Oh echt met liefde zou ik dat doen! Ik ben ze gewoon zo zat. Ze hebben ook een voorliefde voor boren tijdens het slaapje van Esmee. Da's heel gezellig hoor rond etenstijd met een dreumes die de hele dag maar 20 minuten heeft geslapen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:02 schreef Vicky het volgende:
Stuur ze maar hier heen Stimie.. ik heb nog een plafonnetje dat gedaan moet worden
Brood eet ze gelukkig (nog) wel, maar soms zet ik 's avonds haar bord met eten neer, ze kijkt ernaar en ze zegt: "klaaaaaaaaah" (klaar)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Vicky het volgende:
Tess eet met vlagen heel slecht, ze blijft een notoire broodweigeraar.. Nou ja so be it dan maar.
's Avonds gaat het de ene avond goed, en de andere avond is het bal. Dan staat d'r bord nog geen 5 seconden voor haar neus en dan zegt ze: hoetemeer mama.
Oef! Zo eet Kobus ook zijn avondeten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:24 schreef Stiemie het volgende:
Brood eet ze gelukkig (nog) wel, maar soms zet ik 's avonds haar bord met eten neer, ze kijkt ernaar en ze zegt: "klaaaaaaaaah" (klaar)
Ja, dat hadden ze me ook wel mogen vertellen, dat je met een kind ook elk virus wat er maar rondzweeft mee naar huis krijgt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef Ssserpente het volgende:
Ow, alweer keelpijn, Oek. Ik leef met je mee, heb hier ook zeker drie maanden op en af keelpijn gehad. Ik kreeg er echt een punthoofd van. Sterkte!
inslapen nog steeds niet. doorslapen gaat ietsje beter, althans.. vannacht was het weer 3x raak en ze is 's ochtends gewoon om 6.00 uur (zomertijd) wakker..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik moest vannacht nog aan je denken, Vick, en ik vroeg me af of het nog steeds goed ging, zoals je laatst in het andere topic postte...niet dus
Daweetik... Maar vergeet steeds in m'n agenda te kijken voordat ik dat topic open. M'n agenda (lees: telefoon) ligt beneden, en onze pc staat boven, vandaar...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:13 schreef miss_sly het volgende:
Een echte nachtmerrie, het kind is 12![]()
zeg Ssserpente, meld jij je eens even in het Zeelandmeettopic
Timo groeit zeker wel goed, Chan, wat is hij groot geworden
Nou ja, als twee kinderen van 11 en 14 doktertje spelen met instemming van beiden, lijkt mij dat er geen sprake is van misbruik idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef simmu het volgende:
psst: in nws loopt er al een topic over. naar ik begrepen heb is het heul geen kindermisbruik om meisjes van 11 te neuken zolang je zelf dan maar nog geen 16 bent. schijnt. moet je begrip voor hebben want het meiske wil dat toch zelf.....
ontopic: hier nog steeds drama en staan-brullen cyclus. strakjes ook een sjaggerijnige peuter, want die's nu ook wakker
als twee kinderen van 11 en 14 doktertje spelen zou ik daar toch zeker wel mijn bedenkingen bij hebben. en als dan een van de twee der zwanger vandaan stapt valt het imho niet meer onder doktertje spelen! maar die discussie loopt in dat andere topicquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:48 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nou ja, als twee kinderen van 11 en 14 doktertje spelen met instemming van beiden, lijkt mij dat er geen sprake is van misbruik idd.
hier is het topic: Meisje (12) bevalt onverwacht tijdens schoolexcursiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Ssserpente het volgende:
Dat er iets niet klopt ben ik met je eens, maar het jongetje is geen kindermisbruiker als ze er allebei mee instemmen.
Nou ik zie er als een berg tegenop... eerst ons appartement verkopen, iets nieuws zoeken en dan ook nog verhuizenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
Stiemie, tof verhuisnieuws! Jullie gaan geen spijt krijgen vanHaarlem
.
Als hij vaker oorontstekingen heeft en groen snot, kan je wellicht een retourtje KNOarts overwegen. Kijken of er iets aan gedaan kan worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef oeke het volgende:
Vicky, hopelijk kan de homeopaat wat voor jullie betekenen, zeg. Ik duim mee.
Ik ga niet naar de huisarts hoor, het is een verkoudheid, ben afgelopen maand beter geweest en dit is gewoon weer zo'n virus. Geen koorts, alleen snot overal.![]()
Hoe alert moet je daar eigenlijk op zijn? Ko heeft echt zo'n groene loopneus en ik vraag me af of ik nu ook moet sprayen met neusspray.
Omdat ik bang ben dat het weer kan uitlopen op een oorontsteking.
Aan de andere kant is het niet verstopt, het stroomt goed, zeg maar.
Hier is het bij vlagen gezellig, maar we zitten nu in een ongezellige vlaag, misschien ook omdat hij niet helemaal lekker is.
Terwijl de rest van de dag gezellig is, is avondeten gewoonweg een drama.
Ow, dat was ook een reden voor schaap om niet weg te willen: hij ziet zo op tegen een verhuizingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou ik zie er als een berg tegenop... eerst ons appartement verkopen, iets nieuws zoeken en dan ook nog verhuizenVandaag is het stratenboekje van Haarlem binnengekomen, dus we kunnen buurten gaan bekijken
Ontopic: verhuizen met kleine kinderen lijkt me echt vreselijk... En ik vind het ook best zielig dat we ze weghalen bij hun vriendjesMaar ja als ze ouder worden wordt dat alleen nog maar moeilijker lijkt me
Oftewel: "ik vind verhuizen leuk, zolang ik zelf maar niet hoef te verhuizen."quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind verhuizen juist leuk! Alleen het inpakken is niet mijn favoriete hobby, en het verhuizen zelf laat ik graag aan een verhuisbedrijf over. Dat is de vorige keer héél goed bevallen. En ik zou nooit een klusproject aangaan; ik word er al depressief van als ik eraan denk om in de troep te wonen en elk vrij uurtje aan de bak te moeten.
Kortom: verhuizen is leuk zolang je er zelf zo weinig mogelijk gedoe aan hebt.
Hij slaapt meestal van 10 tot 12uur en dan nog van 16 tot 17uur. En zo af en toe slaapt hij nu van 11 tot 14uur.quote:
En hem later dan een boterham aanbieden? Dus niet als jullie eten, maar een tijdje daarna zeg maar?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hihi, R eet al maanden zelf. Dus dat is het niet.
Ik denk eigenlijk dat hij het gewoon niet meer zo lekker vindt. Maar ik blijf aanbieden alsof mijn neus bloedt. Ik weet nog dat het erg lang duurde voordat hij groente accepteerde. Ik heb in het begin ook stug elke avond groentehap aangeboden. Het pakte goed uit op den duur. Dus dat gaat nu vast ook zo zijn.
Het enige dat ik zou kunnen doen is 's avonds nog een boterham aanbieden (ik vermoed dat dat het enige is dat hij wel zou eten op dat tijdstip), maar daar wil ik eigenlijk niet aan. Ik denk dat ik dan dit gedrag in stand houd.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hihi, R eet al maanden zelf. Dus dat is het niet.
Dat is gewoon een peuterbuikje, dat hebben bijna alle dreumessen/peuters, omdat de darmen en organen niet genoeg plek hebben in de hoogtequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, waar hij dat buikje vandaan haalt is mij eigenlijk ook en raadsel.
Maar je vind het ook niks dat hij tussen 13 en 7 uur niks meer eetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, dat deed ik voorheen met een papfles. Maar op de één of andere manier vind ik dat niks. Hij heeft meestal ook al 4 boterhammen op op een dag.
En waarom ook niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben er eigenlijk echt heel nuchter onder.![]()
Ow, nou wij eten hier standaard 1x per week pasta/spaghetti omdat Harry dat wel heel erg goed eetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, en pasta eet hij wel! Zou ik het bijna vergeten.
Dan eet die de andere dag weer goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hier ook één keer in de week pasta.![]()
(maar denander is momenteel meer van de hollandse kost)
Nee, maar om dat tijdstip eten is bij ons geen optie helaasch.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Serpente, wist je dat kinderen vaak veel beter eten tussen 17 en 17.30uur dan daarna?
Hier hetzelfde gehad met Daan simmu. Heeft bijna 2 maanden geduurdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:34 schreef simmu het volgende:
en ik heb ook nog een vraagje. ravi gaat nu te pas en te onpas staan maar durft niet lekker zelf terug. hij kan het wel maar hij durft niet. en na 5 minuutjes staan istie het doorgaans beu en dan wil hij niet meer --> dreinzeurpiep. dit hebben we met selene niet zo uitgebreid gehad. die liet zich eigenlijk binnen 2 dagen na de ontdekking van staan gewoon vallen. wat te doen. beetje helpen of doorbijten tottie het zelf leert?
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat hij "slecht" drinken krijgt. Meer dat als Lotte iets krijgt wat ze veel lekkerder vindt, ze ook merkbaar drinkt om de smaak en niet om dorst te lessen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, maar hij drinkt ook water veel hoor. Hij heeft gewoon altijd dorst.
Hij drinkt water, diksap en appelsap.
Ik ook, maar eten kan ik ook altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, dat begreep ik. Ik reageerde vooral op mefke. Ik drink ook meestal voor de lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t is een lange dunne aan het worden!
We hebben wel een verwijzen voor een consult bij de KNO-arts meegekregen ivm een waarschijnlijk chronisch ontstoken neusamandel. Heeft een van jullie ervaring met het verwijderen daarvan?A grand adventure has begun.
Ja! Bij Morris is 'ie vorig jaar maart uitgedund. De neusamandel is nl geen amandel zoals achter in de keel, maar een slijmvlies. Als ze de 'neusamandel knippen' dan schrapen ze dus eigenlijk een laagje van het slijmvlies af. Daarom kan een neusamandel dus ook terug aangroeien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:22 schreef Keshet het volgende:
...We hebben wel een verwijzen voor een consult bij de KNO-arts meegekregen ivm een waarschijnlijk chronisch ontstoken neusamandel. Heeft een van jullie ervaring met het verwijderen daarvan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
En heb je nog tips uit dat boek toegepast?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Het slapen van Senna is, zoals al ruim 20 maanden, wisselend. Ze gaat redelijk naar bed, het heeft wel wat tijd nodig van degene die haar naar bed brengt, maar met 20-30 minuten max is het meestal wel goed. Laatste paar nachten werd ze dan wel weer midden in de nacht wakker en belandde ze bij ons. Als ze slaapt, zoals afgelopen nacht, vind ik het best
Maar het kan zomaar ineens vanavond bijvoorbeeld niet lukken, dus ik ga er nooit vanuit dat ze wel netjes gaat slapen.
Dat deden we al, ook al voor we het boek hadden. Het past bij onsquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
En heb je nog tips uit dat boek toegepast?
Wij hebben Fabi laatst kaalgeschorenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb het serieus al 5 keer geknipt nu.
S heb ik voor het eerst geknipt rond haar eerste verjaardag geloof ik. Ik vind het zelf ook best bizar. Ik had als baby ook zo'n coupe, dus hij heeft het wel van mij.
Ik vind het zelf al moeilijk.Gewoon iets kleins, het gaat denk ik vooral om het uitpakken ;-).quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben Fabi laatst kaalgeschoren![]()
Maar het is alweer aangegroeid.
(Heb je nog nagedacht over een kdootje??)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik geloof toch dat ik daar niks verkeerds in zie. Het klinkt ongeveer zo: "Jaaaaa, R, wat goed! Woehoei" en het is precies hoe ik ook reageer als hij een los stapje zet, of als S haar rits zelf dichtmaakt... Mijn kinderen glunderen van dat soort reacties en zien dat ik geniet van zulke ontwikkelingen. Ik denk oprecht dat het geen kwaad kan.
quote:
Zoals een column die laatst hoorde.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik vind het zelf al moeilijk.Gewoon iets kleins, het gaat denk ik vooral om het uitpakken ;-).
Heb je P. al gevraagd hoe en wat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik moet het toch eens posten, ik vind dat P. als baby zo op Wolf lijkt. Zien jullie dat ook?
[ afbeelding ]
En hoe je kind is ook. Als ik Stef ook nog aan zou gaan moedigen ben ik bang dat hij helemáál niet meer stopt met vretenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef simmu het volgende:
hmz. over prijzen. ik prijs ravi de hemel in als hij zelf naar beneden kom t vanuit staan (ja. soms doet hij dat wel)
bij eten an sich daarentegen doe ik dat niet. och, het is denk ik net wat je stijl is. die's voor iedereen anders
Haha, dat zou hier ook zo het geval zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En hoe je kind is ook. Als ik Stef ook nog aan zou gaan moedigen ben ik bang dat hij helemáál niet meer stopt met vreten
Hahaha, heel bekend ja, dan is het *standje tiran áán*quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haha, dat zou hier ook zo het geval zijn.
Fabian kan best lang zonder eten, smorgens als we even in bed gaan gezinnen enzo.
Maar zodra we beneden komen, en hij in de trip trap zit, is het huis te klein als hij niet binnen 20 seconden een melkje en een boterhampje heeft.
Kijk dan prijzen er toch meer mensenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Chan, dát doen wij wel inderdaad, als hij iets wil proeven dat hij eerder weigerde.
Ben ik het mee eens, maar ik vind stimuleren om iets te proberen/ proeven iets anders dan prijzen bij goed eten. Hier werd het dus alleen gedaan om ervoor te zorgen dat hij uberhaupt maar iets ging proeven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Ssserpente het volgende:
Ik denk dat je met prijzen het signaal afgeeft dat goed eten iets bijzonders is en dat wil ik voorkomen, want juist dan kan ze er een punt van gaan maken. Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Ja maar, ik neem altijd alles heel letterlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ehm muppies, ik schreef dat ik hem de hemel inprees () voor elke hap die hij nam, maar iets minder letterlijk nemen mag best hoor.
Ik overdroof natuurlijk ook gewoon een beetje.![]()
Ik neem aan dat je niet bedoelt dat je alleen positief reageert bij het naar binnen schuiven van patat, pannenkoeken en pizza toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef Chan het volgende:
Ohw ja, maar het eten bestaat hier ook vooral uit nooit willen eten en heel af en toe ineens toch iets proeven.. (behalve dan als er patat, pannenkoeken of pizza op het menu staan, dat schuift hij zo naar binnenwat heb ik verkeerd gedaan??
) en als hij dat doet dan reageer ik daar dus op een positieve manier op.. maar zeker niet bij elke hap die er naar binnen gaat verder..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef Incantrix het volgende:
En mag ik jullie stiekum nog even lastigvallen met ons na-het-eten-toetenpoetsen-ritueel? Stef vind dat eigenlijk altijd heel verschrikkelijk, maar op deze manier houden we het leukMeestal duurt dit maar een paar seconden, maar vanavond had hij er echt lol in (en notice ook hoe hij mijn lief nog even bijt aan het eind
)
Ik niet hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef oeke het volgende:
Wauw, Linda is een echte rooie he? Mooi hoor!
Leuke fimpjes.
Ik ben trouwens ook erg van de complimentjes, maar ik maak ook erg veel gebruik van de 'wat zitten we lekker te eten he?' opmerkingen. Of 'sta je lekker scheetjes te laten?'
Ik zou het een beetje op zn beloop laten. Paracetamol geven als ze er echt pijn aan heeft en verder gewoon in de gaten houden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef Marlinde het volgende:
Tessa heeft nu ruim een week verhoging, zo rond de 37,9, er staat een kiesje op doorkomen en heeft daar ook echt pijn aan en is wat hangeriger, maar is verder tussendoor ook heerlijk de clown aan het uithangen. Slapen gaat op zich ook wel goed, gewoon laten gaan dit of wat denken jullie?
lol!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Gisteren in de supermarkt. Een vrouw was met Isabeau aan het kletsen, zegt ze na een blik in de mond van Isabeau ineens bloedserieus: "Wat ben jij al aan het wisselen zeg! Al je hoektanden!"![]()
oiquote:
die andere ook trouwensquote:
oh, vrijwel alle kindjes krijgen ergens wel minstens een keertje het rotavirus hoor. meestal is het 'gewoon' een kwestie van uitzieken en klaar. meestal is het vrij onschuldig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:43 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb het nog eens na zitten lezen en die buikgriep die Stef een aantal weken terug had klinkt echt verdacht veel als het Rotavirus. Ik hoop dan maar dat dat het was en dat hij de dans nu ontspringt
Jah, ik was er ook vooral mee bezig omdat ik hoopte dat Stef nu niet meteen wéér ziek gaat wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, vrijwel alle kindjes krijgen ergens wel minstens een keertje het rotavirus hoor. meestal is het 'gewoon' een kwestie van uitzieken en klaar. meestal is het vrij onschuldig.
dat is zo'n schattig filmpje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Over pratende dreumesen gesproken:Echt heel gesprek!
ik had dat filmpje laatst ook al gepost hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik was er ook vooral mee bezig omdat ik hoopte dat Stef nu niet meteen wéér ziek gaat wordenMaar niet via jouw kinders dus, in elk geval
BE, die postte iemand ook al op facebook, ik moet 'm alleen nog kijken, maar dat kan ik weer alleen op mijn telefoon
Trouwens, Oeks, hoe is het me Ko vandaag?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:00 schreef simmu het volgende:
[..]
ik had dat filmpje laatst ook al gepost hier
hij is dan ook megagaaf!
lekker boeie, hij's toch gaaf!quote:
kijk dat ventje hard gaan opeens!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:32 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kom even jompelen, Roy zette vandaag zijn eerste echte losse stap, zo van zijn auto naar mij![]()
En omdat Roy het ook doorhad, werd hij helemaal blij toen hij mij om mijn nek vloog
Ow en ik mag nog meer jompelen, Roy heeft ineens de rietjes beker door
Volgende week gesprek met de ha over logopedie.
Ik lees dit nu pas!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef oeke het volgende:
Ik moet het toch eens posten, ik vind dat P. als baby zo op Wolf lijkt. Zien jullie dat ook?
[ afbeelding ]
wat gaaf!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef MamaPurk het volgende:
Jael is voor het eerst bij de tandarts in de stoel geweest, hetging heel goed en ze mocht een kadootje uitzoeken!
Aw das minder, wij hebben er gewoon een gezellig uitje van gemaakt en het was dus geslaagd! De tandarts pakte het ook wel heel leuk aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef simmu het volgende:
[..]
wat gaaf!
tandarts is hier een papawerkje aangezien ik zelf best panisch voor de tandarts ben
Hier ondertussen ook hoor. Alleen de eerste tijd gaat het goed en als ze langzaam begint te vervelen dan laat ze ze steeds met een onschuldig oh-oh vallenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oei! Sterkte!
Tess, wat ben je toch een heerlijke meid!
En dat tekenen van Lotte!Hier vliegen de potloodjes door de kamer hoor!
oooh, dan hoeft ravi nog nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef MamaPurk het volgende:
Vanaf dat ze tanden hebbende vorige keer was ze mee en kreeg ze een tandenborstel en hoefde ze nog niet in de stoel. Maar nu kreeg ze bij binnenkomst zo een spiegeltje en zei de tandarts, gaan we tandjes tellen? Waarop zij ja zei, toen ik eerst in de stoel en daarna zei Jael ooke,dus toen mocht ze ook. Deed haar mond een stukje open en de tandarts haar prijzen! Daarna mocht ze een kadootje uitzoeken en dat was een tandendoosje!
nope. geen een tand hier nog. maar eigenlijk issie pas 11 maanden he, dus zo heel laat is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef MamaPurk het volgende:
Nog geen een? Dan is hij wel laat denk? Scheelt wel weer poetsen, maar dat vind Jaël gelukkig ook leuk en lekker
Dito bij Thijs!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ok! Nee niet heel laat, Jaël was ook gewoon wel snel. 6 maanden eerste 2 tanden en daarna elke maand wel 1 of 2 erbij. Ze heeft nu alle tanden en 4 kiezen. Volgens mij moeten er nog 4 kiezen bij maar gelukkig is het nu al een maand of 3 rustig in haar mondje.
Risotto met paprika, champignons, courgette en kip (wereldgerecht)quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat knap van Thijs! Wat eet hij daar? Iets met tonijn?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Sugarsnap het volgende:
Wij komen hier afscheid nemen om naar het volgende topic te gaan. Mijn kleine grote vent is van een baby die net kon kruipen uitgegroeid in een kletsende, lopende, (bijna)springende peuter.
Ik heb hier niet veel meegekletst, maar wel altijd meegelezen en meegeleeft.
Bram heeft een hele leuke, drukke dag gehad en heb ik vanavond helaas met koorts in bed gelegd![]()
Tot ziens in het volgende topic
haha, hier idem! En de eerste van die laatste 4 kiezen komt nu al door.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ok! Nee niet heel laat, Jaël was ook gewoon wel snel. 6 maanden eerste 2 tanden en daarna elke maand wel 1 of 2 erbij. Ze heeft nu alle tanden en 4 kiezen. Volgens mij moeten er nog 4 kiezen bij maar gelukkig is het nu al een maand of 3 rustig in haar mondje.
fijn!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef simmu het volgende:
tsjek, de diarree is al wat minder waterig en in een 'normale' poepkleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |