abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:50:41 #201
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94830507
Wij prijzen Harry ook als hij in eerste instantie alles op de grond gooit en dan toch een hap in zijn mond steekt. Iets in de trant van: goed zo, in je mondje, knap hoor! (ongeacht of hij het er daarna weer uitvist en op de grond gooit, dat negeren we). Als hij goed eet, dan zeggen we alleen af en toe 'lekker hè?'.

Emma, wat een topcurves meissie! En je bent zo'n leukerd! O+
Als Tirza d'r moeder niet bijdraait, wil jij dan met Harry trouwen? ^)

Ow en was het vandaag nationale ziemeldag ofzo dan? Want mijn man klaagde ook al over Harry die maar een half uur geslapen heeft vandaag en dus vanavond zo moe was dat ik niet kon gaan sporten omdat ik 1,5 uur ben bezig geweest om hem slapende/in bed te krijgen en toen was de sportschool dicht
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:23:10 #202
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94832873
Slapen ging hier trouwens wonderbáárlijk goed vandaag! Vanmorgen om kwart over 6 wakker en om kwart voor 7 eruit, in de middag bijna 3 uur geslapen ( :o ) en zich eventjes in slaap geklaagd, maar niet echt gehuild :) Hoe doen jullie het trouwens qua zomertijd? Stef veel eerder op bed leggen lukt niet, en stiekum hopen we dat als zijn naar-bed-ga-tijd niet al te veel verandert, zijn wakker-wordt-tijd dit ook niet doet.. Als dit zo zou lukken betekent dat namelijk dat hij niet meer dagelijks tussen 5 en 6 wakker is, maar tussen 6 en 7 en dat voelt zoveel schappelijker ;) Nu gaan we een half uurtje later naar boven en gaat hij omstreeks half 8 naar bed i.p.v. 7 uur, dus wel íets eerder..

En mag ik jullie stiekum nog even lastigvallen met ons na-het-eten-toetenpoetsen-ritueel? Stef vind dat eigenlijk altijd heel verschrikkelijk, maar op deze manier houden we het leuk :D Meestal duurt dit maar een paar seconden, maar vanavond had hij er echt lol in (en notice ook hoe hij mijn lief nog even bijt aan het eind :D)

3!
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:27:10 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94833116
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef Incantrix het volgende:
En mag ik jullie stiekum nog even lastigvallen met ons na-het-eten-toetenpoetsen-ritueel? Stef vind dat eigenlijk altijd heel verschrikkelijk, maar op deze manier houden we het leuk :D Meestal duurt dit maar een paar seconden, maar vanavond had hij er echt lol in (en notice ook hoe hij mijn lief nog even bijt aan het eind :D)

O+
pi_94833242
Stef! :D _O- O+
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:31:05 #205
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_94833367
Stef je bent cool! ^O^ O+ _O-
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  woensdag 30 maart 2011 @ 22:38:30 #206
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94833811
Tessa heeft nu ruim een week verhoging, zo rond de 37,9, er staat een kiesje op doorkomen en heeft daar ook echt pijn aan en is wat hangeriger, maar is verder tussendoor ook heerlijk de clown aan het uithangen. Slapen gaat op zich ook wel goed, gewoon laten gaan dit of wat denken jullie?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94833819
Oh Stefje! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94833852
Wat een mooie curves Keshet!! Wow, ze is nu gewoon gecorrigeerd bijna precies even groot als Niels op die leeftijd. Als die curve zo steil blijft gaan haalt ze hem in :P

Hahhaha Stef :D O+ Papa bijten aan het eind ook :D
Goed idee zeg, dat ga ik ook proberen! Niels vindt dat "indianen-roepen" ook heel leuk en ligt in een deuk als wij het bij hem doen en dan heel snel.

Ik zeg ook wel "jaaaaa!" als Niels zijn brood op zijn bord ligt ipv op de grond of hij doet de la dicht ipv dat hij hem leeghaalt ofzo. Dus dan beloon ik hem met een positief woord en een positieve klank. Niet dat het echt helpt :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94834447
Groofsken, ik doe het denk ik net als jij. Ik prijs Ivan geloof ik best vaak, of dat nu is omdat hij iets nieuws proeft, zijn eten goed eet, heel knap zijn lepel hanteert, of gewoon omdat 'ie er leuk uitziet. Ik denk er niet bij na, het gaat automatisch en ik vind het wel best.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94834578
Inca, wat een schattig filmpje!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94834814
Stef, wat lief! En hij beet best hard op het einde volgens mij, of niet?

Groof, wat fijn dat het iig iets beter leek te gaan vandaag. Hopelijk zet het door!

En ik wil even de hits van dit moment hier laten zien.

Kleuren
Let op de mooie bult. Het IS ook gewoon gemeen als een deur niet aan de kant gaat als je er door wilt :P

En dansen met papa
Lotte!
Noah!
pi_94835164
Wauw, Linda is een echte rooie he? Mooi hoor! O+
Leuke fimpjes.

Ik ben trouwens ook erg van de complimentjes, maar ik maak ook erg veel gebruik van de 'wat zitten we lekker te eten he?' opmerkingen. Of 'sta je lekker scheetjes te laten?' :P
pi_94835446
Oh, ik ben vlieft op Lotte O+ en wat kan ze enorm beheerst kleuren _O_

Mijn hittepetit heeft vandaag ook een poging ondernomen.

btw. Je kind laten kleuren met een witte broek is fail :')
pi_94835784
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef oeke het volgende:
Wauw, Linda is een echte rooie he? Mooi hoor! O+
Leuke fimpjes.

Ik ben trouwens ook erg van de complimentjes, maar ik maak ook erg veel gebruik van de 'wat zitten we lekker te eten he?' opmerkingen. Of 'sta je lekker scheetjes te laten?' :P
Ik niet hoor ;) Maar mn kind wel inderdaad :P

Hannah, mooi hoor! Vooral je broek waarschijnlijk inderdaad! Waarmee kleurt ze octo? Waskrijtjes?
Lotte!
Noah!
pi_94836631
Och, wat stom zeg! Lotte bedoel ik natuurlijk. :@

Hannah! Wat heerlijk zo dat even het papier aanraken en dan verder tekenen op je broek. :D
pi_94842981
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef Marlinde het volgende:
Tessa heeft nu ruim een week verhoging, zo rond de 37,9, er staat een kiesje op doorkomen en heeft daar ook echt pijn aan en is wat hangeriger, maar is verder tussendoor ook heerlijk de clown aan het uithangen. Slapen gaat op zich ook wel goed, gewoon laten gaan dit of wat denken jullie?
Ik zou het een beetje op zn beloop laten. Paracetamol geven als ze er echt pijn aan heeft en verder gewoon in de gaten houden.
Sneu is het die tandjes/kiesjes. :*

Die filmpjes O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 31 maart 2011 @ 08:28:09 #217
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94843079
Wat een leuke filmpjes allemaal!! O+

Oke, dankje Huup :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94843102
Goedemorgen!

Groofs, 't gewoon lekker aanpakken met het eten van R. zoals het goed en natuurlijk voelt voor jou. Werkt vast prima!

Huup, wat lief hoe Amélie met dat boekje ging slapen. Is het een goede nacht gebleken?

filmpjes kijken kan hier niet. Die houd ik tegoed voor vanavond. Nu al zin in!

Isabeau werd zo lief wakker vanmorgen. B. en ik zaten beneden te ontbijten toen we door de babyfoon het volgende hoorden:

poesje MAUW
kom.........kom...auw
enne mijjjjjj
lalalaaaaa bij
nanana wij aploop! (afgelopen)
pi_94843220
Die filmpjes O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94843535
Isabeau :D Geweldig!
Dat eerste kleurfilmpje O+ Wat zit ze rustig zeg! Bij ons liggen alle kleurtjes dan om de beurt op de grond en ben ik een soort veredelde oppakker.
Doen we dus niet zo vaak.
pi_94844084
Ik heb ook nog 2 filmpjes van Tess
blokjes wegtoveren

Tess kan zo ontzettend neplachen :D

Tess lag in een deuk om het filmpje van Stef en zei bij Lotte en Hannah, och kijke mamma, kindje tekenen.. Nog keer nog keer kijken!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94844411
Ja, zo verdwijnen blokjes wel _O-

Mijn peuter én dreumes staan nog steeds op wintertijd :P Missie voorlopig geslaagd :P

Ow en mijn moeder ligt weer in het ziekenhuis.. complicaties, ontstekingen, weer een operatie... -O-
  donderdag 31 maart 2011 @ 10:11:00 #223
95408 Incantrix
pi_94845018
Oef, sterkte Free! :*

Lotte, wat kun jij al beheerst tekenen! En dat dansen is zo lief, dat geschater! O+

Tess, haha, geweldig :D Bij het eerste filmpje, als tess dichtbij de camera komt, ging Stef helemaal roepen en heel dicht naar het beeldscherm ook :D

Haha, en dat liedje van Isabeau, cute! :D O+

Dat filmpje van Stef ga ik ook maar eens naar de opa's en oma's sturen, haha ;) En hij beet inderdaad behoorlijk door :o
3!
pi_94845193
sterkte free :*

O+ foto's en filmpjes O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94845346
Gisteren in de supermarkt. Een vrouw was met Isabeau aan het kletsen, zegt ze na een blik in de mond van Isabeau ineens bloedserieus: "Wat ben jij al aan het wisselen zeg! Al je hoektanden!" :o :X
pi_94845416
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Gisteren in de supermarkt. Een vrouw was met Isabeau aan het kletsen, zegt ze na een blik in de mond van Isabeau ineens bloedserieus: "Wat ben jij al aan het wisselen zeg! Al je hoektanden!" :o :X
lol!! _O-
Ja, Sorbootje, ik vind haar ook al wel 8 jaar lijken :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94845643
;(
daar is het rotavirus.
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:05:59 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94846589
Oei! Sterkte!

Tess, wat ben je toch een heerlijke meid! O+

En dat tekenen van Lotte! O+ Hier vliegen de potloodjes door de kamer hoor! :Y
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:51:03 #229
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_94850302
Stef hahaha, lolbroekie :)

En die teken-filmpjes. Heerlijk. BE, hier gaat dat meestal na 2 minuten... of ik moet een auto tekenen en dan gaat Joep hem inkrassen ;)

Sorbo! :D echt, sommige mensen... dat snap je toch niet hahaha.
Niet mieten! Door gieten!
pi_94851002
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:35 schreef simmu het volgende:
;(
daar is het rotavirus.
oi :X
Vanmorgen naar de kinderboerderij geweest met de kinders. Dat was echt-echt een succes :D
Florian vind de grote beesten fantástisch! (tot ze aan hem komen snuffelen :+ )
pi_94851128
ja, nou. diarree: tsjek! edoch. het ventje is helemaal opgeknapt verder. geen brulsessies meer gehad (behalve vanochtend toen hij bij papa uit bed donderde :X ). eet goed (ochtendpap en zonet 2 bammen met worst), drinkt goed *en* lijkt de truc door te hebben om vanuit standje "staan" weer terug naar beneden te kunnen!

kinders :?
pi_94851727
Niet te begrijpen :+
pi_94851882
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:28 schreef freecell het volgende:
Niet te begrijpen :+
die andere ook trouwens ;(
inclusief rotalekluier :X
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:43:48 #234
95408 Incantrix
pi_94852312
Ik heb het nog eens na zitten lezen en die buikgriep die Stef een aantal weken terug had klinkt echt verdacht veel als het Rotavirus. Ik hoop dan maar dat dat het was en dat hij de dans nu ontspringt :)
3!
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:44:13 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94852328
Over pratende dreumesen gesproken:

:D Echt heel gesprek!
pi_94852679
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:43 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb het nog eens na zitten lezen en die buikgriep die Stef een aantal weken terug had klinkt echt verdacht veel als het Rotavirus. Ik hoop dan maar dat dat het was en dat hij de dans nu ontspringt :)
oh, vrijwel alle kindjes krijgen ergens wel minstens een keertje het rotavirus hoor. meestal is het 'gewoon' een kwestie van uitzieken en klaar. meestal is het vrij onschuldig.
pi_94852736
ik heb trouwens zitten rekenen en we hebben zondag geen rota bij ons gehad ;) het is 1 tot 3 dagen van besmetting tot ziekte. deze is dus van maandag van de psz afkomstig
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:55:34 #238
95408 Incantrix
pi_94852839
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef simmu het volgende:

[..]

oh, vrijwel alle kindjes krijgen ergens wel minstens een keertje het rotavirus hoor. meestal is het 'gewoon' een kwestie van uitzieken en klaar. meestal is het vrij onschuldig.
Jah, ik was er ook vooral mee bezig omdat ik hoopte dat Stef nu niet meteen wéér ziek gaat worden ;) Maar niet via jouw kinders dus, in elk geval ;)

BE, die postte iemand ook al op facebook, ik moet 'm alleen nog kijken, maar dat kan ik weer alleen op mijn telefoon ;)

Trouwens, Oeks, hoe is het me Ko vandaag?
3!
pi_94852993
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Over pratende dreumesen gesproken:

:D Echt heel gesprek!
dat is zo'n schattig filmpje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_94853044
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Jah, ik was er ook vooral mee bezig omdat ik hoopte dat Stef nu niet meteen wéér ziek gaat worden ;) Maar niet via jouw kinders dus, in elk geval ;)

BE, die postte iemand ook al op facebook, ik moet 'm alleen nog kijken, maar dat kan ik weer alleen op mijn telefoon ;)

Trouwens, Oeks, hoe is het me Ko vandaag?
ik had dat filmpje laatst ook al gepost hier ;)
hij is dan ook megagaaf!
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:32:12 #241
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94854406
Ik kom even jompelen, Roy zette vandaag zijn eerste echte losse stap, zo van zijn auto naar mij *O* *O* En omdat Roy het ook doorhad, werd hij helemaal blij toen hij mij om mijn nek vloog ;)

Ow en ik mag nog meer jompelen, Roy heeft ineens de rietjes beker door :D

Volgende week gesprek met de ha over logopedie.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:35:09 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94854541
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:00 schreef simmu het volgende:

[..]

ik had dat filmpje laatst ook al gepost hier ;)
hij is dan ook megagaaf!
:@ Gemist. :@
pi_94854599
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:@ Gemist. :@
lekker boeie, hij's toch gaaf!
*O*
pi_94854628
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:32 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kom even jompelen, Roy zette vandaag zijn eerste echte losse stap, zo van zijn auto naar mij *O* *O* En omdat Roy het ook doorhad, werd hij helemaal blij toen hij mij om mijn nek vloog ;)

Ow en ik mag nog meer jompelen, Roy heeft ineens de rietjes beker door :D

Volgende week gesprek met de ha over logopedie.
kijk dat ventje hard gaan opeens!
*O* *O* *O*
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:44:39 #245
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94854980
groofs hoe was het gegaan met het omdraaien van warm eten en lunch?

Bar wat leuk *O*

Een :* voor alle zieke kindjes! En het rota virus toch simmu :'( niet leuk

Gisteren kwam ik thuis, wat een O+ moment. Alexa stond te tekenen aan de tafel en zei: SIETTAAAH (zitten) en wees op de bank aan dat ik moest gaan zitten. Dus ik ging zitten en toen kwam ze helemaal tegen mij aan geknuffeld O+ O+ O+. maaaaa maaaaa zei ze.

Oh en die neplach van Tess is geniaaal :D
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_94856842
Tess, schattepatatje! O+ Wat een leukerd is het toch Vicky, met zulke mooi ogen!

Sterkte Free. :*

Bar, wat fijn! *O* En dat Roy zelf ook zo trots was, wat lief! O+

Oh Simmu, toch het rotavirus. -O- Dat het maar gauw weer voorbij is.

Inca, ik denk dat het goed met hem gaat, hij is naar het kdv.
Geen koorts meer vanochtend en wel praatjes.
We zijn nog niet gebeld dus vooralsnog gaat het goed. :)
Vannacht trouwens weer klaarwakker om 5 uur. En maar roepen om mama. Gelukkig heeft hij uiteindelijk geslapen tot 8.30.
pi_94857478
Jael is voor het eerst bij de tandarts in de stoel geweest, hetging heel goed en ze mocht een kadootje uitzoeken!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_94864329
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef oeke het volgende:

Ik moet het toch eens posten, ik vind dat P. als baby zo op Wolf lijkt. Zien jullie dat ook?
[ afbeelding ]
Ik lees dit nu pas! :o :D
Wolf lijkt exact dezelfde wenkbrauwen te hebben en neusje ook. En het kleine volle mondje herken ik ook wel, de ogen niet.
Maar.. maar ik ben echt niet vreemd gegaan hoor :+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94866307
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef MamaPurk het volgende:
Jael is voor het eerst bij de tandarts in de stoel geweest, hetging heel goed en ze mocht een kadootje uitzoeken!
wat gaaf!
tandarts is hier een papawerkje aangezien ik zelf best panisch voor de tandarts ben
pi_94866314
Ik heb losse stapjes op beeld staan *O* .

Filmpje komt eraan. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')