Streamlock, dan mogen we niet meekijken, materiaal voor de uitzending.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef iwannabehigh het volgende:
hahahaha die mensen daar worden gewoon slapend (en breiend) rijk.
goed bekeken
maar die bovenste 2 streams doen het bij mij niet.
ligt het aan me pc of is dat bij meer mensen zo?>
Doen het bij mij ook niet, als ze wel doen blijft het beeld toerloos stil staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef iwannabehigh het volgende:
hahahaha die mensen daar worden gewoon slapend (en breiend) rijk.
goed bekeken
maar die bovenste 2 streams doen het bij mij niet.
ligt het aan me pc of is dat bij meer mensen zo?>
Je kunt natuurlijk inzoomen, dan worden de beelden groterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Doen het bij mij ook niet, als ze wel doen blijft het beeld toerloos stil staan.
Deze doet het prima, wel kleine belden.
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
op de lijst der zombies ja...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Capt1caveman het volgende:
Dat Lauwra en Jojanka zo hoog scoren.....
12:09.36quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef knagsje het volgende:
dat duurde lang, de mijne kan dus weg....
Het merendeel van Nederland herkent zich in die saaie del en die jankerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Capt1caveman het volgende:
Ehh ik lees op mn werk mee. Weekend nog nooit ook maar 1x gereageerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
We maken ons allemaal druk wat ze wel of niet doen
En wat in godsnaam doe jij hier fakking dan
Snap er ook geen ene mallemoer van. Zijn dus genoeg mensen die genieten van een Laura die alleen maar in bed ligt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Capt1caveman het volgende:
En Joanna wil nu dat elke bewoner het huis uit moet die het gore lef heeft een mening over haar te hebben die haar niet aanstaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef Urb het volgende:
Joan " Ik denk dat mn moeder nieteens doorheeft dat ik genomineert ben... " " M'n broertje zal wel boos zijn, ik had een keer een meningsverschil op het werk en toen moest mn moeder die ander van m'n broertje ontslaan! "
![]()
![]()
dr zit een blonde vrouw naast hoor geen negerin (dus geen cynhia)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef marky het volgende:
Nog maar een keer het linkje
http://www.tweetdeck.com/twitter/SST_Spammer/~GJqkk
Op de foto Guido gefotografeerd door Jurien. Cynthia zit er ook bij. Foto waarschijnlijk gisteravond/nacht genomen tijdens de reis naar schiphol als dat zo is dan zijn ze nu waarschijnlijk al op plaats bestemming en dus in da house!
Als ze echt lef zou hebben, zou ze het nu vragen! Maar Madam leeft liever nog in haar eigen droomwereld als goede fee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Joanna wil nu dat elke bewoner het huis uit moet die het gore lef heeft een mening over haar te hebben die haar niet aanstaat.
It runs in the family..
Joanna wil 4 kinderen....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef muzas het volgende:
Verklaart een hoop waarom Joanna zo verknipt is. Achterlijke familie zeg, klein kind gaat fik stoken in de kliniek, maar jah, je kan er niet boos om worden. We moesten zelfs huilen omdat we boos op m moesten worden.
Die mensen zouden ze moeten verbieden zich te vermenigvuldigen en het menselijk ras te vervuilen met hun DNA.
Even doorklikken op de tweetdeck...... Staan o.a. foto's van Cynthia op die met Juriens foon zijn gemaakt...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
dr zit een blonde vrouw naast hoor geen negerin (dus geen cynhia)
Kinderbescherming tippen. Zo'n moeder/familie is niet in staat een normaal kind op te voeden. Pure kindermishandeling.quote:
Het lieve meisje wat zo goed voor iedereen zorgt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ze echt lef zou hebben, zou ze het nu vragen! Maar Madam leeft liever nog in haar eigen droomwereld als goede fee!
jeetje, zal dan wel adoptie worden.. anders wordt haar perfecte lijfje ook nog aangetast!quote:
ah ja sorry k zag het al..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Even doorklikken op de tweetdeck...... Staan o.a. foto's van Cynthia op die met Juriens foon zijn gemaakt...
Teruglezen plz...... Is al uitgebreid ter sprake gekomen in eerdere cossen....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef iwannabehigh het volgende:
maik heeft wel een afscheidsbrief achtergelaten? lees ik nu http://www.tweetdeck.com/twitter/SST_Spammer/~AgYvq of is dat neit serieus te nemen
Nou lief zijn hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ehh ik lees op mn werk mee. Weekend nog nooit ook maar 1x gereageerd.
wat een haat het is een gewoon zorgzame lieve meid misschien wat naief somsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Kinderbescherming tippen. Zo'n moeder/familie is niet in staat een normaal kind op te voeden. Pure kindermishandeling.
zo als je gisteren kon zien waren de opdrachten van de kijkers zo als:ga tongzoenen..maak jaloers...enz..kan je van afleiden dat er tot gemiddelt 21 uur alleen kijkers tot 16 jaar in staat zijn om dit te volgen..en dat doen ze niet vanwege de mensen..maar om ideen te krijgen of ze bij h&m moeten shoppen of c&a...misschien dat ze dan ook later zo een laamledige alex in bed krijgen...oftewel..een keer mogen mee doen aan de grootste flut story ooit....miss ben ik zo negatief omdat ik alleen inmiddels maar donderdag kijk en de rest hier mee lees...maar het is hier wel gezelliger als na een dag werken krikkende of slapende mensen te zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Capt1caveman het volgende:
Iets vaker kijken, en dan nog eens je mening ventileren..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wat een haat het is een gewoon zorgzame lieve meid misschien wat naief somsmaar om nou zo te haten...
ze speelt het spel heel goed
Lijkt niet eens op Guido. en die vrouw kanik niet onderscheiden. kan alles zijn door de flits. Slechte foto, bewust lijkt mequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kijk je wel? Dat mens is zo verknipt als een verlopen bankpasje. Intens beperkt wereldbeeld, sociaal zwaar gestoord, weinig tot geen relativeringsvermogen en zeer labiel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wat een haat het is een gewoon zorgzame lieve meid misschien wat naief somsmaar om nou zo te haten...
ze speelt het spel heel goed
tjaaa het is toch echht een blanke handquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef stormiot het volgende:
[..]
Lijkt niet eens op Guido. en die vrouw kanik niet onderscheiden. kan alles zijn door de flits. Slechte foto, bewust lijkt me
zo komt ze over nu dus jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iets vaker kijken, en dan nog eens je mening ventileren..
Cynthiaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |