Ja geen dunne of dikke darm maar zoals ze zelf zegt "slome darm"quote:
De schijnheil!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:39 schreef mazaru het volgende:
Hoor Flip eens leuk grapjes maken tegen Sharon. Zijn gulle lach klatert door de keuken, terwijl hij liefkozend naar Sharon kijkt met de pretlichtjes in zijn vriendelijke blauwe ogen.
Volgens mij is het alweer gewijzigd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef Zixon het volgende:
Lekkere faal weer op de website een half uur geleden![]()
Niet schrikken hoor maaaaaaaaaaaaaaaar ik benhet met je eensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Flikker Laura en zweetharses ajb uit het programma. Het is meer dan genoeg geweest.
die staat nu bij een wegrestaurant in zijn ochtendjas..kan niet betalen..tilt dat smerige jasje opzij en zegt...geef me eten of ik schiet!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Iemand de badjas al gespot, normaal zit ie toch aan de keukentafel?
Ik hou van je!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Niet schrikken hoor maaaaaaaaaaaaaaaar ik benhet met je eens
Ja logisch. Deze faal mag pas over een paar dagen gelezen worden. Even een apart topicje eraan wijden, zodat deze zoveelste faal niet ondersneeuwt in de COS?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef ariehaan het volgende:
Volgens mij is het alweer gewijzigd.
Goedemorgen trouwens.
Tja, the truth hurts.quote:
Wat wil Maik van de oud bewoners weten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef Zixon het volgende:
Lekkere faal weer op de website een half uur geleden![]()
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens! Doe wat voor je geld!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Is Laura terminaal ziek ofzo waarom ligt ze nu net na het ontbijt al weer onder de dekens. Ik vind het niet normaal dat zo'n jong meisje echt de hele dag in of op bed ligt. Waarom zegt niemand daar wat van? Een bewoner of gewoon de programmamakers. Het moet verboden worden om in de slaapkamer te komen tussen 10 uur en 22 uur ofzo.
en dat geldt ook vooor draakjo dusssssssquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef suzi1 het volgende:
van mij mag ze de godganse dag op bed liggen, zolang de camera er dan maar niet op staat
echt erg, nog erger dan Guido, die kwam af en toe het bed en en deed gezellig mee. Laura wordt alleen actief als mensen ruzie hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Flashbox het volgende:
Lig die lamlendige lantaarnpaal nu al weer in dat stink nest van haar.
[ afbeelding ]
Ik vind Laura een schijtwijf, maar what the fuck moet je daar dan doen???????????quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Is Laura terminaal ziek ofzo waarom ligt ze nu net na het ontbijt al weer onder de dekens. Ik vind het niet normaal dat zo'n jong meisje echt de hele dag in of op bed ligt. Waarom zegt niemand daar wat van? Een bewoner of gewoon de programmamakers. Het moet verboden worden om in de slaapkamer te komen tussen 10 uur en 22 uur ofzo.
Jij moet eens leren je grote bek te houden tegen users, je blijft er maar mee weg komen, bah.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ik vind Laura een schijtwijf, maar what the fuck moet je daar dan doen???????????
Wat een verschrikkelijk irritante dwaas ben jij joh. Ik las vrijdag voor het laatst je berichten maar je maakt je nog steeds druk om van alles wat ze wel of niet doen en wat de makers doen en niet doen.. zou je niet een hobby gaan zoeken?
eens!!! Ik deed het een x en kreeg gelijk op mijn broodquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij moet eens leren je grote bek te houden tegen users, je blijft er maar mee weg komen, bah.
Lees zijn berichten eens, kijk naar zn geschiedenis.. deze gast is gewoon gestoord. Niet goed hoor..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij moet eens leren je grote bek te houden tegen users, je blijft er maar mee weg komen, bah.
Hij WIST toch dat hij slechts de helft kon winnen? En dat hij na de knuffel volwaardig deelnemer zou zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef meneertje1972 het volgende:
MAIK WEG: ZO ZIT HET...
Ik denk dat MAIK niet meer terug komt hoor. De bewoners denken dat hij wel terugkomt en hij in de geheime kamer zit. Denk het niet. Maik mocht vorige keer het huis weer in onder de voorwaarde dat hij er weer uit moest op het moment dat de stem dat vroeg. Kortom Maik kon nog even genieten van de sfeer enzo in het huis maar wist dat hij niks kon winnen. Erger nog: Hij heeft nooit iets aan het spel deelgenomen en nooit gedrukt. Hij ZOU vandaag gaan drukken (Iedereen wist dat) maar omdat hij niet MAG drukken van de stem is hij eruit gehaald.
ja volgens mij klopt datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hij WIST toch dat hij slechts de helft kon winnen? En dat hij na de knuffel volwaardig deelnemer zou zijn?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:50 schreef noddy1 het volgende:
Laura heeft in deze week al meer plat gelegen
dan Sofia in haar hele carriere!
niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hij WIST toch dat hij slechts de helft kon winnen? En dat hij na de knuffel volwaardig deelnemer zou zijn?
Ga even bij je quoten hoor, heb alleen problemen als ik jou qoute. test testquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:50 schreef marky het volgende:
Maar wat zou Maik willen weten dan van de oud bewoners?
Zie ik er leuk uit op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |