quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op zich, de vorige keer kwam jij niet opdagen geloof ik toch?![]()
Ja, maar toen heb ik wel mijn best gedaan. Ik ben naar alles behalve één ding geweest, terwijl de rest gemiddeld maar de helft heeft gezien/gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ook begrijpelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jawel, heel erg, maar ik was even blij voor mezelf
En sowieso ben jij leuker, dus inderdaad, het is erger voor jou.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Goedzo Wonderer en pa van Lezzer.
[..]
Ja, maar toen heb ik wel mijn best gedaan. Ik ben naar alles behalve één ding geweest, terwijl de rest gemiddeld maar de helft heeft gezien/gedaan.
Ik las lekker...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
En sowieso ben jij leuker, dus inderdaad, het is erger voor jou.
Dus als ze niet komen opdagen KOMEN WE KLAPPEN
Heb je wel eens foto's van Fiets gezien?quote:
Ok, ik zal maar niet zeggen dat het een half uur geleden wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:36 schreef Vanyel het volgende:
Klappen is de bom en ik bar eerlijk gezegd wel gelezen van je pa maar dat was alweer zo lang gelee dat ik het vergeten was.
Goh, wat vroeg voor jouw doen lately!quote:
Dat wissik wel, maar ben een beetje moe en gepreoccupeerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:41 schreef lezzer het volgende:
Ok, ik zal maar niet zeggen dat het een half uur geleden was![]()
Het is je vergeven hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat wissik wel, maar ben een beetje moe en gepreoccupeerd.
Ewww karnemelk!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Vanyel het volgende:
Zijn we weer
Test is afgeblazen omdat het goed met haar gaat. We mogen ws om 1 uur naar huis. Dan gaat ze maar eens uitgebreid in bad want ze ruikt naar een karnemelkfabriek (nee, melk komt niet uit een fabriek, maar toch).
Nee het is een vrouwtjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ben gewoon geen ochtendmensen ben al een paar uur wakker nu.. Alleen in m'n hoofd nog niet
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |