quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens meer johJe tekeningen of die vent waar je graag bovenop springt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
De tekeningquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je tekeningen of die vent waar je graag bovenop springt?
Heb ik nog niet genoeg veren in die volle reet gestoken dan, Sammzzie?quote:
Behalve dan dat het wel mijn privé sim is. En als het misgaat heb ik 1 of 2 dagen geen foon en dan ga ik doodt.quote:
win-winquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Behalve dan dat het wel mijn privé sim is. En als het misgaat heb ik 1 of 2 dagen geen foon en dan ga ik doodt.
Had ik 'm al laten zien dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik nog niet genoeg veren in die volle reet gestoken dan, Sammzzie?
En je had al zoveel praatjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had ik 'm al laten zien dan?
Ja, te veel! Maar, ik ben er tot nu toe best trots op
Tijd dat haar gaatjes gevuld gaan worden, STING!quote:
Ik?quote:
Ja, daar heb ik al iemand voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijd dat haar gaatjes gevuld gaan worden, STING!
Denk je dat alleen paarden dartelen in de lente?
Dan nog mist er iets.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik?
[..]
Ja, daar heb ik al iemand voor
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
Ah, de paardenfluisteraar van Samzz? Welkom hier. Lulmaat hoeven we niet meer te vragen, dat scheelt.quote:
Ehhh, liefde?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Er is maar 1 echte.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Het tabletvirus heeft ook mij geinfecteerd
Nu nog uitzoeken welke ik het meest wil. En ws. wachten, want ik denk dat ik het al weet en hij is nog niet uit
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehhh, liefde?Niks wat een beetje drugs niet opwekken, MataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, dat zal allemaal wel. Echter heeft die 'echte' tig opties niet die ik wel graag wil hebbenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
gelukkig had ik het vanmorgen hé-le-maal niet bij het rechte eind. Dat scheelt.quote:
Ik ga echt de discussie niet aan, maar ik heb liever een tablet die het doet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat zal allemaal wel. Echter heeft die 'echte' tig opties niet die ik wel graag wil hebben
welke?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Het tabletvirus heeft ook mij geinfecteerd
Nu nog uitzoeken welke ik het meest wil. En ws. wachten, want ik denk dat ik het al weet en hij is nog niet uit
Ik heb vanmorgen dan ook al lang toegeven dat ik iemand heb.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
gelukkig had ik het vanmorgen hé-le-maal niet bij het rechte eind. Dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |