Drugs wekken niets op. Ze voegen iets toe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks wat een beetje drugs niet opwekken, Mata
Ik zeg helemaal niet wat beter is. Ik zeg alleen dat ik een aantal opties wil die de iPad niet heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga echt de discussie niet aan, maar ik heb liever een tablet die het doet.
He, snotquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drugs wekken niets op. Ze voegen iets toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nichts muss, alles kann.quote:
Ik heb ook al over zo'n ding gedacht maar kan mij geen omstandigheid voorstellen waarbij ik er eentje kan gebruiken. Jij wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Het tabletvirus heeft ook mij geinfecteerd
Nu nog uitzoeken welke ik het meest wil. En ws. wachten, want ik denk dat ik het al weet en hij is nog niet uit
Dat kan, opzich. Ik zie niet in welke als ik de specs zie, maar goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet wat beter is. Ik zeg alleen dat ik een aantal opties wil die de iPad niet heeft
Dat heb ik ook, zou hem waarschijnlijk alleen op de bank of lui in bed gebruikenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook al over zo'n ding gedacht maar kan mij geen omstandigheid voorstellen waarbij ik er eentje kan gebruiken. Jij wel?
Ik wel, genoeg. Maar goed, heb er nog ff geen geld voor (over). Moet ook nog op vakantie dit jaar. En een nieuwe fiets. En nog veel meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook al over zo'n ding gedacht maar kan mij geen omstandigheid voorstellen waarbij ik er eentje kan gebruiken. Jij wel?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef El_Matador het volgende:
Dames, niet vechten. Krea heeft meer paardenkrachten, Samzz.
Deze ook:
[ afbeelding ]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Moet, moet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wel, genoeg. Maar goed, heb er nog ff geen geld voor (over). Moet ook nog op vakantie dit jaar. En een nieuwe fiets. En nog veel meer.
Gaat me ook niet om de harde warenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, opzich. Ik zie niet in welke als ik de specs zie, maar goed.
Dat komt door dat vervloekte weer!quote:
Dat was het punt niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen dan ook al lang toegeven dat ik iemand heb.Alleen dat is niet iemand van Fok.
Dass freut mich sehr...quote:
En bovendien moet je niet alles met een tablet willen. Internetten, filmpje, mail. Whoppa.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga echt de discussie niet aan, maar ik heb liever een tablet die het doet.
Jepz. Ik reis veel en neem nu telkens een laptop mee. Ik doe daar eigenlijk alleen maar browserzaken en video kijken op. Dan is een tablet veel handzamerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dat het? Verdoriequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat komt door dat vervloekte weer!
Geen drugs nodig dusquote:
Daarvoor zou ik er ook wel eentje willen hebben, heb toch geen zin om mn MBP van 1200 euro overal mee naar toe te slepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jepz. Ik reis veel en neem nu telkens een laptop mee. Ik doe daar eigenlijk alleen maar browserzaken en video kijken op. Dan is een tablet veel handzamer
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
En bovendien moet je niet alles met een tablet willen. Internetten, filmpje, mail. Whoppa.
Samengevat: 90% van wat ik nu met mn laptop doe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
En bovendien moet je niet alles met een tablet willen. Internetten, filmpje, mail. Whoppa.
Manbearhorse. Aangenaam.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:
Lulmaat hoeven we niet meer te vragen, dat scheelt.
quote:
En ik met m'n telefoonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Samengevat: 90% van wat ik nu met mn laptop doe.
Je hebt het nog steeds niet begrepen he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat het? Verdorie
[..]
Geen drugs nodig dus
Het telt ook wel een beetje mee dat jij anti-apple bent, toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat me ook niet om de harde warenGaat mij om de google integratie. Ik doe nu al alles met google (mail, docs, talk) en dat hou ik graag zo. Daarbij heb ik al een klein kapitaal uitgegeven op de market en dat is niet device gebonden
Wat moet je dan nog meer dan een iPad kan. Vraag ik me af.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Samengevat: 90% van wat ik nu met mn laptop doe.
Charmante foto. Echt Samzz' type. Wellicht kan ze je natekenen?quote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds niet begrepen he?
Jij gaat nuchter Zwart Crossen?
En liefde + drugs = nog mooier...
Apil feestmaand!
Downloaden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat moet je dan nog meer dan een iPad kan. Vraag ik me af.
Apple is niet slecht, hun marketing is geniaal maar hun shareability (bestaat dat?) is gewoon kut.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het telt ook wel een beetje mee dat jij anti-apple bent, toch?
Zijn piemel is groot genoeg, hij hoeft niets te compenseren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft er voor gezorgd dat ik nu helemaal google ben. Mijn luiheid houdt me tegen om alles om te gooienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door andere middelen wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk nietIk word alleen niet verliefder door alcohol
Anders Krea, niet meer, andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat moet je dan nog meer dan een iPad kan. Vraag ik me af.
Da's waar. Babs heeft een lekkere leuter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn piemel is groot genoeg, hij hoeft niets te compenseren.
Ik zei ook niet dat Apple slecht is. Nou ja, iTunes is dat welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Apple is niet slecht, hun marketing is geniaal maar hun shareability (bestaat dat?) is gewoon kut.
Maar die neem ik niet op de Zwarte Crossquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door andere middelen wel.
Het is echt een ervaring om samen te ontdekken.
Een half pilletje kan echt geen kwaad.
Chrome is echt bagger. Doe mij maar FireFox.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft er voor gezorgd dat ik nu helemaal google ben. Mijn luiheid houdt me tegen om alles om te gooien
Ik zeg het zelf niet, ik schep niet op over mijn piemel, maar ik zal dit zeker niet tegensprekenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn piemel is groot genoeg, hij hoeft niets te compenseren.
Ik vind Google minstens net zo eng als Apple. Met hun harvesting van data.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft er voor gezorgd dat ik nu helemaal google ben. Mijn luiheid houdt me tegen om alles om te gooien
Alleen op Windows. De Mac versie is geweldig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Apple slecht is. Nou ja, iTunes is dat wel, natuurlijk.
Ik vind Chrome eigenlijk ook wel fijn...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chrome is echt bagger. Doe mij maar FireFox.
Daar zou het redelijk out of (sp)place zijn...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Apple slecht is. Nou ja, iTunes is dat wel, natuurlijk.
[..]
Maar die neem ik niet op de Zwarte Cross
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |