Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ik ben bang dat wij hier ook zo geen oplossing weten... Wat ik wel weet is dat het onmogelijk is om iemand te helpen die niet geholpen wil worden... Hoe kut het ook isquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zuig dit niet allemaal uit m'n duim, mochten jullie dat denken.
Ik weet het ook allemaal niet meer hoor, niemand geloofd me, bij wie ik het ook probeer, vrienden nemen het niet serieus, ouders niet, GGD komt met kuttips die toch niks uitmaken, en vertrouwenspersoon op school wil het gelijk aan alle leraren vertellen zodat die lekker op 'm in kunnen praten, en dat is het laatste wat hij wil.
Dan zeg je tegen het GGD dat het kuttips zijn en dat jij niet alleen kan helpen. Er is hulp nodig en jij kan het niet alleen bieden.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet meer hoor, niemand geloofd me, bij wie ik het ook probeer, vrienden nemen het niet serieus, ouders niet, GGD komt met kuttips die toch niks uitmaken, en vertrouwenspersoon op school wil het gelijk aan alle leraren vertellen zodat die lekker op 'm in kunnen praten, en dat is het laatste wat hij wil.
Hai meisjequote:
Dat ligt er aan, foto's bewerken of iets from scratch?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Nijns het volgende:
oooh lieve mensjes! hartjes voor jullie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ Pheno: jij kan toch fotosoepen of niet?
Hai Nijnsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Nijns het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool user-idquote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Nijns het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankzij Hans Liberg heb ik bij dit nummer een foute gedachtequote:
Elk moment met jou isquote:
Als ik dit zo lees zit jij er zelf erger mee dan die vriend van je. Gaat het wel over die vriend? Of gaat het eigenlijk stiekem gewoon over jezelf?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik laat het je lekker niet verpestenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
Dankzij Hans Liberg heb ik bij dit nummer een foute gedachte
Hey ST![]()
Nijnsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Nijns het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry maar het is zo, het is ook zeker niet mijn bedoeling om het voor jou te verpestenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik laat het je lekker niet verpesten![]()
Hoi
Danku, mijn naam is Nijns, leuk u te ontmoetenquote:
Het is gewoon zo enorm frustrerend, in de drie jaar dat ik hem ken ben ik gewoon enorm veel van 'm gaan houden, en heb ik me zo enorm aan 'm gehecht, en ik heb dit langzaam erger zien worden, maar niemand wou er iets aan doen, en dat is zo ongelooflijk erg om te zien.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees zit jij er zelf erger mee dan die vriend van je. Gaat het wel over die vriend? Of gaat het eigenlijk stiekem gewoon over jezelf?
Goed teken want dan ben ik dus vaker online en dus meer vactures aan het zoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nijnsje begint weer vaker te komen
Hi Nijnsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Danku, mijn naam is Nijns, leuk u te ontmoeten
In welke richting zoek jij werk?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed teken want dan ben ik dus vaker online en dus meer vactures aan het zoekenjullie zijn een gezellige bijkomstigheid
Hoe is het wokje?
Hmm, een suikertaartje, nu heb ik honger
Oh nu al, dat gaat snelquote:
Zie pm.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Nijns het volgende:
MPG![]()
Hallo beroemde meneer![]()
@ Pheno: iets bewerken, kleine bewerking maar (denk ik hoor..) what's in it for you? Foto van mij zien wat niet veel mensen in de KSC hebben gemogenNee even serieus, ik heb een 'leuke' foto voor op mijn cv, al hangt er net 1 haartje voor mijn ogen waardoor het net lijkt of 1 oog heel suf is
Ik maak het mezelf haast onmogelijk maar goed, from the heart: evenementenbranche..quote:
Ik ben heel vrijgevig hoor, stukje hebben?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed teken want dan ben ik dus vaker online en dus meer vactures aan het zoekenjullie zijn een gezellige bijkomstigheid
Hoe is het wokje?
Oeh kinky postquote:
Hmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben heel vrijgevig hoor, stukje hebben?
Aha, niet dat ik het mezelf makkelijk maak om wat proberen te vinden in de webwereldquote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik maak het mezelf haast onmogelijk maar goed, from the heart: evenementenbranche..
nee, maar ik denk dat je maar op de artsen moet vertrouwen ipv zelf alles uit te zoeken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu ga je doodquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net 20 kokindjes gegeten. Dat kan geen kwaad toch
kusje op je armquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady leest mee... dan hoef ik niet veel te tikken en dus doet mijn arm minder zeer
Goed voor je bloeddrukquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net 20 kokindjes gegeten. Dat kan geen kwaad toch
dank jequote:
Nou ja, dan weten we waar het door komtquote:
Eenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady leest mee... dan hoef ik niet veel te tikken en dus doet mijn arm minder zeer
Slecht voor de kindjes-maakquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed voor je bloeddruk
[..]
dank je
het gaat er alleen niet over van
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef gomi het volgende:
ik gok er eigenlijk op dat die vriend t wel leuk vindt om jou gek te maken, maar dat hij er veel minder serieus in is dan jij denkt
Gaan we weerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik dit zo lees zit jij er zelf erger mee dan die vriend van je. Gaat het wel over die vriend? Of gaat het eigenlijk stiekem gewoon over jezelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
I knowquote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed voor je bloeddruk
[..]
dank je
het gaat er alleen niet over van
quote:
Aha, weer wat geleerdquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een keer kan geen kwaad...
maar van drop gaat je bloeddruk om hoog
net als zoethouttheequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know
maar je bent wel lief dus je had sowieso wel een kusje verdiend
Hij neemt zichzelf niet serieus, en dat is het erge. Hij denk toch dat hij niets uitmaakt en dat niemand om 'm geeft, en dat er dus geen reden is om het niet te doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, maar ik denk dat je maar op de artsen moet vertrouwen ipv zelf alles uit te zoeken.
ik gok er eigenlijk op dat die vriend t wel leuk vindt om jou gek te maken, maar dat hij er veel minder serieus in is dan jij denkt
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo! Mijn studiegenoot en ik hebben het net uitgesproken. We gaan het uitvechten op het plein en daarna een biertje drinken.Zeker omdat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wist ik niet johquote:
Suikertaartjequote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik laat het je lekker niet verpesten![]()
Hoi
Zoethout zelf vind ik ook niet lekkerquote:
yeah maar zijn huisarts denkt ws ookw el dat t meevalt. anders trekt hij t recept niet in.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf niet serieus, en dat is het erge. Hij denk toch dat hij niets uitmaakt en dat niemand om 'm geeft, en dat er dus geen reden is om het niet te doen.
Nope... dus doe maar gewoon nietquote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
Gaat het van alcohol omlaag? Want dan compenseer ik die dropjes wel even
bijkomstigheidquote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe is het wokje?
Jammerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope... dus doe maar gewoon niet
Glaasje water?quote:
Ik drink best veel water eigenlijkquote:
best veel in ict te krijgen toch? (ict/webwereld, ik ben nu aan het schelden zeker?)quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, niet dat ik het mezelf makkelijk maak om wat proberen te vinden in de webwereld
Was ik maar zo streng voor mezelfquote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alcohol is voor in het weekend en vakantieik zou het ook niet proberen met koffie
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
net als zoethoutthee\
[..]
![]()
ik ga je morgen een foto sturen van je nieuwe TV
Dan kan ik naar hartelust drop etenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een keer kan geen kwaad...
maar van drop gaat je bloeddruk om hoog
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik drink best veel water eigenlijk![]()
Vanmorgen bij Ikea (Croydon) nog een halve liter gedronken. Dat moest wel want ik had 2 hotdogs gehaald want die waren maar £1 per stuk
Jaquote:
Echt waarquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is de reden waarom ik al iets van 2 jaar geen drop meer eet.
Nee valt mee, maar het soort werk wat ik wil ga doen en voor geleerd heb is bijna niks in te vinden, staat nu wel een baan maar dat is weer iets met dat ze willen dat je max 10 km bij hun uit de buurt zitquote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
best veel in ict te krijgen toch? (ict/webwereld, ik ben nu aan het schelden zeker?)
Zo af en toe kan het geen kwaadquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is de reden waarom ik al iets van 2 jaar geen drop meer eet.
Mijn bloeddruk was toen veel te hoog, dus vandaar. Als je bloeddruk normaal is, kan het geen kwaad hoorquote:
Stuiteren wordt dat nuquote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijkomstigheid![]()
goed hoormaar laat je wel wat suikertaartje over
![]()
ik moet zo nog slapen
Waar heb je voor geleerd?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee valt mee, maar het soort werk wat ik wil ga doen en voor geleerd heb is bijna niks in te vinden, staat nu wel een baan maar dat is weer iets met dat ze willen dat je max 10 km bij hun uit de buurt zit
was er laatst niet een adviesquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk was toen veel te hoog, dus vandaar. Als je bloeddruk normaal is, kan het geen kwaad hoor.
Ik wist het echt niet. Wel goed om te weten eigenlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk was toen veel te hoog, dus vandaar. Als je bloeddruk normaal is, kan het geen kwaad hoor.
Ik eet ze niet zo vaak maar als ik ze eet kan ik er wel 100 opquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was er laatst niet een advies5 dropjes per dag ofzo
Mediavormgever met uitstroom profiel interactief, dus voor webdeveloperquote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Stuiteren wordt dat nu
[..]
Waar heb je voor geleerd?
Koenepoenquote:
Dan heb ik nog veel in te halenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was er laatst niet een advies5 dropjes per dag ofzo
Hey Koenquote:
Waarom las ik stroopwafelquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mediavormgever met uitstroom profiel interactief, dus voor webdeveloperheb nu mbo niveau 4
kan heus geen kwaad hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eet ze niet zo vaak maar als ik ze eet kan ik er wel 100 op
Moet me nu helemaal inhouden na 20 dropjes
Gezondheidquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mediavormgever met uitstroom profiel interactief, dus voor webdeveloperheb nu mbo niveau 4
Omdat je nog helemaal bij je inburgeringscursus zat met je hoofd, buitenlanderquote:
Ja of misschien heb ik onbewust gewoon zin in stroopwafelsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk omdat je er bijna niks van snapt
hey leuk manquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
Over 3 weken gaat deze gek een week naar Spanje
Olee
Oeh lekker! Wie, wat, waar, waarom, hoe?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
Olee
Ik denk hetquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je nog helemaal bij je inburgeringscursus zat met je hoofd, buitenlander![]()
Over 4 weken gaat deze gek een week naar Portugalquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
Olee
Oudquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Nijns het volgende:
Ik word oud, ik kan jullie haast niet meer volgen
Ik hoop voor je dat je oud wordtquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Nijns het volgende:
Dat valt wel meequote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Nijns het volgende:
Daar heb ik ook bewust wel zin inquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja of misschien heb ik onbewust gewoon zin in stroopwafels
Woohoo, doe je goedquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over 4 weken gaat deze gek een week naar Portugal
wie praat hier? Symph of Marijkequote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over 4 weken gaat deze gek een week naar Portugal
Gelukkig word je oudquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Nijns het volgende:
als die 66 voor je geboortejaar staat...quote:
Ik ben het, Marijkequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
als die 66 voor je geboortejaar staat...
Nou ik, naar Spanje, in de buurt van Barcelonaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh lekker! Wie, wat, waar, waarom, hoe?
tofquote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben het, MarijkeEn ik ga met Symph en zijn kindjes
![]()
Nee, dat is z'n leeftijdquote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
als die 66 voor je geboortejaar staat...
Of je gaat hard achteruitquote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig word je oudAnders was je of dood of niet gezond, want ik ken niemand die jonger wordt
Wat tofquote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ik, naar Spanje, in de buurt van Barcelona
Onder meer mijn ouders opzoeken
Nicequote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben het, MarijkeEn ik ga met Symph en zijn kindjes
![]()
Dat was een leuk grapje van Herman Finkers, van het spreukjes bosquote:
Daar is September een te mooie maand voorquote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wake Me Up When September EndsGreen Day
Whehehe..!quote:
Nijniequote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wake Me Up When September EndsGreen Day
Ja, dan is m'n opa jarigquote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar is September een te mooie maand voor
Waar ben je heen geweest?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Whehehe..!
Vakantie....! Ben net geweest maar wil wel weer opnieuw... *zucht*
Niet echt, slechts 4 maanden per jaar daar en de rest in NLquote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat tofWonen jouw ouders daar?
Ja dan ben je wel iets ouders dan ik jaquote:
Bij de dokter was hij steeds te hoog, dus boven de bovengrens van wat hij mag zijn... toen heb ik een dag met een kastje rondgelopen en thuis was hij weliswaar iets hoger dan normaal, maar nog ruim binnen de grenzen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet. Wel goed om te weten eigenlijk
Is je bloeddruk nu wel 'normaal'
Mag ik dan mee?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Whehehe..!
Vakantie....! Ben net geweest maar wil wel weer opnieuw... *zucht*
Ik ben wat meer egoïstischerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dan is m'n opa jarig
en mijn oom
Oja, en m'n moeder
behalve GF is iedereen ouderquote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja dan ben je wel iets ouders dan ik ja
New York *trots is*quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt, slechts 4 maanden per jaar daar en de rest in NL
Jaquote:
Ehm, je bedoelt jonger denk ikquote:
COOL! Hoe lang?quote:
Slaap Lekker LLquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat haar bed opzoeken
Truste allemaal
Welterusten LieflijkeDamequote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Zo'n kastje heb ik ook gehadquote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de dokter was hij steeds te hoog, dus boven de bovengrens van wat hij mag zijn... toen heb ik een dag met een kastje rondgelopen en thuis was hij weliswaar iets hoger dan normaal, maar nog ruim binnen de grenzen.
Lekker slapen meisjequote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Sweet dreamsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als kuukel er is dan is hij ook ouder
zoeksequote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Lijkt me helemaal leuk in een mooi en warm land danquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
[..]
JaHeb haar nu 2 keer gezien en ze is echt tof
Boeking is helaas voor jou al defquote:
was Friemel niet ook bejaard?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als kuukel er is dan is hij ook ouder
Daarom was hij bij mij ook hoger bij de dokterquote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo'n kastje heb ik ook gehad
Er werd toen gedacht dat mijn bloeddruk hoog was bij controles omdat ik zenuwachtig zou zijn of me druk zou maken
quote:
Ja, ik heb er echt super veel zin inquote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal leuk in een mooi en warm land dan
Nicequote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Boeking is helaas voor jou al def
Truste LL
@ Marijke: 1 week
Hehequote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom was hij bij mij ook hoger bij de dokter.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry kon het niet laten
Nu echt weg
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Toch niet op de 9e hè?quote:
Gebruik je nou weer IE? Slechtquote:
heeeeee ouwequote:
Ja, dat lijkt mij ook welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Nijns het volgende:
@ lieve Marijke: heel veel gezien en gedaan maar 7 dagen is wel genoeg hoor
De huisarts heeft zelfs een aantekening in mijn dossier gemaakt, waarin staat dat mijn bloeddruk daar hoger is dan thuisquote:
Ik ben 86quote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Doet me goed te horen dat er nog meer users hier ouder zijn dan ik
Wokjequote:
PeZu ontelbaar oudquote:
Ja ik heb vorig jaar 2,5 week in Amerika gezeten en afwisselend steden en natuur gezien, de afwisseling is juist leuk. Ja in september ga ik nog 2 weken naar Mexico.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook welEen stad is vaak toch iets waarop je op een gegeven een beetje uitgekeken raakt.... Ik ben zelf meer van de natuur enzo... Een stad is leuk voor een aantal dagen, maar daarna wil ik meer zien
Heb je nog andere tripjes gepland staan?
Ik heb het ook steeds. Ik heb niet het gevoel dat ik me op zo'n moment druk maak trouwens maak weliswaar onbewust ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
De huisarts heeft zelfs een aantekening in mijn dossier gemaakt, waarin staat dat mijn bloeddruk daar hoger is dan thuis.
Wowquote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, de 9de van de 9de, kijk maar in mijn fobo/profiel, wieso?
Tofquote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja ik heb vorig jaar 2,5 week in Amerika gezeten en afwisselend steden en natuur gezien, de afwisseling is juist leuk. Ja in september ga ik nog 2 weken naar Mexico.
Sitting in a treequote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Nijns het volgende:
Marijke & symp, is dat het resultaat van Fok! ?
Ik ken al 3 andere die net zo oud zijn als dat ik benquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wowda's dan al de 5e op die dag dat ik weet
Nee, lekker uitrusten en wel dagtripjes makenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofGa je daar ook rondreizen?
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Nijns het volgende:
Marijke & symp, is dat het resultaat van Fok! ?
Heerlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, lekker uitrusten en wel dagtripjes makenen jij behalve portugal? (dat zei jij toch net?)
Ja, waarschijnlijk toch wat onderhuidse spanningquote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het ook steeds. Ik heb niet het gevoel dat ik me op zo'n moment druk maak trouwens maak weliswaar onbewust ofzo
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeWil jij ook helpen dingen tillen bij Symph?
Want dan wordt het vast iets gemakkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
IS DE MEET ER GEKOMEN....???!!! En ik dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHet resultaat van de eerste echte grote KSC meet ooit
![]()
Ah dat heb ik dan weer nietquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken al 3 andere die net zo oud zijn als dat ik ben
waar was je dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
IS DE MEET ER GEKOMEN....???!!! En ik dan?
Lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk
Nee, alleen Portugal voor nuverder leuke dingen in eigen land denk ik
Ja, ik denk hetquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk toch wat onderhuidse spanning.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben heul niet gebouwt voor lichamelijk werk
wel eens goed naar mij gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij held
Ik ga m'n sig aanpassen morgen
Ja, november vorig jaarquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
IS DE MEET ER GEKOMEN....???!!! En ik dan?Als je wilt kun je in juni mee?
Zie de OP
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
OMG, wat komt er nu weer bijquote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Jij held
Ik ga m'n sig aanpassen morgen
[..]
Ja, november vorig jaarAls je wilt kun je in juni mee?
Zie de OP
Truusreparerende en spullensjouwendequote:
dan ga ik eerst maar eens goed uitrusten...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Truusreparerende en spullensjouwende
Ik was hier niet meerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar was je dan?
en lees de OP
NU LEZEN
ONMIDDELIJK
Huiswerkquote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
Zo eindelijk Engels af. Die kinderbeul geeft ons zo een half hoofdstuk opdrachten op
Jonguh, je bent zelluf liefquote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt zo![]()
met die lieve mensen hier
![]()
Dat heb je al vaak gezegd vandaagquote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt zo![]()
![]()
Heeft ze alquote:
Nu zit er thee in mijn neusquote:
Kijk eens wat ik van de week naar een Duits meisje heb gestuurdquote:
Dat is omdat hij via de KSC binnen een uur alle spullen geregeld heeft die die nodig heeft als zijn (h)ex de deur uit isquote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb je al vaak gezegd vandaag
taartquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik van de week naar een Duits meisje heb gestuurd
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihi.
Ik ben weer vrolijker hoor![]()
Van jullie
Niets meer nodig dus?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is omdat hij via de KSC binnen een uur alle spullen geregeld heeft die die nodig heeft als zijn (h)ex de deur uit is![]()
![]()
![]()
heb ik ook alle reden toequote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb je al vaak gezegd vandaag
Wowquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is omdat hij via de KSC binnen een uur alle spullen geregeld heeft die die nodig heeft als zijn (h)ex de deur uit is![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik van de week naar een Duits meisje heb gestuurd
[ afbeelding ]
Ik wist dus niet wat die reden wasquote:
KSC doet dat met jequote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihi.
Ik ben weer vrolijker hoor![]()
Van jullie
Dat is wel heel snelquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
heeft hij al een 14 jarig konijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welterusten Wokkiequote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
KSC doet dat met je![]()
Mensen, ik ga slapen![]()
weltrusten, fijn dromen want er is reden toe![]()
Mooi. Van mij mag het af en toe toch wel iets minder klef allemaal, als ik daar nou eens heel eerlijk over moet zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt zo![]()
![]()
slaap lekker man, en tnx !!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
KSC doet dat met je![]()
Nou, daar maak ik me toch wel eens schuldig aanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Van mij mag het af en toe toch wel iets minder klef allemaal, als ik daar nou eens heel eerlijk over moet zijn
Voor zover we nu kunnen inschatten nietquote:
ik wil je wel elke week een keer beledigen hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Van mij mag het af en toe toch wel iets minder klef allemaal, als ik daar nou eens heel eerlijk over moet zijn
Slaap lekker lief wokkeltjequote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
KSC doet dat met je![]()
Whehe ik las het laatst jaquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mag je helaas geen kus meer geven van mijn dochters, dan smelt je
Gaan jullie al samenwonenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover we nu kunnen inschatten niet![]()
![]()
Geweldig toch
![]()
![]()
Dat mag je vinden, maar ik hoop dat je snapt dat we ons er weinig van aantrekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hihi, dan ga ik toch verder onder mijn kloon johquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mag je helaas geen kus meer geven van mijn dochters, dan smelt je
Zuurpruimpje?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi, dan ga ik toch verder onder mijn kloon joh
quote:
Nee manquote:
Ik snap allesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar ik hoop dat je snapt dat we ons er weinig van aantrekken![]()
Die heb ik onderweg naar Noordwijk ook op de foto gezetquote:
Ik nietquote:
Ja, zeker liefquote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee manOmdat hij van alles weggegeven heeft toen ie ging samenwonen heeft ie straks een beetje een leeg huis... Dus hebben allemaal mensen van hier banken, witgoed, tafels, stoelen etc gedoneerd
Lief he?
Maar je bent mijn favoriete mopperkont hoorquote:
Ja, ook, onder andere, en Whis, en Klinkerbotsing, maar er zijn zoveel lieve mensen in de wereldquote:
Ik denk dat Toek en ik ook nog wel iets heel belangrijks kunnen donerenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee manOmdat hij van alles weggegeven heeft toen ie ging samenwonen heeft ie straks een beetje een leeg huis... Dus hebben allemaal mensen van hier banken, witgoed, tafels, stoelen etc gedoneerd
Lief he?
Heeeeeeey!!quote:
ellooooowquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk dat Toek en ik ook nog wel iets heel belangrijks kunnen doneren
wtfquote:
dat valt best meequote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen is hier vrolijk en blijik wil ook...
ja, heb wel trek in kaas!quote:
Daar volg ik acteerlessen voorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Veel belangrijker!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Een taart die versierd is met bloemetjes?
![]()
Hey Babyquote:
Ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Hij vloog voorbij toen ik de zonsondergang op de foto zette... ik merkte meteen verschil tussen oude camera en nieuwe... oude zou meeuw gemist hebben, nu werde foto meteen gemaakt toen ik op de knop druktequote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Die heb ik onderweg naar Noordwijk ook op de foto gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |