Streamlock, dan mogen we niet meekijken, materiaal voor de uitzending.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef iwannabehigh het volgende:
hahahaha die mensen daar worden gewoon slapend (en breiend) rijk.
goed bekeken
maar die bovenste 2 streams doen het bij mij niet.
ligt het aan me pc of is dat bij meer mensen zo?>
Doen het bij mij ook niet, als ze wel doen blijft het beeld toerloos stil staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef iwannabehigh het volgende:
hahahaha die mensen daar worden gewoon slapend (en breiend) rijk.
goed bekeken
maar die bovenste 2 streams doen het bij mij niet.
ligt het aan me pc of is dat bij meer mensen zo?>
Je kunt natuurlijk inzoomen, dan worden de beelden groterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Doen het bij mij ook niet, als ze wel doen blijft het beeld toerloos stil staan.
Deze doet het prima, wel kleine belden.
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
op de lijst der zombies ja...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Capt1caveman het volgende:
Dat Lauwra en Jojanka zo hoog scoren.....
12:09.36quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef knagsje het volgende:
dat duurde lang, de mijne kan dus weg....
Het merendeel van Nederland herkent zich in die saaie del en die jankerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Capt1caveman het volgende:
Ehh ik lees op mn werk mee. Weekend nog nooit ook maar 1x gereageerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
We maken ons allemaal druk wat ze wel of niet doen
En wat in godsnaam doe jij hier fakking dan
Snap er ook geen ene mallemoer van. Zijn dus genoeg mensen die genieten van een Laura die alleen maar in bed ligt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Capt1caveman het volgende:
En Joanna wil nu dat elke bewoner het huis uit moet die het gore lef heeft een mening over haar te hebben die haar niet aanstaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef Urb het volgende:
Joan " Ik denk dat mn moeder nieteens doorheeft dat ik genomineert ben... " " M'n broertje zal wel boos zijn, ik had een keer een meningsverschil op het werk en toen moest mn moeder die ander van m'n broertje ontslaan! "
![]()
![]()
dr zit een blonde vrouw naast hoor geen negerin (dus geen cynhia)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef marky het volgende:
Nog maar een keer het linkje
http://www.tweetdeck.com/twitter/SST_Spammer/~GJqkk
Op de foto Guido gefotografeerd door Jurien. Cynthia zit er ook bij. Foto waarschijnlijk gisteravond/nacht genomen tijdens de reis naar schiphol als dat zo is dan zijn ze nu waarschijnlijk al op plaats bestemming en dus in da house!
Als ze echt lef zou hebben, zou ze het nu vragen! Maar Madam leeft liever nog in haar eigen droomwereld als goede fee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Joanna wil nu dat elke bewoner het huis uit moet die het gore lef heeft een mening over haar te hebben die haar niet aanstaat.
It runs in the family..
Joanna wil 4 kinderen....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef muzas het volgende:
Verklaart een hoop waarom Joanna zo verknipt is. Achterlijke familie zeg, klein kind gaat fik stoken in de kliniek, maar jah, je kan er niet boos om worden. We moesten zelfs huilen omdat we boos op m moesten worden.
Die mensen zouden ze moeten verbieden zich te vermenigvuldigen en het menselijk ras te vervuilen met hun DNA.
Even doorklikken op de tweetdeck...... Staan o.a. foto's van Cynthia op die met Juriens foon zijn gemaakt...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
dr zit een blonde vrouw naast hoor geen negerin (dus geen cynhia)
Kinderbescherming tippen. Zo'n moeder/familie is niet in staat een normaal kind op te voeden. Pure kindermishandeling.quote:
Het lieve meisje wat zo goed voor iedereen zorgt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ze echt lef zou hebben, zou ze het nu vragen! Maar Madam leeft liever nog in haar eigen droomwereld als goede fee!
jeetje, zal dan wel adoptie worden.. anders wordt haar perfecte lijfje ook nog aangetast!quote:
ah ja sorry k zag het al..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Even doorklikken op de tweetdeck...... Staan o.a. foto's van Cynthia op die met Juriens foon zijn gemaakt...
Teruglezen plz...... Is al uitgebreid ter sprake gekomen in eerdere cossen....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef iwannabehigh het volgende:
maik heeft wel een afscheidsbrief achtergelaten? lees ik nu http://www.tweetdeck.com/twitter/SST_Spammer/~AgYvq of is dat neit serieus te nemen
Nou lief zijn hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ehh ik lees op mn werk mee. Weekend nog nooit ook maar 1x gereageerd.
wat een haat het is een gewoon zorgzame lieve meid misschien wat naief somsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Kinderbescherming tippen. Zo'n moeder/familie is niet in staat een normaal kind op te voeden. Pure kindermishandeling.
zo als je gisteren kon zien waren de opdrachten van de kijkers zo als:ga tongzoenen..maak jaloers...enz..kan je van afleiden dat er tot gemiddelt 21 uur alleen kijkers tot 16 jaar in staat zijn om dit te volgen..en dat doen ze niet vanwege de mensen..maar om ideen te krijgen of ze bij h&m moeten shoppen of c&a...misschien dat ze dan ook later zo een laamledige alex in bed krijgen...oftewel..een keer mogen mee doen aan de grootste flut story ooit....miss ben ik zo negatief omdat ik alleen inmiddels maar donderdag kijk en de rest hier mee lees...maar het is hier wel gezelliger als na een dag werken krikkende of slapende mensen te zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Capt1caveman het volgende:
Iets vaker kijken, en dan nog eens je mening ventileren..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wat een haat het is een gewoon zorgzame lieve meid misschien wat naief somsmaar om nou zo te haten...
ze speelt het spel heel goed
Lijkt niet eens op Guido. en die vrouw kanik niet onderscheiden. kan alles zijn door de flits. Slechte foto, bewust lijkt mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kijk je wel? Dat mens is zo verknipt als een verlopen bankpasje. Intens beperkt wereldbeeld, sociaal zwaar gestoord, weinig tot geen relativeringsvermogen en zeer labiel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wat een haat het is een gewoon zorgzame lieve meid misschien wat naief somsmaar om nou zo te haten...
tjaaa het is toch echht een blanke handquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef stormiot het volgende:
[..]
Lijkt niet eens op Guido. en die vrouw kanik niet onderscheiden. kan alles zijn door de flits. Slechte foto, bewust lijkt me
zo komt ze over nu dus jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iets vaker kijken, en dan nog eens je mening ventileren..
Cynthiaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Een 10- jarig kind met een blackberryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Kinderbescherming tippen. Zo'n moeder/familie is niet in staat een normaal kind op te voeden. Pure kindermishandeling.
weer overal vieze harenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef Darklight het volgende:
Cynthia terug, hopelijk wordt dat ruzie in het huis
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Kijk je wel? Joanna Verweijen is zo verknipt als een verlopen bankpasje. Intens beperkt wereldbeeld, sociaal zwaar gestoord, weinig tot geen relativeringsvermogen en zeer labiel.
't is dat ze helemaal opgaat in d'r barbiewereld dat ze verstand heeft van kleding en plastic, anders had ze er niet zo goed bijgezeten.
Ik geloof dat wij beiden andere streams kijken....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
nou sociaal gestoord sowieso niet want ze kan goed mt de bewoners opschieten
goede gesprekken
spontaan
niet verlegen e.d. dus daar ben ik het al niet mee eens.
Als je me zegt dat het Glennis Grace is geloof ik het ook!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:19 schreef marky het volgende:
[..]
Cynthia
http://www.tweetdeck.com/twitter/SST_Spammer/~iZRk7
zo raar is dat niet vind ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Een 10- jarig kind met een blackberry![]()
Maar hij is niet verwend hoor. Het kind moet elke dag spor.ten, elke dag een half uur werken
Maar onze kinderverzorgster Lijzige Laura zegt er niks van hoor.
Heel tactisch en toonbaar geen ruggegraat
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
goede gesprekken
spontaan
u is ook al ouder dan 9????quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
goede gesprekken
spontaan
ze is toch niet sociaal gestoord hoor..anders zou ze niet eens meedoenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij beiden andere streams kijken....
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Day het volgende:
Jo's wereldje is echt klein, hè? Continue dezelfde verhalen.
heej, een tweelingbroer??? oooooooo andere avaquote:
Hmm..... Schijnt in jouw wereld vandaag ook de zon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ze is toch niet sociaal gestoord hoor..anders zou ze niet eens meedoen
en dat zegt iemand die het alleen via twitter of om de dagen volgt...dan had je brief en het gedrag van die snol al wekenlang moeten opmerkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Volgens mij is hij twaalf en snapt ie het allemaal niet zo goed. Wel de ultieme doelgroep voor SST.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is dat broertje van Joanna gewoon haar zoontje. Dat was waarschijnlijk haar oorspronkelijke geheim maar dat wou haar moeder niet dus doet ze net of ze slaapwandelt.
wie niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:23 schreef snetje het volgende:
volgens mij heeft Aafke het helemaal gehad met Jo
toevallig schijnt de zon wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hmm..... Schijnt in jouw wereld vandaag ook de zon?
kan wel zo wezen maar om nou te zeggen dat zij sociaal gestoord isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die het alleen via twitter of om de dagen volgt...dan had je brief en het gedrag van die snol al wekenlang moeten opmerken
Do tell?!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:23 schreef snetje het volgende:
volgens mij heeft Aafke het helemaal gehad met Jo
omdat i khet anders zie ben ik maar negen of twaalf.. beetje jammer weer.. ik zie ht gewoon niet zo, ik ivnd haar een leuke meid en jullie niet nou klaar toch.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is hij twaalf en snapt ie het allemaal niet zo goed. Wel de ultieme doelgroep voor SST.
Zeikt ze daar nog steeds over?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:25 schreef suzi1 het volgende:
nu gooit aaf het er maar op dat gerard zo dronken was dat hij dacht dat ze henm wilde tongelen ..
Jo kan gewoon niet verder dan 10 tellen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef dania111 het volgende:
waarom dat gelieg over de leeftijden steeds
me broertje is bijna 10 !
http://womenschoice.oswshop.nl/diana-gabriels-verweijen/
volgens supermam is ie al 20.....
De casting is gigantisch uit de bocht gevlogen, dat is al langer bekend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
toevallig schijnt de zon wel jahaha
[..]
kan wel zo wezen maar om nou te zeggen dat zij sociaal gestoord is
als dat zo was
zou ze echt niet meedoen aan zo'n programma...
20? Er staat toch echt 10quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef dania111 het volgende:
je bent leivvvvvvvquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:26 schreef iwannabehigh het volgende:
ik zelf vind laura sociaal gestoord
of nee dat niet maar ze lult altijd met iedereen mee
geeft iederen gelijk
en dan kijk ik niet eensmaar zo komt ze over en ra ra..
ik heb gelijkof niet
huh dat staat er toch nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef dania111 het volgende:
tja ze hadden gewoon vijftien fokkers in één huis moeten gooien..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De casting is gigantisch uit de bocht gevlogen, dat is al langer bekend.
Over de geestelijke toestand van Jojanka zullen wij het nooit eens worden, dus laten wij daar over ophouden....
ken jij!!!iemand normaal uit je vriendenkring die dat wl zou doen???quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
toevallig schijnt de zon wel jahaha
[..]
kan wel zo wezen maar om nou te zeggen dat zij sociaal gestoord is
als dat zo was
zou ze echt niet meedoen aan zo'n programma...
het eerste zinnige wat je post nu, huldequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
tja ze hadden gewoon vijftien fokkers in één huis moeten gooien..
wedden dat het dan beter was want die weten alles beter
Die flapperen nog onwijs!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef Annelies-G het volgende:
en haar broertje heeft dus ook al een ingreep gehad. Oortjes plat gezet.
nee joanna weet alles beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
tja ze hadden gewoon vijftien fokkers in één huis moeten gooien..
wedden dat het dan beter was want die weten alles beter
Is al een paar cossen terug gemeld, samen met de afscheidsbrief....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef waxmask het volgende:
Jullie moeten wel wat duidelijker zijn in de COSsen. Er is geen touw aan vast te knopen zonder streams en bitter weinig echt commentaar op streams of caps... WTF happend with MAIK?????
en terechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef Annelies-G het volgende:
en haar broertje heeft dus ook al een ingreep gehad. Oortjes plat gezet.
hij heeft een afscheidsbrief achtergelaten en is midden in de nacht weggegaan: http://www.tweetdeck.com/twitter/SST_Spammer/~AgYvqquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef waxmask het volgende:
Jullie moeten wel wat duidelijker zijn in de COSsen. Er is geen touw aan vast te knopen zonder streams en bitter weinig echt commentaar op streams of caps... WTF happend with MAIK?????
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:26 schreef iwannabehigh het volgende:
geeft iederen gelijk
ik heb gelijkof niet
nee..je bent al high...oftewel....depressief stoned..kan niet andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:26 schreef iwannabehigh het volgende:
geeft iederen gelijk
ik heb gelijkof niet
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
het eerste zinnige wat je post nu, hulde
dit hoor ik nou nooit hier op fok, echt nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je hebt gelijken sociaal gestoord is ze wel.
Kijkt mensen vaak niet aan als ze met ze praat, en deelt snoepjes uit alsof ze op de creche is
Dan lees je niet goed want ik had uit de COS begrepen dat Maaike weg isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef waxmask het volgende:
ik denk dat wij maar even door het huis moeten wandelen trollie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee..je bent al high...oftewel....depressief stoned..kan niet anders
en DAT snappen wij dus heel goed, sufkut.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
dit hoor ik nou nooit hier op fok, echt nooit
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
en DAT snappen wij dus heel goed, sufkut.
Dat is nu ook weer overbodig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:32 schreef knagsje het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef MargrietV het volgende:
Laura, mijn ouders zijn beiden gescheiden,,,, ik ken ze al vanaf mijn twaalfde!!!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef MargrietV het volgende:
Laura, mijn ouders zijn beiden gescheiden,,,, ik ken ze al vanaf mijn twaalfde!!!
ze vroeg aan Karim of het hem was opgevallen dat Flip vlak voor de nominaties meer bij de mannen zat en dat dit gestuurd werd door Jo ...dat sommige mensen haar nu tegen vallen en ondanks al dat gedoe met Gerard ze hem nu leuker vind...quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
dit hoor ik nou nooit hier op fok, echt nooit
neem ik wel mijn zwepen en klemmen mee..oftewel..ik hoorde van iemand dat ik een verdomd goede linke heb...speciaal voor jo snolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk dat wij maar even door het huis moeten wandelen trollie?
Niet dringen he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neem ik wel mijn zwepen en klemmen mee..oftewel..ik hoorde van iemand dat ik een verdomd goede linke heb...speciaal voor jo snol
haters gonna hatequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
Meer dan genoeg zeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
oh wat is die meid toch gierig ! alex was gisteren ook al dropjes aan het jatten zegt ze!
nou nou, leg alles op tafel voor iedereen wat, aasgier dat je toch bent! het zegt genoeg over haar karakter vind ik.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
haters gonna hate
ik snap trouwens niet waarom die vrouwen allemaal moeten breien hahah
en ik vind het ook echt knap dat hun het zo lang volhouden zonder echte erge ruzies daar..
k had het niet gekund ik wou na ong 3/4 weken wel weer naar huis![]()
dus ik meen het dat ik het knap vind
Thx!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef snetje het volgende:
[..]
ze vroeg aan Karim of het hem was opgevallen dat Flip vlak voor de nominaties meer bij de mannen zat en dat dit gestuurd werd door Jo ...dat sommige mensen haar nu tegen vallen en ondanks al dat gedoe met Gerard ze hem nu leuker vind...
die ridder dringt zich toch bij iedereen op?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef Day het volgende:
[..]
Thx!![]()
En alex zit zo duidelijk te solliciteren naar een baan bij gerard.
Ridder, tja...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef Stability het volgende:
[..]
die ridder dringt zich toch bij iedereen op?
Als je imago ophangt aan dropjes en koekjes dan ben je geen snoepwinkeltje waard.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
oh wat is die meid toch gierig ! alex was gisteren ook al dropjes aan het jatten zegt ze!
nou nou, leg alles op tafel voor iedereen wat, aasgier dat je toch bent! het zegt genoeg over haar karakter vind ik.
maar die heeft toch helemaal geen werk, en dus ook geen werk voor alexquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef Day het volgende:
[..]
Thx!![]()
Alex is toch ober?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar die heeft toch helemaal geen werk, en dus ook geen werk voor alex
Oh maar daar had Alex gisteren een oplossing voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Heeft wat ik begrepen heb een paar of slechts een aflevering als ober gefigureerd....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Alex is toch ober?
Zelf gezien bij GTST.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef brummse het volgende:
Hallo fokker.
Maik is weer thuis hier het bewijshttp://twitpic.com/4ejy6k
Hallo fokker.
nee sharon breid ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:36 schreef trollie67 het volgende:
[..]
je bent no suffig als die gasten in huis..er breid er maar een iemand en dat is je goddelijke snol
Idd, nog ff en hij vraagt een renteloze lening bij gerard.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef Day het volgende:
[..]
Thx!![]()
Hallo fokker.
Neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee sharon breid ook
Maar ik vind haar niet eens dik eigenlijk
dat zeggen mensen hier allemaal
en dat hoedje van karim![]()
is dr trouwens nog seks geweest behavle moniek en maik?
Gerard is eigenlijk gewoon huisbaas. Alex suggereerde gisteren al dat hij samen met Maik een project voor gerard op zou kunnen starten. En dat gevraag over de inrichting van zijn huis, zijn boot, blablabla.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Die ziet daar oook niks in.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet wat Laura dan in Alnix ziet, geen werk hebben is een no go lijkt me voor een meisje....
Lening? Ben je mal...een miljonair kan het toch zo uit zijn mouw kloppen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Idd, nog ff en hij vraagt een renteloze lening bij gerard.
Gelukkig heeft Geer een slimme vrouw thuis die ook streamt!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:41 schreef Day het volgende:
[..]
Gerard is eigenlijk gewoon huisbaas. Alex suggereerde gisteren al dat hij samen met Maik een project voor gerard op zou kunnen starten. En dat gevraag over de inrichting van zijn huis, zijn boot, blablabla.
je volgt toch alles en je weet dat joannaaa zooooo een lieve meid is??dan weet je ook waneer dr sex is geweest..niet dat het belangrijk is...want als je aktie sex wilt,moet je niet hier kijken..behalve als je een 18 plus stop op je tv tje hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee sharon breid ook
Maar ik vind haar niet eens dik eigenlijk
dat zeggen mensen hier allemaal
en dat hoedje van karim![]()
is dr trouwens nog seks geweest behavle moniek en maik?
Zelf werken voor je geld, zo is Geer ook 'groot' geworden!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lening? Ben je mal...een miljonair kan het toch zo uit zijn mouw kloppen...
Do the bekstek!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:43 schreef TimeJumper het volgende:
Lijzige Laura is het weer helemaal eens met Joanne, en laat Sharon als een baksteen vallen
dat zie je dus al aan de manier hoe ze af en toe één snoepje uitdeelt...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:44 schreef MargrietV het volgende:
Laura is iemand die van alle walletjes wil eten en zichzelf daardoor meer status wil verkrijgen. Zij is een echte egoiste.
nou zo erg volg ik het nou ook weer niet joh..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:43 schreef trollie67 het volgende:
[..]
je volgt toch alles en je weet dat joannaaa zooooo een lieve meid is??dan weet je ook waneer dr sex is geweest..niet dat het belangrijk is...want als je aktie sex wilt,moet je niet hier kijken..behalve als je een 18 plus stop op je tv tje hebt
damn..en ik breng en sorteer haar post voor 5 euro terwijl zij in de ronde neuktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:44 schreef MargrietV het volgende:
Laura is iemand die van alle walletjes wil eten en zichzelf daardoor meer status wil verkrijgen. Zij is een echte egoiste.
Zij dicht iemand een mening toe en gaat zich dan in de slachtoffersrol wurmen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus madam botox mag wel een mening hebben en een ander niet?
Als ik mijn kinderen op haar kinderdagverblijf had zitten dan haalde ik die er gelijk af bij haar terugkomstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:44 schreef MargrietV het volgende:
Door het luik gekropen. Ligt in de verborgen kamerquote:
lang , slungelig, sloomquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef iwannabehigh het volgende:
wat betekend lijzig
maar ik von vanaf het begin af aan al dat zij op de 1 of andere manier schijnheilig overkwam.
toen ze het huis binnenstapte al, waarom weet ik niet
Dat doet ze nu juist niet hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef trollie67 het volgende:
[..]
damn..en ik breng en sorteer haar post voor 5 euro terwijl zij in de ronde neukt
Yes Sir.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zij dicht iemand een mening toe en gaat zich dan in de slachtoffersrol wurmen...
Jojanka is altijd zielig, begrepen?
Laura heeft nooit echt een band gehad met Sharon en dat is helemaal kapot gegaan toen haar geheim geraden was en het gevolg daarvan. Ze was toen erg teleurgesteld in de reaktie van Sharon.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:43 schreef TimeJumper het volgende:
Lijzige Laura is het weer helemaal eens met Joanne, en laat Sharon als een baksteen vallen
Jij wist al van haar fuckbuddy?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Dat doet ze nu juist niet hahaha
ik ben postbode..6 uur per dag en 6 dagen in de week..jij het zelfde maar dan stoned??/quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nou zo erg volg ik het nou ook weer niet joh..
ik wil geen actie seks da tmaak je dr zelf van
kan ik net zo goed een pornofilm gaan kijken![]()
mensen op fok zijn altijd zo fel hahah en in real life niks
internet hooligans
dan nog liever in een klasje bij robert M.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als ik mijn kinderen op haar kinderdagverblijf had zitten dan haalde ik die er gelijk af bij haar terugkomst
Dat is een ding wat zeker is
herr flickquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef iwannabehigh het volgende:
hahahah ik moet zo lachen om die bijnamen altijd
jojanka
stervio
flip
lijzige laura
maaike
hahaha en ik vergeet er nog een paar maar hoe bedenk je het vooral jojanka
Nou en dat je dat op je 26ste nog niet doorhebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zie je dus al aan de manier hoe ze af en toe één snoepje uitdeelt...
heeft nog niet door , dat je het ook lekker op tafel kunt zetten
Ook ik hoor weleens verrassingen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij wist al van haar fuckbuddy?
Nou dan!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ook ik hoor weleens verrassingen.
En ondanks dat Laura familie is weet ik niet alles.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door het luik gekropen. Ligt in de verborgen kamer
Die fout heb ik ook gemaakt..... Ben THK geweest, maar ben liever werkloos dan dat ik die baan ooit nog moet aannemen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik ben postbode..6 uur per dag en 6 dagen in de week..jij het zelfde maar dan stoned??/
Hoe goed is je contact met haar eigenlijk? Ik bedoel familie ok, maar spreek je haar ook regelmatig enzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ook ik hoor weleens verrassingen.
En ondanks dat Laura familie is weet ik niet alles.
ik gaf volgens mijn ouders als kind al mn laatste snoepje weg..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou en dat je dat op je 26ste nog niet doorhebt
Dan ga je het ook niet meer doorkrijgen ook
Nah nahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
mensen op fok zijn altijd zo fel hahah en in real life niksinternet hooligans
die vent met scheve ogen, en een heel lelijke kin. Een blauw en een bruin oog. Gefixeerd op sex en vrouwen.quote:
nee neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik ben postbode..6 uur per dag en 6 dagen in de week..jij het zelfde maar dan stoned??/
Jaren streamen , dan lukt het wel....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef iwannabehigh het volgende:
hahahah ik moet zo lachen om die bijnamen altijd
jojanka
stervio
flip
lijzige laura
maaike
hahaha en ik vergeet er nog een paar maar hoe bedenk je het vooral jojanka
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jaren streamen , dan lukt het wel....
Gaydo
MooMoo
stAaf
mamajo (moeder Jo)
Stynkia of ander verbasteringen met een Hyena
Nazi Flip
Klopt, heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Maar hier, in het sst house doet ze niet
Dat was mijn point
en vislippen !quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die vent met scheve ogen, en een heel lelijke kin. Een blauw en een bruin oog. Gefixeerd op sex en vrouwen.
Leer je niet op school dat je feiten moeten kloppen voor een juiste conclusie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee nee
ik studeer nog
management recht en economie
laatste jaar
![]()
![]()
Ohhh was hij echt dan dacht dat ie van plastic was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die vent met scheve ogen, en een heel lelijke kin. Een blauw en een bruin oog. Gefixeerd op sex en vrouwen.
We zien en spreken elkaar bij verjaardagen, kerst en andere familie aangelegenheden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoe goed is je contact met haar eigenlijk? Ik bedoel familie ok, maar spreek je haar ook regelmatig enzo?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan nog liever in een klasje bij robert M.
Jij ook dus...?!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
mensen op fok zijn altijd zo fel hahah en in real life niks
internet hooligans
BeterBed een optie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef Flashbox het volgende:
Lantaarnpaal Laura wil sponsors gaan zoeken voor haar zelf. Denk dat ze niet verder zal komen als beterbed
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef Flashbox het volgende:
Lantaarnpaal Laura wil sponsors gaan zoeken voor haar zelf. Denk dat ze niet verder zal komen als beterbed
misschien monuta ook nogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef Flashbox het volgende:
nou die slaan we over, wil niks van hem en zeker niet gekapt worden, zonde van mijn heel mooie haren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twitterbingo
29 maart om 11.36
Win een haircut van Servio.
Zodra Servio een nummertje getrokken heeft, gaat de twitterbingo van start. Twitterbingo? Ja, twitterbingo. Tweet een getal onder de duizend met daarbij onze hashtag (#sstnl) maar ook #twitterbingo. Raad jij als eerste het getal dat Servio koos, dan win je een haircut van deze modieuze Secret Story kandidaat en twee kaarten voor de liveshow! Om 14:00 uur gaan we van start.
ja tis mij duidelijk hier hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Leer je niet op school dat je feiten moeten kloppen voor een juiste conclusie?
Redelijk standaard neef/nicht contact dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
We zien en spreken elkaar bij verjaardagen, kerst en andere familie aangelegenheden.
Het spreken wordt wel minder maar dat komt omdat we allemaal een druk eigen leven hebben.En de familie steeds groter wordt
fijn om te lezen dat je dr aan doet om een studie te volgen..maar dan zou ik zeggen..lees je hier dan ook eens goed in..ik volg het eens in de week op donderdag..maar neem wel de mooiete om de verslagen te lezen voor dat ikm ergens op reageer...van mensen die er wel weten wat er speelt in dat huisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee nee
ik studeer nog
management recht en economie
laatste jaar
![]()
![]()
Jij ziet feiten als aanvallend?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ja tis mij duidelijk hier hoor
altijd felle reacties meteen aanvallend
in real life doe je dat sowieso niet tenzij je een dikke tokkie bent die niks heeft geleerd
Haha lijkt me wel vet en hem dan de hele tijd aanspreken met Stervio, kijken hoelang het duurt voor hij het door heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou die slaan we over, wil niks van hem en zeker niet gekapt worden, zonde van mijn heel mooie haren.
Ja in ons geval gewoon nicht/nicht contactquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Redelijk standaard neef/nicht contact dus
Deze dikke tokkie word iets duidelijker in zijn uitspraken als er duidelijk niet aankomt wat er gezegd wordt...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
in real life doe je dat sowieso niet tenzij je een dikke tokkie bent die niks heeft geleerd
Hey Poephoofd, ga je moeder likkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee moet je maar kijken naar bepaalde reacties naar mij toequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij ziet feiten als aanvallend?
Zij moet natuurlijk steeds uit bed komen om je te spreken, da's wel een drukte jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
We zien en spreken elkaar bij verjaardagen, kerst en andere familie aangelegenheden.
Het spreken wordt wel minder maar dat komt omdat we allemaal een druk eigen leven hebben.En de familie steeds groter wordt
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey Poephoofd, ga je moeder likken![]()
Aanvallend genoeg?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zij moet natuurlijk steeds uit bed komen om je te spreken, da's wel een drukte ja
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zij moet natuurlijk steeds uit bed komen om je te spreken, da's wel een drukte ja
neuh slaat gwn nergens op, kijk maar naar wat die postbode tegen mij zegt wat overigens niks met sst te maken heeft.. dan ben je gewoon een tokkie als je beweert dat je zulke uitspraken ook in real life doetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Deze dikke tokkie word iets duidelijker in zijn uitspraken als er duidelijk niet aankomt wat er gezegd wordt...
Ga vrolijk door met BS spammen.....
Je gaat op ignore hiero....
laat mij maar buiten met mijn baan..ik doe tenminste iets voor mijn geld ja???terwijl jij op je luie reet studeert en nog niet maar de moeite neemt om terug te lezen...van niets weet,maar beweert dat joanna een eerlijk lief mens is...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee moet je maar kijken naar bepaalde reacties naar mij toe
dat ik stoned depressief ben en ga zo maar door
slaat nergens op dat is gewoon stoer doen via internet omdat ik een anderemening heb![]()
is ze ook nog een postbode![]()
OT weer
Ok, kan het zijn dat Laura bij de AH in Kerkelanden heeft gewerkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Heb er gewoond, woon nu in Almere.
Maar mijn werkgebied is nog wel het Gooi
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, kan het zijn dat Laura bij de AH in Kerkelanden heeft gewerkt?
kerkelanden s almelo toch..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, kan het zijn dat Laura bij de AH in Kerkelanden heeft gewerkt?
Lijk je op Laura dan ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Ik heb er wel gewerktJaaaaaaaaren geleden
In real life zeg ik ook, hej zet dat snoep eens op tafel johquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ik word tenminste geen postbodequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef trollie67 het volgende:
[..]
laat mij maar buiten met mijn baan..ik doe tenminste iets voor mijn geld ja???terwijl jij op je luie reet studeert en nog niet maar de moeite neemt om terug te lezen...van niets weet,maar beweert dat joanna een eerlijk lief mens is...
Dacht ik haar daar van kende, dan heeft ze misschien in Kerkelanden gewoond.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:56 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Ik heb er wel gewerktJaaaaaaaaren geleden
Volgens mij niet alleen horen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef iwannabehigh het volgende:
ot me streams lopen weer eens vast , ik hoor alles dubbel
Yup, spijker op z'n kopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ff te lui om het te verslaan, maar wat Sharon zegt is zó waar en to the point!
nee jij niet maar die postbodequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
In real life zeg ik ook, hej zet dat snoep eens op tafel joh![]()
Of hej doe je dat vaker iemand backstekken![]()
of Hej waarom lig jij steeds op je fakking bed met je albino ogen te staren![]()
Of hej, knijp je puist eens voor je eigen spiegel uit, ik wil ook nog wat zien![]()
etc
Nou zo aanvallend is dat toch niet
doe eens nie zo minderwaardig zeg. of wil je zelf je post afhalen op het postkantoor?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ik word tenminste geen postbode
![]()
![]()
![]()
![]()
Absoluut, ben vol belangstelling aan het luisteren naar haarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
nee jou uitspraken getuigen van een hoge mate van ontwikkeling...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
neuh slaat gwn nergens op, kijk maar naar wat die postbode tegen mij zegt wat overigens niks met sst te maken heeft.. dan ben je gewoon een tokkie als je beweert dat je zulke uitspraken ook in real life doet
gelukkig niet...je zal zo iemand maar als collega hebben...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Qua lengte wel en als je snel kijkt zijn er wel familie-overeenkomstenquote:
Er zijn ook mensen die niet streamen...hop aan het werk...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Aafke ook trouwensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
ik kan me ook niet voorstellen dat er meer dan 1 Laurafiguur op deze wereld isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:59 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Qua lengte wel en als je snel kijkt zijn er wel familie-overeenkomsten
Maar daar houdt het mee op.
Mijn dochter lijkt wel meer op haar.
En nu niet zeggen sneu voor je dochter !!!
Want dat is gewoon een mooie lekker meid
sharon is topquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Te veel, komt er op neer dat Joanna doet of zij de zieligste is die genomineerd is, Sharon aanspreekt in een volle groep, Flip zich er weer mee gaat bemoeien etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet streamen...hop aan het werk...
Sharon is een nuchtere meid die het leven goed door heeft, tijdens haar gesprek met Aaf kon ik alleen maar ja knikkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een bullshit allemaal? het beroep doet er toch niets toe?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee jou uitspraken getuigen van een hoge mate van ontwikkeling...
hypocriet, ze zegt zelf dat studenten lui zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:58 schreef Stability het volgende:
[..]
doe eens nie zo minderwaardig zeg. of wil je zelf je post afhalen op het postkantoor?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohw ben jij zo'n studentje, jij kijkt neer op postbodesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee jij niet maar die postbode
absofakkinglutelyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sharon is een nuchtere meid die het leven goed door heeft, tijdens haar gesprek met Aaf kon ik alleen maar ja knikkenBazin Sharon
Ik vind haar een wijsneuzerige snotneus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sharon is een nuchtere meid die het leven goed door heeft, tijdens haar gesprek met Aaf kon ik alleen maar ja knikkenBazin Sharon
Je bent NU al erger dan Meneertje..en dat wil wat zeggen......quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
hypocriet, ze zegt zelf dat studenten lui zijn
naah ik doe genoeg![]()
zijn er trouwens hoogopgeleiden in dat huis?
Je bedoelt Moniek?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
naah ik doe genoeg![]()
ja jo ! die kan alles beter, weet alles beter en heeft alles beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
naah ik doe genoeg![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu streamlock dus weg gesprek Sharon - aafke
nou meot je even goed lezen, zij kijkt neer op studenten, ze zegt dat we lui zijn en daar wordt dan niks van gezegdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Ohw ben jij zo'n studentje, jij kijkt neer op postbodes![]()
Is teveel in het nadeel van Jojanka....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu streamlock dus weg gesprek Sharon - aafke
Eieren Eieren Eieren!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is teveel in het nadeel van Jojanka....
Moet gewoon gecensureerd worden door de regie stem
Bedoel je 'normale' verjaardagen of voornamelijk 'slaapfeestjes'?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |