Hallo! Hoe is het hier?
Ik zie 2 enorm leuke foto's van R., hahaha, die ene in bad is geweldig

En lekker een ijsje eten, yum

Stef zegt dus sinds vorige week vol overgave "ijs..sje!' maar toen he hem een hapje slushpuppie leten proeven in ballorig trok hij een lelijk gezicht en later bij mijn schoonouders met een hapje roomijs idem. Nouja, het zal wel he? Ennuhm, ja, dat prijzen, ik heb er geen kaas van gegeten, ik zie er geloof ik ook niet zoveel kwaad in als het niet de standaard wordt, zeg maar. Zo lang je ervoor waakt dat het kind niet standaard bij elke hap een complete fanfare verwacht en anders boos wordt is het wel ok toch, me thinks?
Oeks, wat een goed idee om daar eens voor te kijken bij de biowinkel! Wie weet vind hij die wel lekker dan

En tjemig, wat enorm vervelend dat Ko'tje weer koorts heeft

Daar wordt je toch gestoord van? Dikke beterschaps-

hoor, bah! (Oh, en die foto met dat t-shirt zag ik vandeweek op de foon voorbij komen, wat een enórm lieve foto is dat!

)
Emma, meisje, wat ga je hard! Wat geweldig om te zien, Keshet, en wat fijn ook dat ze gewoon 'zo' aan het stappen mag, dat lijkt me zo enorm veel fijner als wanneer er allerlei aangepaste meuk moet komen.. Juist bij kinderen lijkt me dat lastig, omdat het zo lang duurt zulke spullen te vervaardigen, je loopt dan echt enorm achter de feiten aan volgens mij.. Nouja, gewoon geweldig

Ennuhm, had je mijn pm over het boekje nog gezien?

Tess en Sorbo, ik ga altijd stijl achterover van jullie geklets. Geweldig, en zo knap! Senna ook trouwens, ik vind dat echt zo leuk!
Fijn dat ze is gaan slapen Huups, zou het misschien met de zomertijd te maken kunnen hebben?
Hannah, hahaha, lekker met jezelf flirten in de spiegel

Lief!
Simmu, qua huilen krijg ik, als het goed hard gaat, ook serieus mijn hart in mijn keel van de stress, dat zei ik daarstraks nog tegen lief toen Stef een scène trapte tijdens het tanden poetsen.. Niks raars aan dat je daar niet tegen kunt volgens mij, ik denk dat dat redelijk normaal is

Ehm, ja, hiero gaat het goed

Stef heeft zich enorm vermaakt bij opa en oma en we hebben vandaag zo'n zandschelp en vormpjes enzo voor in de tuin gekocht, zodat we zaterdag met die enorm mooie voorspelling de tuin in kunnen en dan kan hij lekker in de zandbak spelen

De zandbak vind hij echt vréselijk de bom, oma was vandeweek met hem naar de zandbak gegaan en hij wilde er niet meer uit, ze heeft hem uiteindelijk schoppend, slaand en krijsend mee naar huis moeten slepen (met de driewieler in haar andere hand) en toen ontsnapte hij nog halverwege en rende zo de zandbak weer in
En ook zo leuk, een tijdje terug las ik dat Innepin Willow mee had genomen in de supermarkt met zo'n klein karretje en dat dat zo leuk en schattig wa en dat dat zo goed ging.. Enfin, wij dachten vandaag "Goed plan, gaan we ook proberen!"
Dus Stef vond het gewéldig, zoefde zo met zijn karretje de supermarkt in, rende vervolgens vol gas zijn kar tegen de kar van iemand anders, holde weg, griste een broccoli uit een schap, slamdunkte dat in het voorbij rennen in zijn kar, holde door naar een volgend schap en begon vervolgens als een soort van Taz(manian Devil) willekeurige objecten uit rekken te trekken en deed een soort van wedstrijdje 'zo snel mogelijk zo veel mogelijk in mijn kar zien te mikken voordat mama en papa me tegenhouden'

Niet bij te houden was hij, hahaha! Ik heb zó vreselijk gelachen, iedereen die eromheen stond lachte zich ook rot, het was zo'n droog gezicht

We hebben hem uiteindelijk maar ín dat minikarretje gezet, en de volgende keer gaat hij maar weer gewoon in het zitje van een grote

Nou, inderdaad zeg, Oeks! Het is de mond denk ik, en die vind ik juist altijd zo karakteristiek en mooi bij Wolf

Wat grappig