SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dqod op 29-03-2011 10:40:51 ]I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ook daarvoor bieden wij je steunquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Vanyel het volgende:
Hee dank voor de mooie tt, maar als t goed is zijn wij dus steunbehoeftevrij. Behalve inzake de karnemelk natuurlijk
Momentje hihiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef lezzer het volgende:
Een Vanyeltopic zonder Bette kan eigenlijk niet he....
Ik juich vastquote:
Ik heb ook nog ergens zo'n mooie rugfoto van haar in bed.quote:
quote:
Deze is ook prettig hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens zo'n mooie rugfoto van haar in bed.
Dat ben ik óók.quote:
Nah, 10 minuten koffiepauze mag van mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef Vanyel het volgende:
Liggen?
Aan het werk schoppen de luilakken.
Ik had er al 15 minuten op gewacht. Bovendien zat ik in de trein.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef Vanyel het volgende:
Terugbrengen!
+ pics or it didn't happen. En dat gaat niet over die sticks.
Wel alleen die waarbij mijn bellen zo glimmen en die foto van na de oppoetsbeurt van de fietsenmaker.quote:
Ik had meer over de 14-jaar-grap. Pff.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef lezzer het volgende:
Als jij dan eens niet verwijst naar "kleine meisjes"?
Doe ik gewoon net of je 25 bent
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik had meer over de 14-jaar-grap. Pff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Dames wat doen jullie?
En ja foto's!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik voel me vies nu
Huh? foto's? Mozarella sticks.. Hmmmm
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
We doen stout.quote:
Ik kan ook wel even langskomen? Dan neem ik ook wel weer wat mee.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Zo lekker dat ik het er warm van hebquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Dat was puur voor het stuipen-op-het-lijf-jagen-effectquote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:10 schreef Vanyel het volgende:
Hey! Geen vieze ouwe mannen aan mijn braaf prinsesje!![]()
En het heeft wel geholpen blijkbaar mijn uitbrander... ze is weer rustig begrijp ik?
![]()
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Perhapsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben ik de eerste die dit bedenkt?
Een foto van mozzarellasticks.
[ afbeelding ]
Ja, m'n maag, wat doe jeO_o
Doe s gek, verras me/onsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
En de rest van de details moeten we zelf maar invullen?
Ik las melonsquote:
Schrijf maar fanfiction.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
En de rest van de details moeten we zelf maar invullen?
Terwijl ik wacht op het fanfictionverhaal ga ik wel ff douchen dan
Ik ben altijd overal bij. Ik ben magisch, met eenhoorns.quote:Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
![]()
compensatiepostOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ben om half 2 thuis. Mooie tijd voor kraambezoek, wat jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
We doen stout.
Ik kan ook wel even langskomen? Dan neem ik ook wel weer wat mee.
Kun je meteen helpen haar in bad te doen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Iedereen weet toch dat half 2 op dinsdag voetenwasdag is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben om half 2 thuis. Mooie tijd voor kraambezoek, wat jij?
Kun je meteen helpen haar in bad te doenDat kan toch helegaar niet!
Babybad is ook prima voetenteil hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat half 2 op dinsdag voetenwasdag is.Dat kan toch helegaar niet!
Maar als je niet wil...
Volgende keer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Babybad is ook prima voetenteil hoor.
Maar als je niet wil...Ik heb morgen drie tentamens.
Goed excuus.
Echt 3? Wat doe je nog hier? Hop aan je huiswerk kind!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Jep.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:36 schreef Vanyel het volgende:
Goed excuus.
Echt 3? Wat doe je nog hier? Hop aan je huiswerk kind!Maar ik heb nog tijd zat hoor. Ga zometeen ook nog even een dutje doen.
Maar Dottir in bad doen is teveel? Vreemde au pair ben jij!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Dat kan geregeld worden als je goed je best doet
Kost en inwoning is ook betaling.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Waarom gaat de tijd altijd snel als je t naar je zin hebt en juist langzaam als je iets stom vind
Prrrima!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
![]()
Ik ben verliefd
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:23 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
maar wat als een vrouw, omdat ze lesbisch is, gewoon een lul wilt hebben en gewoon vrouw blijft voor de rest![]()
![]()
Ik had me ook al over dat topic verbaasd, staat vol met van die gekke dingen.quote:h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏![]()
Waarom zou ik een lul willen hebben?
Oh wat is dat toch lelijk overigens, als iemand schrijft dat iemand iets wilt hebben.![]()
![]()
Ugh, ja.
Topictitels zijn nog erger
Niemand wilt integreren
wie wilt er seks met
Vader die niet met mij wilt praten.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏![]()
Bij die tweede, dan wil je al niet meer met die TT
Overigens mag het allebei geloof ik, met en zonder t.
Dat blijkt dus niet waar te zijn
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384![]()
Das toch logisch! Als rechtgeaarde pot wilt je je weif bevredigen maar geen enkele vrouw kan écht genieten in bed als er geen pretraket van vleesch aan te pas komt, dus wil jij die lul om haar toch alles te kunnen bieden wat ze zoekt.quote:
Simpel.
Ja die spelfouten zijn met opzet jaOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik moet het karnemelkje in bad gaan doen maar heb geen zin om op te staan. Ze is net zo koddig met haar hele snufferd op mijn tiet in slaap gevallen
Oh hoe gek is het trouwens dat ik makkelijker voed/ zou voeden (ik denk niet dat de situatie zich al heeft voorgedaan op mijn vader na) met heteromannen erbij dan met de meeste potten?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Te moeilijk of te lelijk?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik geloof niet dat ik buiten mijn vader al heteromannen in de buurt heb gehad tijdens het voeden. Ik denk echter dat ik dat minder ongemakkelijk zou vinden dan voeden in de buurt van (de meeste) potten.
Zo?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Nu dan toch badtijd. Ik kan de dampen niet meer aan..Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Toch anders dan dat ik het opvatte ja.
Ik dacht straks toen ik in de douche stond, "stel ik glij hier op m'n plaat, roep ik dan die stoepmannen, of zeg ik dat ze de buurvrouw halen".
"liever die mannen dacht ik".Je hebt echt een gruwelijke hekel aan karnemelk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Nu dan toch badtijd. Ik kan de dampen niet meer aan..![]()
Ik vind alleen karnejus(karnemelk+sinaasappelsap) lekker, maar dan ook echt 's zomers.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Bah.
Nu ruikt ze weer naar baby, zoals het hoort.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Volgens mij is het hele plaatselijke seniorengilde al voorbij gekomen om onze nieuwe oprit te bewonderen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:33 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij is het hele plaatselijke seniorengilde al voorbij gekomen om onze nieuwe oprit te bewonderen.
quote:
Wou dat ik iets wistOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik had ook pasta maar dan met spinazie-tomaat-ham saus.
Geitenwollen sok die je dr bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:23 schreef lezzer het volgende:
Kamut.
Veel lekkerder dan volkoren en gezond!
Wij eten pizza. Bestelpizza. Ik kon het even niet opbrengen om iets aan het eten te doen.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Geitenwollen sok met een niet meer opgeblazen buik en 10kg lichter jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geitenwollen sok die je dr bent.
Wij eten pizza. Bestelpizza. Ik kon het even niet opbrengen om iets aan het eten te doen.
Ik eet die kamut zooi ipv volkoren. Veeeeeeel lekkerder![]()
![]()
Ik eet gewone pasta.
en IK HEB VAN DE WEEK MIJN GEWONE SPIJKERBROEKEN AAN GEHAD!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Zeg doe niet zo flauw. Ik heb een kind uitgepoept ja! Het kan jaren kosten voor mensen weer in hun broeken passen dus ik verdien een dikke
![]()
DAAR!
En lezzer je UI wat doe je
Ik dacht dat je iemand anders was.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:37 schreef lezzer het volgende:
Ja, je bent geweldig!![]()
![]()
Doe je nou ook even juichen voor mij? Ik ben 10kg kwijt ja!![]()
![]()
Da's mijn heeeeeeel oude UI. Ik ben er nogal aan gehecht. En de reden dat ik 'm niet meer had schijnt heul lang geband te zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:37 schreef skunkasaur het volgende:
En lezzer je UI wat doe je
Ik dacht dat je iemand anders was.![]()
![]()
Dit vraagt om uitlegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Da's mijn heeeeeeel oude UI. Ik ben er nogal aan gehecht. En de reden dat ik 'm niet meer had schijnt heul lang geband te zijn
* skunkasaur pakt Ben&Jerry's erbijh̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏![]()
Oud account -> heftige discussies -> fok oppertrol ging dreigen en chanteren -> Lezzer werd geboren.![]()
Wat een kuttopic, dat KLB topic
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Chanteren? Irl?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Daarom hou ik dus van anonimiteit.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Nou, eigenlijk ging het anders.
Hij ging over heel fok leugens over mij zitten verspreiden en roepen dat ik lieg enzo.
Een zogenaamde quote van mij in z'n sig etc.
Hij wilde dat wel weghalen, maar dan moest ik iets anders doen.![]()
Ik vroeg me af of het nuttig zou zijn om een informatieve post te maken, maar dat viel dus tegen.quote:"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
TT aangepast, niet doorvertellen aan de GCmods.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
geen aandacht aan besteden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of het nuttig zou zijn om een informatieve post te maken, maar dat viel dus tegen.
Als er in een topic gepost wordt dat lesbo's een lul willen omdat ze lesbisch zijn (:?), en er reageert helemaal niemand daar op, beschouw ik het topic als verloren![]()
![]()
In KLB lukt dat slecht/niet iddquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of het nuttig zou zijn om een informatieve post te maken, maar dat viel dus tegen.Tof.. Ik ergerde me er namelijk al kapot aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
TT aangepast, niet doorvertellen aan de GCmods.
Wait whutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als er in een topic gepost wordt dat lesbo's een lul willen omdat ze lesbisch zijn (:?)? Dat lijkt me nogal tegennatuurlijk
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik heb dat toch haske duidelijk uitgelegd.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
KLB is nooit de plek voor welke discussie dan ook.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik hou mij sowieso liever afzijdig van discussies onlinequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
KLB is nooit de plek voor welke discussie dan ook.
Dat kan ik niet zo goed.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ook niet zo tbh, maar ik probeer me er niet aan te wagen..quote:
Ik voer liever RL discussies, want ik kom makkelijker uit m'n woorden dan uit m'n zinnen
Persoonlijk kom ik online voor e-gezelligheidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef lezzer het volgende:
Ik ook niet. En waarom zou je. Wat kom je hier dan doen eigenlijk?![]()
Sowieso raak ik ook sneller opgefokt door/van e-discussies dan door/van RL-discussies
Daarom nóg leuker!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik tegenwoordig ook meer voor de gezelligheid dan vroeger hoor. Mijn rellen is veel minder geworden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Persoonlijk kom ik online voor e-gezelligheid![]()
Sowieso raak ik ook sneller opgefokt door/van e-discussies dan door/van RL-discussies![]()
Ik rel vrijwel nooit.. Ik ben de braafheid zelvequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook meer voor de gezelligheid dan vroeger hoor. Mijn rellen is veel minder geworden.![]()
What thequote:Hmm?quote:
Irl discussies.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ahh op die fiets.. Truequote:
Ik rel in discussies wel een beetje, maar ik probeer altijd enorm rationeel te blijven tegen de trollen, tegen beter weten in en achter mijn computer zit ik soms echt te stomen van frustratie
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
![]()
Wat is deze.. Mierenoverlast nu ook naar boven verhuisd
Mhm.. Dat dus.. Alleen hou ik mijn frustraties dan niet verborgen en ga ik schelden en gek doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik rel in discussies wel een beetje, maar ik probeer altijd enorm rationeel te blijven tegen de trollen, tegen beter weten in en achter mijn computer zit ik soms echt te stomen van frustratie
.
Hallo Lesbeau's. Ik moet wat zuchten. Wil er iemand mijn bolletje patten?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo Lesbeau's. Ik moet wat zuchten. Wil er iemand mijn bolletje patten?
![]()
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Waarom zuchten btw op deze goddelijke dag?quote:
Omdat ik heel de dag een kudde hooligans in mijn hoofd DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARMOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN hoor chanten
En moe. En chagrijnig.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ok.. Ik snap je pijntjes.. Dat zou mijn dag ook vern**ken jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat ik heel de dag een kudde hooligans in mijn hoofd DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARMOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN hoor chanten
En moe. En chagrijnig.
En speciaal voor jou!!
In mijn hoofd lezzer, in mijn hoofd!
Dat is erger dan naast de Arena wonen (al lijkt me dat ook de hel) want geen ontsnappen aan. En het erge is dat ik alleen maar kan denken "omg de hooligans hebben ZO gelijk".
Dank Dqod.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Yw DP
Daarmoe. Dat is het enige dat ik zie staan op mijn foon. Waarom, o lieve DP, hoor ik daar in mijn hoofd met jouw stem 't een piemol in' achteraan?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Affreus!!!!I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Kind je kent me zo goed
Alleen zijn het de stemme van chantende hooligans
Erik
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef Vanyel het volgende:
Daarmoe. Dat is het enige dat ik zie staan op mijn foon. Waarom, o lieve DP, hoor ik daar in mijn hoofd met jouw stem 't een piemol in' achteraan?
Wanneer krijgt ze nou eens een fatsoenlijke lesbische beurt?![]()
![]()
God waveur beurt dan ook atm...I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Droogstaan
Ok. Hier dreigde zowaar te veel persoonlijke info te komen staan, dus ik ga even mijn mond houden
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Hier dreigde zowaar te veel persoonlijke info te komen staan, dus ik ga even mijn mond houden![]()
![]()
Van mij krijgt ze m niet hoor. Ondanks het uberlesbische kraamcadeau.
Ik hoor in mijn hooliganhoofd altijd (van toen ik in de buurt van de Galgenwaard woonde) HOMO'S LOPEN HAND IN HAND. Op een of andere manier blijf ik daarom gniffelen.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Hier dreigde zowaar te veel persoonlijke info te komen staan, dus ik ga even mijn mond houdenOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Dat soort dingen maak ik dus nooit mee hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Van mij krijgt ze m niet hoor. Ondanks het uberlesbische kraamcadeau.
Ik hoor in mijn hooliganhoofd altijd (van toen ik in de buurt van de Galgenwaard woonde) HOMO'S LOPEN HAND IN HAND. Op een of andere manier blijf ik daarom gniffelen.
Vroegah nog wel eens in de trein.. Daar beleefde ik al mijn grote avonturen
Ze rijden nog steeds he...
Vanyel ik wilde mn hartje uitstorten, maar dat was allemaal veel te gedetailleerd voor een privacyneuroot such as myself.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Weten we niet nog iemand die wel even wil?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Van mij krijgt ze m niet hoor. Ondanks het uberlesbische kraamcadeau.![]()
Feit blijft dat je gewoon even flink van bil moet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze rijden nog steeds he...
Vanyel ik wilde mn hartje uitstorten, maar dat was allemaal veel te gedetailleerd voor een privacyneuroot such as myself.![]()
Jot.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
![]()
Het is donker O_oI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Haha.. Wsl nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heeeeeeej, jij bent meerderjarig toch? Woon je een beetje bij DP in de buurt?
Maar ik ben wel meerderjarig ja
Nee.quote:I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik weet het niet, maar ik heb het idee dat zo'n beetje iedereen hier in het westen/de randstad woont?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nou ja, ik heb m'n best gedaan hoor.
Ga ik nu naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brabant van origine, maar nu voor studie in Utrecht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef Dqod het volgende:
Ik weet het niet, maar ik heb het idee dat zo'n beetje iedereen hier in het westen/de randstad woont?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja echt iedereen woont daarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef Dqod het volgende:
Ik weet het niet, maar ik heb het idee dat zo'n beetje iedereen hier in het westen/de randstad woont?![]()
![]()
Ik weet geen Lesbeaus bij DP uit de buurt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Over origine gesproken, ik heb zin in Orangina.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zullen we lappen voor een gigolo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet geen Lesbeaus bij DP uit de buurt.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
Ga ik nu naar bed.Dat hoeft ook niks te zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
Ga ik nu naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TrustenAhh ok.. Wat voor studie if I may ask?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Brabant van origine, maar nu voor studie in Utrecht.Jonge.. Niet zo.. Ik heb gewoon dat ideequote:
Zou DP willen vertellen waar ze (ongeveer) woont dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet geen Lesbeaus bij DP uit de buurt.
Ik ken alleen witte geit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
Witte dennie![]()
![]()
Ik moet er gewoon elke keer om lachenOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En DP woont in Rotterdam.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Wheheh. Die blijft ook ZO mooi!quote:I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Dat wil ze niet maar ik weet dat wel.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Da's een behoorlijke afstand jaquote:
Ik woon namelijk in een boerengehucht in Overijssel, vlakbij de duitse grens
Oh da wil ze wel...Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Jij hebt toch geen piemol.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's een behoorlijke afstand ja
Ik woon namelijk in een boerengehucht in Overijssel, vlakbij de duitse grensI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik ging net nog naar de wc.. Toen nog niet neequote:
En Lisa uit the l word dan? Hij was toch ook lesbienne u_uquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nope.
Was reactie op de cholesterol.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Wie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
En Lisa uit the l word dan? Hij was toch ook lesbienne u_u![]()
't Is wit en 't staat in het keukenkastje, witte 'm ok?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nederlands.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
't Is wit en 't staat in het keukenkastje, witte 'm ok?![]()
![]()
Rare brabo's ook.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:
Eigenlijk had deze TT beter "steunbetuigingen voor DP" kunnen heten
Ik zie nu dat je dat ook nog dubbel op kunt vatten
Truste popjes![]()
![]()
![]()
Ok ik moest lachen.. Hard ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef lezzer het volgende:
Eigenlijk had deze TT beter "steunbetuigingen voor DP" kunnen heten
Ik zie nu dat je dat ook nog dubbel op kunt vatten
Truste popjes![]()
![]()
Fijn slapennnnn
Toen was t stil
Ik ben namelijk slapen, en ik praat niet in mijn slaap.
Hoogachtend,
Erik.![]()
K moet ook, maar nog geen zin. Daar ga ik spijt van krijgen morgen, maar achquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben namelijk slapen, en ik praat niet in mijn slaap.
Nja, trusten dan T_E
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Oeps.. Fixedquote:
Hallonquote:
Luchtballon!!quote:
Wist je dat ik ubermegagek op framboos ben?
Ja, maar ik spreek geen zweedsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Hallon is Zweeds voor framboos.![]()
En nee, dat wist ik niet.
En nou, nu wel
FRAMBOOS FTW
Raspberry
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
hindbær
Toch mag ik je wel u_uI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja.
Hard not to love bakfiets."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
En kekke luchtbandjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een natuurlijke flair."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Die zijn natuurlijk niet te missen.quote:![]()
Maar jij bent rossig, dus
01.39quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een natuurlijke flair.
RRRRADIANT WITH CHARISMA
Dus heb ik oog voor detail. Naturally.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:44 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk niet te missen.![]()
Maar jij bent rossig, dus"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Ik ga framboosjes tellen en slapen
En heel hard hopen dat morgen gauw voorbij is en de rest van de week ook en dat t weer weekend is..
G'nightttt![]()
Truste
Trusten QuadNee, dus ben je prachtig fantastisch lief.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus heb ik oog voor detail. Naturally.Rood haar.
maar dat ook.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Daten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Trusten Quad
[..]
Nee, dus ben je prachtig fantastisch lief.Rood haar.
maar dat ook."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Ja, is goed. Zal ik ze vast vooruit sturen?quote:"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, is goed. Zal ik ze vast vooruit sturen?Mag ik ze allemaal Annie noemen?
Wat jij wil. Ik ben allang blij dat ik ervanaf ben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:10 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]Mag ik ze allemaal Annie noemen?
Wat voel ik me hier toch immer miskend met mijn niet-rooie haar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee, dus ben je prachtig fantastisch lief.Rood haar.
maar dat ook.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat voel ik me hier toch immer miskend met mijn niet-rooie haar."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
![]()
Vandaar de opmerking. De fiets miskent mij en mijn niet rode dochter
Wie hier rood niet adoreert is zelf rood.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Not like I asked for itquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:27 schreef Vanyel het volgende:
Vandaar de opmerking. De fiets miskent mij en mijn niet rode dochter
Wie hier rood niet adoreert is zelf rood.
Ik wil het eigenlijk weer zwart verven. Maar dan moet ik ineens ook mijn gezichtshaar gaan bijwerken."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Bovendien lijk je daar op je foto's wat bleek voor.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
NEE.quote:Op woensdag 30 maart 2011 02:29 schreef wonderer het volgende:
Ik wil het eigenlijk weer zwart verven. Maar dan moet ik ineens ook mijn gezichtshaar gaan bijwerken.Dan kom ik je halen.
Pff. Om half 6 kind gevoed, van 6 tot 7 vrouw gezelschap gehouden. Ik vind t gezegend, ik ga weer slapen.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
mogguh
HNNNNGGG ik wil ook m'n haar weer verven.. But that's not going to happen.. Forever blonde
Prachtige dag, niet?quote:
Vast. Ik voel het alleen niet zo.
En ik wil bijna huilen omdat ik moet ontbijten zonder brood. En dus maar een stukje komkommer en wat mozzerella heb (want ik heb niks anders in huis!!!!). RIP ontbijt.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dit. Maar dan forever donkerbruin.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:43 schreef Dqod het volgende:
HNNNNGGG ik wil ook m'n haar weer verven.. But that's not going to happen.. Forever blondeFietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Ik ook niet.. Ochtenden.. Daarvoor ben ik zooo niet in de wieg gelegd..quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Vast. Ik voel het alleen niet zo.
En ik wil bijna huilen omdat ik moet ontbijten zonder brood. En dus maar een stukje komkommer en wat mozzerella heb (want ik heb niks anders in huis!!!!). RIP ontbijt.
Hmm knap dat je t weg krijgt 's ochtends.. Krijg geen hap door m'n keek als ik net wakker ben..
Je mag dus mijn brood wel hebben![]()
Donkerbruin!quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit. Maar dan forever donkerbruin.
Maar wil je t niet? Of kan je t niet.. Ik ben er na 9585734739857456738345857 x ineens allergisch voor geworden![]()
![]()
Ontbijt is mijn favoriete maaltijd van de dagquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ochtenden.. Daarvoor ben ik zooo niet in de wieg gelegd..
Hmm knap dat je t weg krijgt 's ochtends.. Krijg geen hap door m'n keek als ik net wakker ben..
Je mag dus mijn brood wel hebben![]()
. Daar heb ik soms (
!!!) 's avonds alweer zin in
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Dus Mrs zegt "gaan we nou dit en dit doen dan?"
Ik: "ja da's goed"
vervolgens loopt ze weg om d'r haar te gaan föhnen.![]()
Zit ik hier weer![]()
![]()
Is dat zo gek danquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:56 schreef lezzer het volgende:
überhaupt, een student met mozzarella in huis. Waar moet dat heen in deze wereld?? Ik had het over van pastasalade.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ontbijt is mijn favoriete maaltijd van de dag. Daar heb ik soms (
!!!) 's avonds alweer zin in
.
.. Ik ben verbaasd
Brrr ik krijg het al koud als ik aan ontbijten denk
quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:57 schreef lezzer het volgende:
Dus Mrs zegt "gaan we nou dit en dit doen dan?"
Ik: "ja da's goed"
vervolgens loopt ze weg om d'r haar te gaan föhnen.![]()
Zit ik hier weerwomen
Can't live with them or without them!!!!quote:
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik wil 't wel, maar mijn haar groeit twee keer zo snel als normaal, dus heb ik na 2 weken al uitgroei van hier tot Volendam.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Donkerbruin!
Maar wil je t niet? Of kan je t niet.. Ik ben er na 9585734739857456738345857 x ineens allergisch voor geworden![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Can't live with them or without them!!!!Ahh da's wel f*cked iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik wil 't wel, maar mijn haar groeit twee keer zo snel als normaal, dus heb ik na 2 weken al uitgroei van hier tot Volendam... Mijn haar groeit ook aardig snel, dus: herkenbaar ook wel
Mja.. Haarverfdrama's
Ik word altijd pissed op m'n ma als ze t weer eens heeft geverfd.. T IS NIET EERLIJK
OHHH SHI- ik mag wel eens ff gaan opschieten
Wellicht tot later
Urgh. G'morgen
Klinkt als een goed plan!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
NEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeehhhhhhhquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ga mezelf in een ravijn storten. Daahaag.![]()
Ghi. Lezzer is je zo te zien voorgegaan.
Ik ben weer wakker. Goed geslapen vannacht en nu aan de koffie terwijl Dottir wakker wordt ipv voeden met hopelijk net genoeg tijd om iets te eten te regelen. Beter
Ik hoef vandaag alleen maar voor avondeten te zorgen. Al het andere is optioneel.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Uitzetten en met hun meezingen.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Is maar 60 centquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:56 schreef lezzer het volgende:
überhaupt, een student met mozzarella in huis. Waar moet dat heen in deze wereld?
Ja, heej, mijn muziek is veul gaver.quote:![]()
Had ik in mijn studententijd echt nog nooooit van gehoordquote:![]()
![]()
Dat is geen mozzarella, dat is wit rubber. Maar ik at het ook als student hoor.quote:Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Jij was een arme student?
Of gewoon een fantasieloze?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ach. Ik drink ook Bier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is geen mozzarella, dat is wit rubber. Maar ik at het ook als student hoor.
Dus wat verwacht je
Kunnen jullie nu niet meer met mij in één topic gezien worden?
Niet arm, maar luxe eten was er niet bij hoor.quote:Wat ben je toch een schatje...quote:Of gewoon een fantasieloze?![]()
Ik ben nog in beraad...quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:54 schreef skunkasaur het volgende:
Kunnen jullie nu niet meer met mij in één topic gezien worden?![]()
Ik drink ook wel eens halve liters BIER in oostblokverpakking van de super, maar dat is verder wel gewoon lekker.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja hequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niet arm, maar luxe eten was er niet bij hoor.
[..]
Wat ben je toch een schatje...
Ik at vaak best ok als student, maar ben dan ook een beetje verwend.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Wit rubber ftw.
48 cent volgens mij
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee, ik trek het breder:
Euroshopper ftw!
Hoogachtend,
Erik.![]()
WE NEED AN FB FAN PAGE!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik trek het breder:
Euroshopper ftw!
Ook nog uit blik zeker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik drink ook wel eens halve liters BIER in oostblokverpakking van de super, maar dat is verder wel gewoon lekker.![]()
Hier hebben ze overigens een Pools schap in de supermarkt, met bordjes in het Pools, en een heus aanprijsbord in het Pools.![]()
Ik rookte trouwens heel veel a-merk shag en dronk Hoegaarden, dus ik had niet zoveel over voor de rest![]()
![]()
Ik had gister nog mijn laatste pijpje Hoegaarden, het was in de aanbieding bij AH twee weken terug en nu is het opquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:16 schreef lezzer het volgende:
Ik rookte trouwens heel veel a-merk shag en dronk Hoegaarden, dus ik had niet zoveel over voor de rest
Javaanse jongensquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:16 schreef lezzer het volgende:
Ik rookte trouwens heel veel a-merk shag en dronk Hoegaarden, dus ik had niet zoveel over voor de rest
Hoegaarden vind ik niks, ik drink geen witbier.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Van Nelle Halfzwaarquote:![]()
Daarna trouwens Stuyvesant sigaretten.Witbierquote:Hoegaarden vind ik niks, ik drink geen witbier.![]()
Maar gewoon lust ik ook wel hoor![]()
![]()
Nou, ik heb de bodem van dat ravijn keihard geraakt. Ik naar mijn tentamen, mis ik eerst de trein en stap ik vervolgens in de verkeerde metro.
Kijk, dat soort excuses had ik dus nooit. Ik moest op de fiets, en het was 10 minuten fietsen. Dus zelfs met hard lopen nog haalbaar...
De eerste herkansing is binnen?![]()
![]()
Dat suckt Fiets. Mag je herkansen?
Lezzer, laat je ze zomaar weghuppelen met jouw stenen?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Die iemand was de steenhandelquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer, laat je ze zomaar weghuppelen met jouw stenen?
Dat plantsoen is voor mijn deur.
Wij hebben de afgelopen weken al lustig gebruik gemaakt van gemeentegrond![]()
![]()
Ooooohhh
Er ligt hier al weken een bult zand op de stoep....
Ik denk dat iedereen het er voor over heeft want "dan gebeurt er eindelijk eens wat met die voortuin".![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: