Dan mag je Mo labiel vinden maar dit is toch wel het schoolvoorbeeld. Om een woordenwisseling naar huis willen... die gaat het niet redden tot de finale.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je met al je negatieven commenteer.
JE HEBT GEWOON GEEN SMAAK
2 weken Guido was wel genoegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef marky het volgende:
[..]
effe kijken of ik de quote kan repareren.
De echte Guido hebben we ook maar twee weken gezien en volgens mij kan hij losser dan Jurien. Jurien ken ik alleen maar een beetje beschouwend zittend op de poefjes.
Overigens denk ik niet dat ze erin gaan om te blijven maar voor een paar dagen. Ze hebben nu al grote problemen om het interessant te houden dus is dit de eerste opleuk aktie. Over een paar dagen gaan ze weer weg. Zal later nog wel een ker zoiets gebeuren.
Hoop t niet...lekker gaan met die hap ..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan mag je Mo labiel vinden maar dit is toch wel het schoolvoorbeeld. Om een woordenwisseling naar huis willen... die gaat het niet redden tot de finale.
Ik ben nog nooit egoïstisch genoemd. Niet in je smoelwerk wellicht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef CartWOman het volgende:
Dan mag je Mo labiel vinden maar dit is toch wel het schoolvoorbeeld. Om een woordenwisseling naar huis willen... die gaat het niet redden tot de finale.
Nee ging bij mij ook niet mis. Volgens mij bij Anneliesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:27 schreef TimeJumper het volgende:
Post je mobiel Marky, dat je quotes steeds misgaan?
beetje caustric soda wellicht?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:34 schreef MargrietV het volgende:
Joanna probeert haar handen en mond schoon te wassen in heilige onschuld.
zou ik ook niet durven, want dan loopt ze je vervolgens 3 dagen achterna om te vragen wat ze nu weer heeft gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit egoïstisch genoemd. Niet in je smoelwerk wellicht.
jemig! Flip vind Sharon egoistisch... die denkt echt niet meer helderquote:
vooruit omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
hahaha ohww moet je nooit eens lachen om mijn negatieve commentaar
![]()
Ik denk dat ik dan nu maar op bed ga liggen huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie komt me kriebelen?
Ohw sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:34 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ging bij mij ook niet mis. Volgens mij bij Annelies
Nee, dan blijft ze drie dagen achter je aanlopen, om je uit te leggen waarom jij dat helemaal verkeerd ziet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
zou ik ook niet durven, want dan loopt ze je vervolgens 3 dagen achterna om te vragen wat ze nu weer heeft gedaan
Guidoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef Krambo het volgende:
Ik gooi d'r even een vaag theorietje in![]()
Jurien, Cynthia en de andere bewonder die exit zijn hebben geklaagd bij Net 5 (gedreigd met een rechtzaak?) over het feit dat Maik wel terug het huis in mocht nadat hij door de kijkers was weggestemd.
NET 5 heeft besloten, bang voor eventuele claims, om Maik alsnog het programma uit te gooien of om de andere bewoners terug te laten komen.
Dankje flashbox, super!quote:
Als je het maar niet over soep en botten gaat hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
vooruit omdat je het zo lief vraagt
is volgens mij al lang bedacht, was in BB ook al een keer gebruiktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef Krambo het volgende:
Ik gooi d'r even een vaag theorietje in![]()
Jurien, Cynthia en de andere bewonder die exit zijn hebben geklaagd bij Net 5 (gedreigd met een rechtzaak?) over het feit dat Maik wel terug het huis in mocht nadat hij door de kijkers was weggestemd.
NET 5 heeft besloten, bang voor eventuele claims, om Maik alsnog het programma uit te gooien of om de andere bewoners terug te laten komen.
Daarom vind ik Sharon een held, zij is de enige die haar mond opentrekt over Jo's gedrag en heeft er vannacht tijdens de SL nog een schepje bovenop gedaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit egoïstisch genoemd. Niet in je smoelwerk wellicht.
als ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:36 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Als je het maar niet over soep en botten gaat hebben
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ikheb ik wel iets anders aan mijn hoofd
Ligt die lange darm nu alweer?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:37 schreef PoezeligDing het volgende:
En Laura ligt wederom in haar nest, en zweetkop zit ernaast.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef Zixon het volgende:
Lekkere faal weer op de website een half uur geleden![]()
[ afbeelding ]
Elke keer weer verraden ze hun eigen o zo snuggere spelelementen. Waarom krijgt die slaapzak zoveel privileges?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef Zixon het volgende:
[ afbeelding ]
Dus die lul komt weer terugquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef Zixon het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, toch knap dat ze in de daily zittend en staand in beeld gebracht wordt...quote:
Whahah de stagiaire heeft bij de vorige faal niet genoeg op zijn kop gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef Zixon het volgende:
[ afbeelding ]
ik verheug me nu al op 't gesprek.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom vind ik Sharon een held, zij is de enige die haar mond opentrekt over Jo's gedrag en heeft er vannacht tijdens de SL nog een schepje bovenop gedaan.![]()
En ik hoop dat Flip gaat proberen een herhaling van z'n Mo-actie neer te zetten, Sharon kan 'm wel aan. Plus ze heeft de echte mannen achter zich.
LOL! Weer! Prutsersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef Zixon het volgende:
[ afbeelding ]
al die medewerkers eruit, wat een knoeiersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Whahah de stagiaire heeft bij de vorige faal niet genoeg op zijn kop gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |