Geen zin om moeilijk te gaan doen voor die paar 1000.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik zou 'm op dit moment sowieso nog niet gekocht hebben, dus zoveel scheelt dat niet
Misschien die deadline gewoon laten verlopen trouwens en per HT-mail een bod van 40k doen? Verdient 'ie er ook nog genoeg op en scheelt toch weer een paar euri
Berekenen we tzt wel door aan Moontjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen zin om moeilijk te gaan doen voor die paar 1000.
Idd. Ik eerst aan jou en jij aan Moon.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Berekenen we tzt wel door aan Moontje
of niet zo vaak in weekend werken zodat ik weet wat voor dag het isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien iets langer slapen vannacht!
Regelmaat helpt idd ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
of niet zo vaak in weekend werken zodat ik weet wat voor dag het is
quote:Transfers
Gestopt
We werken eraan
Ik moet spelers kopen en verkopen maar als ze steeds lopen te kutten bij hattrick schiet dat niet echt op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:37 schreef PeeJie_ het volgende:
Niks te doen zekers ?Ik ben een weekje op vakantie dus ben zowiezo weinig aanwezig. Sta inmiddels wel gedeeld 1e met 4 anderen in mijn competitie
Oftewel 3de plek. Maar daar gaat zondag verandering in komen
misschien kun je dan beter deze kopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zie net dat zn deadline donderdag pas is. Nou moet ik alsnog een speler hebben voor morgen..... Ik koop straks een trainie die ik ga trainen voor die oud div genoot die Camiel vd Bosch gaat trainen voor mij. Maar dan heb ik nog 1 trainie nodig of ik mis 1 plek training.....
Nou maar hopen dat ik een traid op de kop kan tikken voor niet al te veel.
Ik heb net mn skilltraid gekocht voor 2k.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
misschien kun je dan beter deze kopen![]()
Leopold van Groningen (317858221)
Loopt morgenochtend 11 uur af, zelfde stats op passen en scoren. Koop ik George
Vind zn stats eigenlijk wat laag maa aan 1k kan je je geen buil vallen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:45 schreef roysonny123 het volgende:
Pff lucky persoon ben ik ook. Ik heb 1 speler weten binnen te halen tussen alle transferproblemen door
Maxime Nouvel (282974105)
France 28 jaar en 86 dagen, volgende verjaardag: 24-04-2011
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: SVU Ulicoten (sinds 29-03-2011)
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 564 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: waardeloos
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: redelijk
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
1k voor betaaldleuk spelertje dacht ik voor mijn team (VIII)
Hmm nee voor een vleugelspeler in de VIII is het meer dan genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind zn stats eigenlijk wat laag maa aan 1k kan je je geen buil vallen!
geen probleem.. ik welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb net mn skilltraid gekocht voor 2k.
Edit : Daarbij kan ik morgen om 11u niet online zijn.
Ik zou het niet weten. Nu maar hopen dat hij niet zakt maandag....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:48 schreef roysonny123 het volgende:
[..]
Hmm nee voor een vleugelspeler in de VIII is het meer dan genoeg denk ik.
Ik gok dat hij ongeveer 3, 3.5 sterren haalt? Voor 1k is het niet slecht, maar er zaten bij mij in m'n startteam spelers die meer haalden. Bovendien is hij oudquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:45 schreef roysonny123 het volgende:
Pff lucky persoon ben ik ook. Ik heb 1 speler weten binnen te halen tussen alle transferproblemen door
Maxime Nouvel (282974105)
France 28 jaar en 86 dagen, volgende verjaardag: 24-04-2011
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: SVU Ulicoten (sinds 29-03-2011)
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 564 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Verdedigen: waardeloos
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: redelijk
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
1k voor betaaldleuk spelertje dacht ik voor mijn team (VIII)
Ja 3 a 3,5 sterren idd. Nou mijn huidige vleugel haalt amper 2 sterren dus alles beter dan dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik gok dat hij ongeveer 3, 3.5 sterren haalt? Voor 1k is het niet slecht, maar er zaten bij mij in m'n startteam spelers die meer haalden. Bovendien is hij oud
zit nou iedereen mijn nieuwe aanwinst helemaal af te krakenquote:7. Jochum Wielaard
29 jaar en 27 dagen, TSI = 240
matig in vorm, conditie redelijk
Heeft slecht ervaring en is een matig leider
Verdedigen: matig
Positiespel: zwak
Vleugelspel: matig
Passen: slecht
Scoren: zwak
Spelhervatting: rampzalig
| Forum Opties | |
|---|---|