abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:13:30 #101
100412 mefke79
komt goed!
pi_94779902
Driekus eet ook ineens weer minder...maar we hebben vandaag de oorzaak ontdekt: kies! Maar ook zonder die kies is het eten wel minder. Maar goed, wij hebben hier een echt vreetzakje gehad dat even aan het inhalen was en daar moet ik het natuurlijk niet mee vergelijken. En hij lijkt op mij..geef mij maar boterhammen ipv warm eten. Of fruit ofzo. Driekus is dus net zo.
Zolang ze op hun eigen lijntje groeien zou ik er niet mee zitten, zeg ik nu dan he.

Driekus zegt nu ook woorden waarvan we de betekenis gewoon niet achterhaald krijgen. Dat is zo stom. En hij heeft door dat er aan de andere kant van de schutting ook mensen wonen. En gaat daar dan staan roepen om de buurjongen die vrolijk weer terugroept. Grappig om te horen.

Bij het avondeten had ie ook nog wel een leuke. Vanuit de stoel wijzen en die die die roepen. Dus wij hem drinken gegeven, nee, dat was het niet. En maar wijzen naar het aanrecht..tot ik me ineens bedacht dat daar gisteren de dentinox stond. Dus Dentinox gepakt, gaat meneer helemaal uit zijn dak: die moest ie hebben! Mondje open en smeren maar. En daarna lekker gaan eten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94779927
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Serpente, wist je dat kinderen vaak veel beter eten tussen 17 en 17.30uur dan daarna?
Nee, maar om dat tijdstip eten is bij ons geen optie helaasch.
pi_94779964
Haha, wat grappig dat ie dat zo in de smiezen heeft, Mef!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:20:00 #104
57497 happyme28
I'm so happy
pi_94780400
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:34 schreef simmu het volgende:
en ik heb ook nog een vraagje. ravi gaat nu te pas en te onpas staan maar durft niet lekker zelf terug. hij kan het wel maar hij durft niet. en na 5 minuutjes staan istie het doorgaans beu en dan wil hij niet meer --> dreinzeurpiep. dit hebben we met selene niet zo uitgebreid gehad. die liet zich eigenlijk binnen 2 dagen na de ontdekking van staan gewoon vallen. wat te doen. beetje helpen of doorbijten tottie het zelf leert?
Hier hetzelfde gehad met Daan simmu. Heeft bijna 2 maanden geduurd :X tot hij durfde te zitten. Hij is helaas daardoor veel gevallen omdat hij zich gewoon losliet als hij moe was. Als we het zagen, dan hielpen we hem gewoon. Vermoeiend maar wij bleven wel helpen en hem proberen zelfvertrouwen te geven door hem aan te sporen zelf te gaan zitten.

Hoop dat hij snel doorzet en zelfvertrouwen krijgt simmu!

Nu eigenlijk met het lopen weer hetzelfde verhaal met Daan. Hij is zooooo druistig en neemt dus niet de tijd evenwicht te zoeken en dan stort ie zich naar voren en na 5 stappen wint de zwaartekracht en valt ie. Hij heeft nog een lange weg te gaan :Y O+
pi_94780969
ieks happy! 2 maanden! oi, ik vrees dat selene tegen die tijd het lot al een handje geholpen heeft :o die probeert hem nu al te helpen :X helaas is haar motoriek ook niet helemaal toppie op het moment :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:32:21 #106
57497 happyme28
I'm so happy
pi_94781248
Moet er bij zeggen dat Daan nog geen 7 maanden was toen hij ging staan, dus dat was eigenlijk ook te vroeg (voor zover je dat kan zeggen, want we hebben 'm niet omhoog getrokken ofzo ;)) Waarschijnlijk heeft Ravi het snel door :Y
pi_94783109
Nouhouhou, en ik was nog wel zo trots. Jullie vonden het vast gewoon te moeilijk. Dromedaris en nog een keer.

:P
pi_94783192
Veel te moeilijk, Sorbo. Ik kan het zelf nauwelijks uitspreken. :Y
pi_94783729
Groof, is het een idee om het drinken iets te minderen? Lotte krijgt dr sap altijd verdund (kwart sap op 3kwart water), dus als ze sporadisch een keer een onverdunde fles krijgt, is die in 1 megaslok leeg (ze heeft nog steeds iniemini flesje van 120ml) en vraagt ze meteen om meer. Tegen de avond begin ik ook met minderen van het drinken, omdat ze anders helemaal vol zit en niet eet.

Sterkte :*
Lotte!
Noah!
pi_94784670
Linda, ik kreeg er ook al een pm over. Ik denk dat het wel eens heel erg daar aan zou kunnen liggen. Hij drinkt enorm veel en ik heb er zelfs wel eens eerder aan gedacht dat het dat zou kunnen zijn. Maar tot nu heb ik er nog niks mee gedaan. Morgen staat het op de planning. Thanks! ^O^
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:14:40 #111
100412 mefke79
komt goed!
pi_94784722
Drinken minderen...daar zou ik nou nooit opgekomen zijn! Dat is natuurlijk ook best een idee, kunnen we hier ook proberen als het nog minder wordt. Al drinkt Driekus hier thuis eigenlijk alleen maar water, karnemelk en melk. Hij krijgt eigenlijk alleen buiten de deur sapjes.
pi_94784797
Oh, maar hij drinkt ook water veel hoor. Hij heeft gewoon altijd dorst.
Hij drinkt water, diksap en appelsap.
pi_94784802
Ow... Ja ik lees nog mee!
Dat zou bij Jael ook heel goed een reden kunnen zijn van minder goed eten, ik ga het eens testen!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_94785498
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, maar hij drinkt ook water veel hoor. Hij heeft gewoon altijd dorst.
Hij drinkt water, diksap en appelsap.
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat hij "slecht" drinken krijgt. Meer dat als Lotte iets krijgt wat ze veel lekkerder vindt, ze ook merkbaar drinkt om de smaak en niet om dorst te lessen.
Lotte!
Noah!
pi_94786192
Ja, dat begreep ik. Ik reageerde vooral op mefke. Ik drink ook meestal voor de lekker.
pi_94786624
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, dat begreep ik. Ik reageerde vooral op mefke. Ik drink ook meestal voor de lekker.
Ik ook, maar eten kan ik ook altijd :Y)
Lotte!
Noah!
pi_94786806
Ik ook!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:00:52 #118
100412 mefke79
komt goed!
pi_94787955
Hihi. En ik bedolde juist dat ik 'vergeet' dat er meer drinken in het leven is dan melk en water, ik ben zo gewend aan een water drinkend jochie.
pi_94788544
Lekker goedkoop ook mefke ;)
Het valt hier wel op dat als we Jael water geven dat het dan een stuk minder hard gaat, we geven dus als tweede beker vaak water :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  woensdag 30 maart 2011 @ 00:24:24 #120
100412 mefke79
komt goed!
pi_94791642
Wij merken dus het tegenovergestelde. Krijgt ie een keer appelsap, gaat het lang niet zo hard als het water. Overigens, geen idee wat zo'n ukje hoort te drinken. Beetje lastig in de gaten houden als ze geen flessen meer drinken.
pi_94796862
Goedemorgen.

Alle dreumesjes en hun ouders lekker geslapen?
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:26:09 #122
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94797668
Ja héérlijk. Jij ook?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_94797740
Absoluut! Gelukkig wel.

Vanmorgen op het kdv, we kwamen binnen en Isabeau riep: "Hallo thuis"

Zo lief, die dochter van mij. :')
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 09:32:17 #124
5428 crew  miss_sly
pi_94797844
Hier ook goed geslapen. Vanaf 3 uur met Senna tussen ons in, maar dat was geen probleem. We gaan wel een ander (breder!) bed kopen :P

Senna begon vanmorgen ook al vroeg over Letta (dat is de juf van het kdv). Ze riep zelfs om half 8 al "Letta komen aan" :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:03:46 #125
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_94800786
Joep heeft heerlijk geslapen :) Ik wat minder... bewegende buik, hoofdpijn, moe. Ik lag om 20.30 in bed, maar sliep pas 3 uur later en toen was 06.45 ineens eigenlijk toch weer te vroeg.

Hahahaha, Senna :) Wat lief Miss.

Joep ging vanmorgen de hond mee uitlaten, dus ik wil hem zijn dikke jas aan doen, want het is nog fris. Wijst ie naar zijn zomerjas: DIE DIE!! Hij krijgt smaak :)
Ow en we hadden al 2 weken een beetje ruzie als ie in de buggy moest.. dan zei ik dat ie daarin moest omdat ik haast had of het nog te koud was om echt te wandelen. En kwaad als ik hem erin zette... Nu zeg ik dat ie erin moet en vraag of ie erin wil klimmen. Doet ie netjes :) Het zat hem dus gewoon in het feit dat ik hem erin zette.. hij wil het zelf doen :)
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')