dat is het probleem met zo een dal, je ziet wel meer niet :xquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zie je niet als je in een dal zit.
ok de huisarts tippen is nog tot daar aan toequote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ik had de huisarts verteld over de situatie,, en hij had me een tip gegeven over wat het beste zou kunnen zijn. Verder kon hij me alleen maar dingen vertellen die ik al wist.
Jawel hoor, dat zijn namelijk mensen die blijven bellen en blijven langskomen ookal laat je zelf weinig van je horen... Dat soort mensen had ik gelukkigquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zie je niet als je in een dal zit.
dat ken ik ergens vanquote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, preciesMijn beste vriendin met een sleutel is zelfs 2 keer langsgekomen omdat ik de telefoon niet opnam (ik lag te slapen, overdag
) maar dan maakte ze zich zo ongerust dat ze langskwam
Dat soort mensen zijn onmisbaar en echt zo belangrijk
Deze is zeer zeker ook heel mooiquote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga meer voor 2011!.
[..]
Ik heb al heel veel foto's van de zonsondergang boven strand en zee, die boven het duin met de reflectie in het duinmeertje en op het gras, is dan toch eens wat anders en die vind ik ook erg goed gelukt.
[..]
Nog niets, hoezo?.
Dat klopt, zeg ik anders? Maar zoals gezegd, TFM moet helemaal niets zelf gaan doen, hij moet hulp zoeken voor die vriend.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is het probleem met zo een dal, je ziet wel meer niet :x
maar ze zijn er wel
het was niet zijn huisarts.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ok de huisarts tippen is nog tot daar aan toe
en hij gaat jou dan tippen ipv voorschrijven. en sowieso met jou praten over een patient van hem?
En toch zijn ze er welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is het probleem met zo een dal, je ziet wel meer niet :x
maar ze zijn er wel
nou.... jij hebt een mooie zonsondergang en nog weinig reacties op je sig.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga meer voor 2011!.
[..]
Ik heb al heel veel foto's van de zonsondergang boven strand en zee, die boven het duin met de reflectie in het duinmeertje en op het gras, is dan toch eens wat anders en die vind ik ook erg goed gelukt.
[..]
Nog niets, hoezo?.
Nee, die ken ik niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat zijn namelijk mensen die blijven bellen en blijven langskomen ookal laat je zelf weinig van je horen... Dat soort mensen had ik gelukkig![]()
ja idd, en sindsdien heb ik ook veel meer begrip voor mensen in een depressie.. het is niet gewoon even n dipje, ff alles dat tegenzit, en ff niet blij met je leven. Het voelt gewoon als een onwijs diep gat waar je in tuimelt en waardoor alles om je heen kutter lijkt te gaanquote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, preciesMijn beste vriendin met een sleutel is zelfs 2 keer langsgekomen omdat ik de telefoon niet opnam (ik lag te slapen, overdag
) maar dan maakte ze zich zo ongerust dat ze langskwam
Dat soort mensen zijn onmisbaar en echt zo belangrijk
Omdat jij het ook verdientquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat zijn namelijk mensen die blijven bellen en blijven langskomen ookal laat je zelf weinig van je horen... Dat soort mensen had ik gelukkig![]()
hoekomjeerzoop.quote:
dan nog praten met jou over een patient?quote:
quote:
ja mooiquote:
Wat ik al zei. Ik heb de ouders verteld hoe het met hun zoon eraan toe was, en ik heb ze over Serlain verteld, en toen zijn ze met mijn voorstel naar de huisarts gegaan, en hebben het recept meegekregen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
dan nog praten met jou over een patient?
en sterker nog ik zou die vriend gewoon lekker naar zijn huisarts verwijzen.
zijnj ouders horen die mediactie niet eens te kunnen kopen aangezien t alleen op recept verkrijgbaar is
True. Maar mensen ook, menigeen trapt overal inquote:
Dat zeg ik. Hier kloppen dingen niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ok de huisarts tippen is nog tot daar aan toe
en hij gaat jou dan tippen ipv voorschrijven. en sowieso met jou praten over een patient van hem?
Zalando reclame en die Actifitquote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
True. Maar mensen ook, menigeen trapt overal in
maar t was niet de huisarts?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ik had de huisarts verteld over de situatie,, en hij had me een tip gegeven over wat het beste zou kunnen zijn. Verder kon hij me alleen maar dingen vertellen die ik al wist.
Lees het eerst even door, voordat je iets post.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Hier kloppen dingen niet.
ja, het was de huisarts van TMF, die heeft een probleem en je huisarts is een vertrouwens persoon.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
dan nog praten met jou over een patient?
en sterker nog ik zou die vriend gewoon lekker naar zijn huisarts verwijzen.
zijnj ouders horen die mediactie niet eens te kunnen kopen aangezien t alleen op recept verkrijgbaar is
Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op. Er zijn zat reclames waarbij ik denk: daar of dat ga ik dus nooit meer kopen. Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar die werking heeft het op mij.quote:
Kee mazzel, ik ben wegquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lees het eerst even door, voordat je iets post.
ok en hoe bedoelde je net dan dat zijn ouders niet meer voor hem willen kopen? en dat ze niet om hem geven?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat ik al zei. Ik heb de ouders verteld hoe het met hun zoon eraan toe was, en ik heb ze over Serlain verteld, en toen zijn ze met mijn voorstel naar de huisarts gegaan, en hebben het recept meegekregen.
later.quote:
preciesquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Hier kloppen dingen niet.
Zij hebben de huisarts braaf verteld dat hij er 4 teveel op een dag nam, en die hebben samen besloten om het recept in te trekken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ok en hoe bedoelde je net dan dat zijn ouders niet meer voor hem willen kopen? en dat ze niet om hem geven?
die ouders zijn toch gebonden aan het recept?
Haha, ik vind media markt reclame nog wel te doenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig nergens meer van op. Er zijn zat reclames waarbij ik denk: daar of dat ga ik dus nooit meer kopen. Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar die werking heeft het op mij.
zoals het kopen wat later ineens toch voorschrift was?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lees het eerst even door, voordat je iets post.
Ik maakte een typfoutje over dat kopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
zoals het kopen wat later ineens toch voorschrift was?
en huisarts die later geen huisarts was?
Daar kom ik bijna nooit, maar dat is meer omdat ik toch zo goed als alles online veel goedkoper vindquote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, ik vind media markt reclame nog wel te doen
Ik zie de NL reclames eigenlijk nooit en kijk hier ook zelden TV eigenlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, ik vind media markt reclame nog wel te doen
ok dat kan idd. maar dan nog zijn die ouders gebonden aan het recept. en kunnen dus niet bijkopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, het was de huisarts van TMF, die heeft een probleem en je huisarts is een vertrouwens persoon.
dus ja, praten over die vriend, die geen patient is van de huisarts van TMF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |