Wowquote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, de 9de van de 9de, kijk maar in mijn fobo/profiel, wieso?
Tofquote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja ik heb vorig jaar 2,5 week in Amerika gezeten en afwisselend steden en natuur gezien, de afwisseling is juist leuk. Ja in september ga ik nog 2 weken naar Mexico.
Sitting in a treequote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Nijns het volgende:
Marijke & symp, is dat het resultaat van Fok! ?
Ik ken al 3 andere die net zo oud zijn als dat ik benquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wowda's dan al de 5e op die dag dat ik weet
Nee, lekker uitrusten en wel dagtripjes makenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofGa je daar ook rondreizen?
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Nijns het volgende:
Marijke & symp, is dat het resultaat van Fok! ?
Heerlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, lekker uitrusten en wel dagtripjes makenen jij behalve portugal? (dat zei jij toch net?)
Ja, waarschijnlijk toch wat onderhuidse spanningquote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het ook steeds. Ik heb niet het gevoel dat ik me op zo'n moment druk maak trouwens maak weliswaar onbewust ofzo
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeWil jij ook helpen dingen tillen bij Symph?
Want dan wordt het vast iets gemakkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
IS DE MEET ER GEKOMEN....???!!! En ik dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHet resultaat van de eerste echte grote KSC meet ooit
![]()
Ah dat heb ik dan weer nietquote:Op maandag 28 maart 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken al 3 andere die net zo oud zijn als dat ik ben
waar was je dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
IS DE MEET ER GEKOMEN....???!!! En ik dan?
Lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk
Nee, alleen Portugal voor nuverder leuke dingen in eigen land denk ik
Ja, ik denk hetquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk toch wat onderhuidse spanning.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben heul niet gebouwt voor lichamelijk werk
wel eens goed naar mij gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij held
Ik ga m'n sig aanpassen morgen
Ja, november vorig jaarquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
IS DE MEET ER GEKOMEN....???!!! En ik dan?Als je wilt kun je in juni mee?
Zie de OP
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
OMG, wat komt er nu weer bijquote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Jij held
Ik ga m'n sig aanpassen morgen
[..]
Ja, november vorig jaarAls je wilt kun je in juni mee?
Zie de OP
Truusreparerende en spullensjouwendequote:
dan ga ik eerst maar eens goed uitrusten...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Truusreparerende en spullensjouwende
Ik was hier niet meerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar was je dan?
en lees de OP
NU LEZEN
ONMIDDELIJK
Huiswerkquote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
Zo eindelijk Engels af. Die kinderbeul geeft ons zo een half hoofdstuk opdrachten op
Jonguh, je bent zelluf liefquote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt zo![]()
met die lieve mensen hier
![]()
Dat heb je al vaak gezegd vandaagquote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt zo![]()
![]()
Heeft ze alquote:
Nu zit er thee in mijn neusquote:
Kijk eens wat ik van de week naar een Duits meisje heb gestuurdquote:
Dat is omdat hij via de KSC binnen een uur alle spullen geregeld heeft die die nodig heeft als zijn (h)ex de deur uit isquote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb je al vaak gezegd vandaag
taartquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik van de week naar een Duits meisje heb gestuurd
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihi.
Ik ben weer vrolijker hoor![]()
Van jullie
Niets meer nodig dus?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is omdat hij via de KSC binnen een uur alle spullen geregeld heeft die die nodig heeft als zijn (h)ex de deur uit is![]()
![]()
![]()
heb ik ook alle reden toequote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb je al vaak gezegd vandaag
Wowquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is omdat hij via de KSC binnen een uur alle spullen geregeld heeft die die nodig heeft als zijn (h)ex de deur uit is![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik van de week naar een Duits meisje heb gestuurd
[ afbeelding ]
Ik wist dus niet wat die reden wasquote:
KSC doet dat met jequote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihi.
Ik ben weer vrolijker hoor![]()
Van jullie
Dat is wel heel snelquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
heeft hij al een 14 jarig konijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welterusten Wokkiequote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
KSC doet dat met je![]()
Mensen, ik ga slapen![]()
weltrusten, fijn dromen want er is reden toe![]()
Mooi. Van mij mag het af en toe toch wel iets minder klef allemaal, als ik daar nou eens heel eerlijk over moet zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt zo![]()
![]()
slaap lekker man, en tnx !!!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
KSC doet dat met je![]()
Nou, daar maak ik me toch wel eens schuldig aanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Van mij mag het af en toe toch wel iets minder klef allemaal, als ik daar nou eens heel eerlijk over moet zijn
Voor zover we nu kunnen inschatten nietquote:
ik wil je wel elke week een keer beledigen hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Van mij mag het af en toe toch wel iets minder klef allemaal, als ik daar nou eens heel eerlijk over moet zijn
Slaap lekker lief wokkeltjequote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
KSC doet dat met je![]()
Whehe ik las het laatst jaquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mag je helaas geen kus meer geven van mijn dochters, dan smelt je
Gaan jullie al samenwonenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover we nu kunnen inschatten niet![]()
![]()
Geweldig toch
![]()
![]()
Dat mag je vinden, maar ik hoop dat je snapt dat we ons er weinig van aantrekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hihi, dan ga ik toch verder onder mijn kloon johquote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mag je helaas geen kus meer geven van mijn dochters, dan smelt je
Zuurpruimpje?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi, dan ga ik toch verder onder mijn kloon joh
quote:
Nee manquote:
Ik snap allesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar ik hoop dat je snapt dat we ons er weinig van aantrekken![]()
Die heb ik onderweg naar Noordwijk ook op de foto gezetquote:
Ik nietquote:
Ja, zeker liefquote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee manOmdat hij van alles weggegeven heeft toen ie ging samenwonen heeft ie straks een beetje een leeg huis... Dus hebben allemaal mensen van hier banken, witgoed, tafels, stoelen etc gedoneerd
Lief he?
Maar je bent mijn favoriete mopperkont hoorquote:
Ja, ook, onder andere, en Whis, en Klinkerbotsing, maar er zijn zoveel lieve mensen in de wereldquote:
Ik denk dat Toek en ik ook nog wel iets heel belangrijks kunnen donerenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee manOmdat hij van alles weggegeven heeft toen ie ging samenwonen heeft ie straks een beetje een leeg huis... Dus hebben allemaal mensen van hier banken, witgoed, tafels, stoelen etc gedoneerd
Lief he?
Heeeeeeey!!quote:
ellooooowquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk dat Toek en ik ook nog wel iets heel belangrijks kunnen doneren
wtfquote:
dat valt best meequote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen is hier vrolijk en blijik wil ook...
ja, heb wel trek in kaas!quote:
Daar volg ik acteerlessen voorquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Veel belangrijker!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Een taart die versierd is met bloemetjes?
![]()
Hey Babyquote:
Ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Hij vloog voorbij toen ik de zonsondergang op de foto zette... ik merkte meteen verschil tussen oude camera en nieuwe... oude zou meeuw gemist hebben, nu werde foto meteen gemaakt toen ik op de knop druktequote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Die heb ik onderweg naar Noordwijk ook op de foto gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |