Geitenwollen sok met een niet meer opgeblazen buik en 10kg lichter jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geitenwollen sok die je dr bent.
Wij eten pizza. Bestelpizza. Ik kon het even niet opbrengen om iets aan het eten te doen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:37 schreef lezzer het volgende:
Ja, je bent geweldig!![]()
![]()
Doe je nou ook even juichen voor mij? Ik ben 10kg kwijt ja!
Da's mijn heeeeeeel oude UI. Ik ben er nogal aan gehecht. En de reden dat ik 'm niet meer had schijnt heul lang geband te zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:37 schreef skunkasaur het volgende:
En lezzer je UI wat doe je
Ik dacht dat je iemand anders was.
Dit vraagt om uitlegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Da's mijn heeeeeeel oude UI. Ik ben er nogal aan gehecht. En de reden dat ik 'm niet meer had schijnt heul lang geband te zijn
Ik vroeg me af of het nuttig zou zijn om een informatieve post te maken, maar dat viel dus tegen.quote:
geen aandacht aan besteden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of het nuttig zou zijn om een informatieve post te maken, maar dat viel dus tegen.
In KLB lukt dat slecht/niet iddquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of het nuttig zou zijn om een informatieve post te maken, maar dat viel dus tegen.
Tof.. Ik ergerde me er namelijk al kapot aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
TT aangepast, niet doorvertellen aan de GCmods.
Wait whutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als er in een topic gepost wordt dat lesbo's een lul willen omdat ze lesbisch zijn (:?)
Ik hou mij sowieso liever afzijdig van discussies onlinequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
KLB is nooit de plek voor welke discussie dan ook.
Ik ook niet zo tbh, maar ik probeer me er niet aan te wagen..quote:
Persoonlijk kom ik online voor e-gezelligheidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:27 schreef lezzer het volgende:
Ik ook niet. En waarom zou je. Wat kom je hier dan doen eigenlijk?
Ik tegenwoordig ook meer voor de gezelligheid dan vroeger hoor. Mijn rellen is veel minder geworden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Persoonlijk kom ik online voor e-gezelligheid![]()
Sowieso raak ik ook sneller opgefokt door/van e-discussies dan door/van RL-discussies
Ik rel vrijwel nooit.. Ik ben de braafheid zelvequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook meer voor de gezelligheid dan vroeger hoor. Mijn rellen is veel minder geworden.
What thequote:
Hmm?quote:
Ahh op die fiets.. Truequote:
Mhm.. Dat dus.. Alleen hou ik mijn frustraties dan niet verborgen en ga ik schelden en gek doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik rel in discussies wel een beetje, maar ik probeer altijd enorm rationeel te blijven tegen de trollen, tegen beter weten in en achter mijn computer zit ik soms echt te stomen van frustratie
.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo Lesbeau's. Ik moet wat zuchten. Wil er iemand mijn bolletje patten?
Waarom zuchten btw op deze goddelijke dag?quote:
Ok.. Ik snap je pijntjes.. Dat zou mijn dag ook vern**ken jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat ik heel de dag een kudde hooligans in mijn hoofd DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARMOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN hoor chanten
En moe. En chagrijnig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |