Denk ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef Copycat het volgende:
Terugkerende bewoners voegen zo niks toe. Of het nu voor een uur, een etmaal of tot het einde is. Nog meer onoverzichtelijke chaos en uitholling van het concept is het enige gevolg.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Maik SST Maik
@ @MaraaaB Ik zit op het vliegveld in Lissabon, eindelijk weer twitteren! En eindelijk van dat Mo zeikwijf af, net een lijk in bed! Zie je snel Schatje #bossisback
Dit dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef Copycat het volgende:
Terugkerende bewoners voegen zo niks toe. Of het nu voor een uur, een etmaal of tot het einde is. Nog meer onoverzichtelijke chaos en uitholling van het concept is het enige gevolg.
Hij wil zijn film af gaan maken in NLquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Maik SST Maik
@ @MaraaaB Ik zit op het vliegveld in Lissabon, eindelijk weer twitteren! En eindelijk van dat Mo zeikwijf af, net een lijk in bed! Zie je snel Schatje #bossisback
Dat leek de redactie een ludieke ontwikkeling.quote:
Hou toch op. Guido was de laatste twee weken aktiever dan het sooitje wat er nu zit de afgelopen twee weken is geweest. Als hij er nu in terug zou komen met de opdracht ga losss dan gaat hij echt wel los en dat zie ik Jurien niet doen die is daar veel te gereserveerd voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij heeft geen kans gekregen om populair te worden.
guido hebben we nu wel gezien en heeft zijn kans gehad, ik heb geen zin om uren naar zijn gehang en gestreel te kijken om af en toe 5 minuten ongein met hem te zien.
Dat is een te grote opgave.
Dus Jurien......wie weet, brengt het nog wat actie
(al denk ik het niet want als de regie niet veel te doen geeft in huis, blijft het een saaie boel)
Dit is wel getoond op de streams, is gevraagd door de stem of ze alvast 2 glazen water wilden klaar zetten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja viel mijnook op, heel toevallig stonden daar al2 glazen water
Lijkt mij ook heel leuk om die "cultuurshock" te zien, de meeting met de huidige bewoners, heerlijkkkkkkkkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:11 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Lijkt me wel een leuke tv...weekje Oh Oh Tirol erin....
owhahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Maik SST Maik
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuwste feitjes: In totaal zullen maar liefst 3 bewoners een (tijdelijke) re-entree maken in het huis! #sstnl
Mensen erin gooien die niet meelullen of achterbaks doen...en Joanna eens flink de waarheid vertellen dat t n materiele bitch is en alleen aan zichzelf denkt en zichzelf het belangrijkste vind.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Lijkt mij ook heel leuk om die "cultuurshock" te zien, de meeting met de huidige bewoners, heerlijkkkkkkkk![]()
Die klingen dan angstvallig bij elkaar, niet bestand tegen zoveel verbaal geweld.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef marky het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
guido hebben we nu wel gezien en heeft zijn kans gehad, ik heb geen zin om uren naar zijn gehang en gestreel te kijken om af en toe 5 minuten ongein met hem te zien.
(al denk ik het niet want als de regie niet veel te doen geeft in huis, blijft het een saaie boel)
ik zie nog liever 2 weken een slapende Jurien dan Guido weer terug die we al 4 weken lang slapend hebben gezienquote:Hou toch op. Guido was de laatste twee weken aktiever dan het sooitje wat er nu zit de afgelopen twee weken is geweest. Als hij er nu in terug zou komen met de opdracht ga losss dan gaat hij echt wel los en dat zie ik Jurien niet doen die is daar veel te gereserveerd voor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef Darklight het volgende:
Hopelijk vertellen die bewoners ff wat over kijkcijfers etc
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuwste feitjes: In totaal zullen maar liefst 3 bewoners een (tijdelijke) re-entree maken in het huis! #sstnl
dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef marky het volgende:[/b]quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef marky het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze weet waarschijnlijk dat t n missie is...( jammer genoeg)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef mazaru het volgende:
Maik weg? Lijkt me sterk, dan zou Monique wel jankend op bed liggen.
Jij weet al na een paar dagen hoe iemand inelkaar steekt? Ik denk dat Jurien je nog zal gaan verbazen. Hijheeft geen kans gekregen en Guido begon pas de laatste week los te komenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hou toch op. Guido was de laatste twee weken aktiever dan het sooitje wat er nu zit de afgelopen twee weken is geweest. Als hij er nu in terug zou komen met de opdracht ga losss dan gaat hij echt wel los en dat zie ik Jurien niet doen die is daar veel te gereserveerd voor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef Urb het volgende:
Juist, Mo heeft em ook door " Nu kan Maik ook niet drukken "
Oh, dat is inderdaad wat logischer. Ik snapte er al geen bal van dat ze niet jankt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Zonnebloem47 het volgende:
[..]
Ze weet waarschijnlijk dat t n missie is...( jammer genoeg)
Van mij mag ie wegblijven!
Die had ondertussen wel voor een jaar gescheten in dat hok....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef Urb het volgende:
Juist, Mo heeft em ook door " Nu kan Maik ook niet drukken "
zit weer met dat grote hoofd in haar bootwerkershandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef TimeJumper het volgende:
Lijzige Laura is lekker stilgisteren werd ik een beetje gek van der, steeds die schreeuwende bek overal doorheen
Jaaaaaa, opzouten met dat gefriemel en gelebber!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:20 schreef Darklight het volgende:
Nu alex nog weg, weg met die stelletjes
En Joanna ....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:20 schreef Darklight het volgende:
Nu alex nog weg, weg met die stelletjes
Ja hè, het 'nette brave meisje' is een ordinair viswijf.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef TimeJumper het volgende:
Lijzige Laura is lekker stilgisteren werd ik een beetje gek van der, steeds die schreeuwende bek overal doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |