abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94823008
Ik ga dus echt even niks zeggen hierover ;) ik kijk wel uit!

Isabeau is helemaal blij dat ze nu huppekee kan zeggen }:|

Mama, huppekee, olijs! Huppekee lekker slapen. Huppekee lopen. etc...
pi_94823091
Oeke, wat naar dat Ko wéér koorts heeft! Wat gebeurt er toch allemaal in dat kleine lijfje?!
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 19:56:03 #153
5428 crew  miss_sly
pi_94823336
Ik hoop op goede nachten voor iedereen! Zo vermoeiend, dat gemier en gejengel en gekrijs. Even een relaxte avond en nacht, dan is het morgen allemaal alweer een stuk beter!

Beterschap voor Ko, oeke. Wat naar dat hij alweer koorts heeft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94823478
Onvoorstelbaar knap van Isabeau, Sorbo. Echt, ik blijf versteld staan. Van Tess trouwens ook, ongelooflijk!

Ko weer koorts? Wat sneu! Hoe voel jij je, Oek?

Sorbo, staat het muziekje weer aan? :+
pi_94823496
En hoe gaat het met het slapen van Senna, Miss?
pi_94823559
Mwamwamwa. Ik heb toch maar alleen het drinken geminderd. (Alle andere plannen had ik bij nader inzien toch geen zin in :') ). Hij heeft na zijn middagboterhammen nog twee stukjes appel gegeten en een kwart (?) toscaanse groenteburger.

Wat wel anders was, was dat hij alleen de eerste 2 minuten boos gehuild heeft en daarna toch een beetje met het eten bezig ging. Ik heb hem de hemel in geprezen bij elke hap die hij nam. En hij heeft als toetje zijn eerste echte eigen ijsje gehad vandaag (net als Kobus las ik :o ).

Wat rot oeke, dat Kobus weer koorts heeft. :*

[ Bericht 12% gewijzigd door groofskendezoveelste op 30-03-2011 22:29:20 ]
pi_94823731
Haha, dat koppie van R! O+

Prijzen bij goed eten doe ik persoonlijk bewust niet, Groof. Ze eet omdat het lekker is, niet om mij een plezier te doen. Bij een ijsje of een koekje prijs ik toch ook niet? :)
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 20:03:05 #158
5428 crew  miss_sly
pi_94823748
Het slapen van Senna is, zoals al ruim 20 maanden, wisselend. Ze gaat redelijk naar bed, het heeft wel wat tijd nodig van degene die haar naar bed brengt, maar met 20-30 minuten max is het meestal wel goed. Laatste paar nachten werd ze dan wel weer midden in de nacht wakker en belandde ze bij ons. Als ze slaapt, zoals afgelopen nacht, vind ik het best ;)

Maar het kan zomaar ineens vanavond bijvoorbeeld niet lukken, dus ik ga er nooit vanuit dat ze wel netjes gaat slapen.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 20:03:49 #159
5428 crew  miss_sly
pi_94823793
Dat snoetje O+
Prijzen doe ik ook niet, hooguit over dat ze netjes eet, bijvoorbeeld. Niet het eten op zich, dat doet ze voor zichzelf, neit voor mij.
pi_94823819
ah wat een leuke blije foto Groofsken O+
Fijn dat hij toch een ietsjepietsje avondeten heeft gegeten! ik geef trouwens hier zelf geen complimenten als hij eet.
Hij lijkt op die foto een stuk ouder dan Wolf vind ik! Komt vast door die enorme bos haren hihi
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94823831
Groof, wat een echt jongetje is R. daar! Dat klinkt een beetje raar :') maar hij is echt baby af en je ziet gewoon hoe hij als peuter en kleuter e.d. gaat zijn.
Nou ja, beetje vaag, maar het is een compliment. Een heerlijk snoetje heeft hij.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_94823889
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Het slapen van Senna is, zoals al ruim 20 maanden, wisselend. Ze gaat redelijk naar bed, het heeft wel wat tijd nodig van degene die haar naar bed brengt, maar met 20-30 minuten max is het meestal wel goed. Laatste paar nachten werd ze dan wel weer midden in de nacht wakker en belandde ze bij ons. Als ze slaapt, zoals afgelopen nacht, vind ik het best ;)

Maar het kan zomaar ineens vanavond bijvoorbeeld niet lukken, dus ik ga er nooit vanuit dat ze wel netjes gaat slapen.
En heb je nog tips uit dat boek toegepast?
pi_94823918
Oh, oké. Niet prijzen dus. -O-

Lief hè? Hij is helemaal niet zo groot (precies middenlijn), maar ik zie ook vaak al best wel hoe hij als kleuter zal zijn zeg maar.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 20:09:15 #164
5428 crew  miss_sly
pi_94824132
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

En heb je nog tips uit dat boek toegepast?
Dat deden we al, ook al voor we het boek hadden. Het past bij ons ;)
Het is alleen vaak weer even zoeken, een beetje aanpassen van het bedritueel, een iets andere aanpak van Senna, het is allemaal zo wisselvallig bij haar als het om slapen gaat. Ze vraagt ook heel vaak om te mogen slapen, net als dat voorbeeld van Tess, maar ze wil het dan toch niet. Ze staat er kennelijk zelf ook echt ambivalent tegenover, en dat vind ik zo lastig en heel naar voor haar.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 20:09:53 #165
5428 crew  miss_sly
pi_94824179
Ow ja, en ik denk dat ze weer wat gegroeid is, ik heb haar net even slordig (beter was neit mogelijk) tegen de muur gehad om een streepje te zetten en dat lijkt toch wel 1-1,5 cm hoger te staan!
pi_94824180
Wow Emma, wat een mooie stijgende lijn! :D

R. wat een blijerd :D

Ik ga hier eerst maar naar boven. Dyon is vanmiddag te laat naar bed gegaan denk ik, ligt nu al een uurtje wakker en begint nu toch te huilen. Even extra fles erin ;)
pi_94824224
Oeh, het lijntje van Emma! *O* Wat zul je trots zijn, Keshet! O+
pi_94824618
Oh Emma, wat ga je goed! Keshet, wat heerlijk voor jullie.

[ Bericht 55% gewijzigd door groofskendezoveelste op 30-03-2011 22:29:46 ]
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 20:21:41 #169
5428 crew  miss_sly
pi_94824903
Groofs :o O+ wat een haar heeft je knul!
pi_94824971
Whaahhh Groof :D Dyon is echt jaloers! ;)
pi_94825138
Ik heb het serieus al 5 keer geknipt nu. :D

S heb ik voor het eerst geknipt rond haar eerste verjaardag geloof ik. Ik vind het zelf ook best bizar. Ik had als baby ook zo'n coupe, dus hij heeft het wel van mij.
pi_94825292
Maar ik zeg ook niks, behalve dat het hier een stuk rustiger is dan gister. :P
En vannacht, tjonge jonge, om half 4 begon het bal: Mama? Mama? Mama? etc. :N
Na hoestdruppeltjes, glaasjes water en bij mama drinken, was ik er wel klaar mee.
Uiteindelijk ging hij sputterend verder slapen om half 6. Dus moesten we hem vanochtend wakker maken voor de kresj.
Ik heb geen idee waar hij last van heeft, niet zijn oren, ik denk wel zijn keel, en zijn verstopte neus en zijn doorkomende kies(zen?)

Groof, wat een glunderend jongetje heb je daar! O+
En die bos met haar! :o
En ja, Ko zijn eerste ijsje, maar goed, ik heb volgens mij ook al een half jaar geen ijsjes gegeten. Behalve bij een diner ofzo. Nu de zon schijnt komt het weer.
Vorig jaar vond hij mijn perenijsje nog vies trouwens. :D
Ik prijs ook niet voor eten, maar ik snap wel dat je het deed.
Ik prees Ko vandaag wel omdat hij uiteindelijk toch aan tafel kwam zitten en ik dat gezellig vond.

Haha Sorbo, huppakee is Ko zijn lievelingswoord op het moment, samen met 'mooi'. Huppakee of hoppatee of hopla of hoppa. Zeg ik zeker vaak. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94826104
Ik heb nog even wat nagedacht over dat prijzen.

Ik geloof toch dat ik daar niks verkeerds in zie. Het klinkt ongeveer zo: "Jaaaaa, R, wat goed! Woehoei *O* " en het is precies hoe ik ook reageer als hij een los stapje zet, of als S haar rits zelf dichtmaakt... Mijn kinderen glunderen van dat soort reacties en zien dat ik geniet van zulke ontwikkelingen. Ik denk oprecht dat het geen kwaad kan.
pi_94826588
joh groofs, zolang het niet zo is dat jij iedere maaltijd de komende 4 jaar een uur lang aan het applaudiseren bent en aan het joelen loopt het vast wel los.
Natuurlijk eet je kind voor zichzelf en omdat het lekker is en niet om jou een plezier te doen maar wellicht helpt dit wat om weer te zien dat het avondeten lekker en leuk en gezellig is. Je bent er zelf bij, ik denk dat t wel los loopt.

Hier wilde mijn dreumesje net niet stoppen met papa's pokerkoffer leegtrekken terwijl het echt al bedtijd was (ze viel om van de slaap :X);na het gebruikelijke ritueeltje ging ze eerst lekker slapen maar na een half uur was het toch huilen, nog een keer terug en een flesje melk, huilen alsof ze gevild werd :X , nog eens terug en samen een boekje van "nijnèh" gelezen. Aan het einde van het boekje gaat nijntje slapen en ze laat zich prompt van mn schoot zakken, geeft het boekje een kusje en gaat zo haar bedje in :D mét boekje, dat wel :P ik hoorde net het boekje uit bed kukelen maar verder is het stil :D

Beterschap voor alle zieke kindjes :*

Oh en speciaal voor Emma *O* *O* jeetje meiske! wat een práchtige curves O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:54:40 #175
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94826943
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb het serieus al 5 keer geknipt nu. :D

S heb ik voor het eerst geknipt rond haar eerste verjaardag geloof ik. Ik vind het zelf ook best bizar. Ik had als baby ook zo'n coupe, dus hij heeft het wel van mij.
Wij hebben Fabi laatst kaalgeschoren :o
Maar het is alweer aangegroeid.

(Heb je nog nagedacht over een kdootje??)
pi_94827026
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wij hebben Fabi laatst kaalgeschoren :o
Maar het is alweer aangegroeid.

(Heb je nog nagedacht over een kdootje??)
Ik vind het zelf al moeilijk.Gewoon iets kleins, het gaat denk ik vooral om het uitpakken ;-).
pi_94827047
Ik zie ook niets verkeerds in af en toe prijzen hoor! Ik heb dat bij Dyon ook weleens gedaan. Hij weigerde regelmatig eten en duwde het weg. Hebben hm gestimuleerd om toch iets te 'proeven' en daarbij hoorde ook een 'goed zooo' (en Dyon begon er plezier in te krijgen en mee te klappen ;).
Nu doen we het eigenlijk niet meer. Als hij nu niets eet dan niet, maar soms zetten we bijv. wel even een stop op het komkommer eten (wat we vaak bij het eten hebben) aangezien hij anders dus alleen maar komkommer eet (niets mis mee natuurlijk, maar lijkt me wel handig dat hij ook andere dingen leert eten :P). Dan zeggen we ook gewoon 'nee nu eerst iets van je aardappeltjes/ worteltjes etc.'. Soms werkt het, soms niet ;)
pi_94827073
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik geloof toch dat ik daar niks verkeerds in zie. Het klinkt ongeveer zo: "Jaaaaa, R, wat goed! Woehoei *O* " en het is precies hoe ik ook reageer als hij een los stapje zet, of als S haar rits zelf dichtmaakt... Mijn kinderen glunderen van dat soort reacties en zien dat ik geniet van zulke ontwikkelingen. Ik denk oprecht dat het geen kwaad kan.
O+ Ik vind het heerlijk klinken, Groofs!

Fijn dat Amelietje ook slaapt! Met boekje. O+

Ik moet het toch eens posten, ik vind dat P. als baby zo op Wolf lijkt. Zien jullie dat ook?
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:56:59 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94827088
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef huuphuup het volgende:
mét boekje, dat wel :P
O+ Lief is dat he?

Eva neemt hier ook boeken mee naar bed en knuffels en jojos (die ik vervolgens weer afpak) en stickervellen. Verpakkingen van dingen, kleren, schoenen. Tis maar net waar ze die dag aan 'gehecht' is geraakt.
Volgens mij speelt ze winkeltje ofzo :')
Standaard mee naar bed is Mr Jummy, maar gelukkig is het drama niet zo groot als het een keer niet gebeurd, zoals vorige week bij opa en oma.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:57:56 #180
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94827152
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik vind het zelf al moeilijk.Gewoon iets kleins, het gaat denk ik vooral om het uitpakken ;-).
Zoals een column die laatst hoorde.
Gewoon een rol pakpapier, verpakt in precies hetzelfde pakpapier
(Want vrouwen willen dat altijd bewaren)
pi_94827166
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik moet het toch eens posten, ik vind dat P. als baby zo op Wolf lijkt. Zien jullie dat ook?
[ afbeelding ]
Heb je P. al gevraagd hoe en wat? :P ;)
Ik zie er idd ook wel een beetje Wolf in!
pi_94827181
Ja oeke, ik zie het zeker :D . Wat grappig. Wolf heeft toch best een heel eigen koppie.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:00:41 #183
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_94827352
Hallo! Hoe is het hier?

Ik zie 2 enorm leuke foto's van R., hahaha, die ene in bad is geweldig :D En lekker een ijsje eten, yum O+ Stef zegt dus sinds vorige week vol overgave "ijs..sje!' maar toen he hem een hapje slushpuppie leten proeven in ballorig trok hij een lelijk gezicht en later bij mijn schoonouders met een hapje roomijs idem. Nouja, het zal wel he? Ennuhm, ja, dat prijzen, ik heb er geen kaas van gegeten, ik zie er geloof ik ook niet zoveel kwaad in als het niet de standaard wordt, zeg maar. Zo lang je ervoor waakt dat het kind niet standaard bij elke hap een complete fanfare verwacht en anders boos wordt is het wel ok toch, me thinks?

Oeks, wat een goed idee om daar eens voor te kijken bij de biowinkel! Wie weet vind hij die wel lekker dan :) En tjemig, wat enorm vervelend dat Ko'tje weer koorts heeft -O- Daar wordt je toch gestoord van? Dikke beterschaps- :* hoor, bah! (Oh, en die foto met dat t-shirt zag ik vandeweek op de foon voorbij komen, wat een enórm lieve foto is dat! O+ )

Emma, meisje, wat ga je hard! Wat geweldig om te zien, Keshet, en wat fijn ook dat ze gewoon 'zo' aan het stappen mag, dat lijkt me zo enorm veel fijner als wanneer er allerlei aangepaste meuk moet komen.. Juist bij kinderen lijkt me dat lastig, omdat het zo lang duurt zulke spullen te vervaardigen, je loopt dan echt enorm achter de feiten aan volgens mij.. Nouja, gewoon geweldig *O* Ennuhm, had je mijn pm over het boekje nog gezien? :*

Tess en Sorbo, ik ga altijd stijl achterover van jullie geklets. Geweldig, en zo knap! Senna ook trouwens, ik vind dat echt zo leuk!

Fijn dat ze is gaan slapen Huups, zou het misschien met de zomertijd te maken kunnen hebben?

Hannah, hahaha, lekker met jezelf flirten in de spiegel O+ Lief!

Simmu, qua huilen krijg ik, als het goed hard gaat, ook serieus mijn hart in mijn keel van de stress, dat zei ik daarstraks nog tegen lief toen Stef een scène trapte tijdens het tanden poetsen.. Niks raars aan dat je daar niet tegen kunt volgens mij, ik denk dat dat redelijk normaal is :?

Ehm, ja, hiero gaat het goed :) Stef heeft zich enorm vermaakt bij opa en oma en we hebben vandaag zo'n zandschelp en vormpjes enzo voor in de tuin gekocht, zodat we zaterdag met die enorm mooie voorspelling de tuin in kunnen en dan kan hij lekker in de zandbak spelen O+ De zandbak vind hij echt vréselijk de bom, oma was vandeweek met hem naar de zandbak gegaan en hij wilde er niet meer uit, ze heeft hem uiteindelijk schoppend, slaand en krijsend mee naar huis moeten slepen (met de driewieler in haar andere hand) en toen ontsnapte hij nog halverwege en rende zo de zandbak weer in :D :')
En ook zo leuk, een tijdje terug las ik dat Innepin Willow mee had genomen in de supermarkt met zo'n klein karretje en dat dat zo leuk en schattig wa en dat dat zo goed ging.. Enfin, wij dachten vandaag "Goed plan, gaan we ook proberen!"
Dus Stef vond het gewéldig, zoefde zo met zijn karretje de supermarkt in, rende vervolgens vol gas zijn kar tegen de kar van iemand anders, holde weg, griste een broccoli uit een schap, slamdunkte dat in het voorbij rennen in zijn kar, holde door naar een volgend schap en begon vervolgens als een soort van Taz(manian Devil) willekeurige objecten uit rekken te trekken en deed een soort van wedstrijdje 'zo snel mogelijk zo veel mogelijk in mijn kar zien te mikken voordat mama en papa me tegenhouden' :D Niet bij te houden was hij, hahaha! Ik heb zó vreselijk gelachen, iedereen die eromheen stond lachte zich ook rot, het was zo'n droog gezicht _O- We hebben hem uiteindelijk maar ín dat minikarretje gezet, en de volgende keer gaat hij maar weer gewoon in het zitje van een grote :')

Nou, inderdaad zeg, Oeks! Het is de mond denk ik, en die vind ik juist altijd zo karakteristiek en mooi bij Wolf O+ Wat grappig :D
3!
pi_94827530
hmz. over prijzen. ik prijs ravi de hemel in als hij zelf naar beneden kom t vanuit staan (ja. soms doet hij dat wel }:| )

bij eten an sich daarentegen doe ik dat niet. och, het is denk ik net wat je stijl is. die's voor iedereen anders *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:07:24 #185
95408 Incantrix
pi_94827792
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef simmu het volgende:
hmz. over prijzen. ik prijs ravi de hemel in als hij zelf naar beneden kom t vanuit staan (ja. soms doet hij dat wel }:| )

bij eten an sich daarentegen doe ik dat niet. och, het is denk ik net wat je stijl is. die's voor iedereen anders *)
En hoe je kind is ook. Als ik Stef ook nog aan zou gaan moedigen ben ik bang dat hij helemáál niet meer stopt met vreten :Y)
3!
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:09:08 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94827895
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef Incantrix het volgende:

[..]

En hoe je kind is ook. Als ik Stef ook nog aan zou gaan moedigen ben ik bang dat hij helemáál niet meer stopt met vreten :Y)
Haha, dat zou hier ook zo het geval zijn.
Fabian kan best lang zonder eten, smorgens als we even in bed gaan gezinnen enzo.
Maar zodra we beneden komen, en hij in de trip trap zit, is het huis te klein als hij niet binnen 20 seconden een melkje en een boterhampje heeft.
pi_94827988
Over prijzen bij t eten, als Timo een hap neemt van iets waar hij eerst absoluut niet van wilde proeven dan prijs ik hem wel de hemel in, verder niet echt.. ik zeg wel tijdens het eten áls hij een keer eet dat hij fijn/goed/lekker aan het eten is.

Stef zn gezicht bij het hapje slushpuppy was erg mooi om te zien :D Timo moet niks van ijs hebben, hij wil het niet eens proberen..

Huup wat fijn dat ze is gaan slapen :)

Ohw en ja, de lijntjes van Emma! Echt geweldig goed Keshet! *O* en niet alleen voor de lijntjes trouwens, ook voor de stapjes en het zelf kunnen gaan zitten! *O*

Groofs wat heeft je zoon toch een geweldige bos haar O+
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:12:27 #188
95408 Incantrix
pi_94828112
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef amaranta het volgende:

[..]

Haha, dat zou hier ook zo het geval zijn.
Fabian kan best lang zonder eten, smorgens als we even in bed gaan gezinnen enzo.
Maar zodra we beneden komen, en hij in de trip trap zit, is het huis te klein als hij niet binnen 20 seconden een melkje en een boterhampje heeft.
Hahaha, heel bekend ja, dan is het *standje tiran áán* :')

Chan, dát doen wij wel inderdaad, als hij iets wil proeven dat hij eerder weigerde.
3!
pi_94828812
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Chan, dát doen wij wel inderdaad, als hij iets wil proeven dat hij eerder weigerde.
Kijk dan prijzen er toch meer mensen ;) Hier werd dus bijna alles geweigerd en vandaar dat het prijzen denk ik wel nut had. Hij is iig iets meer gaan proberen :) En zit soms nog echt te smullen ook :P
pi_94829262
Ha, dus jullie zien het ook, de gelijkenis? Ik vind he elke keer als ik die foto zie zo opvallend. :D

Haha, die Stef! _O- Geweldig!
Ik liet Ko vandaag los in de Blokker en hij ging braaf met een soort strijkbout-navulling zitten spelen, hij wilde niet meer weg bij het schap. 8)7

Chan, wat een mooie foto van jou en Timo zag ik in het meet-topic. O+ Hij wordt echt zo groot he?

Wij prijzen ook met proeven hoor.
Althans niet heel jubelend, maar als hij gewoon eet, dan prijs ik niet. Haha, bij elke hap brood prijzen past me niet, bij iets voor het eerst proeven terwijl je niet durft wel. :P
pi_94829490
Ehm muppies, ik schreef dat ik hem de hemel inprees ( :o ) voor elke hap die hij nam, maar iets minder letterlijk nemen mag best hoor. 8)7

Ik overdroof natuurlijk ook gewoon een beetje. :P
pi_94829652
Haha, Stef, ik heb het verhaal hardop voorgelezen aan Nils, Trix, net als dat verhaal van het keukenkastje. :D

Ik denk dat je met prijzen het signaal afgeeft dat goed eten iets bijzonders is en dat wil ik voorkomen, want juist dan kan ze er een punt van gaan maken. Maar ieder z'n ding natuurlijk. :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Ssserpente op 30-03-2011 21:43:27 ]
pi_94829717
Ik snap de redenering wel hoor Serpente.
pi_94829747
Oh, Groof, ik wilde alleen het verschil tussen prijzen voor goed eten en prijzen voor proeven duidelijk maken, al was het voor mezelf. daar zit wat mij betreft een verschil tussen.
Het ene doe ik wel, het andere niet.
  Moderator woensdag 30 maart 2011 @ 21:39:58 #195
5428 crew  miss_sly
pi_94829765
Ik zeg het wel eens achteraf als ze goed gegeten heeft. Iets van "Ik vind het fijn dat je zo goed gegeten hebt" ofzo. Maar tijdens het eten eigenlijk nooit, idd omdat het geen issue mag worden, positief noch negatief.
pi_94830034
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef Ssserpente het volgende:

Ik denk dat je met prijzen het signaal afgeeft dat goed eten iets bijzonders is en dat wil ik voorkomen, want juist dan kan ze er een punt van gaan maken. Maar ieder z'n ding natuurlijk. :)
Ben ik het mee eens, maar ik vind stimuleren om iets te proberen/ proeven iets anders dan prijzen bij goed eten. Hier werd het dus alleen gedaan om ervoor te zorgen dat hij uberhaupt maar iets ging proeven.
pi_94830144
Ohw ja, maar het eten bestaat hier ook vooral uit nooit willen eten en heel af en toe ineens toch iets proeven.. (behalve dan als er patat, pannenkoeken of pizza op het menu staan, dat schuift hij zo naar binnen :o wat heb ik verkeerd gedaan?? :P ) en als hij dat doet dan reageer ik daar dus op een positieve manier op.. maar zeker niet bij elke hap die er naar binnen gaat verder..

Oeke ja hij wordt groot ja, maar eigenlijk is hij nog maar heel klein, 82 cm maar en net aan 10 kilo.. mijn scharminkeltje O+
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:48:01 #198
95408 Incantrix
pi_94830301
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ehm muppies, ik schreef dat ik hem de hemel inprees ( :o ) voor elke hap die hij nam, maar iets minder letterlijk nemen mag best hoor. 8)7

Ik overdroof natuurlijk ook gewoon een beetje. :P
Ja maar, ik neem altijd alles heel letterlijk :@ Mijn broertje en ik, wij zijn daar echt naar in. Spreekwoorden gebruiken of 'figure way of speech' werkt bij ons nooit zo :')
3!
pi_94830350
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:45 schreef Chan het volgende:
Ohw ja, maar het eten bestaat hier ook vooral uit nooit willen eten en heel af en toe ineens toch iets proeven.. (behalve dan als er patat, pannenkoeken of pizza op het menu staan, dat schuift hij zo naar binnen :o wat heb ik verkeerd gedaan?? :P ) en als hij dat doet dan reageer ik daar dus op een positieve manier op.. maar zeker niet bij elke hap die er naar binnen gaat verder..
Ik neem aan dat je niet bedoelt dat je alleen positief reageert bij het naar binnen schuiven van patat, pannenkoeken en pizza toch? :D
pi_94830493
Ik vind het te ver doorgetrokken denk ik om helemaal geen reactie te (mogen) geven. Geen punt maken van het wel of niet eten sta zelfs niet helemaal achter. Mijn kinderen mogen best weten dat ik het fijn vind als ze goed eten. Dat ze daar 'groot en sterk van worden' :P en dat gevarieerd eten nou eenmaal gezond is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')