Misschien heeft Alex de fles leeggedronken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is sterk? Heb alleen Gerard aan die boot zien werken?
Ja man, hij stond er toch met zijn armen over elkaar bij, maakte 'grapjes' waar alleen hij om kan lachen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef mazaru het volgende:
Alex vind dat het HUN boot is, hij heeft hem samen met Gerard gemaakt beweerd hij.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:26 schreef knagsje het volgende:
[..]
hoe lang duurt ut voor laura er op ligt?
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
Echtpaar Nazi Flip en Joanne bezig aan de afwas
de naam eva en adolf zou nog te goed voor ze zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
Echtpaar Nazi Flip en Joanne bezig aan de afwas
Weer een loze beloftequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Als ze het niet meer leuk zou vinden zou ze naar huis gaan....Nou....Ga dan!!!( Joanna)
De mijne gaan bij Marky steeds foutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:27 schreef TimeJumper het volgende:
Post je mobiel Marky, dat je quotes steeds misgaan?
Nuhuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Als ze het niet meer leuk zou vinden zou ze naar huis gaan....Nou....Ga dan!!!( Joanna)
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de naam eva en adolf zou nog te goed voor ze zijn
helaas, het is weer goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef Day het volgende:
Is het nog steeds kouwe oorlog tussen jo en sharon? Of zijn ze weer on speaking terms?
Nu begrijp ik je met al je negatieven commenteer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:26 schreef TimeJumper het volgende:
Het enige leuke aan SST vind ik dat ik nu een huis heb gezien dat ikzelf wel will hebben.
Qua inrichting, qua kleur en qua meubels.
Leuk hoor
Bovenste filmpje... Joanna is bang dat ze egoist genoemd wordt op televisie..quote:
effe kijken of ik de quote kan repareren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef Annelies-G het volgende:
Ik kan hem ook niet beoordelen, daarom denk ik dat hij ons nog wel kan gaan verbazen. Guido kennen we al
dat komt omdat je hem quote terwijl die quote van hem al fout wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
De mijne gaan bij Marky steeds fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |