Altijd leuk op de zondagavond paquote:
Als jullie me niet de hele tijd bellen goddomme.quote:
Ha knul, ik ben niet ongeïnteresseerd maar ik zat even druk te fokken.quote:
Mannen kletsen niet en wisselen alleen informatie uit. Blijkbaar had jij geen nuttige informatie te delen. Zeer terecht van je vader.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:14 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Na minder dan drie minuten praten aan de telefoon zat hij het gesprek al af te kappen...
Klopt, en hij houdt constant de lijn bezet voor potentiële klanten.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:48 schreef Wing het volgende:
TS heeft heimwee en pappie heeft genoeg dat TS hem ieder dag belt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:51 schreef Sealnova het volgende:
TS heeft liever zo'n relatie met zijn vader:Zeg tief een eind op zeg, zo praat je niet over mijn zoon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik kan hem geen ongelijk geven.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:14 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Ik denk goh laat ik me vader eens bellen.. gewoon voor de gezelligheid even kletsen.. (we zien elkaar namelijk maar eens per maand).
Hij zit gewoon thuis tv te kijken maar blijkbaar is dat een stuk leuker dan praten met ze zoon.
Na minder dan drie minuten praten aan de telefoon zat hij het gesprek al af te kappen...
Klacht: Ongeïnteresseerde vader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |