Streamlock, dan mogen we niet meekijken, materiaal voor de uitzending.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef iwannabehigh het volgende:
hahahaha die mensen daar worden gewoon slapend (en breiend) rijk.
goed bekeken
maar die bovenste 2 streams doen het bij mij niet.
ligt het aan me pc of is dat bij meer mensen zo?>
Doen het bij mij ook niet, als ze wel doen blijft het beeld toerloos stil staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef iwannabehigh het volgende:
hahahaha die mensen daar worden gewoon slapend (en breiend) rijk.
goed bekeken
maar die bovenste 2 streams doen het bij mij niet.
ligt het aan me pc of is dat bij meer mensen zo?>
Je kunt natuurlijk inzoomen, dan worden de beelden groterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Doen het bij mij ook niet, als ze wel doen blijft het beeld toerloos stil staan.
Deze doet het prima, wel kleine belden.
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
op de lijst der zombies ja...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Capt1caveman het volgende:
Dat Lauwra en Jojanka zo hoog scoren.....
12:09.36quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef knagsje het volgende:
dat duurde lang, de mijne kan dus weg....
Het merendeel van Nederland herkent zich in die saaie del en die jankerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Capt1caveman het volgende:
Ehh ik lees op mn werk mee. Weekend nog nooit ook maar 1x gereageerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
We maken ons allemaal druk wat ze wel of niet doen
En wat in godsnaam doe jij hier fakking dan
Snap er ook geen ene mallemoer van. Zijn dus genoeg mensen die genieten van een Laura die alleen maar in bed ligt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:11 schreef Capt1caveman het volgende:
En Joanna wil nu dat elke bewoner het huis uit moet die het gore lef heeft een mening over haar te hebben die haar niet aanstaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef Urb het volgende:
Joan " Ik denk dat mn moeder nieteens doorheeft dat ik genomineert ben... " " M'n broertje zal wel boos zijn, ik had een keer een meningsverschil op het werk en toen moest mn moeder die ander van m'n broertje ontslaan! "
![]()
![]()
dr zit een blonde vrouw naast hoor geen negerin (dus geen cynhia)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef marky het volgende:
Nog maar een keer het linkje
http://www.tweetdeck.com/twitter/SST_Spammer/~GJqkk
Op de foto Guido gefotografeerd door Jurien. Cynthia zit er ook bij. Foto waarschijnlijk gisteravond/nacht genomen tijdens de reis naar schiphol als dat zo is dan zijn ze nu waarschijnlijk al op plaats bestemming en dus in da house!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |