Ik ben altijd overal bij. Ik ben magisch, met eenhoorns.quote:
Ik ben om half 2 thuis. Mooie tijd voor kraambezoek, wat jij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
We doen stout.
Ik kan ook wel even langskomen? Dan neem ik ook wel weer wat mee.
quote:
Iedereen weet toch dat half 2 op dinsdag voetenwasdag is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben om half 2 thuis. Mooie tijd voor kraambezoek, wat jij?
Kun je meteen helpen haar in bad te doen
Babybad is ook prima voetenteil hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat half 2 op dinsdag voetenwasdag is.Dat kan toch helegaar niet!
Volgende keer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Babybad is ook prima voetenteil hoor.
Maar als je niet wil...
Jep.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:36 schreef Vanyel het volgende:
Goed excuus.
Echt 3? Wat doe je nog hier? Hop aan je huiswerk kind!
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:23 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
maar wat als een vrouw, omdat ze lesbisch is, gewoon een lul wilt hebben en gewoon vrouw blijft voor de rest
Ik had me ook al over dat topic verbaasd, staat vol met van die gekke dingen.quote:
Das toch logisch! Als rechtgeaarde pot wilt je je weif bevredigen maar geen enkele vrouw kan écht genieten in bed als er geen pretraket van vleesch aan te pas komt, dus wil jij die lul om haar toch alles te kunnen bieden wat ze zoekt.quote:
Je hebt echt een gruwelijke hekel aan karnemelk?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Nu dan toch badtijd. Ik kan de dampen niet meer aan..
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:33 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij is het hele plaatselijke seniorengilde al voorbij gekomen om onze nieuwe oprit te bewonderen.
quote:
Geitenwollen sok die je dr bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:23 schreef lezzer het volgende:
Kamut.
Veel lekkerder dan volkoren en gezond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |