quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef Incantrix het volgende:
En mag ik jullie stiekum nog even lastigvallen met ons na-het-eten-toetenpoetsen-ritueel? Stef vind dat eigenlijk altijd heel verschrikkelijk, maar op deze manier houden we het leukMeestal duurt dit maar een paar seconden, maar vanavond had hij er echt lol in (en notice ook hoe hij mijn lief nog even bijt aan het eind
)
Ik niet hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef oeke het volgende:
Wauw, Linda is een echte rooie he? Mooi hoor!
Leuke fimpjes.
Ik ben trouwens ook erg van de complimentjes, maar ik maak ook erg veel gebruik van de 'wat zitten we lekker te eten he?' opmerkingen. Of 'sta je lekker scheetjes te laten?'
Ik zou het een beetje op zn beloop laten. Paracetamol geven als ze er echt pijn aan heeft en verder gewoon in de gaten houden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef Marlinde het volgende:
Tessa heeft nu ruim een week verhoging, zo rond de 37,9, er staat een kiesje op doorkomen en heeft daar ook echt pijn aan en is wat hangeriger, maar is verder tussendoor ook heerlijk de clown aan het uithangen. Slapen gaat op zich ook wel goed, gewoon laten gaan dit of wat denken jullie?
lol!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:24 schreef Sorbootje het volgende:
Gisteren in de supermarkt. Een vrouw was met Isabeau aan het kletsen, zegt ze na een blik in de mond van Isabeau ineens bloedserieus: "Wat ben jij al aan het wisselen zeg! Al je hoektanden!"![]()
oiquote:
die andere ook trouwensquote:
oh, vrijwel alle kindjes krijgen ergens wel minstens een keertje het rotavirus hoor. meestal is het 'gewoon' een kwestie van uitzieken en klaar. meestal is het vrij onschuldig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:43 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb het nog eens na zitten lezen en die buikgriep die Stef een aantal weken terug had klinkt echt verdacht veel als het Rotavirus. Ik hoop dan maar dat dat het was en dat hij de dans nu ontspringt
Jah, ik was er ook vooral mee bezig omdat ik hoopte dat Stef nu niet meteen wéér ziek gaat wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, vrijwel alle kindjes krijgen ergens wel minstens een keertje het rotavirus hoor. meestal is het 'gewoon' een kwestie van uitzieken en klaar. meestal is het vrij onschuldig.
dat is zo'n schattig filmpje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Over pratende dreumesen gesproken:Echt heel gesprek!
ik had dat filmpje laatst ook al gepost hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik was er ook vooral mee bezig omdat ik hoopte dat Stef nu niet meteen wéér ziek gaat wordenMaar niet via jouw kinders dus, in elk geval
BE, die postte iemand ook al op facebook, ik moet 'm alleen nog kijken, maar dat kan ik weer alleen op mijn telefoon
Trouwens, Oeks, hoe is het me Ko vandaag?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:00 schreef simmu het volgende:
[..]
ik had dat filmpje laatst ook al gepost hier
hij is dan ook megagaaf!
lekker boeie, hij's toch gaaf!quote:
kijk dat ventje hard gaan opeens!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:32 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kom even jompelen, Roy zette vandaag zijn eerste echte losse stap, zo van zijn auto naar mij![]()
En omdat Roy het ook doorhad, werd hij helemaal blij toen hij mij om mijn nek vloog
Ow en ik mag nog meer jompelen, Roy heeft ineens de rietjes beker door
Volgende week gesprek met de ha over logopedie.
Ik lees dit nu pas!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef oeke het volgende:
Ik moet het toch eens posten, ik vind dat P. als baby zo op Wolf lijkt. Zien jullie dat ook?
[ afbeelding ]
wat gaaf!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef MamaPurk het volgende:
Jael is voor het eerst bij de tandarts in de stoel geweest, hetging heel goed en ze mocht een kadootje uitzoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |