Aafke ook trouwensquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Ff te lui om het te verslaan, maar wat Sharon zegt is zó waar en to the point!
ik kan me ook niet voorstellen dat er meer dan 1 Laurafiguur op deze wereld isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:59 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Qua lengte wel en als je snel kijkt zijn er wel familie-overeenkomsten
Maar daar houdt het mee op.
Mijn dochter lijkt wel meer op haar.
En nu niet zeggen sneu voor je dochter !!!
Want dat is gewoon een mooie lekker meid
sharon is topquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Te veel, komt er op neer dat Joanna doet of zij de zieligste is die genomineerd is, Sharon aanspreekt in een volle groep, Flip zich er weer mee gaat bemoeien etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet streamen...hop aan het werk...
Sharon is een nuchtere meid die het leven goed door heeft, tijdens haar gesprek met Aaf kon ik alleen maar ja knikkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een bullshit allemaal? het beroep doet er toch niets toe?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee jou uitspraken getuigen van een hoge mate van ontwikkeling...
hypocriet, ze zegt zelf dat studenten lui zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:58 schreef Stability het volgende:
[..]
doe eens nie zo minderwaardig zeg. of wil je zelf je post afhalen op het postkantoor?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
ik word tenminste geen postbode
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohw ben jij zo'n studentje, jij kijkt neer op postbodesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
nee jij niet maar die postbode
absofakkinglutelyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sharon is een nuchtere meid die het leven goed door heeft, tijdens haar gesprek met Aaf kon ik alleen maar ja knikkenBazin Sharon
Ik vind haar een wijsneuzerige snotneus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sharon is een nuchtere meid die het leven goed door heeft, tijdens haar gesprek met Aaf kon ik alleen maar ja knikkenBazin Sharon
Je bent NU al erger dan Meneertje..en dat wil wat zeggen......quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
hypocriet, ze zegt zelf dat studenten lui zijn
naah ik doe genoeg![]()
zijn er trouwens hoogopgeleiden in dat huis?
Je bedoelt Moniek?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
naah ik doe genoeg![]()
ja jo ! die kan alles beter, weet alles beter en heeft alles beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
naah ik doe genoeg![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu streamlock dus weg gesprek Sharon - aafke
nou meot je even goed lezen, zij kijkt neer op studenten, ze zegt dat we lui zijn en daar wordt dan niks van gezegdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Ohw ben jij zo'n studentje, jij kijkt neer op postbodes![]()
Is teveel in het nadeel van Jojanka....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu streamlock dus weg gesprek Sharon - aafke
Eieren Eieren Eieren!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is teveel in het nadeel van Jojanka....
Moet gewoon gecensureerd worden door de regie stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |