en straks weer met haar vingers onder haar neus, proberende om haar grote onderlip te verbergenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
zit weer met dat grote hoofd in haar bootwerkershand
in het tuinhekkenwereldje heet dat een NOEST hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:20 schreef TimeJumper het volgende:
Kijk ons "glansvoorhoofdje" lekker Laura aaien, die trouwens een mooie puist op haar kinnebak heeft
JAAAAA Maik is gevonden mensen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft geen kleren meegenomen
staat die in zn 'broekje' langs de snelweg
eens,ik zie nog zijn amandelen in die alltijd open josti bekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
ik zie nog liever 2 weken een slapende Jurien dan Guido weer terug die we al 4 weken lang slapend hebben gezien
daar ben ik nu wel van overtuigd, een ordinaire del is het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja hè, het 'nette brave meisje' is een ordinair viswijf.
Whahahahahaaaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
in het tuinhekkenwereldje heet dat een NOEST hoor
Je quote gaat niet goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef marky het volgende:
[..]
Jij weet al na een paar dagen hoe iemand inelkaar steekt? Ik denk dat Jurien je nog zal gaan verbazen. Hijheeft geen kans gekregen en Guido begon pas de laatste week los te komen
Geen idee, maar het lijkt me weer een wanhoopsactie om de kijkcijfers weer omhoog te krijgen. Feit is zoals al gezegd werd dat er op die manier wel een vorm van contact met de buitenwereld is, omdat degenen die terugkomen kennis hebben van de teleurstellende kijkcijfers e.d.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef marky het volgende:
Hoe was dat eigenlijk bij de andere SST's werden daat ook oudbewoners teruggebracht?
Dat is sterk? Heb alleen Gerard aan die boot zien werken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef mazaru het volgende:
Alex vind dat het HUN boot is, hij heeft hem samen met Gerard gemaakt beweerd hij.
Kan ze verder gaan met het zwartmaken van Dennis en reclame maken voor de kliniek....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:26 schreef CartWOman het volgende:
Ok.En blijf weg!
![]()
Wat een misser, deze verhaallijn.
Vanavond de moeder van Joanna in de Daily, zal mij benieuwen. The Iron Lady.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |