Nee, maar om dat tijdstip eten is bij ons geen optie helaasch.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Serpente, wist je dat kinderen vaak veel beter eten tussen 17 en 17.30uur dan daarna?
Hier hetzelfde gehad met Daan simmu. Heeft bijna 2 maanden geduurdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:34 schreef simmu het volgende:
en ik heb ook nog een vraagje. ravi gaat nu te pas en te onpas staan maar durft niet lekker zelf terug. hij kan het wel maar hij durft niet. en na 5 minuutjes staan istie het doorgaans beu en dan wil hij niet meer --> dreinzeurpiep. dit hebben we met selene niet zo uitgebreid gehad. die liet zich eigenlijk binnen 2 dagen na de ontdekking van staan gewoon vallen. wat te doen. beetje helpen of doorbijten tottie het zelf leert?
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat hij "slecht" drinken krijgt. Meer dat als Lotte iets krijgt wat ze veel lekkerder vindt, ze ook merkbaar drinkt om de smaak en niet om dorst te lessen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, maar hij drinkt ook water veel hoor. Hij heeft gewoon altijd dorst.
Hij drinkt water, diksap en appelsap.
Ik ook, maar eten kan ik ook altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, dat begreep ik. Ik reageerde vooral op mefke. Ik drink ook meestal voor de lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |