Mijn kamer is goed genoeg u_uquote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Vanyel het volgende:
Sorry, met wat anders bezig. Dottir is niet lekker en had vannacht ademstops, huisarts geweest, die heeft overlegd met de kinderarts en die wil ons zo'n beetje nu naar het ziekenhuis laten komen voor tests op RSvirus (wat ik verder niet ken, maar tests en ziekenhuis gaan slecht samen met mijn Dottir).
Liggen in bed nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat is mooi.
Kun je niet ergens even gaan liggen dan? Dat vrouw V. even oplet.
Queen of denialquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooow Vanyel kind. Je doet zo relaxed. Ben je dat ook? Ik schrik er van moek eerlijk zeggen hoor.
Aaaw hit 'em Dottir!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Queen of denial
Er is toch heus niks en ze houden ons hier voor de zekerheid en geruststelling.
Kind is niet helemaal lekker, maar drinkt ok en ergert zich fijn aan t kleine bakkie waar ze in ligt (verpleging krijgt steeds alarm van hoge hartslag omdat ze ligt te maaien en in de snoertjes blijft steken).
Fiets, Vanyel is weer wakker, niet nog.
Op zich, de vorige keer kwam jij niet opdagen geloof ik toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb vandaag weer een verplicht gesprek met mijn projectgroep. Ze hebben nog niet gereageerd, dus als ze niet komen dan ga ik schreeuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij mist de spoilers natuurlijk.quote:
Dat zou wel grappig zijn want ik zit dus te dubben of ik de hoofdpersoon moet laten doodgaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat over het verhaal van Wonderer gaat?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:25 schreef Vanyel het volgende:
Wrom is lezzer blij?
W, ik vond t juist rot dat je geen eind wist.
Hmmz. Hopelijk is de uitslag okee. Dit soort dingen zijn kut.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben ook best tevree. Ze deed t goed vannacht. Wel een beetje nattig aan t hoesten, dus de test is nog wel interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |