abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 14:15:48 #26
5428 crew  miss_sly
pi_94760748
Was ook heel schattig vanochtend. Ik ben heel zachtjes de kamer in gelopen en daar lagen ze samen op de bank O+ Senna op haar rug, arm van schaap achter haar langs en dan haar kleine handje in zijn grote hand O+ heb een paar minuten naar ze staan kijken, heerlijk gezicht O+

Onze maaltijd is meestal niet ongezellig. Senna eet vaak niet veel, maar ze wordt ook niet lastig ofzo. Ze krijgt dan wat drinken, speelt ene beetje met het eten op haar bord en wij eten gewoon terwijl we gezellig kletsen. Ook vragen stellen aan Senna over haar dag enzo, erg gezellig...meestal dan he. De dramadagen kennen we uiteraard ook :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94760771
Balen van de keelpijn Oeks! Hopelijk ben je er snel een keer vanaf.
Misschien ff langs de huisarts?

Tess is helemaal gek op broccoli. Ze eet zelfs de pan leeg _O-

Vrijdag gaan we naar de homeopaat voor het slaapdrama... Ik ben er zo klaar mee!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 14:25:24 #28
5428 crew  miss_sly
pi_94761089
Ik moest vannacht nog aan je denken, Vick, en ik vroeg me af of het nog steeds goed ging, zoals je laatst in het andere topic postte...niet dus -O-
pi_94761136
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik moest vannacht nog aan je denken, Vick, en ik vroeg me af of het nog steeds goed ging, zoals je laatst in het andere topic postte...niet dus -O-
inslapen nog steeds niet. doorslapen gaat ietsje beter, althans.. vannacht was het weer 3x raak en ze is 's ochtends gewoon om 6.00 uur (zomertijd) wakker..
ik snap echt niet hoe ze het doet op weinig slaap.

en de nacht van zo op ma was ook dramatisch maar dat was vanwege het spugen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94761289
Vicky, hopelijk kan de homeopaat wat voor jullie betekenen, zeg. Ik duim mee. :*

Ik ga niet naar de huisarts hoor, het is een verkoudheid, ben afgelopen maand beter geweest en dit is gewoon weer zo'n virus. Geen koorts, alleen snot overal. }:|

Hoe alert moet je daar eigenlijk op zijn? Ko heeft echt zo'n groene loopneus en ik vraag me af of ik nu ook moet sprayen met neusspray.
Omdat ik bang ben dat het weer kan uitlopen op een oorontsteking.
Aan de andere kant is het niet verstopt, het stroomt goed, zeg maar.

Hier is het bij vlagen gezellig, maar we zitten nu in een ongezellige vlaag, misschien ook omdat hij niet helemaal lekker is.
Terwijl de rest van de dag gezellig is, is avondeten gewoonweg een drama. ;(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94761374
je zou kunnen sprayen met zoutwateroplossing om het goed vrij te houden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_94761424
Ja, dat is waar, dan ben ik in elk geval zeker. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94761642
en zoutwater houd het ook vochtig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_94762656
Kiek, dat krijg je van al dat gevlinder... ;)

http://www.telegraaf.nl/b(...)rsie__.html?p=12%2C1
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 15:07:54 #35
5428 crew  miss_sly
pi_94762722
Ik had het ook gelezen :o J emoet er toch niet aan denken dat je als ouder zo'n bericht krijgt!
pi_94762812
12 :o

Die avondeetverhalen zijn bekend hier, Timo eet vrijwel nooit iets tijdens het avondeten. Heel zelden eens een keer een paar hapjes.. Maar nou ja, het is nooit anders geweest en hij groeit nog steeds prima, dus nou ja.. ik vind het wel jammer, maar hou mezelf nog steeds voor dat het vanzelf een keer komt..
pi_94762823
Ik vraag me idd af hoe ze dat gebracht hebben. :D

"Ga even zitten mevrouw, u ben zojuist oma geworden! *O*" Dan moet je echt denken dat je droomt.
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 15:13:21 #38
5428 crew  miss_sly
pi_94762885
Een echte nachtmerrie, het kind is 12 :o :')

zeg Ssserpente, meld jij je eens even in het Zeelandmeettopic *O*

Timo groeit zeker wel goed, Chan, wat is hij groot geworden O+
pi_94763259
psst: in nws loopt er al een topic over. naar ik begrepen heb is het heul geen kindermisbruik om meisjes van 11 te neuken zolang je zelf dan maar nog geen 16 bent. schijnt. moet je begrip voor hebben want het meiske wil dat toch zelf.....

ontopic: hier nog steeds drama en staan-brullen cyclus. strakjes ook een sjaggerijnige peuter, want die's nu ook wakker
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94764119
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:13 schreef miss_sly het volgende:
Een echte nachtmerrie, het kind is 12 :o :')

zeg Ssserpente, meld jij je eens even in het Zeelandmeettopic *O*

Timo groeit zeker wel goed, Chan, wat is hij groot geworden O+
Daweetik... Maar vergeet steeds in m'n agenda te kijken voordat ik dat topic open. M'n agenda (lees: telefoon) ligt beneden, en onze pc staat boven, vandaar...
pi_94764172
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef simmu het volgende:
psst: in nws loopt er al een topic over. naar ik begrepen heb is het heul geen kindermisbruik om meisjes van 11 te neuken zolang je zelf dan maar nog geen 16 bent. schijnt. moet je begrip voor hebben want het meiske wil dat toch zelf.....

ontopic: hier nog steeds drama en staan-brullen cyclus. strakjes ook een sjaggerijnige peuter, want die's nu ook wakker
Nou ja, als twee kinderen van 11 en 14 doktertje spelen met instemming van beiden, lijkt mij dat er geen sprake is van misbruik idd.
pi_94764384
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:48 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Nou ja, als twee kinderen van 11 en 14 doktertje spelen met instemming van beiden, lijkt mij dat er geen sprake is van misbruik idd.
als twee kinderen van 11 en 14 doktertje spelen zou ik daar toch zeker wel mijn bedenkingen bij hebben. en als dan een van de twee der zwanger vandaan stapt valt het imho niet meer onder doktertje spelen! maar die discussie loopt in dat andere topic ;)

het is stil boven :') toch snok ik ze er zo allebei uit, want anders blijft dit minidramaatje een week ;(
pi_94764591
Dat er iets niet klopt ben ik met je eens, maar het jongetje is geen kindermisbruiker als ze er allebei mee instemmen.
pi_94764915
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Ssserpente het volgende:
Dat er iets niet klopt ben ik met je eens, maar het jongetje is geen kindermisbruiker als ze er allebei mee instemmen.
hier is het topic: Meisje (12) bevalt onverwacht tijdens schoolexcursie ;)
de wet is er iig nogal ambigieus over wanneer seksuele handelingen misbruik zijn of niet, daar is sowieso veel over te doen de laatste tijd. zelfs penetratie van een 2 jarige is wettelijk gezien dan opeens weer geen verkrachting bijvoorbeeld.
pi_94765004
Misschien heeft het meisje de jongen wel misbruikt...
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 16:13:07 #46
5428 crew  miss_sly
pi_94765291
Als je 11 en 14 bent, is het ook geen doktertje spelen meer, maar ontdekken van je seksualiteit. Als het met beider instemming is, he. En dan vind ik ook niet echt dat er sprake is van misbruik.
pi_94766076
Stiemie, tof verhuisnieuws! Jullie gaan geen spijt krijgen van O+ Haarlem O+.

Poppejans, wij wonen in een huurappartement dus hebben gelukkig geen gezeur met verkopen. De verwachte opleverdatum van ons huis is eind dit jaar of begin volgend jaar. Het bouwen gaat in ieder geval ontzettend snel! Geheel offtopic, maar net toen de economische crisis uitbrak moest ik het huis van mijn vader verkopen. Man, wat ben ik blij dat we met een belachelijk laag bod genoegen hebben genomen. Achteraf bekeken zouden we alleen maar met minder genoegen hebben moeten nemen als we een beter bod hadden afgewacht.

Groofsken, ik heb ooit dit stuk gelezen over hoogte inschatten, maar daar staat niet in wat je zoekt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:38:37 #48
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_94766354
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
Stiemie, tof verhuisnieuws! Jullie gaan geen spijt krijgen van O+ Haarlem O+.
Nou ik zie er als een berg tegenop... eerst ons appartement verkopen, iets nieuws zoeken en dan ook nog verhuizen :{ Vandaag is het stratenboekje van Haarlem binnengekomen, dus we kunnen buurten gaan bekijken *O*

Ontopic: verhuizen met kleine kinderen lijkt me echt vreselijk... En ik vind het ook best zielig dat we ze weghalen bij hun vriendjes ;( Maar ja als ze ouder worden wordt dat alleen nog maar moeilijker lijkt me
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:38:44 #49
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_94766359
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef oeke het volgende:
Vicky, hopelijk kan de homeopaat wat voor jullie betekenen, zeg. Ik duim mee. :*

Ik ga niet naar de huisarts hoor, het is een verkoudheid, ben afgelopen maand beter geweest en dit is gewoon weer zo'n virus. Geen koorts, alleen snot overal. }:|

Hoe alert moet je daar eigenlijk op zijn? Ko heeft echt zo'n groene loopneus en ik vraag me af of ik nu ook moet sprayen met neusspray.
Omdat ik bang ben dat het weer kan uitlopen op een oorontsteking.
Aan de andere kant is het niet verstopt, het stroomt goed, zeg maar.

Hier is het bij vlagen gezellig, maar we zitten nu in een ongezellige vlaag, misschien ook omdat hij niet helemaal lekker is.
Terwijl de rest van de dag gezellig is, is avondeten gewoonweg een drama. ;(
Als hij vaker oorontstekingen heeft en groen snot, kan je wellicht een retourtje KNOarts overwegen. Kijken of er iets aan gedaan kan worden.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 16:40:29 #50
5428 crew  miss_sly
pi_94766426
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:38 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nou ik zie er als een berg tegenop... eerst ons appartement verkopen, iets nieuws zoeken en dan ook nog verhuizen :{ Vandaag is het stratenboekje van Haarlem binnengekomen, dus we kunnen buurten gaan bekijken *O*

Ontopic: verhuizen met kleine kinderen lijkt me echt vreselijk... En ik vind het ook best zielig dat we ze weghalen bij hun vriendjes ;( Maar ja als ze ouder worden wordt dat alleen nog maar moeilijker lijkt me
Ow, dat was ook een reden voor schaap om niet weg te willen: hij ziet zo op tegen een verhuizing :o En dat kan ik wel een beetje met hem eens zijn, maar voor onszelf vind ik het niet zo'n punt. Voor Senna, en ook voor Linde en Esmee, zal het best een hele toestand izjn inderdaad. Maar als ze er een mooie tuin en misschien wel een eigen kamer voor terugkrijgen, is het dat toch zeker wel waard O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')