het eerste zinnige wat je post nu, huldequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
tja ze hadden gewoon vijftien fokkers in één huis moeten gooien..
wedden dat het dan beter was want die weten alles beter
Die flapperen nog onwijs!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef Annelies-G het volgende:
en haar broertje heeft dus ook al een ingreep gehad. Oortjes plat gezet.
nee joanna weet alles beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
tja ze hadden gewoon vijftien fokkers in één huis moeten gooien..
wedden dat het dan beter was want die weten alles beter
Is al een paar cossen terug gemeld, samen met de afscheidsbrief....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef waxmask het volgende:
Jullie moeten wel wat duidelijker zijn in de COSsen. Er is geen touw aan vast te knopen zonder streams en bitter weinig echt commentaar op streams of caps... WTF happend with MAIK?????
en terechtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef Annelies-G het volgende:
en haar broertje heeft dus ook al een ingreep gehad. Oortjes plat gezet.
hij heeft een afscheidsbrief achtergelaten en is midden in de nacht weggegaan: http://www.tweetdeck.com/twitter/SST_Spammer/~AgYvqquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef waxmask het volgende:
Jullie moeten wel wat duidelijker zijn in de COSsen. Er is geen touw aan vast te knopen zonder streams en bitter weinig echt commentaar op streams of caps... WTF happend with MAIK?????
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:26 schreef iwannabehigh het volgende:
ik zelf vind laura sociaal gestoord
of nee dat niet maar ze lult altijd met iedereen mee
geeft iederen gelijk
en dan kijk ik niet eensmaar zo komt ze over en ra ra..
ik heb gelijkof niet
nee..je bent al high...oftewel....depressief stoned..kan niet andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:26 schreef iwannabehigh het volgende:
ik zelf vind laura sociaal gestoord
of nee dat niet maar ze lult altijd met iedereen mee
geeft iederen gelijk
en dan kijk ik niet eensmaar zo komt ze over en ra ra..
ik heb gelijkof niet
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
het eerste zinnige wat je post nu, hulde
dit hoor ik nou nooit hier op fok, echt nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je hebt gelijken sociaal gestoord is ze wel.
Kijkt mensen vaak niet aan als ze met ze praat, en deelt snoepjes uit alsof ze op de creche is
Dan lees je niet goed want ik had uit de COS begrepen dat Maaike weg isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef waxmask het volgende:
ik denk dat wij maar even door het huis moeten wandelen trollie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee..je bent al high...oftewel....depressief stoned..kan niet anders
en DAT snappen wij dus heel goed, sufkut.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
dit hoor ik nou nooit hier op fok, echt nooit
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
en DAT snappen wij dus heel goed, sufkut.
Dat is nu ook weer overbodig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:32 schreef knagsje het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef MargrietV het volgende:
Laura, mijn ouders zijn beiden gescheiden,,,, ik ken ze al vanaf mijn twaalfde!!!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef MargrietV het volgende:
Laura, mijn ouders zijn beiden gescheiden,,,, ik ken ze al vanaf mijn twaalfde!!!
ze vroeg aan Karim of het hem was opgevallen dat Flip vlak voor de nominaties meer bij de mannen zat en dat dit gestuurd werd door Jo ...dat sommige mensen haar nu tegen vallen en ondanks al dat gedoe met Gerard ze hem nu leuker vind...quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
dit hoor ik nou nooit hier op fok, echt nooit
neem ik wel mijn zwepen en klemmen mee..oftewel..ik hoorde van iemand dat ik een verdomd goede linke heb...speciaal voor jo snolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk dat wij maar even door het huis moeten wandelen trollie?
Niet dringen he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neem ik wel mijn zwepen en klemmen mee..oftewel..ik hoorde van iemand dat ik een verdomd goede linke heb...speciaal voor jo snol
haters gonna hatequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
Meer dan genoeg zeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
oh wat is die meid toch gierig ! alex was gisteren ook al dropjes aan het jatten zegt ze!
nou nou, leg alles op tafel voor iedereen wat, aasgier dat je toch bent! het zegt genoeg over haar karakter vind ik.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
haters gonna hate
ik snap trouwens niet waarom die vrouwen allemaal moeten breien hahah
en ik vind het ook echt knap dat hun het zo lang volhouden zonder echte erge ruzies daar..
k had het niet gekund ik wou na ong 3/4 weken wel weer naar huis![]()
dus ik meen het dat ik het knap vind
Thx!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef snetje het volgende:
[..]
ze vroeg aan Karim of het hem was opgevallen dat Flip vlak voor de nominaties meer bij de mannen zat en dat dit gestuurd werd door Jo ...dat sommige mensen haar nu tegen vallen en ondanks al dat gedoe met Gerard ze hem nu leuker vind...
die ridder dringt zich toch bij iedereen op?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef Day het volgende:
[..]
Thx!![]()
En alex zit zo duidelijk te solliciteren naar een baan bij gerard.
Ridder, tja...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef Stability het volgende:
[..]
die ridder dringt zich toch bij iedereen op?
Als je imago ophangt aan dropjes en koekjes dan ben je geen snoepwinkeltje waard.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
oh wat is die meid toch gierig ! alex was gisteren ook al dropjes aan het jatten zegt ze!
nou nou, leg alles op tafel voor iedereen wat, aasgier dat je toch bent! het zegt genoeg over haar karakter vind ik.
maar die heeft toch helemaal geen werk, en dus ook geen werk voor alexquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef Day het volgende:
[..]
Thx!![]()
En alex zit zo duidelijk te solliciteren naar een baan bij gerard.
Alex is toch ober?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar die heeft toch helemaal geen werk, en dus ook geen werk voor alex
Oh maar daar had Alex gisteren een oplossing voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar die heeft toch helemaal geen werk, en dus ook geen werk voor alex
Heeft wat ik begrepen heb een paar of slechts een aflevering als ober gefigureerd....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Alex is toch ober?
Zelf gezien bij GTST.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef brummse het volgende:
Hallo fokker.
Maik is weer thuis hier het bewijshttp://twitpic.com/4ejy6k
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef brummse het volgende:
Hallo fokker.
Maik is weer thuis hier het bewijshttp://twitpic.com/4ejy6k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |