Of dat ie z'n eigen eten regelde en de vrouw aan haar haren de grot in sleurdequote:Op maandag 28 maart 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarde waarde
Waar is de tijd dat een echte vent op kwam voor zijn dienstplicht?
Met zijn grote knotsquote:Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of dat ie z'n eigen eten regelde en de vrouw aan haar haren de grot in sleurde
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat zou best een aardig begin zijn eigenlijk
haren sleurenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie je nou welquote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dan weer niett liefst minimaal n keer of 5 per week
We zullen de bougies eens goed nakijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haren sleuren![]()
damn.. tis wel weer tijd voor die onderhoudsbeurt geloof ik
Yes pleasequote:
ik weet toch niks van kilometers enzo zuskequote:
waar zitten diequote:Op maandag 28 maart 2011 20:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We zullen de bougies eens goed nakijken
je vergaat een cijferquote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat dan weer niett liefst minimaal n keer of 15 per week
Dat vanaf 1.50 bedoel je?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij deze zuskequote:Op maandag 28 maart 2011 20:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet toch niks van kilometers enzo zuske
quote:
jij slaapt op school toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik moet ook af en toe nog slapen als ik in bed ben hoor
slungelig ogen kan ook bij 1.75.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef Taartjeh het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is 1.82 ook goed?
[..] [quote]
Ja ook ik vind iets kleinere mannen er vaker iets sportiever uitzien lange mannen kunnen er ook slungerig uitzien. Vind ik dan.
Dat kan ook na de beurtquote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik moet ook af en toe nog slapen als ik in bed ben hoor
en het zijn er meerdere begrijp ik? hoe ziet dat er precies uit danquote:
Dat klopt dan weer wel!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:35 schreef gomi het volgende:
[..]
slungelig ogen kan ook bij 1.75.
gaat gewoon om de juiste verhoudingen. als die er zijn bij 1.90 is t imo ook ok
na het slapen en voor het slapenquote:
Gewoon een ontstekingsmechanisme om de motor te startenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en het zijn er meerdere begrijp ik? hoe ziet dat er precies uit dan
Vind ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
na het slapen en voor het slapenen n keer extra in het weekend.. moet kunnen
dus als je die aanraakt komt de boel in bewegingquote:Op maandag 28 maart 2011 20:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gewoon een ontstekingsmechanisme om de motor te starten![]()
sowieso ochtendseksquote:
Als je de sleutel omdraait jaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dus als je die aanraakt komt de boel in beweging
ik vind het maar ingewikkeld allemaalquote:
alsof jij je daaraan stoortquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef RockNijntje het volgende:
Kiek jullie snel goan
Laters dan maar
gewoon doorgaan tot het ochtend isquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zitten we nu op de verkeerde plek op de wereld
Je hoeft het ook niet te weten, als ik alle onderdelen maar kan vindenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het maar ingewikkeld allemaal
Er is geloof ik wat groot onderhoud nodig bij de dames....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef wel.o.k het volgende:
ik zie lengtematen iets over beurten....
vraag me af of dat lukt met zo weinig rij-urenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te weten, als ik alle onderdelen maar kan vinden![]()
Dat is nog beterquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon doorgaan tot het ochtend is
heb net ff f1 manager bekeken. maar jij scoort daar lekker zegquote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te weten, als ik alle onderdelen maar kan vinden![]()
Ik rij bijna elke dagquote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vraag me af of dat lukt met zo weinig rij-uren
Zal eens kijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
heb net ff f1 manager bekeken. maar jij scoort daar lekker zeg
* wel.o.k stroopt mouwen opquote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is geloof ik wat groot onderhoud nodig bij de dames....
Grote beurt en doorsmeren...
solo ritjes tellen nietquote:
gomiquote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef gomi het volgende:
[..]
heb net ff f1 manager bekeken. maar jij scoort daar lekker zeg
Zo, en nu tijd voor en wat ontspanning, voordat ik straks weer beginquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben klaar met economie!
Nouja,
klaar niet,
maar ik iig wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |