Nee, het mocht sowieso niet. Het was rijbewijsintrekwaardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door lezzer op 28-03-2011 15:41:59 ]
Ik duim voor Dottir.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Vanyel het volgende:
Sorry, met wat anders bezig. Dottir is niet lekker en had vannacht ademstops, huisarts geweest, die heeft overlegd met de kinderarts en die wil ons zo'n beetje nu naar het ziekenhuis laten komen voor tests op RSvirus (wat ik verder niet ken, maar tests en ziekenhuis gaan slecht samen met mijn Dottir).
Ga je er nou naar toe of niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef Vanyel het volgende:
Ja kan ook zomaar niks zijn, maar dat moeten we afwachten.
Ik zit er al anderhalf uur joh. Ook bij mn vorige post al.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ga je er nou naar toe of niet?
Ik las dat het iets was als een heftige verkoudheid, maar dat ze er wel wat aan over kan houden?
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Dqod doet eng op mijn fobo.Ze typt dingen en verstuurt ze dan ook nog.
![]()
En ik heb hoofdpijn en last van mijn buis van Eustachius.
Ga ik nou dood?
Oh getver doet ze dat nog steeds?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Nee nu zitten we vooral op uitslagen te wachten en te kijken hoe ze steeds ff niet ademt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Nee nu zitten we vooral op uitslagen te wachten en te kijken hoe ze steeds ff niet ademt.
Moeten we langs komen om te steunen en te knuffelen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ksssttttquote:
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Moeten we langs komen om te steunen en te knuffelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kssstttt
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Of van een afstandje?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Moeten we langs komen om te steunen en te knuffelen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Awww, dat vind ik alleraardigst van jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef lezzer het volgende:
OMG ben jij een Mia fan?Mia; ja, Jenny; neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Mogen jullie daar blijven slapen?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja best kut. Een nachtje is ook nog eens meestal 24 uur, dus gaat nog een tijdje duren.
Moet ik die arts klappen?quote:
Dan heb je ons overdag en Wonderer 's nachts.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja best kut. Een nachtje is ook nog eens meestal 24 uur, dus gaat nog een tijdje duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |