Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Football Manager speelde ik elk jaar wel af en toe, maar de laatste tijd vaak Test Drive Unlimited 2... verder heb ik nog PES2011, Settlers 7 en Blur gekocht dit jaar, maar die speel ik amperquote:
Blur is wel vet, maar gaat vervelen na een week.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Football Manager speelde ik elk jaar wel af en toe, maar de laatste tijd vaak Test Drive Unlimited 2... verder heb ik nog PES2011, Settlers 7 en Blur gekocht dit jaar, maar die speel ik amper.
nieuwe UI!quote:
De eerste die het op valt.quote:
als mensen ze aanpassen valt het toch wel opquote:
Ik heb nu bazengame. Goede tactiek met FM.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Football Manager speelde ik elk jaar wel af en toe, maar de laatste tijd vaak Test Drive Unlimited 2... verder heb ik nog PES2011, Settlers 7 en Blur gekocht dit jaar, maar die speel ik amper.
In vorige topic geen commentaar op gehadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als mensen ze aanpassen valt het toch wel op
Ahhh.. Grappig. Ik heb zo'n 3-tal jaar hattrick gespeeld ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Ik had geen zin om te reagerenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:49 schreef Solique het volgende:
[..]
In vorige topic geen commentaar op gehad
hattrick is stomquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh.. Grappig. Ik heb zo'n 3-tal jaar hattrick gespeeld ook
Nee heerlijke honingrum uit Tenerifequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je gaat vreemd!!
is het cognac??
Honingrum, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je gaat vreemd!!
is het cognac??
quote:
Stond er achterquote:
veel suiker en veel alcohol.quote:
Na 3 glaasjes ben ik wel aangeschoten denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
veel suiker en veel alcohol.
Denk ik
Zoiets als dat perziklikeur met cranberrysap van daarnet, maar dan beter
Rum met een honingsmaakje.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:57 schreef Solique het volgende:
Maar een senseo ingeschonken, ben lui vanavond.
welke zender is dat?quote:
rtl4quote:
bedanktquote:
Héé, jij bent ook een GitaarspelendeSkateboardKneusquote:
Bijnaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Héé, jij bent ook een GitaarspelendeSkatboardKneus
clooooosssssseeeeeeeequote:
hasta la vistaquote:
Soooooo, Tim.quote:
slokje honingrum teveel op?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Geloven jullie ook in kabouters en elfjes
Nee, ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat (nog) niet, maar ik vroeg het me af
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
Serieuze vraag? Serieus antwoord dan: Nee.
En in welke zin bedoel je dat?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En in welke zin bedoel je dat?
Zie je ze ook echt langs lopen?
Of geloof je dat ze érgens in de wereld bestaan.
Ik zag van de week nog kabouters. In de tuin bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gezienIn de tuin van me opa, en ik was te jong om dronken te zijn
En me tante heeft wel eens kabouters gezien
Echte bewegende kabouters?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag van de week nog kabouters. In de tuin bij mijn ouders.
Ik geloof er zelf niet in, maar net zoals Summer2Bird geloofd in bepaalde energieėn en krachten, ik ga het niet afkraken, want door een bepaalde ervaring kan iemand er in gaan geloven, maar je zal mij nooit kunnen overtuigenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gezienIn de tuin van me opa, en ik was te jong om dronken te zijn
En me tante heeft wel eens kabouters gezien
Wistiknietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het wel echt cool dat dat werk, groene zeep op plek waar splinter zit --> splinter eruit
echtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het wel echt cool dat dat werk, groene zeep op plek waar splinter zit --> splinter eruit
Ik tot vanmiddag ook nietquote:
quote:
Ow geesten enzo??? Ja die ken ik ook wel voelen jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik geloof er zelf niet in, maar net zoals Summer2Bird geloofd in bepaalde energieėn en krachten, ik ga het niet afkraken, want door een bepaalde ervaring kan iemand er in gaan geloven, maar je zal mij nooit kunnen overtuigen
Ow dat wist ik echt nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet wel een paar uur intrekken (kun je het best 's nachts doen dus) en na die paar uur ligt de splinter er zo bovenop
ik vind het altijd leuker om er lekker aan te blijven peuteren totdat 'ie eruit floepstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet wel een paar uur intrekken (kun je het best 's nachts doen dus) en na die paar uur ligt de splinter er zo bovenop
Wijze oma'squote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat wist ik echt niet![]()
Goede tip
Ik vind dit vanaf nu leukerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het altijd leuker om er lekker aan te blijven peuteren totdat 'ie eruit floepst
Lijkt me best irritant, zo'n nacht doorbrengen met een glibberige en plakkende vinger.quote:
Wel een pleister eromheen doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lijkt me best irritant, zo'n nacht doorbrengen met een glibberige en plakkende vinger.
IB4...
ik zapte er net langs, lijkt me niks...quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
Nu wil ik nog meer splinters om de groenezeeptruc te doen![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
herkenbaarquote:
BattyBitches voor die leventjequote:
Check die baazskills dudequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
BattyBitches voor die leventje
jwz, koning(in) voor altijd, wij NTB 4 ever R+R=r back onmin spang [twee meisjes uit m'n klas praten de hele dag zo, met turken stemmetjes en alles, dus ik ken die woordjesquote:
wat is de nederlandse vertaling??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jwz, koning(in) voor altijd, wij NTB 4 ever R+R=r back onmin spang [twee meisjes uit m'n klas praten de hele dag zo, met turken stemmetjes en alles, dus ik ken die woordjes]
Aiight zemma beetje met die chickies skoope heaazz, keizer allesz hij's die swaggerfreshquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jwz, koning(in) voor altijd, wij NTB 4 ever R+R=r back onmin spang [twee meisjes uit m'n klas praten de hele dag zo, met turken stemmetjes en alles, dus ik ken die woordjes]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is de nederlandse vertaling??
Je weet zelf, koning/koningin voor altijd, wij nooit te breken voor altijd, Respect en Reactie = Respect terug, ongelooflijk chill.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van die korte nacht toenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Time flies.... Noordwijk alweer 2 weken terug
Wat gebeurd er ???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
NEE niet klaar![]()
Het is niet OK dat de KSC verkloot wordt
Dat kan twee kanten op...quote:
Verkloot hem dan niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
NEE niet klaar![]()
Het is niet OK dat de KSC verkloot wordt
Ze hebben de OP verloot omdat een nieuweling zich er brutaal weg ingezet hadquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat kan twee kanten op...
maar het klinkt positief!
Gefeliciteerd
Ik wist niet eens dat ze het wilde, en het is nog geen 12 weken..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed zeg, wilde ze dat al lang ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze hebben de OP verloot omdat een nieuweling zich er brutaal weg ingezet had
watisserdanjongetjevertelhetluchtjehartquote:
Ik won de lotingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze hebben de OP verloot omdat een nieuweling zich er brutaal weg ingezet had
Kijk dan het bericht dat ik quote (quote in verleden tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
watisserdanjongetjevertelhetluchtjehart
Ik probeerde eenen garp zu machen und ik faaldequote:
Ja, das nou weer jammer welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk je om de zomertijd morgen Whiskje?
Ik vond het anders best een grappige postquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeerde eenen garp zu machen und ik faalde
Ohquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeerde eenen garp zu machen und ik faalde
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik won de loting.
Hij hangt nu dus boven mijn bureau.
Nee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Wie de FOK! heeft die OP verkracht?
Haal dat achterlijke plaatje met dat koffie gelul er dan uit, dat voegt helemaal niks toe...
hoi enzoquote:
NOU IK NIETquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het anders best een grappige post.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Friemel schreef dat de OP 'verloot' is.
quote:
Enzo Scifo. Erg goede Belgische voetballer uit de tijd dat julllie er nog niet warenquote:
Er zijn zoveeeeeeeeeeeel mensen die er waren toen wij er nog niet warenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Enzo Scifo. Erg goede Belgische voetballer uit de tijd dat julllie er nog niet waren
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn mijn begroetingen en kusjes??![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn zoveeeeeeeeeeeel mensen die er waren toen wij er nog niet waren
Dat kan GF niet zeggen... die was er al toen heel veel mensen er nog niet warenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn zoveeeeeeeeeeeel mensen die er waren toen wij er nog niet waren
PGquote:
wordt opgenomen hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:07 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 prrrrtttt even met d'r lippen
en lekker Lebbis kijken
Hoezo niet, de meeste van de "oude garde" wil / wou gewoon die oude OP houden hoor, van die groep heb ik er maar 1 gehoord die hem kwijt wouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Friem maakt hier geen vriendjes mee
Fok was op mobiel erg traag net, heb laptop maar ff gestartquote:
Hey lieverdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezo niet, de meeste van de "oude garde" wil / wou gewoon die oude OP houden hoor, van die groep heb ik er maar 1 gehoord die hem kwijt wou
Ik wil hem ook best terugzetten hoor, alleen heb ik dan geen zin in morgen weer de discussie dat de UI's eruit moeten en dat die en die erin moetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezo niet, de meeste van de "oude garde" wil / wou gewoon die oude OP houden hoor, van die groep heb ik er maar 1 gehoord die hem kwijt wou
Je hebt mijn voorstel /oplossing gelezen toch ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil hem ook best terugzetten hoor, alleen heb ik dan geen zin in morgen weer de discussie dat de UI's eruit moeten en dat die en die erin moeten.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn mijn begroetingen en kusjes??![]()
Hoi Draaideurpoesjequote:
Het blijft lastig idd..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil hem ook best terugzetten hoor, alleen heb ik dan geen zin in morgen weer de discussie dat de UI's eruit moeten en dat die en die erin moeten.
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hebt mijn voorstel /oplossing gelezen toch ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
, had je m'n eerste begroeting niet gezien
Hoiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:13 schreef babybel het volgende:
hoiii!
@Rocknijn; OMG ik sta in je sig? O_o
Nokken met zaniken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi bbquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:13 schreef babybel het volgende:
hoiii!
@Rocknijn; OMG ik sta in je sig? O_o
`avond!quote:
Ik doelde niet op jou, ik weet dat het jou niet uitmaakt, zoals nog enkele anderen die het wel best vindenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nokken met zaniken.
Als je op mij doelt: IK wil gewoon van het gezeik af. Voor de rest interesseert het me de bliksem of er UI's, koppen koffie, blote tieten of paarse krokodillen in de OP staan
Oh okeequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou, ik weet dat het jou niet uitmaakt, zoals nog enkele anderen die het wel best vinden
Die zichzelf en een paar anderen in de OP heeft gezet deze weekquote:
ik heb gewoon de op gepaste, heb er niets aan toegevoegd...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zichzelf en een paar anderen in de OP heeft gezet deze week
maar wie was de schuldige danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zichzelf en een paar anderen in de OP heeft gezet deze week
Hij houdt - net als Barretje - niet van verandering en wil de UI's gewoon terug. Kun je het mee eens zijn of mee oneens. Of het laat je koudquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Wat is het probleem dan precies?
ik zou niet eens weten hoe het moet...quote:
Het probleem is dat die vertrouwde OP weg is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Wat is het probleem dan precies?
Het was geen serieuze vraag he (zie PI + knipoog onder aan mijn posts)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:17 schreef babybel het volgende:
[..]
ik heb gewoon de op gepaste, heb er niets aan toegevoegd...
Autistenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij houdt - net als Barretje - niet van verandering en wil de UI's gewoon terug. Kun je het mee eens zijn of mee oneens. Of het laat je koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
soieso moeten die UI`s terug (en kan misschien ook mijne erbij gevoegd worden?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het probleem is dat die vertrouwde OP weg is.
Dat heeft verder niets met jou te maken, maar verneukt wel het KSC gevoel als je de pagina voor 't eerst open doet
Ik heb geen idee.. Heb ff terug gekeken. Bij mij was hij nog normaal, en toen Trev een volgedne deel opende stonden er ineens 4 nieuwe inquote:
Trev doet dat zeker nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. Heb ff terug gekeken. Bij mij was hij nog normaal, en toen Trev een volgedne deel opende stonden er ineens 4 nieuwe in
was meer een algemene ontkenning, omdat ik al las dat er iemand nogal gepiekeerd over de OP is.. Toch even duidelijk stellen dat ik het niet wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was geen serieuze vraag he (zie PI + knipoog onder aan mijn posts)![]()
Maar bedankt voor je antwoord
Ik vind ook alles best hoor, als die discussie maar een keer stopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nokken met zaniken.
Als je op mij doelt: IK wil gewoon van het gezeik af. Voor de rest interesseert het me de bliksem of er UI's, koppen koffie, blote tieten of paarse krokodillen in de OP staan
En daar heb je persoonlijk serieus jeuk aan? Mijn Hemelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het probleem is dat die vertrouwde OP weg is.
Dat heeft verder niets met jou te maken, maar verneukt wel het KSC gevoel als je de pagina voor 't eerst open doet
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Autisten
I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Door dat gezeik van nieuwelingen die in de OP willen na 3 dagen posten heeft Mart alle UI's uit de OP gehaald.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:19 schreef babybel het volgende:
[..]
soieso moeten die UI`s terug (en kan misschien ook mijne erbij gevoegd worden?)
conclusie; iemand vinden die de OP kan "restoren"?
Nee, dat bedoelde ik ook niet. Anders was ik ook niet begonnen met "geen idee"quote:
iets te veel peper gegeten? of gewoon graag nieuwelingen (die feitelijk nog niet eens nieuw zijn ook) bashen..?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Door dat gezeik van nieuwelingen die in de OP willen na 3 dagen posten heeft Mart alle UI's uit de OP gehaald.![]()
Conclusie:
Ja de UI's moeten terug.
en
ja, kom over een maandje of 2 nog maar eens vragen
+ 1quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
Friems oplossing lijkt me prima. Gewoon regels aanhangen; anders blijf je discussie krijgen wie wel of niet er in mag.
Ja, dat kan iedereen zien die de weg weet in de Wiki, daardoor werd ook duidelijk wie het heeft gedaan. Maar heeft het zin om dat hier te noemen? Dan wordt er alleen iemand aan de schandpaal genageld en dat lijkt me ook niet de bedoeling. Ik vermeldde het alleen om aan te geven waarom ik me er gisteren zo druk om maaktequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
MPG is toch beheerder van die wiki-pagina. Kan hij niet zien wie er aan heeft gezeten?
Prima tekstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind ook alles best hoor, als die discussie maar een keer stopt.
Maar laten we de oplossing van Friem eens proberen dan, is dit een goede bijgaande tekst?
In de OP staan de UI's van regelmatige bezoekers van de KSC. Om de OP niet te lang te maken, kunnen er maximaal 40 UI's in. Om de eeuwige discussie over wie wel en niet in de OP mag tot een einde te brengen, geldt dat je minimaal 2 maanden regelmatig moet hebben meegepost voordat je UI eventueel wordt toegevoegd, mits er ruimte is, ontstaan doordat iemand die er al in staat langer dan 2 maanden niet heeft gepost.
Ik vind het best hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar laten we de oplossing van Friem eens proberen dan, is dit een goede bijgaande tekst?
In de OP staan de UI's van regelmatige bezoekers van de KSC. Om de OP niet te lang te maken, kunnen er maximaal 40 UI's in. Om de eeuwige discussie over wie wel en niet in de OP mag tot een einde te brengen, geldt dat je minimaal 2 maanden regelmatig moet hebben meegepost voordat je UI eventueel wordt toegevoegd, mits er ruimte is, ontstaan doordat iemand die er al in staat langer dan 2 maanden niet heeft gepost.
Gewoon zoals het nu gaat: iemand staat er niet in, wil erin, en dan kijken we naar de criteriaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor![]()
Maar iemand moet dat bijhouden? Friem?? Of?
klinkt prima, evenals de criteria zelf!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon zoals het nu gaat: iemand staat er niet in, wil erin, en dan kijken we naar de criteria.
Tig keer bbquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:21 schreef babybel het volgende:
[..]
iets te veel peper gegeten? of gewoon graag nieuwelingen (die feitelijk nog niet eens nieuw zijn ook) bashen..?
(daarbij heb ik niet lopen aandringen op plaatsing van mijn UI in de OP, heb alleen gevraagd of het mogelijk is.)
Ik hoef het persoonlijk ook niet te weten. Ik was er niet ten tijde van het hele gebeuren, dus laat alles gewoon langs me heen gaan. Mij boeit het ook niet zo zeer hoe een OP er uitziet. Als het gros maar tevreden is en het niet er uit gaat zien of er niemand anders welkom in is,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat kan iedereen zien die de weg weet in de Wiki, daardoor werd ook duidelijk wie het heeft gedaan. Maar heeft het zin om dat hier te noemen? Dan wordt er alleen iemand aan de schandpaal genageld en dat lijkt me ook niet de bedoeling. Ik vermeldde het alleen om aan te geven waarom ik me er gisteren zo druk om maakte.
Doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Topquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon zoals het nu gaat: iemand staat er niet in, wil erin, en dan kijken we naar de criteria.
dit vind ik echt volstrekt onwenselijk. Dit is echt pure ballottage en kliekjesvorming.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begin jij nu weerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit vind ik echt volstrekt onwenselijk. Dit is echt pure ballottage en kliekjesvorming.
Maar goed. Je doet ook maar met die OP. ik kijk er toch niet naar.
soieso snap ik het niet. draai hier pas een paar dagen mee in KSC, maar ken al wel wat mensen (ook van eerder al)... Zie er hier een aantal terug de afgelopen dagen, maar lang niet de 40 uit de OP. Zijn deze allemaal nog actief dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit vind ik echt volstrekt onwenselijk. Dit is echt pure ballottage en kliekjesvorming.
Maar goed. Je doet ook maar met die OP. ik kijk er toch niet naar.
Ze zijn de laatste dagen allemaal wel een keer langsgekomen, op een paar naquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:30 schreef babybel het volgende:
[..]
soieso snap ik het niet. draai hier pas een paar dagen mee in KSC, maar ken al wel wat mensen (ook van eerder al)... Zie er hier een aantal terug de afgelopen dagen, maar lang niet de 40 uit de OP. Zijn deze allemaal nog actief dan?
(En dit is dan de laatste post van mij over dit onderwerp, ik ga me er niet meer mee bemoeien)
Wat mij betreft doen zoals voorgesteld, komt helemaal goed toch..?
vraag beantwoord, slotjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zijn de laatste dagen allemaal wel een keer langsgekomen, op een paar na
Ook bestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begin jij nu weer![]()
Het was net opgelost
de bacardi razz en sinas van gisteravond staan hier nog naast mequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ok hoiHihihii...
Ik wilde nog een glas honingrum pakken, maar geen zin om op te staan
De UI-OP ligt heel gevoelig hier. Sommigen in de OP zijn van het eerste uur. En er zit een overleden iemand bij (die er denk ik als eerbetoon sowieso maar in moet bliven). Anyway, ik vind het eigenlijk niet zo raar dat je een tijdje moet meeposten voor je in de OP komt (al wou ik er zelf ook liever stande pede inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:30 schreef babybel het volgende:
[..]
soieso snap ik het niet. draai hier pas een paar dagen mee in KSC, maar ken al wel wat mensen (ook van eerder al)... Zie er hier een aantal terug de afgelopen dagen, maar lang niet de 40 uit de OP. Zijn deze allemaal nog actief dan?
(En dit is dan de laatste post van mij over dit onderwerp, ik ga me er niet meer mee bemoeien)
Wat mij betreft doen zoals voorgesteld, komt helemaal goed toch..?
Ik ben echt luiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:33 schreef babybel het volgende:
[..]
de bacardi razz en sinas van gisteravond staan hier nog naast me
DaMart zit toch niet op GC? of wel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook best![]()
Dan is DaMart gewoon een ongeschikte mod. Ook best, ik slaap er geen seconde korter om
en uhm, als je nou nog één poging doet, met je laatste krachten TOCH opstaat, het spul pakt, en dan naast je neerzet? Kan je er van genieten EN hoef je niet meer op te staan!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt lui
Had beter die fles naast me kunnen zetten ja
geslaagdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
Hier een random lolcat; voor de sfeer![]()
Ik dacht dat je dat zelf moest doen (toevoegen), en hoorde dat er nog meer nieuwelingen in de OP wildequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De UI-OP ligt heel gevoelig hier. Sommigen in de OP zijn van het eerste uur. En er zit een overleden iemand bij (die er denk ik als eerbetoon sowieso maar in moet bliven). Anyway, ik vind het eigenlijk niet zo raar dat je een tijdje moet meeposten voor je in de OP komt (al wou ik er zelf ook liever stande pede in)
Dat wil absoluut niet zeggen dat je niet welkom bent. Dat wil alleen zeggen dat je nog niet zo lang meepost. Want het blijft voorop staan: IEDEREEN IS WELKOM!!![]()
![]()
![]()
En dat moet denk ik OOK heel duidelijk in de OP
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat zelf moest doen (toevoegen), en hoorde dat er nog meer nieuwelingen in de OP wildeNu durf ik nog geen eens te reageren omdat iedereen huilie aan het doen is
Maar nu snap ik het waarom iedereen zo gevoelig reageerd, dus het spijt mij. SorryZal het nooit meer doen en zal het voortaan eerst vragen...
Maar ik vroeg het aan Symph of hij de op wilde toevoegen en toen zei hij : OK
ik doe mee, maar dan net even 1 glas minder dan gisterenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Opgelost slotje![]()
Hihihi..... Ik vind het ook wel grappig hoe jullie allemaal reageren
Maar dat komt omdat ik aangeschoten ben, en dan vind ik alles grappig
Hihihi
Daar werk ik allang aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:37 schreef babybel het volgende:
*zullen we langzaamaan weer richting TT gaan werken?
kan jou niet verweten wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat zelf moest doen (toevoegen), en hoorde dat er nog meer nieuwelingen in de OP wildeNu durf ik nog geen eens te reageren omdat iedereen huilie aan het doen is
Maar nu snap ik het waarom iedereen zo gevoelig reageerd, dus het spijt mij. SorryZal het nooit meer doen en zal het voortaan eerst vragen...
Maar ik vroeg het aan Symph of hij de op wilde toevoegen en toen zei hij : OK
mompelt iets met "JE SIG"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar werk ik allang aan![]()
KSC-radio draait 24/7
jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij was het
![]()
Of Symph dus eigenlijk
Hij staat (net) aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar werk ik allang aan![]()
KSC-radio draait 24/7
Ja ik wist het echt nietquote:
ja, maar die zou de regels en de gevoeligheid hier moeten kennenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaMaar durfde niks te zeggen omdat iedereen boos was, en ik lees het nu pas.
Nee Symph is onschuldig.. .die heeft alleen de nieuwe OP toegevoegd
ieehhh daar was ik vroeger bang vanquote:
Okquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar die zou de regels en de gevoeligheid hier moeten kennen![]()
ja, ziet er ook wel errug dreigend uitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ieehhh daar was ik vroeger bang van
Nou, die weet wel hoe gevoelig het ligt hoor denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaMaar durfde niks te zeggen omdat iedereen boos was, en ik lees het nu pas.
Nee Symph is onschuldig.. .die heeft alleen de nieuwe OP toegevoegd
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
Sowieso, die regel van regelmatig een tijd meeposten, ik stond er ook binnen 2 weken in vorig jaar
Die ogen, die mond, die.... allesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:40 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, ziet er ook wel errug dreigend uit
Dat weet ik dat Symph mij lieft vindquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, die weet wel hoe gevoelig het ligt hoor denk ik![]()
Maar hij vond je vast lief
Hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
Laatste lolcat en dan vind ik de discussie wel weer genoeg geweest
[ afbeelding ]
The cuteness
Doe mij die maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
Laatste lolcat en dan vind ik de discussie wel weer genoeg geweest
[ afbeelding ]
The cuteness
discussie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe mij die maar![]()
wélke discussie
quote:
Neuh, ik zit hier als KSC-user die probeert mee te denken over een oplossing om deze discussie nou eindelijk eens te stoppenquote:
Heb je het inmiddels al gefixt ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, ik zit hier als KSC-user die probeert mee te denken over een oplossing om deze discussie nou eindelijk eens te stoppen.
ik wil ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
Heerlijk ik ben opgestaan want ik moest naar de wc, en zit nu aan een nieuw glas honingrum
Daarstraks viel FOK ook even helemaal uit, was maar voor 10 - 20 seconden, daarna was alles weer sneller en werkte ook de autoupdate weerquote:
Ik heb dat irritante gebeuren vrijwel direct uitgeschakeld. Rete irritant vind ik dat. Wil je een topic openen, refresht hij snel waardoor je in een ander topic komtquote:
Wat is [quv]?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, dan doen we het algemener:
Om de OP niet te lang te maken, kunnen er maximaal 40 UI's in. Post je langere tijd leuk mee, kijk dan iemand met Wikikennis aan, om te kijken of er ruimte voor je is, door iemand die al langere tijd niet meer heeft gepost uit de OP te halen.
maar dat ge-F5 vind ik ook niksquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dat irritante gebeuren vrijwel direct uitgeschakeld. Rete irritant vind ik dat. Wil je een topic openen, refresht hij snel waardoor je in een ander topic komt
De normale orangequote:
goede regelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, dan doen we het algemener:
Om de OP niet te lang te maken, kunnen er maximaal 40 UI's in. Post je langere tijd leuk mee, kijk dan iemand met Wikikennis aan, om te kijken of er ruimte voor je is, door iemand die al langere tijd niet meer heeft gepost uit de OP te halen.
Zo ongeveer wel ja... meteen wat foutjes uit de OP gehaald, en 20 oude topics op 1 regel gezetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heb je het inmiddels al gefixt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |