's tussen... Je vergeet een hoop op zo'n avond...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij wilde die![]()
je voorstel vind ik trouwens niet zo'n slecht idee(super voor de foto's, had ook niet t idee dat ik er op veel meer stond)
Have funquote:
Dan gaan we ff wat afspreke, maar een andere keer, ze (oma) staat voor de deurquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, er zitten zulke geniale foto's tussen... Je vergeet een hoop op zo'n avond...
Bijna. (er lag een slang vanuit een dixi op de grond, die hebben we even verplaatst zodat alles naar beneden in de gracht viel, of op hoofden van voorbij varende mensen....)quote:
Wanneer ? Met Q-night ?quote:
Dubbel en dwarsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK niet, ik heb stukken minder dat schuimmaageffect. En het is eigenlijk ook gewoon lekkerder dan pils.
Tis wel iets minder voor het geld, een flesje kost 4 euro, terwijl een pint Bavaria 3 kost..
Ja dat laatste. Maar hoe kan je kaarten voorkopen, alleen bij de Poema?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bijna. (er lag een slang vanuit een dixi op de grond, die hebben we even verplaatst zodat alles naar beneden in de gracht viel, of op hoofden van voorbij varende mensen....)
[..]
Wanneer ? Met Q-night ?
Anja Schneider is wel ok ja, maar het zal wel stervensdruk zijn, en dat zuigt.
Is goed. Have fun!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan gaan we ff wat afspreke, maar een andere keer, ze (oma) staat voor de deur
Ook bij Primera winkels en via Paylogic.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja dat laatste. Maar hoe kan je kaarten voorkopen, alleen bij de Poema?
Een BBQ de dag na MDMA ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:40 schreef El_Matador het volgende:
Q-Night Anja Schneider met MDMAma en Q-Day dakterrasfeestje met BBQ bij zusje en erna naar Amsterdam met Duitser C.Zwaar, maar wel vet.
Ga jij ook nog stappen een van de dagen?
Ah top, dat snel doen... ook nog een slaapplek vinden...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook bij Primera winkels en via Paylogic.
[..]
Een BBQ de dag na MDMA ?
Liever jij dan ik !
En nee ik stap nooit met Q-night, veel te druk, ik ga met Q-day wel even de stad in voor een paar biertjes, maar stappen zou ik dat niet noemen.
Misschien is het NH hotel wat voor jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah top, dat snel doen... ook nog een slaapplek vinden...
Ja, dat wordt bizar, ik weet het. Maar af en toe moet je dat soort weekendjes gewoon hebben. En zusje is liev. Net als de anderen, en beperkte tijd, je weet....
Vrijmarkt in Wijk C is altijd geniaal. Hoewel veuls te druk, wel lachen.
Hehe, dan wel een hogere verdieping dan vorige keer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, dan wel een hogere verdieping dan vorige keer...Ik zeg doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Heerlijk!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bijna. (er lag een slang vanuit een dixi op de grond, die hebben we even verplaatst zodat alles naar beneden in de gracht viel, of op hoofden van voorbij varende mensen....)
heb je geen schaar dan? Zelf knippen is doodsimpel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef Kreator het volgende:
Krijg ik een Iföhn 4, heb ik geen microsim. Kost het alsnog 14 euro. Beetje jammer weer....
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg doen!Vorige keer zaten we op tien... Dat kan hoger....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je geen schaar dan? Zelf knippen is doodsimpel.![]()
Yeps, zie link van Techno oaquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vorige keer zaten we op tien... Dat kan hoger....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet ik niet eens meer johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan betaal ik liever wat extra dan dat ik hem verklootquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef Techno het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-of-kopen-beginners/
Tap tap tap![]()
Ik heb een simknipper hier, maar ja, daar heb je niet zoveel aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef Kreator het volgende:
Cool. Ik heb toch al nieuwe sims besteld, dus als het misgaat dan is dat niet zo'n ramp..
Get woke, go broke!![]()
Zo spannend is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Dan betaal ik liever wat extra dan dat ik hem verkloot![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens meer johJe tekeningen of die vent waar je graag bovenop springt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
De tekeningquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je tekeningen of die vent waar je graag bovenop springt?Die vent komt nog wel
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb ik nog niet genoeg veren in die volle reet gestoken dan, Sammzzie?quote:
Behalve dan dat het wel mijn privé sim is. En als het misgaat heb ik 1 of 2 dagen geen foon en dan ga ik doodt.quote:![]()
win-winquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Behalve dan dat het wel mijn privé sim is. En als het misgaat heb ik 1 of 2 dagen geen foon en dan ga ik doodt..
Get woke, go broke!![]()
Had ik 'm al laten zien dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik nog niet genoeg veren in die volle reet gestoken dan, Sammzzie?
Ja, te veel! Maar, ik ben er tot nu toe best trots op
En je had al zoveel praatjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had ik 'm al laten zien dan?
Ja, te veel! Maar, ik ben er tot nu toe best trots op
![]()
![]()
Tijd dat haar gaatjes gevuld gaan worden, STING!quote:
Denk je dat alleen paarden dartelen in de lente?
Ik?quote:Ja, daar heb ik al iemand voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijd dat haar gaatjes gevuld gaan worden, STING!
Denk je dat alleen paarden dartelen in de lente?
Dan nog mist er iets.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik?
[..]
Ja, daar heb ik al iemand voor
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
Tijd dat haar gaatjes gevuld gaan worden, STING!![]()
![]()
Ah, de paardenfluisteraar van Samzz? Welkom hier. Lulmaat hoeven we niet meer te vragen, dat scheelt.quote:
Ehhh, liefde?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
![]()
Het tabletvirus heeft ook mij geinfecteerd
Nu nog uitzoeken welke ik het meest wil. En ws. wachten, want ik denk dat ik het al weet en hij is nog niet uit
![]()
![]()
Er is maar 1 echte.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Nu nog uitzoeken welke ik het meest wil. En ws. wachten, want ik denk dat ik het al weet en hij is nog niet uit
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehhh, liefde?Niks wat een beetje drugs niet opwekken, MataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat zal allemaal wel. Echter heeft die 'echte' tig opties niet die ik wel graag wil hebbenquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
Tijd dat haar gaatjes gevuld gaan worden, STING!gelukkig had ik het vanmorgen hé-le-maal niet bij het rechte eind. Dat scheelt.quote:![]()
Ik ga echt de discussie niet aan, maar ik heb liever een tablet die het doet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel. Echter heeft die 'echte' tig opties niet die ik wel graag wil hebbenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
welke?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Tap tap tap![]()
Ik heb vanmorgen dan ook al lang toegeven dat ik iemand heb.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
gelukkig had ik het vanmorgen hé-le-maal niet bij het rechte eind. Dat scheelt.Alleen dat is niet iemand van Fok.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: