Een 10- jarig kind met een blackberryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Kinderbescherming tippen. Zo'n moeder/familie is niet in staat een normaal kind op te voeden. Pure kindermishandeling.
weer overal vieze harenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef Darklight het volgende:
Cynthia terug, hopelijk wordt dat ruzie in het huis
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Kijk je wel? Joanna Verweijen is zo verknipt als een verlopen bankpasje. Intens beperkt wereldbeeld, sociaal zwaar gestoord, weinig tot geen relativeringsvermogen en zeer labiel.
't is dat ze helemaal opgaat in d'r barbiewereld dat ze verstand heeft van kleding en plastic, anders had ze er niet zo goed bijgezeten.
Ik geloof dat wij beiden andere streams kijken....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
nou sociaal gestoord sowieso niet want ze kan goed mt de bewoners opschieten
goede gesprekken
spontaan
niet verlegen e.d. dus daar ben ik het al niet mee eens.
Als je me zegt dat het Glennis Grace is geloof ik het ook!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:19 schreef marky het volgende:
[..]
Cynthia
http://www.tweetdeck.com/twitter/SST_Spammer/~iZRk7
zo raar is dat niet vind ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Een 10- jarig kind met een blackberry![]()
Maar hij is niet verwend hoor. Het kind moet elke dag spor.ten, elke dag een half uur werken
Maar onze kinderverzorgster Lijzige Laura zegt er niks van hoor.
Heel tactisch en toonbaar geen ruggegraat
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
goede gesprekken
spontaan
u is ook al ouder dan 9????quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
goede gesprekken
spontaan
ze is toch niet sociaal gestoord hoor..anders zou ze niet eens meedoenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij beiden andere streams kijken....
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Day het volgende:
Jo's wereldje is echt klein, hè? Continue dezelfde verhalen.
heej, een tweelingbroer??? oooooooo andere avaquote:
Hmm..... Schijnt in jouw wereld vandaag ook de zon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ze is toch niet sociaal gestoord hoor..anders zou ze niet eens meedoen
en dat zegt iemand die het alleen via twitter of om de dagen volgt...dan had je brief en het gedrag van die snol al wekenlang moeten opmerkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wat een haat het is een gewoon zorgzame lieve meid misschien wat naief somsmaar om nou zo te haten...
ze speelt het spel heel goed
Volgens mij is hij twaalf en snapt ie het allemaal niet zo goed. Wel de ultieme doelgroep voor SST.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is dat broertje van Joanna gewoon haar zoontje. Dat was waarschijnlijk haar oorspronkelijke geheim maar dat wou haar moeder niet dus doet ze net of ze slaapwandelt.
wie niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:23 schreef snetje het volgende:
volgens mij heeft Aafke het helemaal gehad met Jo
toevallig schijnt de zon wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hmm..... Schijnt in jouw wereld vandaag ook de zon?
kan wel zo wezen maar om nou te zeggen dat zij sociaal gestoord isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:23 schreef trollie67 het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die het alleen via twitter of om de dagen volgt...dan had je brief en het gedrag van die snol al wekenlang moeten opmerken
Do tell?!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:23 schreef snetje het volgende:
volgens mij heeft Aafke het helemaal gehad met Jo
omdat i khet anders zie ben ik maar negen of twaalf.. beetje jammer weer.. ik zie ht gewoon niet zo, ik ivnd haar een leuke meid en jullie niet nou klaar toch.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is hij twaalf en snapt ie het allemaal niet zo goed. Wel de ultieme doelgroep voor SST.
Zeikt ze daar nog steeds over?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:25 schreef suzi1 het volgende:
nu gooit aaf het er maar op dat gerard zo dronken was dat hij dacht dat ze henm wilde tongelen ..
Jo kan gewoon niet verder dan 10 tellen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef dania111 het volgende:
waarom dat gelieg over de leeftijden steeds
me broertje is bijna 10 !
http://womenschoice.oswshop.nl/diana-gabriels-verweijen/
volgens supermam is ie al 20.....
De casting is gigantisch uit de bocht gevlogen, dat is al langer bekend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
toevallig schijnt de zon wel jahaha
[..]
kan wel zo wezen maar om nou te zeggen dat zij sociaal gestoord is
als dat zo was
zou ze echt niet meedoen aan zo'n programma...
20? Er staat toch echt 10quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef dania111 het volgende:
je bent leivvvvvvvquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:26 schreef iwannabehigh het volgende:
ik zelf vind laura sociaal gestoord
of nee dat niet maar ze lult altijd met iedereen mee
geeft iederen gelijk
en dan kijk ik niet eensmaar zo komt ze over en ra ra..
ik heb gelijkof niet
huh dat staat er toch nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef dania111 het volgende:
tja ze hadden gewoon vijftien fokkers in één huis moeten gooien..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De casting is gigantisch uit de bocht gevlogen, dat is al langer bekend.
Over de geestelijke toestand van Jojanka zullen wij het nooit eens worden, dus laten wij daar over ophouden....
ken jij!!!iemand normaal uit je vriendenkring die dat wl zou doen???quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
toevallig schijnt de zon wel jahaha
[..]
kan wel zo wezen maar om nou te zeggen dat zij sociaal gestoord is
als dat zo was
zou ze echt niet meedoen aan zo'n programma...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |