SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Geen tijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ola
Je award nog niet opgehaald zie ik?
Dat laatste kan je ook vragen aan Gijs_ Dat heb ik (en met mij nog een stuk of 4) ook gedaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen tijd.
Komt nog wel deze week. Dan moet ik hem ook nog aanpassen met mijn eigen avatar erin...
Ach hij zit al zo lang zonder dat ie nog wel even kan zonder.quote:Ik heb niet eens tijd om het logo voor The Hovv te maken...![]()
Zeg dan gewoon peiling oid ik las nu Dood leding... Echt waar hebt ie t over....quote:Edit: Oh, ik heb dat doodleding voor je ingevuld.
Goffer komt spuit 11 weer ff precies op tijd om de hoek zeilen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef The_Hives het volgende:
possie, je weet toch, denken is niet je sterkste kant
quote:
Vullen jullie ook ff de peiling in!quote:
man, tien minuten geleden al gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Vullen jullie ook ff de peiling in!
http://www.doodle.com/h3g2hxne83rceucensrd767b/admin#table
Ja dag! Hoog uit inm 5 minuten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
man, tien minuten geleden al gedaan
zag het in link vorig topic, enige wat ik daar gelezen hebquote:
nog geen idee. Werk sowieso elk weekend op zaterdag of zondag. Is nu te vroeg (ivm vakanties enzo) of ik dan moet werken en eerlijk gezegd ook of ik de afstand niet te ver vindquote:Wel jammer dat je niet kan.... Zaterdag geen optie voor je
je durft jezelf een echte man te noemenquote:of durf je geen echte mannen te ontmoeten?
Ik kan eigenlijk op dit moment helemaal niks zeggen over wanneer ik wel of niet kan...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
http://www.doodle.com/h3g2hxne83rceucensrd767b/admin#table
en wat als je nou geen principes hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk op dit moment helemaal niks zeggen over wanneer ik wel of niet kan...
Met een beetje geluk heb ik dan een vaste baan (voor het eerst) en anders moet ik in principe zaterdags werken...
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en wat als je nou geen principes hebt
de wereldreis is idd ook wel een goed puntquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het is ook dat ik dan het geld nog goed kan gebruiken
Dilemma's Dilemma's
Daarnaast is het voor mij ook niet naast de deur (Groningen)
Heel raar want ik had vlak voor jou post hier de site gerefreshed en toen stond je er nog niet bij. Vlak na koek zn post ineens wel!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zag het in link vorig topic, enige wat ik daar gelezen hebdaarna ingevuld en toen pas hier gelezen
Dr komen ook mensen uit t hoge noorden dus misschien kan je wel mee rijden.quote:nog geen idee. Werk sowieso elk weekend op zaterdag of zondag. Is nu te vroeg (ivm vakanties enzo) of ik dan moet werken en eerlijk gezegd ook of ik de afstand niet te ver vind
Ikke wel ja!quote:je durft jezelf een echte man te noemen
Werken doe je neem ik aan overdag? Dus dan kan je na je werk meteen hier heen komen en gezellie mee doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk op dit moment helemaal niks zeggen over wanneer ik wel of niet kan...
Met een beetje geluk heb ik dan een vaste baan (voor het eerst) en anders moet ik in principe zaterdags werken...
Moon komt ook uit Groningen dus misschien kunnen jullie samen wat regelen? Zo wil Gijs_ ook komen en die woont in Friesland.... Mischien dat Df ook kan dus is er echt wel te carpoolen vanuit het hoge noorden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het is ook dat ik dan het geld nog goed kan gebruiken
Dilemma's Dilemma's
Daarnaast is het voor mij ook niet naast de deur (Groningen)
Dan kom je in principe dus gewoon want je principes zitten je nl niet in de weg om langs te komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en wat als je nou geen principes hebt
Jij moet niet meuten want vanaf A'dam zit je zo in Pijnacker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de wereldreis is idd ook wel een goed punt
als het zo uit komtquote:
maar principieel gezien heeft iedereen principes, dus in principe kan je je principes niet negerenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kom je in principe dus gewoon want je principes zitten je nl niet in de weg om langs te komen.
[..]
ik woon niet in Amsterdamquote:Jij moet niet meuten want vanaf A'dam zit je zo in Pijnacker.Of je nou met de auto gaat of met de trein. Met de auto ben ik in 35 minuten op Schiphol dus veel langer moet jij er niet over doen.
Allemaal leuk maar je vroeg net zelf : "en wat als je nou geen principes hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar principieel gezien heeft iedereen principes, dus in principe kan je je principes niet negeren
Ow ik dacht dat jij net als Grumpey Amsterdammer was.quote:ik woon niet in Amsterdam :p had al ff op anwb.nl gegooid, want geen idee waar pijnacker lagwas een uur en 20 min met auto
dus in principe ga je er vanuit, dat als ik iemand vraag wat als je geen principes hebt? Ik zelf geen principes heb? In principe vind ik dat principieel gezien een conclusie die je wel erg principieel steltquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Allemaal leuk maar je vroeg zelf net : "Wat als je geen principes hebt."
Dus ga ik er van uit dat jij die niet hebt en kunnen je principes in principe niet in de weg zitten met de principes die je niet hebt.![]()
ik kom uit een plaats een kilometer of 40 boven Amsterdam. Heb daar wel gestudeerd en gewerkt maar woon er nietquote:Ow ik dacht dat jij net als Grumpey Amsterdammer was.Uit welke uithoek kom je dan?
daar oordelen wij wel overquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus in principe ga je er vanuit, dat als ik iemand vraag wat als je geen principes hebt? Ik zelf geen principes heb? In principe vind ik dat principieel gezien een conclusie die je wel erg principieel stelt
Oh je komt uit Den Helder!quote:ik kom uit een plaats een kilometer of 40 boven Amsterdam. Heb daar wel gestudeerd en gewerkt maar woon er niet
Gaat nou maar slapen vent!quote:
nee man , in Den Helder wil je niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik geef t op.
Ga maar lekker slapen dan ga ik t ook noen.
[..]
Oh je komt uit Den Helder!Mja das een uithoek waar niet veel mensen vandaan komen. Toch vind ik wel dat je zou moeten komen. Zo een meet komt niet zomaar weer. De vorige was alweer 2 jaar geleden.
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij als negert woont in een gehucht!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee man , in Den Helder wil je niet dood gevonden wordenlevend ook niet trouwens
ken je Medemblik en Enkhuizen? Daar tussenin
is goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat nou maar slapen vent!Dan gaat ik dat ook doen!
.
.
neuh, ik droom nooit over een forum-spammer in het hattrick topic, en ik verlogen mijn principes niet, dus zal ik er in principe niet wakker van liggenquote:.
Niet over mij en principes dromen nou he!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is goed
[..]
neuh, ik droom nooit over een forum-spammer in het hattrick topic, en ik verlogen mijn principes niet, dus zal ik er in principe niet wakker van liggen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij als negert woont in een gehucht!![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
, 10k inwoners
maar helpt het als ik zeg dat ik 7 jaar in Amsterdam geleefd (maar niet geslapen
) heb?
daar gaat mn nachtrustquote:
Zo, jij hebt lang geslapen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:56 schreef The_Hives het volgende:
dat wil ik wel, alleen train ik geen scoren
Had het nog niet eens gezienquote:
maniack misschien?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef MrMoon het volgende:
Is er iemand die George van Groningen (317980480) op scoren wil trainen?
Lol ik kom lopend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef DeHovenier het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die op die fiets naar de meet komt
Jij komt helemaal niet, jij bent er alquote:
Ik ben aangelogd....maar ik lees een paar minuten geleden op facebook (quote:
Je kan weer inloggen, maar niet via www.hattrick.org, maar rechtstreeks naar een server, maakt niet uit welke...quote:
Moet toch iedere keer naar de deur lopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Jij komt helemaal niet, jij bent er al
Zou bijna op m bieden om m 1 of 2 levels passen bij te trainen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef MrMoon het volgende:
Is er iemand die George van Groningen (317980480) op scoren wil trainen?
Ik wil niet veel zeggen, maar waarom geef je de admin link door?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb helemaal geen email gekregen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar waarom geef je de admin link door?
In de e-mail die je gekregen hebt, daar staat ook een link in voor de deelnemers, nu kan iedere gek alles aanpassen namelijk, en dat lijkt me niet de bedoeling.
Moet 'ie alleen wel even een 25-30k naar beneden bijstellen, de zakkenvuller. Overigens zou ik 'm daarna best even een poosje op spelhervatting voor Moon willen trainen. En als 'ie daarna zelf Scoren-training regelt wordt het al met al toch nog een erg leuk spitsjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou bijna op m bieden om m 1 of 2 levels passen bij te trainen.
De transferdeadlines zijn verlengd, en zullen verlengd blijven worden totdat de problemen met de transferengine opgelost zijn. Misschien is de deadline van jouw speler ook verlengd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Geweldig. Speler gemist door de downtime en het niet rechtstreeks kunnen inloggen via hattrick.org...
Ach ja.
ik zoek voor hem een scoren trainer.. dus geen passenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou bijna op m bieden om m 1 of 2 levels passen bij te trainen.
het is idd wel de bedoeling om over 1,5 a 2 seizoen zelf scoren te gaan trainen, maar dan moeten Simon en Simon eerst wonderbaarlijk verdedigen hebben..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Moet 'ie alleen wel even een 25-30k naar beneden bijstellen, de zakkenvuller. Overigens zou ik 'm daarna best even een poosje op spelhervatting voor Moon willen trainen. En als 'ie daarna zelf Scoren-training regelt wordt het al met al toch nog een erg leuk spitsje
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zoek voor hem een scoren trainer.. dus geen passen
2-3 leveltjes Passen door Possie en 1-1,5 seizoen Spelhervatting door ondergetekende? Lijkt me zo gek nog niet..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is idd wel de bedoeling om over 1,5 a 2 seizoen zelf scoren te gaan trainen, maar dan moeten Simon en Simon eerst wonderbaarlijk verdedigen hebben..
het idee en het aanbod zijn zeker niet verkeerd, maar dan heb ik een 19jarige speler met bijv. formidabel pas en spelhervatten en matig scoren.. beetje laag qua scoren..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
2-3 leveltjes Passen door Possie en 1-1,5 seizoen Spelhervatting door ondergetekende? Lijkt me zo gek nog niet..
ja, drie hele urenquote:
Vandaar dat t zo verrot traag is...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef NelisZ het volgende:
Hattrick
We are starting the transfer engine again. Thank you for your patience today. We still have some issues with servers but it shouldn't affect game play.
1-1,5 seizoen spelhervatting heb je een reusachtig/buitenaards spelhervatter, lijkt me niet verkeerd voor je familieteamquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het idee en het aanbod zijn zeker niet verkeerd, maar dan heb ik een 19jarige speler met bijv. formidabel pas en spelhervatten en matig scoren.. beetje laag qua scoren..
Edit: ach ik moet ook niet zeiken, ik heb toch geen plek voor em en dan heb ik iig tegen die tijd een trainee. Train em maar jongens
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het idee en het aanbod zijn zeker niet verkeerd, maar dan heb ik een 19jarige speler met bijv. formidabel pas en spelhervatten en matig scoren.. beetje laag qua scoren..
Edit: ach ik moet ook niet zeiken, ik heb toch geen plek voor em en dan heb ik iig tegen die tijd een trainee. Train em maar jongens
Ik koop m ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
1-1,5 seizoen spelhervatting heb je een reusachtig/buitenaards spelhervatter, lijkt me niet verkeerd voor je familieteam
@ Possie: pik jij 'm op? Dan neem ik 'm na 2 of 3 pops wel van je over (als ik dan uit de beker lig)
Ik zou 'm op dit moment sowieso nog niet gekocht hebben, dus zoveel scheelt dat nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik koop m ja.
Scheelt jou een 25 a 30k te dure aankoop.
Geen zin om moeilijk te gaan doen voor die paar 1000.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik zou 'm op dit moment sowieso nog niet gekocht hebben, dus zoveel scheelt dat niet
Misschien die deadline gewoon laten verlopen trouwens en per HT-mail een bod van 40k doen? Verdient 'ie er ook nog genoeg op en scheelt toch weer een paar euri
Berekenen we tzt wel door aan Moontjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen zin om moeilijk te gaan doen voor die paar 1000.
Idd. Ik eerst aan jou en jij aan Moon.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Berekenen we tzt wel door aan Moontje
of niet zo vaak in weekend werken zodat ik weet wat voor dag het isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien iets langer slapen vannacht!
Regelmaat helpt idd ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
of niet zo vaak in weekend werken zodat ik weet wat voor dag het is
quote:Transfers
Gestopt
We werken eraan
Ik moet spelers kopen en verkopen maar als ze steeds lopen te kutten bij hattrick schiet dat niet echt op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef PeeJie_ het volgende:
Niks te doen zekers ?Ik ben een weekje op vakantie dus ben zowiezo weinig aanwezig. Sta inmiddels wel gedeeld 1e met 4 anderen in mijn competitie
Oftewel 3de plek. Maar daar gaat zondag verandering in komen
misschien kun je dan beter deze kopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zie net dat zn deadline donderdag pas is. Nou moet ik alsnog een speler hebben voor morgen..... Ik koop straks een trainie die ik ga trainen voor die oud div genoot die Camiel vd Bosch gaat trainen voor mij. Maar dan heb ik nog 1 trainie nodig of ik mis 1 plek training.....
Nou maar hopen dat ik een traid op de kop kan tikken voor niet al te veel.
Ik heb net mn skilltraid gekocht voor 2k.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien kun je dan beter deze kopen![]()
Leopold van Groningen (317858221)
Loopt morgenochtend 11 uur af, zelfde stats op passen en scoren. Koop ik George
Vind zn stats eigenlijk wat laag maa aan 1k kan je je geen buil vallen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:45 schreef roysonny123 het volgende:
Pff lucky persoon ben ik ook. Ik heb 1 speler weten binnen te halen tussen alle transferproblemen door
Maxime Nouvel (282974105)
France 28 jaar en 86 dagen, volgende verjaardag: 24-04-2011
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: SVU Ulicoten (sinds 29-03-2011)
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 564 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: waardeloos
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: redelijk
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
1k voor betaaldleuk spelertje dacht ik voor mijn team (VIII)
Hmm nee voor een vleugelspeler in de VIII is het meer dan genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind zn stats eigenlijk wat laag maa aan 1k kan je je geen buil vallen!
geen probleem.. ik welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb net mn skilltraid gekocht voor 2k.
Edit : Daarbij kan ik morgen om 11u niet online zijn.
Ik zou het niet weten. Nu maar hopen dat hij niet zakt maandag....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:48 schreef roysonny123 het volgende:
[..]
Hmm nee voor een vleugelspeler in de VIII is het meer dan genoeg denk ik.
Ik gok dat hij ongeveer 3, 3.5 sterren haalt? Voor 1k is het niet slecht, maar er zaten bij mij in m'n startteam spelers die meer haalden. Bovendien is hij oudquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:45 schreef roysonny123 het volgende:
Pff lucky persoon ben ik ook. Ik heb 1 speler weten binnen te halen tussen alle transferproblemen door
Maxime Nouvel (282974105)
France 28 jaar en 86 dagen, volgende verjaardag: 24-04-2011
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: SVU Ulicoten (sinds 29-03-2011)
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 564 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: redelijk
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
1k voor betaaldleuk spelertje dacht ik voor mijn team (VIII)
Ja 3 a 3,5 sterren idd. Nou mijn huidige vleugel haalt amper 2 sterren dus alles beter dan dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik gok dat hij ongeveer 3, 3.5 sterren haalt? Voor 1k is het niet slecht, maar er zaten bij mij in m'n startteam spelers die meer haalden. Bovendien is hij oud
zit nou iedereen mijn nieuwe aanwinst helemaal af te krakenquote:7. Jochum Wielaard
29 jaar en 27 dagen, TSI = 240
matig in vorm, conditie redelijk
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Verdedigen: matig
Positiespel: zwak
Vleugelspel: matig
Passen: slecht
Scoren: zwak
Spelhervatting: rampzalig
Die oude is ook eigenlijk een WBquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:59 schreef roysonny123 het volgende:
[..]
Ja 3 a 3,5 sterren idd. Nou mijn huidige vleugel haalt amper 2 sterren dus alles beter dan dat.
Mijn oude vleugel:
[..]
zit nou iedereen mijn nieuwe aanwinst helemaal af te kraken
Uhu ik train scoren. Al mijn trainees zitten op dit moment nog op scoren 'redelijk.'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Die oude is ook eigenlijk een WB
Maar je trainde scoren toch? Op welk niveau zitten je trainees, hebben ze nog andere bijskills?
quote:9. Rotem Avivi (A)
17 jaar en 45 dagen, TSI = 700
redelijk in vorm, conditie matig [Onvoorspelbaar]
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 6/20 redelijk
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:10. Uge Balodis Matesanz (A)
17 jaar en 70 dagen, TSI = 600
goed in vorm, conditie redelijk [Technisch]
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 5/20 matig
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:11. Aurélien Renaut (A)
18 jaar en 84 dagen, TSI = 540
goed in vorm, conditie matig [Onvoorspelbaar]
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Verdedigen: 4/20 zwak
Passen: 4/20 zwak
Spelhervatting: 4/20 zwak
quote:Daniel Cardaveras
17 jaar en 72 dagen, TSI = 860
goed in vorm, conditie matig [Snel]
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Verdedigen: 6/20 redelijk
Passen: 4/20 zwak
Spelhervatting: 4/20 zwak
quote:Matteo Accietto
17 jaar en 11 dagen, TSI = 230
redelijk in vorm, conditie matig
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 3/20 slecht
Dat zijn ze alle 6quote:Silvan Mendl
17 jaar en 12 dagen, TSI = 600
redelijk in vorm, conditie matig
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 5/20 matig
Spelhervatting: 3/20 slecht
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef roysonny123 het volgende:
[..]
Uhu ik train scoren. Al mijn trainees zitten op dit moment nog op scoren 'redelijk.'
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat zijn ze alle 6Hup Trainees Hup
Ik dacht precies t zelfde!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Ik vind die Aurélien Renaut wel een beetje matig in vergelijking met de anderen. Hij heeft geen bijskill en hij is ook al 18.
Ben je bang dat die divisie genoot hem anders laat gaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
Ik net trouwens voor mn oud div genoot Camiel van den Bosch op de tl gezet. Bied er 1 of andere Belg op.Ik hoop dat dat geen bidwar gaat worden.....
Ok dat zal ik doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht precies t zelfde!
@roysonny123 die zou ik verkopen als hij goed is en vervangen voor een 17jarige met zo min mogelijk dagen.
Dan koop ik m zelf wel (voor de 3e keer op rij) maar ik wil niet dat hij veel teveel voor m moet uitgeven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:15 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ben je bang dat die divisie genoot hem anders laat gaan?
vervangen door Georgequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht precies t zelfde!
@roysonny123 die zou ik verkopen als hij goed is en vervangen voor een 17jarige met zo min mogelijk dagen.
* IPeePie fluistert aan roysonny123 dat hij wel moet bedingen dat hij 150% van de TV krijgt als hij 'm verkoopt, dat doet ie vast welquote:
min trainees zijn 20/21 ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Ik vind die Aurélien Renaut wel een beetje matig in vergelijking met de anderen. Hij heeft geen bijskill en hij is ook al 18.
Ik was eerder!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan nog steeds redelijk op de trainskill?
eh ff checkenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man jij kan vanaf je bank die slurf toch wel in de wc hangen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Volgensmij duren deze berichten langer dan het pissen zelf
kan wel, maar het gordijn is nog open, en wil de buurman niet jaloers makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man jij kan vanaf je bank die slurf toch wel in de wc hangen!
Ja en wat hebben ze qua mainstat inm?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:33 schreef The_Hives het volgende:
ze zijn 25 inmiddels
sommige geen bijstats andere redelijk assen, matig passen, eigenlijk geen bijstats dus
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan wel, maar het gordijn is nog open, en wil de buurman niet jaloers maken
wereldklasse en wonderbaarlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en wat hebben ze qua mainstat inm?
zo kijk ik naar hemquote:
Ik zeg verkopen!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als boer met een sigaar in zn mond?
dat was in mijn tijd nog nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vanaf hun 26e kunnen ze gaan terug zakken dus zijn ze minder interessant voor andere managers.
quote:
Nee maar inm al wel ff hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat was in mijn tijd nog niet
/ opa spreekt
bedankt trouwens voor je mailtje vandaagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Nee maar inm al wel ff hoor.Zelfs deze bejaarde wist dat.
* Possie wijst naar zichzelf.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bedankt trouwens voor je mailtje vandaag![]()
Er stond in dat je het zelf gebruikt en dat het super werkt, maar ik heb het niet nodig. Wel balen voor je dat je uit ervaring spreekt
misschien dat iemand anders wel je viagra kan gebruiken
Tevens mag die commentator ook een rotschop krijgen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef The_Hives het volgende:
kunnen ze er beter een luie neger in zetten
maar da's logisch. Er mogen wel meer mensen in het wereldje een rotschop krijgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tevens mag die commentator ook een rotschop krijgen..
de pot zelf of ook het Nederlands elftal an sich?quote:
De wedstrijd, ik kijk altijd neutraal naar alle wedstrijdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de pot zelf of ook het Nederlands elftal an sich?
ja pos, een neger kan ook Duits spreken![]()
ik ook. Als Ajax/Nederland maar wintquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
De wedstrijd, ik kijk altijd neutraal naar alle wedstrijden
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de pot zelf of ook het Nederlands elftal an sich?
ja pos, een neger kan ook Duits spreken![]()
Wel leuk zo!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef Flappekz het volgende:
Lijkt wel of ik naar een wedstrijd van mn jeugd zit te kijken, qua uitslagen...
alleen het salaris wat je nu ziet is wat hogerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef Flappekz het volgende:
Lijkt wel of ik naar een wedstrijd van mn jeugd zit te kijken, qua uitslagen...
Ich als weißer Mann wäre nicht so gut gemacht!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik als blanke anders niet dus petje af!
Die van mij verdienen anders ook ¤234 928 per week..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alleen het salaris wat je nu ziet is wat hoger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Zal best. Kan je toch niet volgen als je mofs gaat praten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ich als weißer Mann wäre nicht so gut gemacht!
Was auch immer. Können Sie sich noch nicht folgen, wenn Sie anfangen zu sprechen MOFsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal best. Kan je toch niet volgen als je mofs gaat praten.
Denk je dat ik van jou dat wel leren kan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Was auch immer. Können Sie sich noch nicht folgen, wenn Sie anfangen zu sprechen MOFs
leraar Haives vertaald jouw worden in het Duits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je dat ik van jou dat wel leren kan?Ik lag altijd te slapen tijdens de Duitse les en toen ik t kon laten vallen heb ik dat ook meteen gedaan. Wat een pokke taal is dat zeg!
Ik kreeg vandaag gewoon een baan aangeboden in Duitsland!Heb toch heel lang moeten twijfelen....
Ik heb ook Duits laten vallen op de middelbare school...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daarvoor wel Frans gedaan...
Frans heb ik ook zsm laten vallen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb ook Duits laten vallen op de middelbare school...
Maar daarvoor wel Frans gedaan...
Später!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef The_Hives het volgende:
dan sage ik jehtst: Auf wiedersehen, au revoir, bye bye, a bientot, tschus, arrividecci, of ook wel: Later!!
Ik was naast Engels en Nederlands, verplicht om een 3e taal te doen voor mijn eindexamen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Frans heb ik ook zsm laten vallen.
Engels kan ik ook wel aardig spreken. Al moet ik wel weer even in komen als ik t een tijd niet gesproken heb. Laatst in Disney zei een Engelsman nog dat ik t beter spreek dan de meeste Engelsen. Das toch leuk om te horen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef The_Hives het volgende:
frans en duits ook meteen laten vallen. Achteraf gezien had ik wel wat meer talenkennis willen hebben (al kan ik me redden). Engels nooit wat voor hoeven doen, maar dat is ook helemaal een simpele taal.
Stuk beter dan rijtjes als an, auf, neben, hinter, uber, unter enzovoort (die naamvallen) te leren.
Ah ik gelukkig niet!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik was naast Engels en Nederlands, verplicht om een 3e taal te doen voor mijn eindexamen...
Laters!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef The_Hives het volgende:
dan sage ik jehtst: Auf wiedersehen, au revoir, bye bye, a bientot, tschus, arrividecci, of ook wel: Later!!
Dankzij de Tweede Fase...quote:
Ja in 1998 had ik al 4 jaar mn diploma!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dankzij de Tweede Fase...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_fase
Toen ze die in 1998 invoerde, zat ik in het schooljaar dat als eerste het eindexamen volgens die methode moest doen.
Met Natuur en Techniek. De vakken waarin ik eindexamen heb gedaan vind je hier (klopt niet helemaal, maar wel voor 90%):
http://nl.wikipedia.org/wiki/Profiel_natuur_en_techniek
Wees maar blij. Het was niet leuk. De scholen zelf wisten niet hoe ze er mee om moesten gaan, de leerlingen daardoor ook niet... Maar het is gelukkig goed gekomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja in 1998 had ik al 4 jaar mn diploma!
Ik zie dat dat ook all1 was voor Havo en Vwo. Ik heb staats examen Mavo D gedaan in 94. Was dus sowieso niet op mij van toepassing.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wees maar blij. Het was niet leuk. De scholen zelf wisten niet hoe ze er mee om moesten gaan, de leerlingen daardoor ook niet... Maar het is gelukkig goed gekomen.
quote:Opzet tot schooljaar 1999-2000
Mavo oude stijl had de volgende vakken:
Nederlands (verplicht vak)
Engels (gewenst vak, niet verplicht)
Duits (keuzevak)
Frans (keuzevak)
Economie (keuzevak)
Wiskunde (keuzevak)
Natuurkunde (keuzevak)
Scheikunde (keuzevak)
Biologie (keuzevak)
Geschiedenis (keuzevak)
Aardrijkskunde (keuzevak)
Tijdens het examenjaar deden de kandidaten naast de periodieke schoolonderzoeken het landelijke Centraal Examen, waarbij ze konden kiezen uit de moeilijkheidsniveaus C of D. Niveau D was hierbij het hoogste. Leerlingen konden met een mavo-diploma met alle vakken op niveau D doorstromen naar de vierde klas van de havo. Om met een mavo-diploma toegelaten te worden tot technische of natuurwetenschappelijke mbo-opleidingen was het ook verplicht de meeste vakken (en dan vooral de exacte vakken) op D niveau behaald te hebben. Iemand die voor één van vakken op niveau D een slecht cijfer behaalde, kon alsnog herexamen doen op C niveau (omgekeerd was ook mogelijk, eerst het vakexamen halen op niveau C om dan herexamen te doen op het hogere niveau D).
zelfde hier... ook N&T gedaan, maar was niet echt gemotiveerd door vakken als ckv die me dan ook de das om deden..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dankzij de Tweede Fase...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_fase
Toen ze die in 1998 invoerde, zat ik in het schooljaar dat als eerste het eindexamen volgens die methode moest doen.
Met Natuur en Techniek. De vakken waarin ik eindexamen heb gedaan vind je hier (klopt niet helemaal, maar wel voor 90%):
http://nl.wikipedia.org/wiki/Profiel_natuur_en_techniek
is dat zo van die beta mensen? niemand uit mn klas speelde het terwijl vrienden die economische studies deden het wel speelden... dus mijn ervaring is juist andersomquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:07 schreef IPeePie het volgende:
Ik merk dat veel mensen die HT spelen, wat meer beta-mensen zijn. Vreemd, ik doe E&M
Dat is wel mijn ervaring op HT in ieder geval. Maar dat kan ook een vertekend beeld zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is dat zo van die beta mensen? niemand uit mn klas speelde het terwijl vrienden die economische studies deden het wel speelden... dus mijn ervaring is juist andersom
quote:
Geef es hier die bestandjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:34 schreef Drassss het volgende:
Niet haten
Ik maak niet voor niets allemaal excel bestandjes met cijfertjes etc over Hattrick
Je zal wel zoete dromen dromen met zo'n slaapverwekkende debat op de achtergrondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:40 schreef Drassss het volgende:
Kom ik morgen op terug.. ik ga in men nest nu het debat nog even aanhoren en pitten!
Ik heb mijn opstelling nog niet gemaaktquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:01 schreef IPeePie het volgende:
Bij sommige mensen is de opstelling van de bekerwedstrijd veranderd. Ik zou zeggen, check het even
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb mijn opstelling nog niet gemaakt [ afbeelding ]
Ik ga denk ik PIC-cen en counteren. TS=kalm en zelfvertrouwen sterk, dus er is nog geen nood aan de man.
Als ik jou was zou ik er nog een nachtje over slapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ik denk niet dat ik ga PICcen, ik kan dat altijd as zondag nog doen want dan speel ik ook uit tegen een team met iets betere stats.
Dat doe ik ook. Maar dan vind ik economie echt niet de gekste. Wiskunde daarentegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:34 schreef Drassss het volgende:
Niet haten
Ik maak niet voor niets allemaal excel bestandjes met cijfertjes etc over Hattrick
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja in 1998 had ik al 4 jaar mn diploma!
hier ook tijdens economie studie begonnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is dat zo van die beta mensen? niemand uit mn klas speelde het terwijl vrienden die economische studies deden het wel speelden... dus mijn ervaring is juist andersom
hier niet veranderdquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:01 schreef IPeePie het volgende:
Bij sommige mensen is de opstelling van de bekerwedstrijd veranderd. Ik zou zeggen, check het even
ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mss kan ik de wedstrijd LIVE volgen
Chapeau!quote:
Tja de afweging.. Een extra +/-100k of training en dan moet je ook nog even winnen wil je die 100k vangenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:00 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm, ik zit nog te twijfelen wat ik vanavond zal doen... om echt kans te maken zal ik een verdediging training van mijn keeper moeten skippen...
Inderdaad... ik neig er daarom ook gewoon maar mijn keeper in de verdediging te zetten. Die training levert uiteindelijk ook wat op natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja de afweging.. Een extra +/-100k of training en dan moet je ook nog even winnen wil je die 100k vangen
Daarom.. enja een rondje verder in de beker is leuk, maar zegt eigenlijk niks. Hooguit de pic mogelijkheid. Heb je die nodig voor in de competitie bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Inderdaad... ik neig er daarom ook gewoon maar mijn keeper in de verdediging te zetten. Die training levert uiteindelijk ook wat op natuurlijk.
Mja, ik PIC eigenlijk standaard met counterquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom.. enja een rondje verder in de beker is leuk, maar zegt eigenlijk niks. Hooguit de pic mogelijkheid. Heb je die nodig voor in de competitie bijvoorbeeld?
Possie gewoon.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:10 schreef Drassss het volgende:
Ronde 3
1. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd PSV-Twente (1/2/3)?
2. Cruijf is vanavond aan de macht bij Ajax?
3. Ferrer is maandag niet meer de trainer van Vitesse?
4. Hoeveel goals vallen er in de 1e Divisie deze speelronde?
5. Scoort Robben zaterdag tegen Bor. MGladbach?
6. Luis Suarez weet het net te vinden zaterdag tegen West Bromwich A.?
7. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd AC Milan Inter (1/2/3)?
8. Bij de wedstrijd AS Roma-Juventus valt een rode kaart?
9. Willem II pakt weer eens punten tegen Roda?
10. Ajax houdt de 0 tegen Heracles as zondag?
PS: Wie wel deze invullen?
Is het ook een idee om dit gewoon in het awards topic door te zetten of zo? Ik denk dat veel mensen dit zo missen, gezien ook de lage inzendingen. Ik heb ze de eerste en tweede ronde ook gemist.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:10 schreef Drassss het volgende:
Ronde 3
1. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd PSV-Twente (1/2/3)?
2. Cruijf is vanavond aan de macht bij Ajax?
3. Ferrer is maandag niet meer de trainer van Vitesse?
4. Hoeveel goals vallen er in de 1e Divisie deze speelronde?
5. Scoort Robben zaterdag tegen Bor. MGladbach?
6. Luis Suarez weet het net te vinden zaterdag tegen West Bromwich A.?
7. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd AC Milan Inter (1/2/3)?
8. Bij de wedstrijd AS Roma-Juventus valt een rode kaart?
9. Willem II pakt weer eens punten tegen Roda?
10. Ajax houdt de 0 tegen Heracles as zondag?
Primaquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Is het ook een idee om dit gewoon in het awards topic door te zetten of zo? Ik denk dat veel mensen dit zo missen, gezien ook de lage inzendingen. Ik heb ze de eerste en tweede ronde ook gemist.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
PrimaIk ga daar even verder met posten!
Aangezien het voor de awards van volgend seizoen zijn, zou je een nieuw topic moeten aanmaken alvast.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:16 schreef Drassss het volgende:
True true en zo blijft het awards topic ook een beetje in leven.
Mhaw ik spam het seizoen 33 nog even vol en dan maken we over 14 weken gewoon een nieuwe aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Aangezien het voor de awards van volgend seizoen zijn, zou je een nieuw topic moeten aanmaken alvast.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:10 schreef Drassss het volgende:
Ronde 3
1. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd PSV-Twente (1/2/3)? 3
2. Cruijf is vanavond aan de macht bij Ajax? nee, helaas, niet dat ik Johan zo hoog heb zitten, maar de directie zo laag
3. Ferrer is maandag niet meer de trainer van Vitesse? wel
4. Hoeveel goals vallen er in de 1e Divisie deze speelronde? 23
5. Scoort Robben zaterdag tegen Bor. MGladbach?als hij speelt 2x , anders 0
6. Luis Suarez weet het net te vinden zaterdag tegen West Bromwich A.?nee
7. Wat is de toto uitslag van de wedstrijd AC Milan Inter (1/2/3)?1-2
8. Bij de wedstrijd AS Roma-Juventus valt een rode kaart?2 keer zelfs
9. Willem II pakt weer eens punten tegen Roda? punt of punten? in ieder geval 1
10. Ajax houdt de 0 tegen Heracles as zondag?dat lijkt me logisch![]()
Ach weer een van Groningen voor jou en een blije manager, niks mis mee!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef MrMoon het volgende:
bah, heb me weer veel te veel laten meeslepen.. en dus veel te veel betaald..
edit: en ook nog een ts-hit, ben weer goed bezig.. tijd om mn bed maar weer in te kruipen..
Och als je die gast genoeg training geeft maak je daar een prima winst op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef MrMoon het volgende:
bah, heb me weer veel te veel laten meeslepen.. en dus veel te veel betaald..
edit: en ook nog een ts-hit, ben weer goed bezig.. tijd om mn bed maar weer in te kruipen..
Jep grote problemen daaro. Ze zijn er al een aantal dagen mee bezig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Gijs_ het volgende:
Ook bij iemand bekend wat er met alltid is?
geen idee.. ik vroeg het me ook al af..quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Gijs_ het volgende:
Ook bij iemand bekend wat er met alltid is?
Hattrick gister ook al ouderwets lang offline... ze hadden het de afgelopen seizoenen goed op orde, maar ze vallen weer even terug in wat ooit bij het 'hattrick-gevoel' hoordequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep grote problemen daaro. Ze zijn er al een aantal dagen mee bezig.
Ja het doet me goed dat het niet altijd vlekkeloos loopt. Dat hoort bij Hattrick en heeft zo zijn charmequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hattrick gister ook al ouderwets lang offline... ze hadden het de afgelopen seizoenen goed op orde, maar ze vallen weer even terug wat ooit bij het 'hattrick-gevoel' hoorde
Ja, dat is het sterrenspel geworden op dit moment.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:56 schreef Gijs_ het volgende:
Was er trouwens nou ook iemand die gezegd had de teauteau op zich te willen nemen? Zoiets kan ik me herinneren...
Aah oke! Ik zal volgende week na mijn tentamens eens kijken of ik even een scriptje kan fabriceren om een teauteau' tje op te zettenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, dat is het sterrenspel geworden op dit moment.
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel meer een 0-9 je zelfvertrouwen beīnvloed dan bijvoorbeeld een 1-4...quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:03 schreef MrMoon het volgende:
hmmz.. ik ben vanmiddag vrij kansloos in de beker.. ik speel sowieso met mn trainees in de verdediging.. wat is wijsheid.. verder a-team spelers opstellen om niet tegen een enorme nederlaag op te lopen of een volledig b-team opstellen met kans op een 0 - 9?..
zo kun je mn vraag idd ook samenvatten..quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel meer een 0-9 je zelfvertrouwen beīnvloed dan bijvoorbeeld een 1-4...
Ik werd in de beker afgeslacht met iets rond de 0-9, en m'n ZV ging naar 1. Met 4 psychologen stond hij weer op 4 na de update. De schade zal dus niet enorm zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo kun je mn vraag idd ook samenvatten..
hmmz.. dat valt idd wel mee.. en wat deed het met je fans?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:16 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik werd in de beker afgeslacht met iets rond de 0-9, en m'n ZV ging naar 1. Met 4 psychologen stond hij weer op 4 na de update. De schade zal dus niet enorm zijn.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:34 schreef The_Hives het volgende:
zie net dat ik tegen een V-er moet vanavond. Eitje
quote:was that sarcasm?
ik hoop dat het bij mijn bekerwedstrijd van volgende week mooi weer is. Heb wel zin in een vol stadionquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet een V-er inderdaad een makkie zijn.
Die gingen naar 4. Zondag heb ik 0-7 gewonnen, en nu staan ze weer op 6. Dat is dus wel redelijk vervelend. Bovendien verwachtten ze bij mij (1), ik neem aan dat ze van jou meer verwachten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. dat valt idd wel mee.. en wat deed het met je fans?
de fanverwachting voor vanmiddag is:quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Die gingen naar 4. Zondag heb ik 0-7 gewonnen, en nu staan ze weer op 6. Dat is dus wel redelijk vervelend. Bovendien verwachtten ze bij mij (1), ik neem aan dat ze van jou meer verwachten?
dat is alleen dikke bullshit, want ik kan met mn huidige team niet winnen van mn tegenstander.. op geen enkele wijze..quote:zij zijn licht in het voordeel
Vervelendquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de fanverwachting voor vanmiddag is:
[..]
dat is alleen dikke bullshit, want ik kan met mn huidige team niet winnen van mn tegenstander.. op geen enkele wijze..
quote:Miklķs Ery (CV) (223562159)
24 jaar en 93 dagen, volgende verjaardag: 18-04-2011
Hungary
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Delft
(sinds 12-12-2010 (2/44), 15w 3d)
Total Skill Index (TSI): 38 550
Loon: 18 684 ¤ (15 570 ¤) /week inclusief 20% bonus
298 944 ¤/ seizoen
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 13/20 wereldklasse
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 7/20 goed
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
dat vrees ik ook ja..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Vervelend
Dan zullen je fans waarschijnlijk redelijk boos worden als je er met 0-9 af gaat
haal je em dan ook jonger of van dezelfde leeftijd met gelijkwaardige stats?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zat te denken; kan ik deze speler niet verkopen en daarvoor in de plaats eentje halen met [koppen]?
[..]
Dezelfde leeftijd met gelijkwaardige stats. Mss dat ik iemand kan vinden die wat goedkoper in loon isquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haal je em dan ook jonger of van dezelfde leeftijd met gelijkwaardige stats?
ik weet niet wat anderen hier over denken.. maar ik vind het zonde als je een gelijkwaardig iemand er voor terughaalt enkel omdat die [koppen] heeft als spec..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dezelfde leeftijd met gelijkwaardige stats. Mss dat ik iemand kan vinden die wat goedkoper in loon is
Als ik hem verkoop zal ik er geen verlies op lijden.
Eens. Het lijkt me dat je dan netto best wat verlies lijdt, voor een niet al te grote verbetering.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik weet niet wat anderen hier over denken.. maar ik vind het zonde als je een gelijkwaardig iemand er voor terughaalt enkel omdat die [koppen] heeft als spec..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef IPeePie het volgende:
Trouwens, ik heb een debat over een uurtje.
Stelling: Menselijke vruchtbaarheid moet ingrijpend gereguleerd worden door de staat
Iemand nog goede argumenten?
Voor of tegen zijn allebei goed.
dan kan tuig zich niet meer voortplantenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Toch wel moeilijk voor-argumenten te bedenken
Ja, dat is het eerste waar je aan denkt inderdaad. Maar wie bepaalt dat? Wat is tuig? En wat doet deze maatregel met de psyche van het tuig? Ik bedoel, het levensdoel van een mens is toch zich voortplanten, en wat als hem dat onmogelijk wordt gemaakt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan kan tuig zich niet meer voortplanten
de overheid natuurlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:36 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, dat is het eerste waar je aan denkt inderdaad. Maar wie bepaalt dat?
mensen die zich niet gedragen naar de normen en waarden die in de samenleving getolereerd wordenquote:Wat is tuig?
heeft het tuig geen levensdoel en sterft het langzaam maar zeker uit.. precies wat je met die maatregel wilt bereikenquote:En wat doet deze maatregel met de psyche van het tuig? Ik bedoel, het levensdoel van een mens is toch zich voortplanten, en wat als hem dat onmogelijk wordt gemaakt?
hier geef je het antwoord zelf alquote:En is het nageslacht van tuig per se ook tuig? Er zijn genoeg mensen die geloven in nurture in plaats van nature, en dat mensen gevormd worden door hun opvoeding, niet door hun erfelijke eigenschappen.
Zitten we in China of wat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef IPeePie het volgende:
Stelling: Menselijke vruchtbaarheid moet ingrijpend gereguleerd worden door de staat
Er zijn inderdaad maar weinig voor te bedenken...quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef IPeePie het volgende:
Nee. Dat is desastreus...quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef Drassss het volgende:
Max zetten op de wereldbevolking is toch helemaal niet verkeerd? Dat is een prima voor.. van daaruit kan je het economisch gaan bekijken, ook qua voedsel/grondstoffen etc etc.
Ja, overbevolking kan een voorargument zijn. Alleen ontkracht je dat in ons landje aardig met de huidige ontgroening / vergrijzing. Een babyboom zou niet eens verkeerd zijn nuquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef Drassss het volgende:
Max zetten op de wereldbevolking is toch helemaal niet verkeerd? Dat is een prima voor.. van daaruit kan je het economisch gaan bekijken, ook qua voedsel/grondstoffen etc etc.
Ah, de overheid. En wat als er eens een gek langskomt? Dan zijn de middelen meteen aanwezig om een compleet ras uit te roeien, en dat lijkt me ongewenst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de overheid natuurlijk
[..]
mensen die zich niet gedragen naar de normen en waarden die in de samenleving getolereerd worden
[..]
heeft het tuig geen levensdoel en sterft het langzaam maar zeker uit.. precies wat je met die maatregel wilt bereiken
[..]
hier geef je het antwoord zelf al
Inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef Drassss het volgende:
Dan schuif je het probleem alleen maar voor je uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, overbevolking kan een voorargument zijn. Alleen ontkracht je dat in ons landje aardig met de huidige ontgroening / vergrijzing. Een babyboom zou niet eens verkeerd zijn nu
Ho, ik zeg niet dat ik voor ben of tegen. Ik noemde alleen een punt van waaruit je weer kan werkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Dat is desastreus...
Of snappen je niet dat de jeugd voor het inkomen van later moet zorgen. Dat is momenteel ook het grote probleem. Doordat de bevolking ouder wordt moet er meer worden uitgekeerd aan pensioenen en dergelijke. Maar er komt steeds minder geld binnen via de werkende bevolking omdat deze afneemt.
Je moet iets 2 uur voor de bekerwedstrijdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef IPeePie het volgende:
Och wat leuk, ik heb een discussie gesparked op het fok forum
Spelers kopen toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet iets 2 uur voor de bekerwedstrijden
Ze hebben ook fora op FOK! waar je wat meer mensen bereikt, buiten een stel idioten die een online voetbalspelletje spelen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef IPeePie het volgende:
Och wat leuk, ik heb een discussie gesparked op het fok forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |