Ja wat moeten ze anders, maar zoals het IMF aangeeft, de regering mag de HRA wel handhaven maar ze moet het voordeel weghalen, dus huurwaardeforfait omhoog volgend jaarquote:
ze moet niks.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze anders, maar zoals het IMF aangeeft, de regering mag de HRA wel handhaven maar ze moet het voordeel weghalen, dus huurwaardeforfait omhoog volgend jaar
Het HWF is echt een obsessie voor je he? Ik geloof er niks van dat daar op korte termijn iets wezenlijks aan gaat veranderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:30 schreef michaelmoore het volgende:
Ja wat moeten ze anders, maar zoals het IMF aangeeft, de regering mag de HRA wel handhaven maar ze moet het voordeel weghalen, dus huurwaardeforfait omhoog volgend jaar
Lekker boeiend waar jij rekening mee houd. Of moet ik je echt serieus gaan nemen? ik houd het op vrijwelnooitzinvol maar wel een grote mond.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het HWF is echt een obsessie voor je he? Ik geloof er niks van dat daar op korte termijn iets wezenlijks aan gaat veranderen.
De overdrachtsbelasting schrappen, daar hou ik wel rekening mee.
Ah, emotie. Dus toch geen bot.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Censuur-152 het volgende:
Lekker boeiend waar jij rekening mee houd.
Neh, jou raad ik een bepaalde weblog aan. Die sluit beter aan op je niveau.quote:Of moet ik je echt serieus gaan nemen?
Dat had ik zelf toch ook al besloten? Doe eens begrijpend leren lezen en kijk dan nog eens naar mijn username.quote:ik houd het op vrijwelnooitzinvol
Yep. Voor de nerds verwijs ik je wederom naar een bepaalde weblog.quote:maar wel een grote mond.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Whuzz het volgende:
Hey, ik heb een idee! Als we nou eens gewoon kijken wat er gebeurd. Dan kan Zuurtje lekker zijn blogje volspammen, kan Xeno lekker overloos Warhammer-2012 "Leenkneuzen vs Huurtokkies" spelen in dit topic, Terrorizer nog een kopje warme choco met zijn mams drinken, CoolGuy tegen zijn vriendin zeiken over die sukkel van een Asfyxia, Asfyxia met zijn hippievriendjes nog een pandje kraken en snoepjes stelen zonder te betalen en BVZ zo af een toe nuttig postje tussen de onzin door gooien. Is dat een idee?
En ik? Ik doe lekker /popcorn, want mij boeit het allemaal niet zoveel, aangezien ik het toch allemaal dik voor elkaar heb![]()
* Whuzz heeft net heeeeerlijk nieuws gekregen!
En ik zeg lekker niet wat het is![]()
.
.
.
.
Jaja, kom maarrrrrrr met het betere beledigende giswerk. Of met felicitaties. Mag ook 'tuuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwaar de termen "vreest" en "dieptepunt" als het gaat over het goedkoper worden van eerstelevensbehoeften?quote:
Ruwe schatting: De papierwinkel is rond zodat je vriendin naar NL kan komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef Whuzz het volgende:
Jaja, kom maarrrrrrr met het betere beledigende giswerk. Of met felicitaties. Mag ook 'tuuk.
In dat geval. Pics van je vriendin..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ruwe schatting: De papierwinkel is rond zodat je vriendin naar NL kan komen.
Ja ik vrees dat hij gelijk heeft, voor dit jaar hou ik het op 10%quote:
Dat was dan zeker vóór ze een gesprek bij de bank hadden?quote:Starters zijn minder negatief dan koopwoningbezitters over de woningmarkt. Ze schatten hun eigen financiële situatie positiever in en vinden vaker dat het op dit moment een gunstige periode is om een huis te kopen.
Ja, ik ben zwangerquote:Gefeliciteerd.(met een kleine?)
Nieuwe poging: Je hebt de jaarlijkse HRA teruggave al binnen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:42 schreef Whuzz het volgende:
Mijn vriendin is Tsjechisch, dat is een EU land, dus ze mag zelfs zonder papier naar NL komen
We hadden hier al eens berekend dat het allemaal wel meevalt met dat minder kunnen lenenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:42 schreef Whuzz het volgende:
Dat was dan zeker vóór ze een gesprek bij de bank hadden?
Ik kan me niet voorstellen dat ze het allemaal nog zo gunstig vonden na de "u kunt maximaal 109000 euro lenen
lol, dat zou dan over 2010 zijn? Dat is 1 maand aan HRA, niet bepaald schokkendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nieuwe poging: Je hebt de jaarlijkse HRA teruggave al binnen?
Dat zou wel een giller zijn eigenlijk. Net je huis gekocht, brief op de mat dat je ein-de-lijk die sociale scheefhuurwoning hebt toegewezen gekregen waar je al 10 jaar op aan het wachten wasquote:Gokje: Je hebt een huurwoning toegewezen gekregen?
Jammer dat hij van het CBS zegt dat ze alleen maar naar het heden kijken. Zelf duidt hij alleen maar op gebeurtenissen uit het verleden. Net zo statistisch bezig dus,quote:
OW, ik betaal gewoon bruto en verreken het 1 maal per jaar met die graaiers.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef Whuzz het volgende:
Maar ik doe mijn HRA gewoon maandelijks. Vind ik makkelijker en dat spaart wat lekkerder vind ik
Precies.... ze doet helemaal niets.... wees trots op ons landquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ze moet niks.
Het IMF mag rapportjes schrijven totdat ze blauwe vingers heeft, maar de regering moet niks (en doet ook niks).
De rest heb ik niet eens gelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |