zelfde hier... ook N&T gedaan, maar was niet echt gemotiveerd door vakken als ckv die me dan ook de das om deden..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dankzij de Tweede Fase...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_fase
Toen ze die in 1998 invoerde, zat ik in het schooljaar dat als eerste het eindexamen volgens die methode moest doen.
Met Natuur en Techniek. De vakken waarin ik eindexamen heb gedaan vind je hier (klopt niet helemaal, maar wel voor 90%):
http://nl.wikipedia.org/wiki/Profiel_natuur_en_techniek
is dat zo van die beta mensen? niemand uit mn klas speelde het terwijl vrienden die economische studies deden het wel speelden... dus mijn ervaring is juist andersomquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:07 schreef IPeePie het volgende:
Ik merk dat veel mensen die HT spelen, wat meer beta-mensen zijn. Vreemd, ik doe E&M
Dat is wel mijn ervaring op HT in ieder geval. Maar dat kan ook een vertekend beeld zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is dat zo van die beta mensen? niemand uit mn klas speelde het terwijl vrienden die economische studies deden het wel speelden... dus mijn ervaring is juist andersom
quote:
Geef es hier die bestandjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:34 schreef Drassss het volgende:
Niet haten
Ik maak niet voor niets allemaal excel bestandjes met cijfertjes etc over Hattrick
Je zal wel zoete dromen dromen met zo'n slaapverwekkende debat op de achtergrondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:40 schreef Drassss het volgende:
Kom ik morgen op terug.. ik ga in men nest nu het debat nog even aanhoren en pitten!
Ik heb mijn opstelling nog niet gemaaktquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:01 schreef IPeePie het volgende:
Bij sommige mensen is de opstelling van de bekerwedstrijd veranderd. Ik zou zeggen, check het even

quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb mijn opstelling nog niet gemaakt [ afbeelding ]
Ik ga denk ik PIC-cen en counteren. TS=kalm en zelfvertrouwen sterk, dus er is nog geen nood aan de man.
Als ik jou was zou ik er nog een nachtje over slapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ik denk niet dat ik ga PICcen, ik kan dat altijd as zondag nog doen want dan speel ik ook uit tegen een team met iets betere stats.
Dat doe ik ook. Maar dan vind ik economie echt niet de gekste. Wiskunde daarentegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:34 schreef Drassss het volgende:
Niet haten
Ik maak niet voor niets allemaal excel bestandjes met cijfertjes etc over Hattrick
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja in 1998 had ik al 4 jaar mn diploma!
hier ook tijdens economie studie begonnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is dat zo van die beta mensen? niemand uit mn klas speelde het terwijl vrienden die economische studies deden het wel speelden... dus mijn ervaring is juist andersom
hier niet veranderdquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:01 schreef IPeePie het volgende:
Bij sommige mensen is de opstelling van de bekerwedstrijd veranderd. Ik zou zeggen, check het even
ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mss kan ik de wedstrijd LIVE volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |