Een 10- jarig kind met een blackberryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Kinderbescherming tippen. Zo'n moeder/familie is niet in staat een normaal kind op te voeden. Pure kindermishandeling.
weer overal vieze harenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef Darklight het volgende:
Cynthia terug, hopelijk wordt dat ruzie in het huis
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Kijk je wel? Joanna Verweijen is zo verknipt als een verlopen bankpasje. Intens beperkt wereldbeeld, sociaal zwaar gestoord, weinig tot geen relativeringsvermogen en zeer labiel.
't is dat ze helemaal opgaat in d'r barbiewereld dat ze verstand heeft van kleding en plastic, anders had ze er niet zo goed bijgezeten.
Ik geloof dat wij beiden andere streams kijken....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
nou sociaal gestoord sowieso niet want ze kan goed mt de bewoners opschieten
goede gesprekken
spontaan
niet verlegen e.d. dus daar ben ik het al niet mee eens.
Als je me zegt dat het Glennis Grace is geloof ik het ook!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:19 schreef marky het volgende:
[..]
Cynthia
http://www.tweetdeck.com/twitter/SST_Spammer/~iZRk7
zo raar is dat niet vind ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Een 10- jarig kind met een blackberry![]()
Maar hij is niet verwend hoor. Het kind moet elke dag spor.ten, elke dag een half uur werken
Maar onze kinderverzorgster Lijzige Laura zegt er niks van hoor.
Heel tactisch en toonbaar geen ruggegraat
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
goede gesprekken
spontaan
u is ook al ouder dan 9????quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
goede gesprekken
spontaan
ze is toch niet sociaal gestoord hoor..anders zou ze niet eens meedoenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij beiden andere streams kijken....
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Day het volgende:
Jo's wereldje is echt klein, hè? Continue dezelfde verhalen.
heej, een tweelingbroer??? oooooooo andere avaquote:
Hmm..... Schijnt in jouw wereld vandaag ook de zon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ze is toch niet sociaal gestoord hoor..anders zou ze niet eens meedoen
en dat zegt iemand die het alleen via twitter of om de dagen volgt...dan had je brief en het gedrag van die snol al wekenlang moeten opmerkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wat een haat het is een gewoon zorgzame lieve meid misschien wat naief somsmaar om nou zo te haten...
ze speelt het spel heel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |