abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94866658
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef simmu het volgende:

[..]

wat gaaf!
tandarts is hier een papawerkje aangezien ik zelf best panisch voor de tandarts ben
Aw das minder, wij hebben er gewoon een gezellig uitje van gemaakt en het was dus geslaagd! De tandarts pakte het ook wel heel leuk aan :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_94867430
De eerste keer sjoemelt hij, maar de tweede keer is echt los!

pi_94867621
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oei! Sterkte!

Tess, wat ben je toch een heerlijke meid! O+

En dat tekenen van Lotte! O+ Hier vliegen de potloodjes door de kamer hoor! :Y
Hier ondertussen ook hoor. Alleen de eerste tijd gaat het goed en als ze langzaam begint te vervelen dan laat ze ze steeds met een onschuldig oh-oh vallen :')

Die filmpjes van Tess O+ Lekker ding!

Oeke, fijn dat het beter lijkt te gaan met Ko!

En *O* voor de stapjes van R. en Roy! *O*
Lotte!
Noah!
pi_94867760
wat zien jullie er zo lief uit groofsken O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94867868
Heel lief idd! O+ En wat ontzettend goed van R! *O*

Lin, leuk dat je er weer bent! :Y

Even wat anders. Innepin, Willow had een tijd geleden toch wat spasme-achtige trekjes? Hoe is dat eigenlijk afgelopen?
pi_94867916
Groof, wat een lief filmpje O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94868034
Wat een schattig filmpje groofs!
pi_94868334
Ik heb ook even wat filmpjes zitten kijken ondertussen.

Het kleuren en dansen van Lotte. Wat een rust, en wat is ze geconcentreerd bezig met allebei. Echt knap.

En dan Hannah erachteraan die zo lekker 'drifitg'met die kleurtjes worstelt. :D Ze probeert het soms wel echt. O+
pi_94868428
Oh, ik zie dat er ook nog een filmpje van Tess moet zijn. Even zoeken.
pi_94868820
Scheisse, die kan mijn computer niet goed aan. Hij blijft hangen...
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:11:07 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94869052
Groofs, wat schattig! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 31-03-2011 20:25:54 ]
pi_94869680
Oh wat een heerlijke filmpjes O+ Gekke Tessje. Ik moest even heel hard lachen om haar blik toen ze ging lopen met de 'blokjesbuik' en de blokjes eruit vielen _O- en dat neplachen _O-

Groofsken, wat goed van R. *O* Zo trots ook. De KDV-juf vertelde dat Hannah vandaag ook wat losse stapjes heeft gezet (deed ze vorige week in Frankrijk ook een paar keer) en ze helemaal trots op zichzelf was :D Ze doet het kennelijk alleen voor een groter publiek.

En Roy ook al aan het stappen zonder handen _O_

Simmu, balen dat het virus toch heeft toegeslagen -O- Hopelijk knappen je kinders snel op. Hier vooralsnog geen tekenen van iets dergelijks en dat wil ik graag zo houden.

Mamapurk, mooi dat Jael het geslaagd vond bij de tandarts. Zo lang mogelijk die positieve associatie erin proberen te houden nu :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:27:05 #263
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94869929
Groofs, wat geweldig, haha! Dat blije koppie ook O+

MP, jeetje, daar zeg je zoiets! Ik heb er echt nog nooit bij nagedacht dat we Stef misschien ook wel eens in de stoel plaats konden laten nemen! Vanaf welke leeftijd doet jullie tandarts dat?

Stef heeft vandaag nieuwe schoenen gekregen! Wij mogen de rest van de maand op droog brood, maar het zijn wel mooie weer :P We waren even naar de kinderschoenenwinkel gegaan omdat we er toch in de buurt waren en ons was aangeraden over een paar weken even te meten en hij was dus gewoon al een volle maat gegroeid! Deze heeft hij gekregen:

En zó lief, bij het eten wil het nog wel eens gebeuren dat Stef met een hap op zijn lepel/vork of in zijn hand een beetje voor zijn mond blijft pielen, dus dan zeggen we "Háp!" en dan zegt hij ook 'háp!' en stopt het zo in zijn mond. Enfin, Stef heeft dus sinds een tijdje door dat de katten altijd voor hem wegrennen, behalve als hij in zijn kinderstoel zit en ze eten voert :') Daarstraks hield hij bij het avondeten zijn vorkje met daarop een hapje bloemkool uitgestrekt naar beneden en er kwam dus een kat aan snuffelen. Dus roept Stef, terwijl die kat met zijn neus tegen het lepeltje zit "háp" _O- Echt, het was zó droog! En hij heeft weer lekker kip gekloven en werd boos toen de botjes van tafel werden geruimd. Tijdens het kluiven onderbrak hij zijn werkzaamheden ook alleen om even 'hmmmm!' te roepen en met zijn handje naast zijn hoofd te zwaaien zeg maar :D Lekker ding..
3!
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:28:06 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94869989
Ik zit nog eens ern keer te kijken Groofs en iedere keer denk ik weer 'wat is hij groot'! Voor mijn gevoel heb jij nog steeds een baby. :D Maar dat is natuurlijk niet zo, anders zou je her niet posten. :+
pi_94870052
Hij zag er gewoon extra lang uit als een baby, omdat hij extra lang op zijn rug bleef liggen :+ .
pi_94870272
Vanaf dat ze tanden hebben ;) de vorige keer was ze mee en kreeg ze een tandenborstel en hoefde ze nog niet in de stoel. Maar nu kreeg ze bij binnenkomst zo een spiegeltje en zei de tandarts, gaan we tandjes tellen? Waarop zij ja zei, toen ik eerst in de stoel en daarna zei Jael ooke,dus toen mocht ze ook. Deed haar mond een stukje open en de tandarts haar prijzen! Daarna mocht ze een kadootje uitzoeken en dat was een tandendoosje!
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:37:09 #267
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94870528
Oh, wat leuk MamaPurk! Ik mijn tandarts eens bellen, kijken of Stef de volgende keer mee mag komen :)
3!
pi_94870780
Ja ikvond het ook heel leuk en ben zo trots op haar! Ik heb trouwens niet gebeld, ik heb haar gewoon mee genomen :)
pi_94872061
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef MamaPurk het volgende:
Vanaf dat ze tanden hebben ;) de vorige keer was ze mee en kreeg ze een tandenborstel en hoefde ze nog niet in de stoel. Maar nu kreeg ze bij binnenkomst zo een spiegeltje en zei de tandarts, gaan we tandjes tellen? Waarop zij ja zei, toen ik eerst in de stoel en daarna zei Jael ooke,dus toen mocht ze ook. Deed haar mond een stukje open en de tandarts haar prijzen! Daarna mocht ze een kadootje uitzoeken en dat was een tandendoosje!
oooh, dan hoeft ravi nog niet :D
nog steeds geen tanden hier
pi_94872485
Nog geen een? Dan is hij wel laat denk? Scheelt wel weer poetsen, maar dat vind Jaël gelukkig ook leuk en lekker ;)
pi_94872622
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef MamaPurk het volgende:
Nog geen een? Dan is hij wel laat denk? Scheelt wel weer poetsen, maar dat vind Jaël gelukkig ook leuk en lekker ;)
nope. geen een tand hier nog. maar eigenlijk issie pas 11 maanden he, dus zo heel laat is het nou ook weer niet
pi_94872725
11 mnd is echt wel aan de late kant hoor Simmu. R was bijna 12 mnd toen zijn eerste tandje doorkwam. Hij heeft er nu drie boven en 2 onder.
pi_94872733
Tess is pas ook meegeweest naar d tandarts. De ta heeft in Tess mondje gekeken maar Tess vond er niks aan. Die wilde van mijn schoot apringen. Toen we klaar waren vond ze de stoel wel ineens leuk. Volgende keer gaat ze weer mee. De ta vindt het prima. Hij doet niet meer dan tandjes tellen. Amber ging ook vrij vroeg mee met als gevolg dat ze afgelopen keer als 1e op de stoel wilde, stoere meid :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94872899
Ow ok! Nee niet heel laat, Jaël was ook gewoon wel snel. 6 maanden eerste 2 tanden en daarna elke maand wel 1 of 2 erbij. Ze heeft nu alle tanden en 4 kiezen. Volgens mij moeten er nog 4 kiezen bij maar gelukkig is het nu al een maand of 3 rustig in haar mondje.
pi_94873036
Stoere Amber, en die tijd komt bij Tess ook hoor. Jaël ging niet op schoot maar alleen in de stoel we hebben haar zelf laten kiezen.
pi_94875238
Zelf eten? Zei iemand zelf eten? Doen we even.....

Qua praten begint het hier ook ergens op te lijken. Auto, buiten, hondje en de namen van de katten (Sjillie, Jossie en Obi, oftewel Silly, Roxy en Obi). Thijs is ècht een verzamelaar, hij zegt een woord pas als hij het 'goed' uit kan spreken.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_94875439
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ok! Nee niet heel laat, Jaël was ook gewoon wel snel. 6 maanden eerste 2 tanden en daarna elke maand wel 1 of 2 erbij. Ze heeft nu alle tanden en 4 kiezen. Volgens mij moeten er nog 4 kiezen bij maar gelukkig is het nu al een maand of 3 rustig in haar mondje.
Dito bij Thijs!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:56:46 #278
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94875969
Wij komen hier afscheid nemen om naar het volgende topic te gaan. Mijn kleine grote vent is van een baby die net kon kruipen uitgegroeid in een kletsende, lopende, (bijna)springende peuter.
Ik heb hier niet veel meegekletst, maar wel altijd meegelezen en meegeleeft.
Bram heeft een hele leuke, drukke dag gehad en heb ik vanavond helaas met koorts in bed gelegd :{

Tot ziens in het volgende topic :W
pi_94876259
Wat knap van Thijs! Wat eet hij daar? Iets met tonijn?
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:29:07 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94878331
Roy, wat ga je goed joh! *O*

free, sterkte met je moeder :*

R af, ook aan de wandel! *O*

Brammetje, heel veel plezier bij de peutertjes! En wees lief voor je babyzusje :*
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:39:08 #281
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_94878939
Ha lieverds!
We hebben een flinke schrik gekregen hier, mijn moeder heeft als complicatie bij haar armbreuk posttraumatische dystrofie opgelopen. Ik kende de term wel, maar wist eigenlijk niet wat het inhoudt. Even googlen levert echter geen leuke resultaten op.
Hoe erg ze het heeft en wat de vooruitzichten gaan worden (de prognose kan variëren van volledig herstel tot amputatie van het lichaamsdeel in kwestie) dus het is wel een moeilijke tijd. Onwerkelijk, mijn hoppa-schouders-eronder-moeder die zo in de lappenmand zit. Thomas' lieve oppasoma die hij heel erg mist de afgelopen weken. Morgen gaan we langs, om elkaar een hart onder de riem te steken. Verder kunnen we alleen maar afwachten wat de komende weken gaan brengen.

Thomasje had afgelopen nacht moeten overgeven, en wij hebben niks gemerkt. Hij heeft wel 1 keertje wat gepiept en toen hebben wij zijn muziekje van de babyfoon aangezet. Dat doen we wel vaker zo. En vanochtend toen ik hem uit bedje ging halen zat alles onder het braaksel. Echt, ik vond het zo sneu voor het ventje...
Vandaag heeft hij wat verhoging gehad maar verder ging het verder goed.

Nouja, dat waren weer de updates van huize cara in het negatieve. We hebben ook nog leuker nieuws: in heb een pocketcamcordertje uitgezocht zodat ik leukere filmpjes van Thomas kan maken.
Oh, en we gaan in april naar de peuter-in-zicht cursus. Ik weet nog dat BE daar enthousiast over was, en had het altijd wel in mijn achterhoofd. Van de week zag ik een foldertje hangen op het kdv, ik was nog bang dat Thomas misschien te jong was maar het is een groep ouders met kindjes vanaf 1,5. Ik heb er best wel zin in, het is toch een hele stap die hij nu gaat zetten naar het ontdekken van zijn eigen ik. Wat handvatten en ideeën om hem daarin te begeleiden zijn dan van harte welkom.

[ Bericht 15% gewijzigd door Ca.ra op 31-03-2011 22:48:46 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_94890742
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat knap van Thijs! Wat eet hij daar? Iets met tonijn?
Risotto met paprika, champignons, courgette en kip (wereldgerecht)
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:19:30 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94891610
Ik vond het heel leuk idd Ca.ra. :Y Leuk dat je ook gaat.
  Moderator vrijdag 1 april 2011 @ 09:21:26 #284
5428 crew  miss_sly
pi_94891642
Ik vind het ook een goed idee en wil er eigenlijk ook heen. Het is alleen 4 avonden op woensdagavond en als we samen gaan (wat natuurlijk wel de bedoeling is) moeten we 4 weken op rij oppas hebben...dat is een lastige -O-
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:21:32 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94891643
Ca.ra, wat schrikken van je moeder! :o
Ik hoop dat ze hersteld :Y
draculettetje heeft het ook maar dan aan haar been
pi_94891704
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Sugarsnap het volgende:
Wij komen hier afscheid nemen om naar het volgende topic te gaan. Mijn kleine grote vent is van een baby die net kon kruipen uitgegroeid in een kletsende, lopende, (bijna)springende peuter.
Ik heb hier niet veel meegekletst, maar wel altijd meegelezen en meegeleeft.
Bram heeft een hele leuke, drukke dag gehad en heb ik vanavond helaas met koorts in bed gelegd :{

Tot ziens in het volgende topic :W
gefeliciteerd *O*
ik heb al die jarigen zelden in de gaten :@

sterkte ca.ra, dat klinkt niet fijn ;(
maar cursussen met de kleintjes zijn altijd leuk!

eerste tandjes komen wanneer ze komen, ik ken ook kindjes die ze pas met anderhalf kregen. ik vermoed dat ravi ze allemaal in een keer krijgt. hij doet alles steeds wat laat doch dan in een keer ;)
pi_94891756
Mijn moeder heeft precies hetzelfde gehad Ca.ra. Ze heeft haar arm gebroken en de pijn ging maar niet weg en straalde door naar haar schouder. Ze kreeg daarbij ook een verdoofd gevoel op de plek van de breuk, afwijkende haargroei en kippenvel. Ze werkt in de gehandicaptenzorg en heeft een jaar in de ziektenwet gezeten en is daarna overgegaan naar een groep waar ze niet hoefde te tillen. Ze heeft jaren fysiotherapie gehad. Nu, ongeveer 6 jaar later is het over, alhoewel ze nog wel voorzichtig moet zijn niet teveel te doen met die arm. Hopelijk gaat het herstel van jou moeder ook zo voorspoedig! :*

Wat sneu dat Thomas moest spugen vannacht. Misschien is het wel in zijn slaap gebeurd en heeft hij er ook helemaal geen last van gehad. Gelukkig is hij nu weer beter!

Niels zei net voor het eerst "ja" met betekenis. Ik vroeg of hij appelstroop op zijn brood wilde, normaal gaat hij dan wiebelen als antwoord, nu dacht hij na en zei "jah!" O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:31:13 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94891849
ooh, Twinks, wat leuk! O+

simmu, hoe is het met je diarree-kinders?

Harry heeft half november zijn 4e tand gekregen en sindsdien is er niks meer bijgekomen. :D
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:34:25 #289
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_94891936
Cara sterkte! :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_94891962
ravi heeft nog niet gepoept vandaag, ziet wel wat bleekjes en heeft een snifje een Humeurtje, maar eet en drinkt nog steeds prma (en heeft het hele zitten-staan-zitten echt echt echt door!) selene heeft iig nog diarree, maar eet en drinkt ook prima. dus ik verschoon alles direct en smeer me een bult met bephathen (vooral selene heeft snel luieruitslag)

ik stond vanochtend trouwens ff met mijn mond open trouwens: ravi ging af en selene begon onmiddellijk te roepen naar ravi, die instant kalmeerde waarna ze allebei gingen spelen :o

ik zit echt te overwegen om ze toch maar gewoon op 1 kamer te leggen. ik kijk het nog ff aan en anders probeer ik het gewoon. bedje is zo versleept! als die kinders dat nou toch fijn vinden. wellicht zijn ze dan wat minder luid :P
pi_94892276
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef MamaPurk het volgende:
haha, hier idem! En de eerste van die laatste 4 kiezen komt nu al door. :{
Binnenkort moet ik ook naar de tandarts voor controle, dan neem ik hem gewoon mee.

Och Ca.ra, wat een schrik zeg. :'(
Gelukkig ook leuke dingen aan de horizon. Ben benieuwd hoe je die cursus vindt.

Thijs, lekker he, eten? :Y)

Sugarsnap en Bram gefeliciteerd! *O*

Niels, jah! O+

Spannend Simmu, om ze op dezelfde kamer te leggen. Lijkt me gezellig voor ze. :Y

Ko blijft maar zo enorm hoesten 's nachts en ik geloof dat ik maar een sterker middel ga halen dan Tussikind. Ik las hier weleens over Bisolvon?
Iemand nog tips daarover?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94892398
Arme Ko, beterschap. Dat hoesten is zo vermoeiend, voor iedereen.
Bisolvon maakt het slijm dunner zodat het makkelijker opgehoest kan worden. Het duurt wel een paar dagen voordat de werking optimaal is. Bij Niels werkt het heel goed en ondanks dat het bitter is vindt hij het heerlijk.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Moderator vrijdag 1 april 2011 @ 09:50:42 #293
5428 crew  miss_sly
pi_94892402
Ik heb nog een flesje bisolvon staan van ik denk vorige maand. Senna moest het absoluut niet, ging er letterlijk van overgeven. Je mag het zo komen halen, als ik het echt niet weggegooid heb.
pi_94892621
Hm, 2 tegengestelde antwoorden!
Dankjewel voor het aanbod Miss, maar ik heb een beetje een drukke dag voor de boeg, dus ik fiets zo even langs de kruidvat ofzo.
We gaan het maar gewoon eens proberen. Het hoesten dat nu ook bijna op overgeven uitloopt lijkt me zo naar voor hem.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 1 april 2011 @ 10:00:39 #295
5428 crew  miss_sly
pi_94892669
Ja, dat was toen ook al, oeke, dat sommigen zeiden dat hun kind het wel lekker vindt. Senna dus echt niet. Je weet niet wat het met Ko doet, dus je kunt het altijd proberen. Eventueel kun je ook kaloba proberen, dat vond Senna wel te doen en dat is net zoiets als bisolvon.
pi_94892903
er wordt hier langs de rand van de tafel gelopen :Y
en zelf weer terug gaan zitten *O*
en selene's drinken omgooien :X

het ventje doet echt alles in een keer. paar weken terug ging hij nog niet eens zitten!
pi_94893197
Ik keek net het filmpje van Thijs, wow, wat knap! ^O^ en heel O+
pi_94893206
tsjek, de diarree is al wat minder waterig en in een 'normale' poepkleur
pi_94893236
Gelukkig gaat het ietsjes beter met zijn buikje Simmu. En wat leuk dat hij aan het stappen is en zelf kan zitten (ook erg handig :P)
  vrijdag 1 april 2011 @ 10:32:27 #300
143848 huuphuup
Dorksided
pi_94893678
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef simmu het volgende:
tsjek, de diarree is al wat minder waterig en in een 'normale' poepkleur
fijn!

Hier is hoestdrank ook een trigger voor spugen, net als hoesten zelf.

Yay MP wat goed van Jaël!
Hier zijn we ook compleet qua tanden geloof ik op de laatste kiezen na. Amélie mocht vorige keer even in de stoel zitten en daarna van het voetgedeelte afglijden :D er is bij ons in het tandartsencomplex ook een speciale kindertandarts, ik denk dat we daar heen gaan voor haar.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')