abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94755029
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef Revolution-NL het volgende:
HRA gelijdelijk beperken
Overdrachtbelasting schrappen
Scheefhuurders keihard aanpakken

*O* *O* *O* *O*
Waarom niet:

HRA afschaffen,
Overdrachtsbelasting schrappen

Zo pak je iedereen gelijkwaardig aan :')
pi_94755236
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:37 schreef antfukker het volgende:

[..]

Waarom niet:

HRA afschaffen,
Overdrachtsbelasting schrappen

Zo pak je iedereen gelijkwaardig aan :')
Als overheid moet je natuurlijk wel proberen om geloofwaardig te zijn. Het volledig en op korte termijn veranderen van de spelregels helpt daar natuurlijk niet bij
eten!!!
pi_94755308
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Waarom de overdrachtsbelasting afschaffen? Daar is toch niets mis mee?
Omdat dat de belangrijkste oorzaak van de stijgende huizenprijzen is.
pi_94755367
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat is prima, maar dan alleen in combinatie met een huurstijging die evenredig is aan het verdwijnen van de HRA. Anders worden scheefhuurders indirect alsnog beloond.
Dus als de prijzen van koophuizen dalen zouden huren moeten stijgen? Wat een onzin, de reden dat particuliere huurhuizen zo gestegen zijn is juist dat de huizenprijzen hoog liggen, als deze zakken zakken de huurprijzen ook.
Verder moet de overheid gewoon grond vrijgeven aan woningbouwverenigingen zodat deze kunnen doen waar ze voor bedoeld zijn. Goedkope woningen bouwen. Er zou gewoon een goedkope woning moeten zijn voor iedereen in Nederland, ongeacht het inkomen. Heb je dan nog additionele wensen, dan koop je maar lekker opf huur je particulier.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_94755384
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef HansvD het volgende:

[..]

En een flinke rem op de arbeidsmobiliteit van mensen.
eten!!!
pi_94755426
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:43 schreef janatwork het volgende:

[..]

Als overheid moet je natuurlijk wel proberen om geloofwaardig te zijn. Het volledig en op korte termijn veranderen van de spelregels helpt daar natuurlijk niet bij
De overheid is allang ongeloofwaardig. Het nemen van de goede maatregelen toont juist een langere termijn visie, iets waar het nu ook aan ontbreekt en wat we hard nodig hebben. Helaas kijkt men meestal maar 4 jaar vooruit.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_94755469
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus als de prijzen van koophuizen dalen zouden huren moeten stijgen? Wat een onzin, de reden dat particuliere huurhuizen zo gestegen zijn is juist dat de huizenprijzen hoog liggen, als deze zakken zakken de huurprijzen ook.
Verder moet de overheid gewoon grond vrijgeven aan woningbouwverenigingen zodat deze kunnen doen waar ze voor bedoeld zijn. Goedkope woningen bouwen. Er zou gewoon een goedkope woning moeten zijn voor iedereen in Nederland, ongeacht het inkomen. Heb je dan nog additionele wensen, dan koop je maar lekker opf huur je particulier.
Er is voor iedereen in Nederland een socialewoningbouwhuis alleen staat die op een plek waar de mensen niet willen wonen (behalve Xeno). Als je aanvullende wensen in locatie hebt moet je dus of kopen, of particulier huren, of lang op een wachtlijst staan.
eten!!!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:51:40 #208
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94755522
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus als de prijzen van koophuizen dalen zouden huren moeten stijgen?
Precies. Nou ja, uiteraard alleen de sociale huren, belangrijke nuance. Vrije sector prijzen moeten ook omlaag uiteraard.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_94755530
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

De overheid is allang ongeloofwaardig. Het nemen van de goede maatregelen toont juist een langere termijn visie, iets waar het nu ook aan ontbreekt en wat we hard nodig hebben. Helaas kijkt men meestal maar 4 jaar vooruit.
Als Rutte morgen komt met het per direct afschaffen van de HRA is denk ik het laatste restje politiek vertrouwen weg, ook bij de mensen die in principe wel voor die maatregel zijn.
eten!!!
pi_94755562
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:50 schreef janatwork het volgende:

[..]

Er is voor iedereen in Nederland een socialewoningbouwhuis alleen staat die op een plek waar de mensen niet willen wonen (behalve Xeno). Als je aanvullende wensen in locatie hebt moet je dus of kopen, of particulier huren, of lang op een wachtlijst staan.
Als je op een wachtlijst moet staan zijn er dus onvoldoende woningen. Veel gaan bouwen dus.Dan offeren we die stukjes gecultiveerd land die we natuur noemen maar op.
pi_94755593
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:51 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Precies. Nou ja, uiteraard alleen de sociale huren, belangrijke nuance. Vrije sector prijzen moeten ook omlaag uiteraard.
Aah, daar is de nuance die je in een eerder bericht "vergat" ;)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:54:11 #212
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94755611
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:50 schreef janatwork het volgende:

[..]

Precies. Alleen botst dat met de dubbeltje-eerste-rang mentaliteit van de meeste huurders.
Die willen voor 400 euro op max 20km afstand van hun werk, in een huis met minimaal 4 slaapkamers wonen, niet te ver van hun familie, met winkels in de buurt en in een rustige wijk.
En als er geen huizen zijn die aan ál die eisen voldoen dan is dat de schuld van de overheid 8)7
pi_94755620
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:33 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Welk nut dient deze dan? Als je speculatie wilt tegengaan kun je hem beter omzetten in een winstbelasting.
Dat werkt alleen als je 100% belast op de overwaarde :)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_94755643
Huizenprijzen zijn leidend. Kopen is HET doel is de algemene denkwijze.
Zodra de luchtbel klapt gaat de vrije sector ook omlaag.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:55:10 #215
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94755648
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als je op een wachtlijst moet staan zijn er dus onvoldoende woningen. Veel gaan bouwen dus.Dan offeren we die stukjes gecultiveerd land die we natuur noemen maar op.
Dubbeltje eerste rang.
Ik, ik, ik, wat anderen willen boeit me niets. :r
pi_94755679
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hm. Dus je wil dat de scheefleners besparen? Terwijl je in andere reacties er door middel van smiley-gebruik blijk van geeft het prachtig te vinden als die mensen in de ellende komen. Waar komt dat vandaan vraag ik me af. Ben je dan echt zo gefrustreerd dat je een hele bevolkingsgroep ellende toewenst (en zeg niet dat je dat niet doet, want dat doe je wel).
Ik gun scheefleners al het geluk van de wereld, maar ik verwacht ook dat ze de gevolgen van hun onverantwoordelijk handelen accepteren :)
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:56:56 #217
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94755714
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:56 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik gun scheefleners al het geluk van de wereld, maar ik verwacht ook dat ze de gevolgen van hun onverantwoordelijk handelen accepteren :)
Zou je dat onverantwoordelijk handelen duidelijk kunnen definiëren?
pi_94755716
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij hebt toch al eens een ban gehad? Waarvoor was dat?
Wie heeft er nog geen ban gehad :')
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:57:46 #219
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94755744
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:57 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wie heeft er nog geen ban gehad :')
Ik :)
Maar ik ben dan ook lekker een saai burgermannetje *O*
pi_94755766
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:43 schreef janatwork het volgende:

[..]

Proberen? Waarom? De overheid is een geldverslindend monster dat zichzelf in stand probeert te houden, die houden echt geen rekening met wie dan ook.
I'll sing you a lullaby.
pi_94755802
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:57 schreef Whuzz het volgende:

Maar ik ben dan ook lekker een saai burgermannetje *O*
QFT ;)

xeno moet met schaamrood op de kaken bekennen dat hij ook nog nooit een ban gehad heeft :@
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:02:00 #222
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94755901
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

QFT ;)

xeno moet met schaamrood op de kaken bekennen dat hij ook nog nooit een ban gehad heeft :@
Zeg maar tegen elk respect dat Asfyxia voor je had. Nu ben je niet meer stout genoeg voor hem :')
pi_94756152
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef HansvD het volgende:

[..]

Leg mij dat eens uit?

Die 6% is niet de verklaring waarom de prijzen zo enorm hard gestegen zijn, het verlagen van de rente i.c.m. de HRA en het hoger besteedbare inkomen werken veel harder door. Haal de HRA factor weg en de leencapaciteit duikt significant mee naar beneden.
I'll sing you a lullaby.
pi_94756184
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Zeg maar tegen elk respect dat Asfyxia voor je had. Nu ben je niet meer stout genoeg voor hem :')
Hij zal er stuk van zijn :')
I'll sing you a lullaby.
pi_94756243
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:55 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dubbeltje eerste rang.
Ik, ik, ik, wat anderen willen boeit me niets. :r
Zegt de scheeflener _O-
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:24:25 #226
324665 meth77
to do or not to do
pi_94756644
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef BertV het volgende:
Ik zie er ook wel wat in de HRA en subsidies in 1 klap af te schaffen.

Jadat lijkt me ook, zal ff schrikken zijn maar dan is iedereen weer wakker
pi_94756727
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef meth77 het volgende:

[..]

Jadat lijkt me ook, zal ff schrikken zijn maar dan is iedereen weer wakker
Ik wil de schrik bij de banken en woningcorporaties leggen.
Uiteindelijk is daar het belastinggeld naar toe gerold.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:27:41 #228
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_94756734
Ze moeten die dubbele HRA terugbrengen van die lui die met dubbele woningen zitten, waarbij je de te koopstaande woning nog 3 jaar mag aftrekken. Hebben ze opgerekt van 2 naar 3 jaar, een betere actie was geweest van 2 naar 1 jaar, passen ze vanzelf de prijzen wel aan.

Ik neem ook waar dat het regelmatig wordt onderverhuurd zonder inschrijving in het GBA. Dat is en de HRA en de huur pakken.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_94756953
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:27 schreef Bayswater het volgende:
Ze moeten die dubbele HRA terugbrengen van die lui die met dubbele woningen zitten, waarbij je de te koopstaande woning nog 3 jaar mag aftrekken. Hebben ze opgerekt van 2 naar 3 jaar, een betere actie was geweest van 2 naar 1 jaar, passen ze vanzelf de prijzen wel aan.

Ik neem ook waar dat het regelmatig wordt onderverhuurd zonder inschrijving in het GBA. Dat is en de HRA en de huur pakken.
Inderdaad. Laten we de luitjes die nu in de stress en aan de grond met dubbele lasten zitten slachtofferen om de huizenmarkt weer uit het slop te trekken! Hadden ze maar niet zo stom moeten zijn om eerst te kopen en daarna pas over de verkoop na te denken. :P
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:37:43 #230
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94757042
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zegt de scheeflener _O-
Wat is een scheeflener?

Oh, en @ cenZuur: Je krijgt de groeten van Edzard en Ton _O-
  dinsdag 29 maart 2011 @ 12:39:13 #231
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94757087
lol @ ad op de site. "Lees alles over ontwoekeren"
Speciaal voor Xeno :D
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 12:58:07 #232
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94757763
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zegt de scheeflener _O-
Hoe kun jij concluderen dat Whuzz een scheeflener is? Of wil je gewoon even de bijdehandte jongen uithangen?

Mijn hypotheek is bv lager dan wat ik maximaal had kunnen lenen. Dat doe ik omdat je dan ook nog geld over hebt om 'leuke dingen' te doen. Volgens mij doet Whuzz dat ook. Volgens mij is dat heel verstandig om dat zo aan te pakken, itt bijvoorbeeld met zn 2en een maximale hypotheek nemen, omdat je dan een probleem hebt als je uit elkaar gaat.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_94757858
quote:

agree
pi_94757927
quote:

De dubbele hra aftrek zou men gewoon van de 30 jaar totale hra-aftrek af moeten halen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:07:23 #235
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94758097
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe kun jij concluderen dat Whuzz een scheeflener is? Of wil je gewoon even de bijdehandte jongen uithangen?
Xeno weet prima dat ik niet in de catagorie leenkneuzen/scheefleners/topleners of wat dan ook val. Dat is hem al vaak genoeg uitgelegd. Maar je moet toch ergens je frustraties kwijt wanneer je net je huur hebt moeten betalen. :)
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 13:13:12 #236
16180 crew  CoolGuy
pi_94758329
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:07 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Xeno weet prima dat ik niet in de catagorie leenkneuzen/scheefleners/topleners of wat dan ook val. Dat is hem al vaak genoeg uitgelegd. Maar je moet toch ergens je frustraties kwijt wanneer je net je huur hebt moeten betalen. :)
Mja, maar ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van dergelijke opmerkingen, als je toch al goed weet dat wat je zegt niet waar is. Waarom zou je het dan nog zeggen, dat is dan toch volkomen zinloos? :{
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:20:31 #237
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94758681
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mja, maar ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van dergelijke opmerkingen, als je toch al goed weet dat wat je zegt niet waar is. Waarom zou je het dan nog zeggen, dat is dan toch volkomen zinloos? :{
Niet meer of minder zinloos dan 200x "Cognitieve Dissonantie" posten als reply op iemand...
Ik vrees dat dat simpelweg de structuur van dit topic is :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:29:00 #238
324665 meth77
to do or not to do
pi_94759013
quote:
Ze moeten die dubbele HRA terugbrengen van die lui die met dubbele woningen zitten, waarbij je de te koopstaande woning nog 3 jaar mag aftrekken.
ne gewoon alle subsidies afschaffen asap

Koopsusbside, HRA en Huursubsidie
en huren vrijlaten, mensen zoeken zelf wel betaalbare woonruimte, dat hoeft de overheid niet te doen.
Die moet alleen genoeg grond beschikbaarstellen aan de bouwers

[ Bericht 3% gewijzigd door meth77 op 29-03-2011 15:36:16 ]
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 13:29:14 #239
16180 crew  CoolGuy
pi_94759027
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:20 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Niet meer of minder zinloos dan 200x "Cognitieve Dissonantie" posten als reply op iemand...
Ik vrees dat dat simpelweg de structuur van dit topic is :')
Beetje sneu is 't wel. Want je weet al op het moment dat je je post aan 't typen bent dat het niet waar is wat je zegt, en dan toch zeggen. Voegt niks toe.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:43:52 #240
43642 Bayswater
pi_94759605
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Inderdaad. Laten we de luitjes die nu in de stress en aan de grond met dubbele lasten zitten slachtofferen om de huizenmarkt weer uit het slop te trekken! Hadden ze maar niet zo stom moeten zijn om eerst te kopen en daarna pas over de verkoop na te denken. :P
Als het teruggebracht was naar een jaar hadden ze meer gevangen dan door het op te rekken naar 3 jaar. Ze zijn nog meer slachtoffer geworden van de zogenaamde flexibele regeling waarbij alleen maar de hypotheekvoorwaarden zijn aangescherpt.
Life lies a slow suicide
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:46:45 #241
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94759722
Tot mijn grote schrik moet ik bekennen het wel met Asfyxia eens te zijn. Waarom moet de belastingbetaler opdraaien voor mensen die zelf het risico namen om twee huizen tegelijk te bezitten?
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 15:12:12 #242
16180 crew  CoolGuy
pi_94762849
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef Whuzz het volgende:
Tot mijn grote schrik moet ik bekennen het wel met Asfyxia eens te zijn. Waarom moet de belastingbetaler opdraaien voor mensen die zelf het risico namen om twee huizen tegelijk te bezitten?
Hier ben ik het ook mee eens. Voor 1x ben ik het met Asfyxia eens. Als je zelf de keuze maakt om een 2e huis te kopen terwijl je het eerste huis nog niet kwijt bent, dan is dat je eigen probleem, niet het probleem van anderen. Dan had je maar moeten wachten tot je je eigen huis kwijt was geweest.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:41:42 #243
324665 meth77
to do or not to do
pi_94763914
http://www.telegraaf.nl/d(...)dkoper__.html?p=22,1
Crash in slowmotion
quote:
di 29 mrt 2011, 15:18
Amerikaanse eengezinswoning weer goedkoper
WASHINGTON (AFN) - De prijzen van eengezinswoningen in de Verenigde Staten zijn in januari voor de zevende rij op maand gedaald. Dat bleek dinsdag uit een rapport van Standard & Poor's en Case Shiller.

De huizenprijzen in de twintig grootste steden in de VS daalden met 0,2 procent ten opzichte van december. Door Reuters geraadpleegde economen rekenden op een daling van 0,4 procent.

Ten opzichte van janunari 2010 lagen de prijzen 3,1 procent lager. Hier rekenden de economen op een afname van 3,2 procent.
pi_94767931
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens. Voor 1x ben ik het met Asfyxia eens. Als je zelf de keuze maakt om een 2e huis te kopen terwijl je het eerste huis nog niet kwijt bent, dan is dat je eigen probleem, niet het probleem van anderen. Dan had je maar moeten wachten tot je je eigen huis kwijt was geweest.
Ik ben het ook eens met Asfyxia :P

Maar wil daar nog even verder op ingaan.... als je zo dom bent om een huis te kopen met HRA is het je eigen schuld dat je meer geld kwijt bent zodra de overheid dit extratje gaat schrappen.... had je maar niet zoveel geld moeten lenen. Als je alleen maar aan je verplichtingen kan doen met HRA ben je een leentokkie :)
I'll sing you a lullaby.
pi_94768231
LOL het was ironisch bedoeld... :')

Maar het verbaast me niks dat al die leenkoningen hier het ermee eens zijn. Huizen"bezitters" zijn asocialen die "solidariteit" niet in hun woordenboek hebben staan. Ze zien graag dat de buurman volledig voor de crash op de woningmarkt opdraait, in plaats van dat ze solidair met elkaar zijn en allemaal een beetje inleveren. Walgelijke lieden. :r

Bij huurders zie je dergelijk gedrag niet of nauwelijks. Die helpen elkaar in barre tijden.
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 17:26:50 #246
16180 crew  CoolGuy
pi_94768336
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:15 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik ben het ook eens met Asfyxia :P

Maar wil daar nog even verder op ingaan.... als je zo dom bent om een huis te kopen met HRA is het je eigen schuld dat je meer geld kwijt bent zodra de overheid dit extratje gaat schrappen.... had je maar niet zoveel geld moeten lenen. Als je alleen maar aan je verplichtingen kan doen met HRA ben je een leentokkie :)
Net zoals dat je een huurtokkie bent als je alleen maar kunt huren met een subsidie?

Overigens, wel een beetje apart dat dat wel dom vindt. Want dat zijn die Gouden Bergen waar ik wel eens aan gerefereerd heb, wat jij uitzonderlijk vervelend vond, weet je nog? Want als je dan een groter huis kunt kopen met HRA dan vind je dat prachtig, want dat wil je. Maar het risico dat de HRA wordt afgeschaft is er wel degelijk, maar dat negeer je omdat de Gouden Bergen aanlokkelijker zijn. En als je dan achteraf in de shit zit, dan is dat je eigen verantwoordelijkheid, niet van anderen.

Ik vind het een beetje raar dat je het daar wel mee eens bent als het om mensen gaat die op die manier een huis hebben gekocht (immers, jij wil graag dat die falen) maar dat je het daar pertinent niet mee eens bent als het om andere situaties gaat (bv die van jezelf, toen je je handtekening zette. Dat ging ook om de Gouden Bergen die achteraf niet bleken te kloppen, maar daar vond je dat de verantwoordelijkheid niet bij jezelf lag, maar bij degenen die je een mooi verhaaltje hadden verteld, weet je nog?)
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 17:29:12 #247
16180 crew  CoolGuy
pi_94768407
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:23 schreef Asfyxia het volgende:
LOL het was ironisch bedoeld... :')

Maar het verbaast me niks dat al die leenkoningen hier het ermee eens zijn. Huizen"bezitters" zijn asocialen die "solidariteit" niet in hun woordenboek hebben staan. Ze zien graag dat de buurman volledig voor de crash op de woningmarkt opdraait, in plaats van dat ze solidair met elkaar zijn en allemaal een beetje inleveren. Walgelijke lieden. :r

Bij huurders zie je dergelijk gedrag niet of nauwelijks. Die helpen elkaar in barre tijden.
Nee hoor, ik wens niemand ellende toe. Spreek voor jezelf, jij wil graag dat andere mensen het zwaar krijgen, en dan in het bijzonder de mensen die een huis gekocht hebben. Overigens ben ik wel solidair, alleen niet op basis van iets simpels als dat je een koper bent of een huurder. Ik ben solidair met de mensen waar ik graag solidair mee wil zijn, en daar hoort een groot gedeelte van de kopers echt niet bij. Niet zo zeer omdat ze een huis gekocht hebben (of gehuurd, for that matter) maar omdat het niet mijn soort mensen zijn.
pi_94768495
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee hoor, ik wens niemand ellende toe. Spreek voor jezelf, jij wil graag dat andere mensen het zwaar krijgen, en dan in het bijzonder de mensen die een huis gekocht hebben.
Nee, ik wil dat de huizenprijzen fors dalen, zodat ik lekker laag kan instappen en gauw dikke winst maak.

Maar als ome Piet z'n dikke villa niet meer kan betalen en op straat belandt, dan mag hij best bij mij komen wonen hoor! Gratis!
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 17:35:52 #249
16180 crew  CoolGuy
pi_94768619
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:31 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Nee, ik wil dat de huizenprijzen fors dalen, zodat ik lekker laag kan instappen en gauw dikke winst maak.

Maar als ome Piet z'n dikke villa niet meer kan betalen en op straat belandt, dan mag hij best bij mij komen wonen hoor! Gratis!
Oh ja, maar natuurlijk. Jij wil gewoon snel rijk worden. Net zoals mensen snel willen afvallen, het liefst terwijl ze op de bank zitten. Tenzij je de loterij wint gaat dat zo gauw niet gebeuren. Als je dikke winst wil maken kun je je beter op andere dingen richten dan hopen dat de huizenmarkt instort om je doel te bereiken.

Ga stelen ofzo, of dealen.

Of, je hebt een goede baan waar je gewoon goed verdient, en dan laat je dat idee dat je in 2 dagen rijk wil worden varen.
pi_94768702
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:09 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Leg mij dat eens uit?

Die 6% is niet de verklaring waarom de prijzen zo enorm hard gestegen zijn, het verlagen van de rente i.c.m. de HRA en het hoger besteedbare inkomen werken veel harder door. Haal de HRA factor weg en de leencapaciteit duikt significant mee naar beneden.
Niet voor de volle 100% inderdaad maar wel van belang.

Mensen hebben de overdrachtsbelasting betaald vanuit hun hypotheek en proberen die dus bij verkoop weer terug te verdienen. Dus bij verkoop is de vraagprijs vaak al 6% hoger dan dat hij was.

Dus zonder overdrachtsbelasting kun je makkelijker naar een ander huis verhuizen en hebben starters weer meer kans.
pi_94768884
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:35 schreef CoolGuy het volgende:
Of, je hebt een goede baan waar je gewoon goed verdient, en dan laat je dat idee dat je in 2 dagen rijk wil worden varen.
Waarom zou ik? Het kan! Gewoon ff geduld hebben! Het is net zoiets als meedoen aan een loterij, terwijl je vantevoren al weet dat je gaat winnen. :P
pi_94768943
Denken dat je nu nog dikke winst gaat maken in de huizenmarkt terwijl je niet eens een huis bezit is nogal gek.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2011 18:03:32 ]
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 17:48:34 #253
16180 crew  CoolGuy
pi_94769042
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:45 schreef Scorpie het volgende:
Denken dat je nu nog dikke winst gaat maken in de aker terwijl je niet eens een huis bezit is nogal gek.
Inderdaad. Ik snap die mensen niet die een huis als een speculatie-object zien. Overigens, dat huis wordt niet magisch meer waard hoor. Tenzij jij op het dieptepunt instapt, maar dat kun je niet beoordelen of dat zo is.

Koop je een huis voor 200.000 euro omdat je denkt dat je op het dieptepunt zit, en dan zakt t verder, is het nog maar 100.000 euro waard. Dat is heel vervelend...ALS je je huis als speculatie object ziet. Als je er gewoon wil wonen interesseert je dat geen kut. Maar als je verwacht dat die stijging die je voor ogen hebt in 3 maanden gebeurd is heb je t mis. Daar gaan wel wat jaren overheen. Als je dat 'snel winst maken' wil noemen...tja.. :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:55:47 #254
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94769275
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:37 schreef HansvD het volgende:

[..]
Mensen hebben de overdrachtsbelasting betaald vanuit hun hypotheek en proberen die dus bij verkoop weer terug te verdienen. Dus bij verkoop is de vraagprijs vaak al 6% hoger dan dat hij was.
Leuk dat ze dat "proberen", maar het is natuurlijk compleet irrelevant. Anders zou een huis dat 3 keer verkocht is de afgelopen jaren nu 19% duurder zijn dan een huis wat in die jaren niet verkocht is. En als de overheid het bouwen van voldoende huizen zou toestaan, zou je als koper gewoon een nieuw huis kopen i.p.v. een 3 jaar oud huis waar de gebruiker 6% extra voor wil vangen.

Waarom kan de overheid wel een kantoormarkt toestaan met 15% leegstand, terwijl nieuwbouw gewoon vergunningen krijgt, en niet een huizenmarkt?
censuur :O
pi_94769525
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom kan de overheid wel een kantoormarkt toestaan met 15% leegstand, terwijl nieuwbouw gewoon vergunningen krijgt, en niet een huizenmarkt?
Krijgt de nieuwbouw geen vergunning dan? Ik dacht dat dat op een laag pitje stond omdat er nu eenmaal weinig verkocht wordt en ze pas gaan bouwen als een bepaald deel verkocht is.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:09:25 #256
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94769737
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Krijgt de nieuwbouw geen vergunning dan? Ik dacht dat dat op een laag pitje stond omdat er nu eenmaal weinig verkocht wordt en ze pas gaan bouwen als een bepaald deel verkocht is.
Probeer als particulier maar eens een bouwvergunning te krijgen... Of als boer die graag van z'n 20.000 vierkante meter weiland af wil en dat graag aan 20 gezinnen wil verkopen om 20 riante vrijstaande huizen neer te zetten... Het "bestemmingsplan" kan pas worden aangepast als jij je financieel inlikt bij de juiste ambtenaar...

Als dat ooit wordt aangepast, mag de HRA van mij blijven, dan dalen de prijzen toch wel naar normale marktwaarden.
Maar de belanghebbenden zullen het nooit toestaan, het levert gemeenten veel geld op, en dat het de Staat 14 miljard kost kan ze daar niet schelen...
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:11:19 #257
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94769809
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:09 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Probeer als particulier maar eens een bouwvergunning te krijgen...
_O-

Alsof dát het probleem is. Probeer als particulier maar eens een stuk grond te kopen. Dan betaal je NOG meer dan de WBV die het met dikke korting koopt en NOG VEEEEEL meer dan de projectontwikkelaar die het in bulk kan kopen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:12:04 #258
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_94769832
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:09 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Probeer als particulier maar eens een bouwvergunning te krijgen... Of als boer die graag van z'n 20.000 vierkante meter weiland af wil en dat graag aan 20 gezinnen wil verkopen om 20 riante vrijstaande huizen neer te zetten... Het "bestemmingsplan" kan pas worden aangepast als jij je financieel inlikt bij de juiste ambtenaar...
Inderdaad! Maffiapraktijken :r
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:14:12 #259
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94769913
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:11 schreef Whuzz het volgende:

[..]

_O-

Alsof dát het probleem is. Probeer als particulier maar eens een stuk grond te kopen. Dan betaal je NOG meer dan de WBV die het met dikke korting koopt en NOG VEEEEEL meer dan de projectontwikkelaar die het in bulk kan kopen.
Google brengt me als eerste hier: http://link.marktplaats.nl/1000113461 :
15.900 euro voor een stukje van 125 bij 70 meter. En ja, dat is bos. Verwijder 2% van de bomen en je kan riant middenin je eigen bos wonen!
Leg nu nog eens dat vergunningen volgens jou geen probleem zijn?
pi_94769924
Voor de huurders is er ook goed nieuws:

Huurprijs stijgt maximaal 1,3 procent
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:15:05 #261
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94769955
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

15.900 euro voor een stukje van 125 bij 70 meter. En ja, dat is bos. Verwijder 2% van de bomen en je kan riant middenin je eigen bos wonen!
Ja heel fijn dat je één voorbeeld hebt kunnen vinden. Nu graag een voorbeeld op een plek waar echt mensen zouden willen wonen.

Edit: Zie nu pas dat het nabij Eindhoven is, da's best een mooi stukje idd :o

Maargoed, voor je vergunningsgedoe natuurlijk onzin. Het is beschermd bosgebied. Niet zo gek dat je daar niet eens een kapvergunning krijgt natuurlijk |:(
pi_94770044
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat is wel weer een uiterste he...

quote:
De toekomstmogelijkheden van het perceel zijn beperkt. Het bos is wettelijk beschermd middels de Ecologische Hoofdstructuur.
quote:
Uiteraard behoud de eigenaar het recht om jaarlijks 10% te kappen/dunnen.
Wel geinig om dat samen met een paar anderen te kopen en jaarlijks op te delen als stookhout. ^O^

Toevoeging:

quote:
Het bezit van bosgrond heeft belastingvoordelen.
Bosperceel in het Brabantse land Bosgrond is, net als bijvoorbeeld kunst, vrijgesteld van vermogensrendements-heffing. Dat houdt in dat de belasting (1,2 %) die doorgaans wel geldt voor spaargeld, aandelen en vastgoed niet geldt voor bosgrond.

Daarnaast bent u vrijgesteld van inkomstenbelasting (30-50%) bij opbrengsten (hout, kerstgroen, dennenappels, eikels, mos, bessen) uit het bos of verkoop van het bos.

Als u een aaneengesloten bos koopt wat groter is dan 5 hectare, kan dit bos in veel situaties gerangschikt worden onder de Natuurschoonwet NSW. Daarmee geniet u van alle belastingvoordelen die te bedenken zijn.

[ Bericht 23% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 29-03-2011 18:23:17 ]
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:24:04 #263
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94770366
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Koop je een broek voor 200 euro omdat je denkt dat je op het dieptepunt zit, en dan zakt t verder, is het nog maar 100 euro waard. Dat is heel vervelend...ALS je je broek als speculatie object ziet. Als je hem gewoon wilt gaan dragen interesseert je dat geen kut.

Ik koop altijd in de uitverkoop. Heeft niets met speculeren te maken, Ik heb gewoon een hekel aan veel te veel betalen.
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
pi_94770452
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:24 schreef Censuur-152 het volgende:
Ik koop altijd in de uitverkoop. Heeft niets met speculeren te maken, Ik heb gewoon een hekel aan veel te veel betalen.
En iets wat je elke dag keihard nodig hebt huur je :?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:27:16 #265
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94770522
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

En iets wat je elke dag keihard nodig hebt huur je :?
Een dak boven het hoofd bedoel je? ja waarom niet?
pi_94770602
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:27 schreef Censuur-152 het volgende:
Een dak boven het hoofd bedoel je? ja waarom niet?
Omdat ik ook een hekel heb aan teveel betalen. Daarom niet.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:31:40 #267
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94770724
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

cenZuurtje had uiteraard weinig keus. Werd geweigerd door de bank. Daarom issu nu boos en uit dat via een weblog, door er nieuws op te copy pasten en er dan zelf met zijn clone-army op te reageren :D
pi_94770899
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:31 schreef Whuzz het volgende:
cenZuurtje had uiteraard weinig keus. Werd geweigerd door de bank. Daarom issu nu boos en uit dat via een weblog, door er nieuws op te copy pasten en er dan zelf met zijn clone-army op te reageren :D
Ja, als hij al die energie in een krantenwijk had gestopt had hij nu een uitgestrekt landgoed kunnen uitkiezen... :D
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:04:14 #269
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94772519
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik ook, daarom koop ik ook geen huis in Nederland. Dat de huizenmarkt vast zou lopen kon iedereen al minstens 5 jaar aan zien komen. Dan ga je natuurlijk niet op de top instappen, zelfs niet als je vrouw het zo graag wil. Dat zou wel heel dom zijn..
pi_94772710
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:04 schreef Censuur-152 het volgende:
Ik ook, daarom koop ik ook geen huis in Nederland. Dat de huizenmarkt vast zou lopen kon iedereen al minstens 5 jaar aan zien komen. Dan ga je natuurlijk niet op de top instappen, zelfs niet als je vrouw het zo graag wil. Dat zou wel heel dom zijn..
Ja. Dan luister je natuurlijk naar een doem-weblog. En blijf je vrolijk huren. Al die jaren. En zie je met lede ogen hoe de eisen steeds verder worden aangescherpt. En hoe de rente stijgt. En na 5 jaar dapper huur betalen kom je tot de conclusie dat het inmiddels helemaal niet meer lukt. En dat je dus nog 20 jaar zult moeten blijven huren. Yep, dan heb je het slim aangepakt. Hoe reageert jouw vrouw er eigenlijk op? Is de relatie nog goed? _O-
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:12:06 #271
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94772846
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ja. Dan luister je natuurlijk naar een doem-weblog. En blijf je vrolijk huren. Al die jaren. En zie je met lede ogen hoe de eisen steeds verder worden aangescherpt. En hoe de rente stijgt. En na 5 jaar dapper huur betalen kom je tot de conclusie dat het inmiddels helemaal niet meer lukt. En dat je dus nog 20 jaar zul moeten blijven huren. Yep, dan heb je het slim aangepakt. Hoe reageert jouw vrouw er eigenlijk op? Is de relatie nog goed? _O-
Nog maar eens een keer: er zijn ook mensen die een huis kopen ipv lenen. Dat gaat niet als je de hele dag op fok zit te klooten...
pi_94773036
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:12 schreef Censuur-152 het volgende:
Nog maar eens een keer: er zijn ook mensen die een huis kopen ipv lenen.
Ja, jij wel.... :D Je geeft net aan dat je geen huis in NL wilt kopen, maar toch maak jij je het meest druk om de huizenprijzen in NL... Je jokt een beetje denk ik.

quote:
Dat gaat niet als je de hele dag op fok zit te klooten...
Kun je nagaan als je daarbij ook nog eens heel de dag op een weblog zit te kloten. :D
pi_94773383
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:12 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Nog maar eens een keer: er zijn ook mensen die een huis kopen ipv lenen.
I am with stupid. :)
pi_94773458
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef Terrorizer het volgende:
I am with stupid. :)
Ik geef het op. Ik weet dat ik 1 woord moet wegstrepen, maar welke?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:28:34 #275
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:30:25 #276
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_94773652
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:28 schreef Censuur-152 het volgende:

Ja wat moeten ze anders, maar zoals het IMF aangeeft, de regering mag de HRA wel handhaven maar ze moet het voordeel weghalen, dus huurwaardeforfait omhoog volgend jaar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_94773683
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik geef het op.
pi_94773719
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja wat moeten ze anders, maar zoals het IMF aangeeft, de regering mag de HRA wel handhaven maar ze moet het voordeel weghalen, dus huurwaardeforfait omhoog volgend jaar
ze moet niks. :)
Het IMF mag rapportjes schrijven totdat ze blauwe vingers heeft, maar de regering moet niks (en doet ook niks).
pi_94773895
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:30 schreef michaelmoore het volgende:
Het HWF is echt een obsessie voor je he? Ik geloof er niks van dat daar op korte termijn iets wezenlijks aan gaat veranderen.

De overdrachtsbelasting schrappen, daar hou ik wel rekening mee.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:46:14 #280
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94774531
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Het HWF is echt een obsessie voor je he? Ik geloof er niks van dat daar op korte termijn iets wezenlijks aan gaat veranderen.

De overdrachtsbelasting schrappen, daar hou ik wel rekening mee.
Lekker boeiend waar jij rekening mee houd. Of moet ik je echt serieus gaan nemen? ik houd het op vrijwelnooitzinvol maar wel een grote mond.
pi_94774921
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Censuur-152 het volgende:
Lekker boeiend waar jij rekening mee houd.
Ah, emotie. Dus toch geen bot. ^O^

quote:
Of moet ik je echt serieus gaan nemen?
Neh, jou raad ik een bepaalde weblog aan. Die sluit beter aan op je niveau. :D

quote:
ik houd het op vrijwelnooitzinvol
Dat had ik zelf toch ook al besloten? Doe eens begrijpend leren lezen en kijk dan nog eens naar mijn username. :Y

quote:
maar wel een grote mond.
Yep. Voor de nerds verwijs ik je wederom naar een bepaalde weblog. ^O^
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:57:29 #282
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94775175
Hey, ik heb een idee! Als we nou eens gewoon kijken wat er gebeurd. Dan kan Zuurtje lekker zijn blogje volspammen, kan Xeno lekker overloos Warhammer-2012 "Leenkneuzen vs Huurtokkies" spelen in dit topic, Terrorizer nog een kopje warme choco met zijn mams drinken, CoolGuy tegen zijn vriendin zeiken over die sukkel van een Asfyxia, Asfyxia met zijn hippievriendjes nog een pandje kraken en snoepjes stelen zonder te betalen en BVZ zo af een toe nuttig postje tussen de onzin door gooien. Is dat een idee?

En ik? Ik doe lekker /popcorn, want mij boeit het allemaal niet zoveel, aangezien ik het toch allemaal dik voor elkaar heb ^O^

* Whuzz heeft net heeeeerlijk nieuws gekregen! :D
En ik zeg lekker niet wat het is :9
.
.
.
.
Jaja, kom maarrrrrrr met het betere beledigende giswerk. Of met felicitaties. Mag ook 'tuuk.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:59:10 #283
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94775278
pi_94775720
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Whuzz het volgende:
Hey, ik heb een idee! Als we nou eens gewoon kijken wat er gebeurd. Dan kan Zuurtje lekker zijn blogje volspammen, kan Xeno lekker overloos Warhammer-2012 "Leenkneuzen vs Huurtokkies" spelen in dit topic, Terrorizer nog een kopje warme choco met zijn mams drinken, CoolGuy tegen zijn vriendin zeiken over die sukkel van een Asfyxia, Asfyxia met zijn hippievriendjes nog een pandje kraken en snoepjes stelen zonder te betalen en BVZ zo af een toe nuttig postje tussen de onzin door gooien. Is dat een idee?

En ik? Ik doe lekker /popcorn, want mij boeit het allemaal niet zoveel, aangezien ik het toch allemaal dik voor elkaar heb ^O^

* Whuzz heeft net heeeeerlijk nieuws gekregen! :D
En ik zeg lekker niet wat het is :9
.
.
.
.
Jaja, kom maarrrrrrr met het betere beledigende giswerk. Of met felicitaties. Mag ook 'tuuk.
Gefeliciteerd. *O* (met een kleine?)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:07:36 #285
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_94775761
quote:
Vanwaar de termen "vreest" en "dieptepunt" als het gaat over het goedkoper worden van eerstelevensbehoeften?

*Edit*: dat is een filmpje van vorig jaar zo te zien? "er komen verkiezingen aan"
pi_94776279
quote:
Ruwe schatting: De papierwinkel is rond zodat je vriendin naar NL kan komen. :Y
pi_94776506
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ruwe schatting: De papierwinkel is rond zodat je vriendin naar NL kan komen. :Y
In dat geval. Pics van je vriendin.. :Y)

Ja, dit is nog steeds Fok!
pi_94776568
Pics idd !
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:29:42 #289
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_94777222
quote:
Ja ik vrees dat hij gelijk heeft, voor dit jaar hou ik het op 10%
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:37:12 #290
43642 Bayswater
pi_94777712
Uit de ING woonindex van het eerste kwartaal:

Starters zijn minder negatief dan koopwoningbezitters over de woningmarkt. Ze schatten hun eigen financiële situatie positiever in en vinden vaker dat het op dit moment een gunstige periode is om een huis te kopen. Het onderzoek van de ING Woonindex laat tevens regionale verschillen zien. Bewoners van de drie grote steden (Amsterdam, Rotterdam en Den Haag) vinden de huidige periode gunstiger om een huis te kopen dan respondenten in de rest van het land. Ze verwachten ook vaker dat de huizenprijzen zullen stijgen (48 procent versus 34 procent).
Life lies a slow suicide
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:42:25 #291
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94777978
Mijn vriendin is Tsjechisch, dat is een EU land, dus ze mag zelfs zonder papier naar NL komen :P
Zolang de PVV dat nog toe staat dan... :X

quote:
Starters zijn minder negatief dan koopwoningbezitters over de woningmarkt. Ze schatten hun eigen financiële situatie positiever in en vinden vaker dat het op dit moment een gunstige periode is om een huis te kopen.
Dat was dan zeker vóór ze een gesprek bij de bank hadden? :o
Ik kan me niet voorstellen dat ze het allemaal nog zo gunstig vonden na de "u kunt maximaal 109000 euro lenen" :P

quote:
Gefeliciteerd. *O* (met een kleine?)
Ja, ik ben zwanger *O* :P
Uh neuh. Eerst maar een goede papa leren zijn voor haar zoontje, dan zien we wel weer verder ;)
pi_94778178
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:42 schreef Whuzz het volgende:
Mijn vriendin is Tsjechisch, dat is een EU land, dus ze mag zelfs zonder papier naar NL komen :P
Nieuwe poging: Je hebt de jaarlijkse HRA teruggave al binnen? _O_
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:54:31 #293
43642 Bayswater
pi_94778697
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:42 schreef Whuzz het volgende:

Dat was dan zeker vóór ze een gesprek bij de bank hadden? :o
Ik kan me niet voorstellen dat ze het allemaal nog zo gunstig vonden na de "u kunt maximaal 109000 euro lenen
We hadden hier al eens berekend dat het allemaal wel meevalt met dat minder kunnen lenen ;)

Gokje: Je hebt een huurwoning toegewezen gekregen?
Life lies a slow suicide
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:54:40 #294
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94778704
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Nieuwe poging: Je hebt de jaarlijkse HRA teruggave al binnen? _O_
lol, dat zou dan over 2010 zijn? Dat is 1 maand aan HRA, niet bepaald schokkend :D
Maar ik doe mijn HRA gewoon maandelijks. Vind ik makkelijker en dat spaart wat lekkerder vind ik :)

quote:
Gokje: Je hebt een huurwoning toegewezen gekregen?
Dat zou wel een giller zijn eigenlijk. Net je huis gekocht, brief op de mat dat je ein-de-lijk die sociale scheefhuurwoning hebt toegewezen gekregen waar je al 10 jaar op aan het wachten was :D
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:57:11 #295
43642 Bayswater
pi_94778873
quote:
Jammer dat hij van het CBS zegt dat ze alleen maar naar het heden kijken. Zelf duidt hij alleen maar op gebeurtenissen uit het verleden. Net zo statistisch bezig dus,
Life lies a slow suicide
pi_94778969
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef Whuzz het volgende:
Maar ik doe mijn HRA gewoon maandelijks. Vind ik makkelijker en dat spaart wat lekkerder vind ik :)
OW, ik betaal gewoon bruto en verreken het 1 maal per jaar met die graaiers.

Nog een poging: Je hebt een brief over de huursverhoging gehad die naar achteraf bleek verkeerd bezorgd was?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:02:38 #297
43642 Bayswater
pi_94779226
Of wellicht een belletje van Xeno hoe laat hij morgen kan beginnen met je oprijlaan?
Life lies a slow suicide
pi_94779540
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ze moet niks. :)
Het IMF mag rapportjes schrijven totdat ze blauwe vingers heeft, maar de regering moet niks (en doet ook niks).
Precies.... ze doet helemaal niets.... wees trots op ons land w/ :|W
I'll sing you a lullaby.
pi_94779653
quote:
Hey, ik heb een idee!
De rest heb ik niet eens gelezen :')
I'll sing you a lullaby.
pi_94781092
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:09 schreef xenobinol het volgende:
De rest heb ik niet eens gelezen :')
Je mist wel meer van een topic hoor...

Voorzetje zodat je de lapo kunt pakken... :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')