quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij als negert woont in een gehucht!![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
, 10k inwoners
maar helpt het als ik zeg dat ik 7 jaar in Amsterdam geleefd (maar niet geslapen
) heb?
daar gaat mn nachtrustquote:
Zo, jij hebt lang geslapen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 04:56 schreef The_Hives het volgende:
dat wil ik wel, alleen train ik geen scoren
Had het nog niet eens gezienquote:
maniack misschien?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef MrMoon het volgende:
Is er iemand die George van Groningen (317980480) op scoren wil trainen?
Lol ik kom lopend.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef DeHovenier het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die op die fiets naar de meet komt
Jij komt helemaal niet, jij bent er alquote:
Ik ben aangelogd....maar ik lees een paar minuten geleden op facebook (quote:
Je kan weer inloggen, maar niet via www.hattrick.org, maar rechtstreeks naar een server, maakt niet uit welke...quote:
Moet toch iedere keer naar de deur lopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:57 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Jij komt helemaal niet, jij bent er al
Zou bijna op m bieden om m 1 of 2 levels passen bij te trainen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:17 schreef MrMoon het volgende:
Is er iemand die George van Groningen (317980480) op scoren wil trainen?
Ik wil niet veel zeggen, maar waarom geef je de admin link door?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Vullen jullie ook ff de peiling in!
Ik heb helemaal geen email gekregen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar waarom geef je de admin link door?
In de e-mail die je gekregen hebt, daar staat ook een link in voor de deelnemers, nu kan iedere gek alles aanpassen namelijk, en dat lijkt me niet de bedoeling.
Moet 'ie alleen wel even een 25-30k naar beneden bijstellen, de zakkenvuller. Overigens zou ik 'm daarna best even een poosje op spelhervatting voor Moon willen trainen. En als 'ie daarna zelf Scoren-training regelt wordt het al met al toch nog een erg leuk spitsjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou bijna op m bieden om m 1 of 2 levels passen bij te trainen.
De transferdeadlines zijn verlengd, en zullen verlengd blijven worden totdat de problemen met de transferengine opgelost zijn. Misschien is de deadline van jouw speler ook verlengd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Geweldig. Speler gemist door de downtime en het niet rechtstreeks kunnen inloggen via hattrick.org...
Ach ja.
ik zoek voor hem een scoren trainer.. dus geen passenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou bijna op m bieden om m 1 of 2 levels passen bij te trainen.
het is idd wel de bedoeling om over 1,5 a 2 seizoen zelf scoren te gaan trainen, maar dan moeten Simon en Simon eerst wonderbaarlijk verdedigen hebben..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Moet 'ie alleen wel even een 25-30k naar beneden bijstellen, de zakkenvuller. Overigens zou ik 'm daarna best even een poosje op spelhervatting voor Moon willen trainen. En als 'ie daarna zelf Scoren-training regelt wordt het al met al toch nog een erg leuk spitsje
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zoek voor hem een scoren trainer.. dus geen passen
2-3 leveltjes Passen door Possie en 1-1,5 seizoen Spelhervatting door ondergetekende? Lijkt me zo gek nog niet..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is idd wel de bedoeling om over 1,5 a 2 seizoen zelf scoren te gaan trainen, maar dan moeten Simon en Simon eerst wonderbaarlijk verdedigen hebben..
het idee en het aanbod zijn zeker niet verkeerd, maar dan heb ik een 19jarige speler met bijv. formidabel pas en spelhervatten en matig scoren.. beetje laag qua scoren..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
2-3 leveltjes Passen door Possie en 1-1,5 seizoen Spelhervatting door ondergetekende? Lijkt me zo gek nog niet..
ja, drie hele urenquote:
Vandaar dat t zo verrot traag is...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef NelisZ het volgende:
Hattrick
We are starting the transfer engine again. Thank you for your patience today. We still have some issues with servers but it shouldn't affect game play.
1-1,5 seizoen spelhervatting heb je een reusachtig/buitenaards spelhervatter, lijkt me niet verkeerd voor je familieteamquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het idee en het aanbod zijn zeker niet verkeerd, maar dan heb ik een 19jarige speler met bijv. formidabel pas en spelhervatten en matig scoren.. beetje laag qua scoren..
Edit: ach ik moet ook niet zeiken, ik heb toch geen plek voor em en dan heb ik iig tegen die tijd een trainee. Train em maar jongens
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het idee en het aanbod zijn zeker niet verkeerd, maar dan heb ik een 19jarige speler met bijv. formidabel pas en spelhervatten en matig scoren.. beetje laag qua scoren..
Edit: ach ik moet ook niet zeiken, ik heb toch geen plek voor em en dan heb ik iig tegen die tijd een trainee. Train em maar jongens
Ik koop m ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
1-1,5 seizoen spelhervatting heb je een reusachtig/buitenaards spelhervatter, lijkt me niet verkeerd voor je familieteam
@ Possie: pik jij 'm op? Dan neem ik 'm na 2 of 3 pops wel van je over (als ik dan uit de beker lig)
Ik zou 'm op dit moment sowieso nog niet gekocht hebben, dus zoveel scheelt dat nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik koop m ja.
Scheelt jou een 25 a 30k te dure aankoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |