SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Geen tijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ola
Je award nog niet opgehaald zie ik?
Dat laatste kan je ook vragen aan Gijs_ Dat heb ik (en met mij nog een stuk of 4) ook gedaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen tijd.
Komt nog wel deze week. Dan moet ik hem ook nog aanpassen met mijn eigen avatar erin...
Ach hij zit al zo lang zonder dat ie nog wel even kan zonder.quote:Ik heb niet eens tijd om het logo voor The Hovv te maken...![]()
Zeg dan gewoon peiling oid ik las nu Dood leding... Echt waar hebt ie t over....quote:Edit: Oh, ik heb dat doodleding voor je ingevuld.
Goffer komt spuit 11 weer ff precies op tijd om de hoek zeilen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef The_Hives het volgende:
possie, je weet toch, denken is niet je sterkste kant
quote:
Vullen jullie ook ff de peiling in!quote:
man, tien minuten geleden al gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Vullen jullie ook ff de peiling in!
http://www.doodle.com/h3g2hxne83rceucensrd767b/admin#table
Ja dag! Hoog uit inm 5 minuten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
man, tien minuten geleden al gedaan
zag het in link vorig topic, enige wat ik daar gelezen hebquote:
nog geen idee. Werk sowieso elk weekend op zaterdag of zondag. Is nu te vroeg (ivm vakanties enzo) of ik dan moet werken en eerlijk gezegd ook of ik de afstand niet te ver vindquote:Wel jammer dat je niet kan.... Zaterdag geen optie voor je
je durft jezelf een echte man te noemenquote:of durf je geen echte mannen te ontmoeten?
Ik kan eigenlijk op dit moment helemaal niks zeggen over wanneer ik wel of niet kan...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
http://www.doodle.com/h3g2hxne83rceucensrd767b/admin#table
en wat als je nou geen principes hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk op dit moment helemaal niks zeggen over wanneer ik wel of niet kan...
Met een beetje geluk heb ik dan een vaste baan (voor het eerst) en anders moet ik in principe zaterdags werken...
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en wat als je nou geen principes hebt
de wereldreis is idd ook wel een goed puntquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het is ook dat ik dan het geld nog goed kan gebruiken
Dilemma's Dilemma's
Daarnaast is het voor mij ook niet naast de deur (Groningen)
Heel raar want ik had vlak voor jou post hier de site gerefreshed en toen stond je er nog niet bij. Vlak na koek zn post ineens wel!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zag het in link vorig topic, enige wat ik daar gelezen hebdaarna ingevuld en toen pas hier gelezen
Dr komen ook mensen uit t hoge noorden dus misschien kan je wel mee rijden.quote:nog geen idee. Werk sowieso elk weekend op zaterdag of zondag. Is nu te vroeg (ivm vakanties enzo) of ik dan moet werken en eerlijk gezegd ook of ik de afstand niet te ver vind
Ikke wel ja!quote:je durft jezelf een echte man te noemen
Werken doe je neem ik aan overdag? Dus dan kan je na je werk meteen hier heen komen en gezellie mee doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk op dit moment helemaal niks zeggen over wanneer ik wel of niet kan...
Met een beetje geluk heb ik dan een vaste baan (voor het eerst) en anders moet ik in principe zaterdags werken...
Moon komt ook uit Groningen dus misschien kunnen jullie samen wat regelen? Zo wil Gijs_ ook komen en die woont in Friesland.... Mischien dat Df ook kan dus is er echt wel te carpoolen vanuit het hoge noorden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het is ook dat ik dan het geld nog goed kan gebruiken
Dilemma's Dilemma's
Daarnaast is het voor mij ook niet naast de deur (Groningen)
Dan kom je in principe dus gewoon want je principes zitten je nl niet in de weg om langs te komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en wat als je nou geen principes hebt
Jij moet niet meuten want vanaf A'dam zit je zo in Pijnacker.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de wereldreis is idd ook wel een goed punt
als het zo uit komtquote:
maar principieel gezien heeft iedereen principes, dus in principe kan je je principes niet negerenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kom je in principe dus gewoon want je principes zitten je nl niet in de weg om langs te komen.
[..]
ik woon niet in Amsterdamquote:Jij moet niet meuten want vanaf A'dam zit je zo in Pijnacker.Of je nou met de auto gaat of met de trein. Met de auto ben ik in 35 minuten op Schiphol dus veel langer moet jij er niet over doen.
Allemaal leuk maar je vroeg net zelf : "en wat als je nou geen principes hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar principieel gezien heeft iedereen principes, dus in principe kan je je principes niet negeren
Ow ik dacht dat jij net als Grumpey Amsterdammer was.quote:ik woon niet in Amsterdam :p had al ff op anwb.nl gegooid, want geen idee waar pijnacker lagwas een uur en 20 min met auto
dus in principe ga je er vanuit, dat als ik iemand vraag wat als je geen principes hebt? Ik zelf geen principes heb? In principe vind ik dat principieel gezien een conclusie die je wel erg principieel steltquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Allemaal leuk maar je vroeg zelf net : "Wat als je geen principes hebt."
Dus ga ik er van uit dat jij die niet hebt en kunnen je principes in principe niet in de weg zitten met de principes die je niet hebt.![]()
ik kom uit een plaats een kilometer of 40 boven Amsterdam. Heb daar wel gestudeerd en gewerkt maar woon er nietquote:Ow ik dacht dat jij net als Grumpey Amsterdammer was.Uit welke uithoek kom je dan?
daar oordelen wij wel overquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus in principe ga je er vanuit, dat als ik iemand vraag wat als je geen principes hebt? Ik zelf geen principes heb? In principe vind ik dat principieel gezien een conclusie die je wel erg principieel stelt
Oh je komt uit Den Helder!quote:ik kom uit een plaats een kilometer of 40 boven Amsterdam. Heb daar wel gestudeerd en gewerkt maar woon er niet
Gaat nou maar slapen vent!quote:
nee man , in Den Helder wil je niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik geef t op.
Ga maar lekker slapen dan ga ik t ook noen.
[..]
Oh je komt uit Den Helder!Mja das een uithoek waar niet veel mensen vandaan komen. Toch vind ik wel dat je zou moeten komen. Zo een meet komt niet zomaar weer. De vorige was alweer 2 jaar geleden.
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij als negert woont in een gehucht!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee man , in Den Helder wil je niet dood gevonden wordenlevend ook niet trouwens
ken je Medemblik en Enkhuizen? Daar tussenin
is goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat nou maar slapen vent!Dan gaat ik dat ook doen!
.
.
neuh, ik droom nooit over een forum-spammer in het hattrick topic, en ik verlogen mijn principes niet, dus zal ik er in principe niet wakker van liggenquote:.
Niet over mij en principes dromen nou he!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is goed
[..]
neuh, ik droom nooit over een forum-spammer in het hattrick topic, en ik verlogen mijn principes niet, dus zal ik er in principe niet wakker van liggen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij als negert woont in een gehucht!![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
, 10k inwoners
maar helpt het als ik zeg dat ik 7 jaar in Amsterdam geleefd (maar niet geslapen
) heb?
daar gaat mn nachtrustquote:
Zo, jij hebt lang geslapen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:56 schreef The_Hives het volgende:
dat wil ik wel, alleen train ik geen scoren
Had het nog niet eens gezienquote:
maniack misschien?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef MrMoon het volgende:
Is er iemand die George van Groningen (317980480) op scoren wil trainen?
Lol ik kom lopend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef DeHovenier het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die op die fiets naar de meet komt
Jij komt helemaal niet, jij bent er alquote:
Ik ben aangelogd....maar ik lees een paar minuten geleden op facebook (quote:
Je kan weer inloggen, maar niet via www.hattrick.org, maar rechtstreeks naar een server, maakt niet uit welke...quote:
Moet toch iedere keer naar de deur lopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Jij komt helemaal niet, jij bent er al
Zou bijna op m bieden om m 1 of 2 levels passen bij te trainen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef MrMoon het volgende:
Is er iemand die George van Groningen (317980480) op scoren wil trainen?
Ik wil niet veel zeggen, maar waarom geef je de admin link door?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb helemaal geen email gekregen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar waarom geef je de admin link door?
In de e-mail die je gekregen hebt, daar staat ook een link in voor de deelnemers, nu kan iedere gek alles aanpassen namelijk, en dat lijkt me niet de bedoeling.
Moet 'ie alleen wel even een 25-30k naar beneden bijstellen, de zakkenvuller. Overigens zou ik 'm daarna best even een poosje op spelhervatting voor Moon willen trainen. En als 'ie daarna zelf Scoren-training regelt wordt het al met al toch nog een erg leuk spitsjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou bijna op m bieden om m 1 of 2 levels passen bij te trainen.
De transferdeadlines zijn verlengd, en zullen verlengd blijven worden totdat de problemen met de transferengine opgelost zijn. Misschien is de deadline van jouw speler ook verlengd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Geweldig. Speler gemist door de downtime en het niet rechtstreeks kunnen inloggen via hattrick.org...
Ach ja.
ik zoek voor hem een scoren trainer.. dus geen passenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou bijna op m bieden om m 1 of 2 levels passen bij te trainen.
het is idd wel de bedoeling om over 1,5 a 2 seizoen zelf scoren te gaan trainen, maar dan moeten Simon en Simon eerst wonderbaarlijk verdedigen hebben..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Moet 'ie alleen wel even een 25-30k naar beneden bijstellen, de zakkenvuller. Overigens zou ik 'm daarna best even een poosje op spelhervatting voor Moon willen trainen. En als 'ie daarna zelf Scoren-training regelt wordt het al met al toch nog een erg leuk spitsje
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zoek voor hem een scoren trainer.. dus geen passen
2-3 leveltjes Passen door Possie en 1-1,5 seizoen Spelhervatting door ondergetekende? Lijkt me zo gek nog niet..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is idd wel de bedoeling om over 1,5 a 2 seizoen zelf scoren te gaan trainen, maar dan moeten Simon en Simon eerst wonderbaarlijk verdedigen hebben..
het idee en het aanbod zijn zeker niet verkeerd, maar dan heb ik een 19jarige speler met bijv. formidabel pas en spelhervatten en matig scoren.. beetje laag qua scoren..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
2-3 leveltjes Passen door Possie en 1-1,5 seizoen Spelhervatting door ondergetekende? Lijkt me zo gek nog niet..
ja, drie hele urenquote:
Vandaar dat t zo verrot traag is...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef NelisZ het volgende:
Hattrick
We are starting the transfer engine again. Thank you for your patience today. We still have some issues with servers but it shouldn't affect game play.
1-1,5 seizoen spelhervatting heb je een reusachtig/buitenaards spelhervatter, lijkt me niet verkeerd voor je familieteamquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het idee en het aanbod zijn zeker niet verkeerd, maar dan heb ik een 19jarige speler met bijv. formidabel pas en spelhervatten en matig scoren.. beetje laag qua scoren..
Edit: ach ik moet ook niet zeiken, ik heb toch geen plek voor em en dan heb ik iig tegen die tijd een trainee. Train em maar jongens
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het idee en het aanbod zijn zeker niet verkeerd, maar dan heb ik een 19jarige speler met bijv. formidabel pas en spelhervatten en matig scoren.. beetje laag qua scoren..
Edit: ach ik moet ook niet zeiken, ik heb toch geen plek voor em en dan heb ik iig tegen die tijd een trainee. Train em maar jongens
Ik koop m ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
1-1,5 seizoen spelhervatting heb je een reusachtig/buitenaards spelhervatter, lijkt me niet verkeerd voor je familieteam
@ Possie: pik jij 'm op? Dan neem ik 'm na 2 of 3 pops wel van je over (als ik dan uit de beker lig)
Ik zou 'm op dit moment sowieso nog niet gekocht hebben, dus zoveel scheelt dat nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik koop m ja.
Scheelt jou een 25 a 30k te dure aankoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |