Bij de dokter was hij steeds te hoog, dus boven de bovengrens van wat hij mag zijn... toen heb ik een dag met een kastje rondgelopen en thuis was hij weliswaar iets hoger dan normaal, maar nog ruim binnen de grenzen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet. Wel goed om te weten eigenlijk
Is je bloeddruk nu wel 'normaal'
Mag ik dan mee?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Whehehe..!
Vakantie....! Ben net geweest maar wil wel weer opnieuw... *zucht*
Ik ben wat meer egoïstischerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, dan is m'n opa jarig
en mijn oom
Oja, en m'n moeder
behalve GF is iedereen ouderquote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja dan ben je wel iets ouders dan ik ja
New York *trots is*quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt, slechts 4 maanden per jaar daar en de rest in NL
Jaquote:
Ehm, je bedoelt jonger denk ikquote:
COOL! Hoe lang?quote:
Slaap Lekker LLquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat haar bed opzoeken
Truste allemaal
Welterusten LieflijkeDamequote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Zo'n kastje heb ik ook gehadquote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de dokter was hij steeds te hoog, dus boven de bovengrens van wat hij mag zijn... toen heb ik een dag met een kastje rondgelopen en thuis was hij weliswaar iets hoger dan normaal, maar nog ruim binnen de grenzen.
Lekker slapen meisjequote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Sweet dreamsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als kuukel er is dan is hij ook ouder
zoeksequote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Lijkt me helemaal leuk in een mooi en warm land danquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
[..]
JaHeb haar nu 2 keer gezien en ze is echt tof
Boeking is helaas voor jou al defquote:
was Friemel niet ook bejaard?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als kuukel er is dan is hij ook ouder
Daarom was hij bij mij ook hoger bij de dokterquote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo'n kastje heb ik ook gehad
Er werd toen gedacht dat mijn bloeddruk hoog was bij controles omdat ik zenuwachtig zou zijn of me druk zou maken
quote:
Ja, ik heb er echt super veel zin inquote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal leuk in een mooi en warm land dan
Nicequote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Boeking is helaas voor jou al def
Truste LL
@ Marijke: 1 week
Hehequote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom was hij bij mij ook hoger bij de dokter.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry kon het niet laten
Nu echt weg
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Toch niet op de 9e hè?quote:
Gebruik je nou weer IE? Slechtquote:
heeeeee ouwequote:
Ja, dat lijkt mij ook welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef Nijns het volgende:
@ lieve Marijke: heel veel gezien en gedaan maar 7 dagen is wel genoeg hoor
De huisarts heeft zelfs een aantekening in mijn dossier gemaakt, waarin staat dat mijn bloeddruk daar hoger is dan thuisquote:
Ik ben 86quote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Doet me goed te horen dat er nog meer users hier ouder zijn dan ik
Wokjequote:
PeZu ontelbaar oudquote:
Ja ik heb vorig jaar 2,5 week in Amerika gezeten en afwisselend steden en natuur gezien, de afwisseling is juist leuk. Ja in september ga ik nog 2 weken naar Mexico.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook welEen stad is vaak toch iets waarop je op een gegeven een beetje uitgekeken raakt.... Ik ben zelf meer van de natuur enzo... Een stad is leuk voor een aantal dagen, maar daarna wil ik meer zien
Heb je nog andere tripjes gepland staan?
Ik heb het ook steeds. Ik heb niet het gevoel dat ik me op zo'n moment druk maak trouwens maak weliswaar onbewust ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
De huisarts heeft zelfs een aantekening in mijn dossier gemaakt, waarin staat dat mijn bloeddruk daar hoger is dan thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |