Oh echt met liefde zou ik dat doen! Ik ben ze gewoon zo zat. Ze hebben ook een voorliefde voor boren tijdens het slaapje van Esmee. Da's heel gezellig hoor rond etenstijd met een dreumes die de hele dag maar 20 minuten heeft geslapen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:02 schreef Vicky het volgende:
Stuur ze maar hier heen Stimie.. ik heb nog een plafonnetje dat gedaan moet worden
Brood eet ze gelukkig (nog) wel, maar soms zet ik 's avonds haar bord met eten neer, ze kijkt ernaar en ze zegt: "klaaaaaaaaah" (klaar)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:22 schreef Vicky het volgende:
Tess eet met vlagen heel slecht, ze blijft een notoire broodweigeraar.. Nou ja so be it dan maar.
's Avonds gaat het de ene avond goed, en de andere avond is het bal. Dan staat d'r bord nog geen 5 seconden voor haar neus en dan zegt ze: hoetemeer mama.
Oef! Zo eet Kobus ook zijn avondeten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:24 schreef Stiemie het volgende:
Brood eet ze gelukkig (nog) wel, maar soms zet ik 's avonds haar bord met eten neer, ze kijkt ernaar en ze zegt: "klaaaaaaaaah" (klaar)
Ja, dat hadden ze me ook wel mogen vertellen, dat je met een kind ook elk virus wat er maar rondzweeft mee naar huis krijgt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:03 schreef Ssserpente het volgende:
Ow, alweer keelpijn, Oek. Ik leef met je mee, heb hier ook zeker drie maanden op en af keelpijn gehad. Ik kreeg er echt een punthoofd van. Sterkte!
inslapen nog steeds niet. doorslapen gaat ietsje beter, althans.. vannacht was het weer 3x raak en ze is 's ochtends gewoon om 6.00 uur (zomertijd) wakker..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik moest vannacht nog aan je denken, Vick, en ik vroeg me af of het nog steeds goed ging, zoals je laatst in het andere topic postte...niet dus
Daweetik... Maar vergeet steeds in m'n agenda te kijken voordat ik dat topic open. M'n agenda (lees: telefoon) ligt beneden, en onze pc staat boven, vandaar...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:13 schreef miss_sly het volgende:
Een echte nachtmerrie, het kind is 12![]()
zeg Ssserpente, meld jij je eens even in het Zeelandmeettopic
Timo groeit zeker wel goed, Chan, wat is hij groot geworden
Nou ja, als twee kinderen van 11 en 14 doktertje spelen met instemming van beiden, lijkt mij dat er geen sprake is van misbruik idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef simmu het volgende:
psst: in nws loopt er al een topic over. naar ik begrepen heb is het heul geen kindermisbruik om meisjes van 11 te neuken zolang je zelf dan maar nog geen 16 bent. schijnt. moet je begrip voor hebben want het meiske wil dat toch zelf.....
ontopic: hier nog steeds drama en staan-brullen cyclus. strakjes ook een sjaggerijnige peuter, want die's nu ook wakker
als twee kinderen van 11 en 14 doktertje spelen zou ik daar toch zeker wel mijn bedenkingen bij hebben. en als dan een van de twee der zwanger vandaan stapt valt het imho niet meer onder doktertje spelen! maar die discussie loopt in dat andere topicquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:48 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nou ja, als twee kinderen van 11 en 14 doktertje spelen met instemming van beiden, lijkt mij dat er geen sprake is van misbruik idd.
hier is het topic: Meisje (12) bevalt onverwacht tijdens schoolexcursiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Ssserpente het volgende:
Dat er iets niet klopt ben ik met je eens, maar het jongetje is geen kindermisbruiker als ze er allebei mee instemmen.
Nou ik zie er als een berg tegenop... eerst ons appartement verkopen, iets nieuws zoeken en dan ook nog verhuizenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
Stiemie, tof verhuisnieuws! Jullie gaan geen spijt krijgen vanHaarlem
.
Als hij vaker oorontstekingen heeft en groen snot, kan je wellicht een retourtje KNOarts overwegen. Kijken of er iets aan gedaan kan worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef oeke het volgende:
Vicky, hopelijk kan de homeopaat wat voor jullie betekenen, zeg. Ik duim mee.
Ik ga niet naar de huisarts hoor, het is een verkoudheid, ben afgelopen maand beter geweest en dit is gewoon weer zo'n virus. Geen koorts, alleen snot overal.![]()
Hoe alert moet je daar eigenlijk op zijn? Ko heeft echt zo'n groene loopneus en ik vraag me af of ik nu ook moet sprayen met neusspray.
Omdat ik bang ben dat het weer kan uitlopen op een oorontsteking.
Aan de andere kant is het niet verstopt, het stroomt goed, zeg maar.
Hier is het bij vlagen gezellig, maar we zitten nu in een ongezellige vlaag, misschien ook omdat hij niet helemaal lekker is.
Terwijl de rest van de dag gezellig is, is avondeten gewoonweg een drama.
Ow, dat was ook een reden voor schaap om niet weg te willen: hij ziet zo op tegen een verhuizingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou ik zie er als een berg tegenop... eerst ons appartement verkopen, iets nieuws zoeken en dan ook nog verhuizenVandaag is het stratenboekje van Haarlem binnengekomen, dus we kunnen buurten gaan bekijken
Ontopic: verhuizen met kleine kinderen lijkt me echt vreselijk... En ik vind het ook best zielig dat we ze weghalen bij hun vriendjesMaar ja als ze ouder worden wordt dat alleen nog maar moeilijker lijkt me
Oftewel: "ik vind verhuizen leuk, zolang ik zelf maar niet hoef te verhuizen."quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind verhuizen juist leuk! Alleen het inpakken is niet mijn favoriete hobby, en het verhuizen zelf laat ik graag aan een verhuisbedrijf over. Dat is de vorige keer héél goed bevallen. En ik zou nooit een klusproject aangaan; ik word er al depressief van als ik eraan denk om in de troep te wonen en elk vrij uurtje aan de bak te moeten.
Kortom: verhuizen is leuk zolang je er zelf zo weinig mogelijk gedoe aan hebt.
Hij slaapt meestal van 10 tot 12uur en dan nog van 16 tot 17uur. En zo af en toe slaapt hij nu van 11 tot 14uur.quote:
En hem later dan een boterham aanbieden? Dus niet als jullie eten, maar een tijdje daarna zeg maar?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hihi, R eet al maanden zelf. Dus dat is het niet.
Ik denk eigenlijk dat hij het gewoon niet meer zo lekker vindt. Maar ik blijf aanbieden alsof mijn neus bloedt. Ik weet nog dat het erg lang duurde voordat hij groente accepteerde. Ik heb in het begin ook stug elke avond groentehap aangeboden. Het pakte goed uit op den duur. Dus dat gaat nu vast ook zo zijn.
Het enige dat ik zou kunnen doen is 's avonds nog een boterham aanbieden (ik vermoed dat dat het enige is dat hij wel zou eten op dat tijdstip), maar daar wil ik eigenlijk niet aan. Ik denk dat ik dan dit gedrag in stand houd.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hihi, R eet al maanden zelf. Dus dat is het niet.
Dat is gewoon een peuterbuikje, dat hebben bijna alle dreumessen/peuters, omdat de darmen en organen niet genoeg plek hebben in de hoogtequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, waar hij dat buikje vandaan haalt is mij eigenlijk ook en raadsel.
Maar je vind het ook niks dat hij tussen 13 en 7 uur niks meer eetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, dat deed ik voorheen met een papfles. Maar op de één of andere manier vind ik dat niks. Hij heeft meestal ook al 4 boterhammen op op een dag.
En waarom ook niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben er eigenlijk echt heel nuchter onder.![]()
Ow, nou wij eten hier standaard 1x per week pasta/spaghetti omdat Harry dat wel heel erg goed eetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:06 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, en pasta eet hij wel! Zou ik het bijna vergeten.
Dan eet die de andere dag weer goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hier ook één keer in de week pasta.![]()
(maar denander is momenteel meer van de hollandse kost)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |