Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef Vanyel het volgende:
Daarmoe. Dat is het enige dat ik zie staan op mijn foon. Waarom, o lieve DP, hoor ik daar in mijn hoofd met jouw stem 't een piemol in' achteraan?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Hier dreigde zowaar te veel persoonlijke info te komen staan, dus ik ga even mijn mond houden
?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Hier dreigde zowaar te veel persoonlijke info te komen staan, dus ik ga even mijn mond houden
Dat soort dingen maak ik dus nooit mee hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Van mij krijgt ze m niet hoor. Ondanks het uberlesbische kraamcadeau.
Ik hoor in mijn hooliganhoofd altijd (van toen ik in de buurt van de Galgenwaard woonde) HOMO'S LOPEN HAND IN HAND. Op een of andere manier blijf ik daarom gniffelen.
Weten we niet nog iemand die wel even wil?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef Vanyel het volgende:
Van mij krijgt ze m niet hoor. Ondanks het uberlesbische kraamcadeau.
Feit blijft dat je gewoon even flink van bil moet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze rijden nog steeds he...
Vanyel ik wilde mn hartje uitstorten, maar dat was allemaal veel te gedetailleerd voor een privacyneuroot such as myself.
Haha.. Wsl nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heeeeeeej, jij bent meerderjarig toch? Woon je een beetje bij DP in de buurt?
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabant van origine, maar nu voor studie in Utrecht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef Dqod het volgende:
Ik weet het niet, maar ik heb het idee dat zo'n beetje iedereen hier in het westen/de randstad woont?
Ja echt iedereen woont daarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef Dqod het volgende:
Ik weet het niet, maar ik heb het idee dat zo'n beetje iedereen hier in het westen/de randstad woont?
Zullen we lappen voor een gigolo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet geen Lesbeaus bij DP uit de buurt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, ik heb m'n best gedaan hoor.
Ga ik nu naar bed.Dat hoeft ook niks te zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, ik heb m'n best gedaan hoor.
Ga ik nu naar bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TrustenAhh ok.. Wat voor studie if I may ask?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Brabant van origine, maar nu voor studie in Utrecht.Jonge.. Niet zo.. Ik heb gewoon dat ideequote:
Zou DP willen vertellen waar ze (ongeveer) woont dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet geen Lesbeaus bij DP uit de buurt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik ken alleen witte geit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef lezzer het volgende:
Witte dennie![]()
![]()
Ik moet er gewoon elke keer om lachen
quote:
Wheheh. Die blijft ook ZO mooi!quote:
Da's een behoorlijke afstand jaquote:
Jij hebt toch geen piemol.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's een behoorlijke afstand ja
Ik woon namelijk in een boerengehucht in Overijssel, vlakbij de duitse grens
Ik ging net nog naar de wc.. Toen nog niet neequote:
En Lisa uit the l word dan? Hij was toch ook lesbienne u_uquote:
Wie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
En Lisa uit the l word dan? Hij was toch ook lesbienne u_u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |