Ik was hier niet meerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar was je dan?
en lees de OP
NU LEZEN
ONMIDDELIJK
Huiswerkquote:Op maandag 28 maart 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
Zo eindelijk Engels af. Die kinderbeul geeft ons zo een half hoofdstuk opdrachten op
Jonguh, je bent zelluf liefquote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt zo![]()
met die lieve mensen hier
![]()
Dat heb je al vaak gezegd vandaagquote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt zo![]()
met die lieve mensen hier
![]()
Heeft ze alquote:
Nu zit er thee in mijn neusquote:
Kijk eens wat ik van de week naar een Duits meisje heb gestuurdquote:
Dat is omdat hij via de KSC binnen een uur alle spullen geregeld heeft die die nodig heeft als zijn (h)ex de deur uit isquote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb je al vaak gezegd vandaag
taartquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik van de week naar een Duits meisje heb gestuurd
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihi.
Ik ben weer vrolijker hoor![]()
Van jullie
Niets meer nodig dus?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is omdat hij via de KSC binnen een uur alle spullen geregeld heeft die die nodig heeft als zijn (h)ex de deur uit is![]()
![]()
![]()
heb ik ook alle reden toequote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heb je al vaak gezegd vandaag
Wowquote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is omdat hij via de KSC binnen een uur alle spullen geregeld heeft die die nodig heeft als zijn (h)ex de deur uit is![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |