Aw das minder, wij hebben er gewoon een gezellig uitje van gemaakt en het was dus geslaagd! De tandarts pakte het ook wel heel leuk aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef simmu het volgende:
[..]
wat gaaf!
tandarts is hier een papawerkje aangezien ik zelf best panisch voor de tandarts ben
Hier ondertussen ook hoor. Alleen de eerste tijd gaat het goed en als ze langzaam begint te vervelen dan laat ze ze steeds met een onschuldig oh-oh vallenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oei! Sterkte!
Tess, wat ben je toch een heerlijke meid!
En dat tekenen van Lotte!Hier vliegen de potloodjes door de kamer hoor!
oooh, dan hoeft ravi nog nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef MamaPurk het volgende:
Vanaf dat ze tanden hebbende vorige keer was ze mee en kreeg ze een tandenborstel en hoefde ze nog niet in de stoel. Maar nu kreeg ze bij binnenkomst zo een spiegeltje en zei de tandarts, gaan we tandjes tellen? Waarop zij ja zei, toen ik eerst in de stoel en daarna zei Jael ooke,dus toen mocht ze ook. Deed haar mond een stukje open en de tandarts haar prijzen! Daarna mocht ze een kadootje uitzoeken en dat was een tandendoosje!
nope. geen een tand hier nog. maar eigenlijk issie pas 11 maanden he, dus zo heel laat is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef MamaPurk het volgende:
Nog geen een? Dan is hij wel laat denk? Scheelt wel weer poetsen, maar dat vind Jaël gelukkig ook leuk en lekker
Dito bij Thijs!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ok! Nee niet heel laat, Jaël was ook gewoon wel snel. 6 maanden eerste 2 tanden en daarna elke maand wel 1 of 2 erbij. Ze heeft nu alle tanden en 4 kiezen. Volgens mij moeten er nog 4 kiezen bij maar gelukkig is het nu al een maand of 3 rustig in haar mondje.
Risotto met paprika, champignons, courgette en kip (wereldgerecht)quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat knap van Thijs! Wat eet hij daar? Iets met tonijn?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Sugarsnap het volgende:
Wij komen hier afscheid nemen om naar het volgende topic te gaan. Mijn kleine grote vent is van een baby die net kon kruipen uitgegroeid in een kletsende, lopende, (bijna)springende peuter.
Ik heb hier niet veel meegekletst, maar wel altijd meegelezen en meegeleeft.
Bram heeft een hele leuke, drukke dag gehad en heb ik vanavond helaas met koorts in bed gelegd![]()
Tot ziens in het volgende topic
haha, hier idem! En de eerste van die laatste 4 kiezen komt nu al door.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef MamaPurk het volgende:
Ow ok! Nee niet heel laat, Jaël was ook gewoon wel snel. 6 maanden eerste 2 tanden en daarna elke maand wel 1 of 2 erbij. Ze heeft nu alle tanden en 4 kiezen. Volgens mij moeten er nog 4 kiezen bij maar gelukkig is het nu al een maand of 3 rustig in haar mondje.
fijn!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef simmu het volgende:
tsjek, de diarree is al wat minder waterig en in een 'normale' poepkleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |