Dit. Maar dan forever donkerbruin.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:43 schreef Dqod het volgende:
HNNNNGGG ik wil ook m'n haar weer verven.. But that's not going to happen.. Forever blonde
Ik ook niet.. Ochtenden.. Daarvoor ben ik zooo niet in de wieg gelegd..quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Vast. Ik voel het alleen niet zo.
En ik wil bijna huilen omdat ik moet ontbijten zonder brood. En dus maar een stukje komkommer en wat mozzerella heb (want ik heb niks anders in huis!!!!). RIP ontbijt.
Donkerbruin!quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit. Maar dan forever donkerbruin.
Ontbijt is mijn favoriete maaltijd van de dagquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ochtenden.. Daarvoor ben ik zooo niet in de wieg gelegd..
Hmm knap dat je t weg krijgt 's ochtends.. Krijg geen hap door m'n keek als ik net wakker ben..
Je mag dus mijn brood wel hebben![]()
Is dat zo gek danquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:56 schreef lezzer het volgende:
überhaupt, een student met mozzarella in huis. Waar moet dat heen in deze wereld?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ontbijt is mijn favoriete maaltijd van de dag. Daar heb ik soms (
!!!) 's avonds alweer zin in
.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:57 schreef lezzer het volgende:
Dus Mrs zegt "gaan we nou dit en dit doen dan?"
Ik: "ja da's goed"
vervolgens loopt ze weg om d'r haar te gaan föhnen.![]()
Zit ik hier weer
Can't live with them or without them!!!!quote:
Ik wil 't wel, maar mijn haar groeit twee keer zo snel als normaal, dus heb ik na 2 weken al uitgroei van hier tot Volendam.quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Donkerbruin!
Maar wil je t niet? Of kan je t niet.. Ik ben er na 9585734739857456738345857 x ineens allergisch voor geworden![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Can't live with them or without them!!!!
Ahh da's wel f*cked iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik wil 't wel, maar mijn haar groeit twee keer zo snel als normaal, dus heb ik na 2 weken al uitgroei van hier tot Volendam.
NEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeehhhhhhhquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ga mezelf in een ravijn storten. Daahaag.
Is maar 60 centquote:Op woensdag 30 maart 2011 07:56 schreef lezzer het volgende:
überhaupt, een student met mozzarella in huis. Waar moet dat heen in deze wereld?
Ja, heej, mijn muziek is veul gaver.quote:
Had ik in mijn studententijd echt nog nooooit van gehoordquote:
Dat is geen mozzarella, dat is wit rubber. Maar ik at het ook als student hoor.quote:
Ach. Ik drink ook Bier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is geen mozzarella, dat is wit rubber. Maar ik at het ook als student hoor.
Niet arm, maar luxe eten was er niet bij hoor.quote:
Wat ben je toch een schatje...quote:Of gewoon een fantasieloze?
Ik ben nog in beraad...quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:54 schreef skunkasaur het volgende:
Kunnen jullie nu niet meer met mij in één topic gezien worden?
Ja hequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niet arm, maar luxe eten was er niet bij hoor.
[..]
Wat ben je toch een schatje...
WE NEED AN FB FAN PAGE!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik trek het breder:
Euroshopper ftw!
Ook nog uit blik zeker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik drink ook wel eens halve liters BIER in oostblokverpakking van de super, maar dat is verder wel gewoon lekker.
Ik had gister nog mijn laatste pijpje Hoegaarden, het was in de aanbieding bij AH twee weken terug en nu is het opquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:16 schreef lezzer het volgende:
Ik rookte trouwens heel veel a-merk shag en dronk Hoegaarden, dus ik had niet zoveel over voor de rest
Javaanse jongensquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:16 schreef lezzer het volgende:
Ik rookte trouwens heel veel a-merk shag en dronk Hoegaarden, dus ik had niet zoveel over voor de rest
Van Nelle Halfzwaarquote:
Witbierquote:Hoegaarden vind ik niks, ik drink geen witbier.
Die iemand was de steenhandelquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:14 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer, laat je ze zomaar weghuppelen met jouw stenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |