abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94852354
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik een topbaan? Mwah. Ik mag niet klagen hoor, daar niet van.
Maar ik heb er lang voor doorgeleerd, en werk ook hard ervoor.

Dacht jij soms dat jhouw 'problemen' iets van de laatste tijd zijn? Dream on.
30 jaar geleden bestond er ook zoiets als sociale huur en huursubsidie om mensen met een laag inkomen toch een huis te kunnen laten betalen.

Als jij met 45k per jaar een huis van 220.000 wilt betalen, dan lukt je dat niet nee. Weet je hoe dat heet? Boven je stand leven.
Leer er mee leven of leer door zodat je een beter betaalde baan krijgt.

[/chargeer]
Jij lult gewoon uit je nek.
Ik zeg alleen puur wat je van de bank krijgt aan lening 20/30 jr terug kon je met een ultra simpele baan (bijv) vuilnisman een huis kopen.
En ja dat is echt zo want ik ken een man die die baan heeft en woont al 25 jr in een huis wat nu richting de 300.000 euro gaat.
betere betaalde baan maakt gene reet uit of je nou 30.000 of 45.000 per jaar verdient je krijgt die hypotheek gewoonweg niet op 1 inkomsten.

Huursubsidie bestaat niet wel huurtoeslag.
Krijg ik huurtoeslag ? nee die vervalt al bij 20.000,- per jaar (min loon?)
Sociale huurwoningen ? 10 jaar op de lijst :') en dan een uitgeleefde krot krijgen waar ze 600 / 650,- voor vragen?

Gelukkig heb ik wel een huurwoning van de woningbouw die netjes is en betaal er ook flink voor maar toeslag krijg ik niet hoor :{

Boven je stand leven heeft er gewoon niks mee te maken opleiding heb ik ook gehad hoor.
Of moet iedereen tegenwoordig uni hebben om een huisje mogen kopen? en mensen die minder verdienen werken niet hard ?
Dream on _O-

Jij bent blijkbaar iemand die nu een hok gekocht heeft voor een prijs wat het niet waard is en je krijgt het gewoonweg niet verkocht :')
Interessant he ?
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:44:53 #72
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94852355
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik een topbaan? Mwah. Ik mag niet klagen hoor, daar niet van.
Maar ik heb er lang voor doorgeleerd, en werk ook hard ervoor.

Dacht jij soms dat jhouw 'problemen' iets van de laatste tijd zijn? Dream on.
30 jaar geleden bestond er ook zoiets als sociale huur en huursubsidie om mensen met een laag inkomen toch een huis te kunnen laten betalen.

Als jij met 45k per jaar een huis van 220.000 wilt betalen, dan lukt je dat niet nee. Weet je hoe dat heet? Boven je stand leven.
Leer er mee leven of leer door zodat je een beter betaalde baan krijgt.

[/chargeer]
Dus ondanks onze enorme papieren welvaartsstijging zijn we er niets mee opgeschoten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:11:15 #73
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_94853478
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Huursubsidie bestaat niet wel huurtoeslag.
De huursubsidie gaat over de situatie van 30 jaar geleden, knurft.

quote:
Boven je stand leven heeft er gewoon niks mee te maken opleiding heb ik ook gehad hoor.
Of moet iedereen tegenwoordig uni hebben om een huisje mogen kopen? en mensen die minder verdienen werken niet hard ?
Jij trekt conclusies die je niet hoort te trekken. Ik zeg helemaal niet dat je geen recht hebt op een betaalbaar huis. Maar je duwt jezelf lekker in de slachtofferrol en daar heb ik een persoonlijke pesthekel aan. Een keer verantwoording nemen voor je eigen keuzes zit er niet in?

quote:
Jij bent blijkbaar iemand die nu een hok gekocht heeft voor een prijs wat het niet waard is en je krijgt het gewoonweg niet verkocht :')
Tranentrekkend hoeveel jij weet van mijn situatie.
Het huis was een huurhuis, kostte 420 euro/maand.
Gekocht voor 154k. En bij verkoop gegarandeerd binnen 3 maanden verkocht.

quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus ondanks onze enorme papieren welvaartsstijging zijn we er niets mee opgeschoten.
Statistiek werkt op populaties, niet op individuen.
JIJ bent er blijkbaar niets mee opgeschoten, en dat is echt jammer voor je.
De GEMIDDELDE welvaart (op deze manier uitgedrukt) is echter wel gestegen.
Wat is de gemiddelde levensverwachting van een kind dat nu geboren wordt t.o.v. eenzelfde kind 30 jaar terug?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:20:18 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_94853865
quote:
Op maandag 28 maart 2011 16:34 schreef Worteltjestaart het volgende:
Mensen die denken dat vroeger alles beter was :O

Kom op zeg. 20 jaar geleden veel vrijer? Misschien ja. Voor een klein groepje mensen.
Inmiddels hebben we veel meer welvaart en daarom is een nieuw beoordelingskader noodzakelijk.
Veel meer welvaart dan toen een doorzonwoning nog gekocht kon worden op 1 of max 1,5 inkomen?
Sinds de invoering van de stufi in 1985 zijn er meer mensen hoger opgeleid, maar behalve het opleidingsniveau heeft dat weinig meer welvaart opgeleverd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:27:44 #75
238326 Worteltjestaart
pi_94854217
En wat vind JIJ dan welvaart?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:34:41 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_94854517
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 14:27 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als "we" meer welvaart hebben dan moeten "we" dus meer huis voor een modaal inkomen kunnen kopen, feit is dat modaal behalve in noord-oost Groningen überhaupt geen huis meer kan kopen, terwijl modaal dat een generatie geleden nog wel kon.

En dan gaat het er dus niet om of ze dan ook nog 2 auto's voor de deur konden hebben staan, modaal kan zelfs zonder auto geen rijtjeshuis meer kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:44:47 #77
pi_94854984
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef Worteltjestaart het volgende:

Statistiek werkt op populaties, niet op individuen.
JIJ bent er blijkbaar niets mee opgeschoten, en dat is echt jammer voor je.
Ad Hominem :{w
quote:
De GEMIDDELDE welvaart (op deze manier uitgedrukt) is echter wel gestegen.
Die is misschien gestegen omdat een gemiddeld gezin uit 2-verdieners bestaat. Volgens mij is de inkomensstijging gewoon opgegeten door inflatie. En dat is dan ook niet meer dan normaal. Wat denk je dat een brood kost als iedereen een ton per jaar verdient?
quote:
Wat is de gemiddelde levensverwachting van een kind dat nu geboren wordt t.o.v. eenzelfde kind 30 jaar terug?
Dan doe je aan cherry-picking.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:48:20 #78
pi_94855118
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:27 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dat we meer keuzemogelijkheden hebben. En dat hangt van meer af dan alleen cijfermatig inkomen.

Hoeveel vrijheid heb je als je minstens HBO MOET hebben voor een "normaal" leven?
Hoeveel vrijheid heb je als je 50% van je inkomen MOET besteden aan wonen?
Hoeveel vrijheid heb je als je in de Randstad MOET werken?
Hoeveel vrijheid heb je als je een hypotheek, 2 auto's, 6 verzekeringen en een te dure pensioensregeling MOET hebben voor een normaal leven?

Je kan wel zeggen dat mijn inkomen hoger is, maar als je die winst MOET uitgeven, heb je er geen zak aan.
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:53:46 #79
238326 Worteltjestaart
pi_94855342
Zoals ik hierboven al zeg, je moet niet kijken naar inkomen/belastingdruk maar naar koopkracht.
En die is 0.5% per jaar gestegen, gemiddeld, de laatste tijd.
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:59:44 #80
pi_94855593
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef Worteltjestaart het volgende:
Zoals ik hierboven al zeg, je moet niet kijken naar inkomen/belastingdruk maar naar koopkracht.
En die is 0.5% per jaar gestegen, gemiddeld, de laatste tijd.
Dat gemiddelde zegt niks. Als alle top-bestuurders tonnen bonus krijgen en 90% van NL er op achteruit gaat,....
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:38:53 #81
238326 Worteltjestaart
pi_94859817
... dan heb je nog steeds een koopkrachtterugval.

Tap eens uit een ander vaatje?
pi_94861217
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Die is misschien gestegen omdat een gemiddeld gezin uit 2-verdieners bestaat. Volgens mij is de inkomensstijging gewoon opgegeten door inflatie. En dat is dan ook niet meer dan normaal. Wat denk je dat een brood kost als iedereen een ton per jaar verdient?

[..]

Dan doe je aan cherry-picking.
Niet elk gezin bestaat uit 2 verdieners.
Nu gezien de cricis valt er vaak 1 inkomsten weg en mag we de last van 2 inkomstens dragen.

Welke gek heeft het bedacht dat je een huis verplicht met 2 inkomstens moet betalen?
En waarom niet voor de vorige generatie? die huizen goedkoper heeft gekocht vrouwlief verzorgde kinderen maar die vrouwlief werkt nu ook! dus meer inkomsten en minder uitgave.

Welke startend gezin heeft 2 autos?
Ik woon in een wijk waar veel starters wonen zowel huur als koop en zie hooguit 1 auto per gezin.
Sommige hebben helemaal geen auto! en willen ook graag een huisje kopen maar ze krijgen die hypotheek niet.

Hier woont een stel dat is nu 34 jaar en 33 jaar die kon 10 jaar terug een huis kopen met hun inkomsten 1,5 keer dus gewoon een simpel huisje maar hebben dat niet gedaan omdat ze dat te eng vonden en wouden sparen en voorlopig huren.
Nu zijn ze terug gegaan naar de bank en blijkt dat ze diezelfde soort huis niet meer kunnen betalen en hooguit een simpel flatje (wat nog simpeler is dan hun huidige woning)

Wat doen ze dan fout?

Dus er is geen welvaart.

Wat ik ook niet snap is dat in de jaren 70 veel vrijstaande en 2 onder 1 kap woningen is verkocht/gebouwd en jan modaal kon dit heel makkelijk betalen hoor ik om mij heen van de 65+ generatie.

Serieus 50.000 gulden (1973) voor een twee onder 1 kap woning vlakbij het centrum van Zwolle diezelfde woning in gedateerde staat 350.000 euro 5 slaapkamers carport met garage Z vormige woonkamer.

Hoezo welvaart.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwolsboy op 31-03-2011 17:18:05 ]
Interessant he ?
pi_94862873
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:07 schreef Zwolsboy het volgende:

Nu gezien de cricis valt er vaak 1 inkomsten weg en mag we de last van 2 inkomstens dragen.

Welke gek heeft het bedacht dat je een huis verplicht met 2 inkomstens moet betalen?
De handlangers van de banken, dikwijls te herkennen aan het feit dat ze zich VVD-er of CDA-er noemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:57:21 #84
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_94864117
quote:
13s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Vroegah had je minder terroristen, derhalve onterechte klacht
Is dat wel zo?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_94864472
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is dat wel zo?
Lijkt me niet met de IRA, RAF, ETA, enz...
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:02:16 #87
297051 schaal_9
Caissière B
pi_94865798
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat we meer keuzemogelijkheden hebben. En dat hangt van meer af dan alleen cijfermatig inkomen.

Hoeveel vrijheid heb je als je minstens HBO MOET hebben voor een "normaal" leven?
Hoeveel vrijheid heb je als je 50% van je inkomen MOET besteden aan wonen?
Hoeveel vrijheid heb je als je in de Randstad MOET werken?
Hoeveel vrijheid heb je als je een hypotheek, 2 auto's, 6 verzekeringen en een te dure pensioensregeling MOET hebben voor een normaal leven?

Je kan wel zeggen dat mijn inkomen hoger is, maar als je die winst MOET uitgeven, heb je er geen zak aan.
Je zegt keurig waar het op staat :)
Dan kun je hoog en laag springen met de wereldproblematiek zoals veel mensen doen, maar dit zijn de feiten. Ik denk dat het voor een groot deel door de hoge woonlasten komt. De welvaart ligt daardoor op een minder hoog niveau dan de inkomens in ons land suggereren.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:46:49 #88
238326 Worteltjestaart
pi_94871119
Als je iedereen hier hoort kan het bijna niet anders dan dat je in een kartonnen doos onder een fietsviaduct leeft.

Dus vertel eens even: wat is je inkomen en wat is je woon- en werksituatie?
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:13:25 #89
pi_94877299
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als je iedereen hier hoort kan het bijna niet anders dan dat je in een kartonnen doos onder een fietsviaduct leeft.

Dus vertel eens even: wat is je inkomen en wat is je woon- en werksituatie?
  vrijdag 1 april 2011 @ 01:22:49 #90
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_94887481
Rente op je studieschuld is trouwens ook al niet meer aftrekbaar, 20 jaar geleden wel. Als je toen al een schuld had met die ongebreidelde studiefinanciering in die tijd. ;( ;(

Kan iemand hier die vindt dat wij zeiken, één regeling noemen waarbij de mensen er op vóóruit gegaan zijn tov 20 jaar geleden.
pi_94893290
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 01:22 schreef Vandaag... het volgende:
Rente op je studieschuld is trouwens ook al niet meer aftrekbaar, 20 jaar geleden wel. Als je toen al een schuld had met die ongebreidelde studiefinanciering in die tijd. ;( ;(

Kan iemand hier die vindt dat wij zeiken, één regeling noemen waarbij de mensen er op vóóruit gegaan zijn tov 20 jaar geleden.
Je bedoelt in de tijd dat het belastingtarief op een procentje of 72 lag??
pi_94893497
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:20 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je bedoelt in de tijd dat het belastingtarief op een procentje of 72 lag??
Ook toen was de het belastingstelsel al progressief. :')

Verder heeft vandaag wel een punt, want 20 jaar geleden krijg je ongeveer net zoveel studiefinanciering als heden ten dage, daar heeft weinig inflatie correctie op plaats gevonden. Ik heb nog 2 jaar studiefinanciering gehad met reiskosten vergoeding ipv een OV kaart.
pi_94893663
Vroeger was de ovkaart gewoon de hele week geldig. En kon je van de uitwonende beurs leven zonder veel bij te hoeven beunen. En hoefde je niks terug te betalen. En kon je zonder problemen heel lang over je studie doen zonder prestatieverplichting.
pi_94893726
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Verder heeft vandaag wel een punt, want 20 jaar geleden krijg je ongeveer net zoveel studiefinanciering als heden ten dage, daar heeft weinig inflatie correctie op plaats gevonden. Ik heb nog 2 jaar studiefinanciering gehad met reiskosten vergoeding ipv een OV kaart.
20 jaar terug bestond de OV jaarkaart niet voor studenten :{w toen mochten ze zelf kaartjes kopen.
Studiebeurs is flink verhoogt aflopende jaren toen mijn zus op school zat ving ze 50 euro per maand.
Nu krijg je als basisbeurs (minimaal) 72 euro per maand.
En dan praat je maar over 6 jaar terug.

Wel heb ik het idee dat boodschappen amper duurder is geworden brood is wel weer duur.
Maar bijv aardappels spinazie cola melk enzo zie ik zelden in prijs stijgen.

20 jaar terug betaalde je voor een 50 cm CRT tv zo 1500 gulden voor.
20 jaar terug had lang niet iedereen een VHS videorecorder toen kon je ermee opscheppen :')
Als je nu met een dvd surround set aankomt lachen ze je al uit.
20 jaar terug hadden we geen BPM belasting op autos en de benzine was goedkoper.

Tijden veranderen eenmaal.
Interessant he ?
pi_94893807
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:32 schreef Farenji het volgende:
Vroeger was de ovkaart gewoon de hele week geldig. En kon je van de uitwonende beurs leven zonder veel bij te hoeven beunen. En hoefde je niks terug te betalen. En kon je zonder problemen heel lang over je studie doen zonder prestatieverplichting.
Dat klopt.
Weetje wat hiervan de oorzaak is?
Studiefraude studenten die constant van de ene opleiding naar andere opleiding ging zonder af te maken.
Nu zit daar een rem op en mag je lekker betalen als je hem niet afrond.

Vroeger geld lenen was idd niet nodig maar de student wil nu minimaal een LED tv HD bluray speler een snelle laptop een Scooter of tegenwoordig zelfs een auto voor de deur hebben.
En vergeet kleding niet 4 keer per jaar willen ze nu nieuwe schoenen een nieuwe jas broeken die alweer uit de mode zijn pleuren ze weg ja dat kost allemaal geld.
Wat dacht je van al die Iphones Blackberrys HTC HD desire enzo?
Allemaal abbomenten van 30/50 euro per maand en eenmalig 250/300 euro betalen allemaal op afbetaling natuurlijk.
3 weken weg in de zomer vakantie naar een duur zuip land 3000 euro aftikken
In de winter minimaal een week lang wintersport en in de mei vakantie het liefst een weekje naar texel of terschelling om te zuipen.

Studenten gingen vroeger maar 1 weekje naar een huisje in een bungelowpark en dat was heel bijzonder.

Vroeger gingen studenten 1 avondje per week stappen en gingen ze om half 2 weer naar huis.
Nu willen ze minimaal 10 biertjes op hebben en zolang mogelijk blijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Zwolsboy op 01-04-2011 10:45:23 ]
Interessant he ?
pi_94896729
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

...
Wat is je punt?
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:28:15 #97
238326 Worteltjestaart
pi_94897761
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:32 schreef Farenji het volgende:
Wacht even.
Jij wil weer gaan potverteren terwijl dat juist de vorige generatie wordt aangerekend?
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Niks ad hominem. Als je geen inzicht geeft in de door jou als belabberd bestempelde woonsituatie, kan ik je ook niet serieus nemen. Klagen zonder bewijzen helpt niet.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:38:40 #98
pi_94900237
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:28 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]
]

Niks ad hominem. Als je geen inzicht geeft in de door jou als belabberd bestempelde woonsituatie, kan ik je ook niet serieus nemen. Klagen zonder bewijzen helpt niet.
Mijn woonsituatie verandert niets aan mijn argumenten of jouw gebrek daar aan.

Ad Hominem dus.
  vrijdag 1 april 2011 @ 14:23:59 #99
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_94902031
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:07 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

En waarom niet voor de vorige generatie? die huizen goedkoper heeft gekocht vrouwlief verzorgde kinderen maar die vrouwlief werkt nu ook! dus meer inkomsten en minder uitgave.

Welke startend gezin heeft 2 autos?
Ik woon in een wijk waar veel starters wonen zowel huur als koop en zie hooguit 1 auto per gezin.
Sommige hebben helemaal geen auto! en willen ook graag een huisje kopen maar ze krijgen die hypotheek niet.

Hier woont een stel dat is nu 34 jaar en 33 jaar die kon 10 jaar terug een huis kopen met hun inkomsten 1,5 keer dus gewoon een simpel huisje maar hebben dat niet gedaan omdat ze dat te eng vonden en wouden sparen en voorlopig huren.
Nu zijn ze terug gegaan naar de bank en blijkt dat ze diezelfde soort huis niet meer kunnen betalen en hooguit een simpel flatje (wat nog simpeler is dan hun huidige woning)

Wat doen ze dan fout?

Dus er is geen welvaart.

Wat ik ook niet snap is dat in de jaren 70 veel vrijstaande en 2 onder 1 kap woningen is verkocht/gebouwd en jan modaal kon dit heel makkelijk betalen hoor ik om mij heen van de 65+ generatie.

Serieus 50.000 gulden (1973) voor een twee onder 1 kap woning vlakbij het centrum van Zwolle diezelfde woning in gedateerde staat 350.000 euro 5 slaapkamers carport met garage Z vormige woonkamer.

Hoezo welvaart.
^O^
Ik wil nu nog weleens een gezin zien zoals mijn ouders.
Die een grote eengezinswoning konden kopen dicht bij het centrum.
Waarvan alleen de man werkte en de vrouw thuisbleef om voor 3 kinderen te zorgen.
Als er een auto werd gekocht, er ook nog goed kon worden gespaard en het gezin niks te kort kwam zodat de auto contant kon worden betaald.
En nu had mijn vader geen topbaan met een bijhorend toploon maar verdiende gewoon modaal.

Nu moet je al tweeverdiener zijn om met zijn 2-en extra's te kunnen doen

[ Bericht 1% gewijzigd door TimeJumper op 01-04-2011 14:33:27 ]
Rayen 2½ jaar!
  zondag 3 april 2011 @ 14:09:35 #100
331563 Graslul
Spuit het uit:
pi_94976964
Al het genoemde in de OP vind ik socialer en beschaafder. Gelukkig een hoop minder poep hier in A'dam.
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:31:03 #101
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_95379433
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef n8n het volgende:

[..]

in elke zelfrespecterende stad staan bij evenementen overal pisbakken
Die overstromen waarna er een of ander kankerwijf met een welgemikte trap ons onder een golf pis trapt en er nog bij gaat staan lachen ook.

Top :).

Overigens is het een kutklacht, want de argumentatie is slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')